Letras de músicas - Letras.mus.br

Nossa tradução tem menos linhas que a
versão original, ajude-nos a sincronizar.=) fechar

No More Pain

Intro: 2Pac
Hey DeVante
Nigga, don'tcha know we're gonna sow up every bitch in the country

Me and you, up in the same motherfuckin room
On the same level

This shit here, hahahaha
Please, no more pain
That's right nigga
Hey drop that shit boy

Verse One: 2Pac
My adversaries cry like hoes fully eradicate my foes
My lyrics explode on contact, gamin you hoes

Who else but Mama's only son, fuck the phony niggaz I'm the one
Say my name, watch bitches come, now fire

when ready, stay watchin now figure, increase speed
Make you motherfuckers bleed from your mouth quicker

Plus all these niggaz that you run with, be on some dumb shit
Trick on the hoes, I ain't the one bitch

Holla my name and witness game official, it's so sick
Have every single bitch that came witchu, on my dick

Plus this alcohol increases the chance to be deceased
I'm movin you stupid bitches, vicious telekenesis

Am I reachin your brain? Nigga how can I explain?
How vicious this Thug motherfucker came

When I die, I wanna be a livin legend, say my name
Affiliated with this
motherfuckin game, with no more pain

Chorus: (interpretation of Method Man's "Bring the Pain")

I came to bring the pain, hardcore to the brain
Let's go inside my astral plane (no more pain *variations*)
(repeat 4X)

Verse Two: 2Pac
Line up my adversaries, blast on sight, and fuck your boyfriend

Bitch, I want some ass tonight, you know my steelo
Alize and Cristal, weed sure

you heard of all the
sure you've heard of all the freaky shit they say about me, huh

Plus all you busters is jealous, pull your gun out and blast

I dare you niggaz to open fire, I'll murder that ass
And disappear before the cops come runnin, my glock's spittin rounds

niggaz fallin down clutchin they stomach
It's Westside, Death Row, Thug niggaz on the rise

Busters shot me five times, real niggaz don't die
Can ya hear me? Laced with this game, I know you fear me

Spit the secret to war, so cowards fear me
My only fear of death is reincarnation

Heart of a solider with a brain to teach your whole nation
And feelin no more pain
Chorus 4X

Verse Three: 2Pac
Bury me that's what they all say, it's time to make a killin
Sure to make a million with DeVante

Bitch I know you want me, what your mouth say? Now, watch your eyes
You don't wanna get with me, that's a lie

I got my hands on your hips, no time to bullshit
Freaky bitch, come give me kiss

Tell them niggaz from other areas, brothers from here
So obsessed with this money makin it ain't nothin we fear

Now they label me a troublemaker, cause I'm a ridah
Death to you playa haters, don't let me find ya

Mama made me rugged, baptised the public
Now you hard thugs, nigga don't you love it

It's similar to multiple gunshots, retaliation is a must
Wasn't too sure what you facin so watch the guns bust

You niggaz'll bleed, fuckin with me you'll be deceased
Never restin in peace nigga, with no more pain
Chorus 8X

[Tupac talking over the chorus]

Hahahahaha, yeah nigga, yeah! Hahahaha
No more pain
It's just like that nigga, like that yeah

No more pain
Motherfuckers can't handle that shit
Much too much for these bitches

No more pain
Feel me nigga? Feel me?
How you figure you can fuck with me?

Fully automatic type shit
No more pain
Coward ass niggaz, cowards
Come put your mouth on this pistol nigga

Come put your mouth on the pistol, no more pain
Close your eyes nigga, do it
Die in the dark, no more pain

Death Row, so what you motherfuckers do?
Hey that's DeVante droppin that beat like that BEYATCH

In case you wonderin
And jealous niggaz, hahaha, see y'all niggaz
Motherfuckin niggaz are shit
Hey

(chorus being whispered in the background)

Westsiiiiiide! Death to everybody that ain't down with me

That's on, feel me? Hahaha
Oh yeah, to the cowards, you know what I mean
Just feel that, Thug Life, shit don't stop

Motherfuckers got Downs Syndrome, motherfuckers
Weak ass niggaz, skanless cunts, fuckin C.E..O.'s
Put your mouth on this pistol nigga

Put your mouth on the pistol!
Hahahaha, yeah nigga no more pain
Prison ain't changed me nigga, it made me worse
Feel me nigga, haha
No more pain

Hey DeVante I'm givin these motherfuckers choices
Niggaz can roll with us, or they can be rolled under us
That's on you nigga, what you wanna do?

Last year we was lettin these niggaz kick up dust
This year you motherfuckers gonna be dust
Thug Life nigga Westsiiiiide!

No More Pain (Tradução)

[intro: 2pac]
Ae devante
Nego, tá ligado que vamos semear todas as vadias do país
Eu e você, na mesma sala
No mesmo nível
Bem aqui mesmo, hahaha
Por favor, sem dor
Tá certo nego
Manda essa batida ae mano
[verso 1: 2pac]
Meus adversário choram como mulheres, destrui todos meus inimigos
Minhas letras explodem ao te tocar, fodendo com esses putos
Quem mais além do único filho da minha mãe, foda-se os falsos, eu sou o único
Diga meu nome, os covardes vem chegando, atire
Quando estiver pronto, continuem olhando e agora vejam, aumente a velocidade
Faço esses bostas sangrarem pela boca rapidamente
E esses malucos que andam com você, só fazem merda
Engano umas vadias, não sou o único mina
Diga meu nome e testemunhe uma parada quente, vai ser muito louco
Todas as vadias que vem junto com você chupando meu pau
E o alcool aumenta as chances de você morrer
Estou movendo todas essas vadias com meu poder viciante
Estou chegando no seu cérebro? nego, como posso explicar?
Como foi louco o modo como esse bandido chegou ao mundo
Quando eu morrer, quero ser uma lenda viva, diga meu nome
Afiliado a esse jogo maldito, sem mais dor
[refrão 4x : 2pac (interpretação do refrão de "bring the pain" de method man)]
Eu vim pra trazer a dor, uma dor forte no cérebro
Vamos entrar no meu plano astral (sem mais dor)
[verso 2: 2pac]
Alinhei meus adversários, atirei quando os vi, e foda-se seu namorado
Mina, eu quero sexo essa noite, você me conhece
Alize e crista, maconha, tenho certeza que você já ouviu
Todas as coisas loucas que falam sobre mim, huh
E todos os comédias são invejosos, saca do revolver e atira
Duvido que você vá atirar, eu mato você
E desapareço antes dos "homi" chegar, quando minha glock disparar
Os malucos caem no chão segurando o estômago
Aqui é westside, death row, bandidos em ascenção
Uns otários me deram 5 tiros, negros de verdade não morrem
Consegue me ouvir? estou envolvido nesse jogo, sei que você me teme
Falei os segredos da guerra, então os covardem me temem
Meu único medo da morte é a reincarnação
Coração de soldado com uma mente para ensinar toda uma nação
Não sintam mais dor
[refrão 4x: 2pac]
[versp 3: 2pac]
Me enterre é tudo que dizem, é hora de matar alguém
Tenho certeza que vou ganhar um milhão com devante
Vadia, eu sei que você me quer, o que você disse? olha seus olhos
Você não quer ficar comigo? isso é uma mentira
Coloco minhas mãos na sua coxa, acabou a brincadeira
Vadia louca, vem me dar um beijo
Fala pros malucos de outras áreas, e pros manos daqui também
Estou tão obcecados com dinheiro que não há nada que eu tema
Me rotularam de uma criador de problemas, porque eu sou um correria
Mato todos os invejosos, não deixa eu te encontrar
Mamãe me fez um durão, batizado em público
Agora me falae bandidão, voc6e tá gostando disso
É como vários tiros, vingança é necessária
Não sabia o que estava enfrentando então agora só vai ouvir os tiros
Vocês vão sangrar, se foder comigo você morre
Nunca vai descansar em paz nego, sem mais dor
[refrão 8x]
[tupac falando sobre o refrão]
Hahahaha, yeah nego, yeah! hahahaha
Sem mais dor
E assim nego, desse jeito yeah
Sem mais dor
Os otários não conseguem controlar isso
É muito pra esses comédias
Sem mais dor
Me entendeu? entendeu?
Por que você acha que pode foder comigo?
Minhas rimas são como tiros de automáticas
Sem dor
Seu covarde do caralho, covardes
Coloca a boca na postola nego
Coloca a sua boca na pistola, sem mais dor
Fecha os olhos nego, vai logo
Vai morrer no escuro, sem dor
Death row, o que vocês vão fazer?
Yeah, essa é a batida do devante seu porra
Se você não sabia
E os invejosos, hahahaha, te vejo por ai
Esses malucos são uns merdas
Hey
[refrão sendo sussurrado no fundo]
Westsiiiiiide! morte a todos que não estão junto comigo
É isso ai, entendeu? hahaha
Pode cre, para os covardes, vocês sabem qual é
Entenda uma coisa, thug life, essa porra não para
Esses malucos tem sindrome de down, seus merdas
Cusão do caralho, putão, ceo de merda
Coloca a boca nessa pistola nego
Coloca a boca nessa pistola!
Hahahahaha, é nego, acabou a dor
A prisão não me mudou nego, ela me tornou pior
Me entendeu nego, haha
Sem mais dor
Hey devante, estou dando uma chance pra esses malucos
Eles podem correr com a gente ou ser atropelados por nós
Depende de você nego, o que você vai escolher?
Ano passado deixamos esses malucos tirarem onda
Mas esse ano eles vão virar poeira
Thug life nego, westsiiiiiiiide!













































Composição: 2Pac / C. Smith / DeVante Swing / Robert Diggs · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Fabricio
Traduzida por William
11.337 exibições
Ver mais fotos
  1. Changes
  2. Dear Mama
  3. Hit 'Em Up
  4. Hail Mary
  5. Thugz Mansion
  6. Keep Ya Head Up
  7. Ghetto Gospel
  8. Do For Love
  9. Life Goes On
  10. Ambition As a Ridah
  11. California Love
  12. Runnin'
  13. Smile
  14. Unconditional Love
  15. Me And My Girlfriend
  16. Thug Luv
  17. Ghost
  18. Me Against The World
  19. 2 of Amerikaz Most Wanted
  20. Until The End Of Time
  21. I Ain't Mad At Cha
  22. All About U
  23. Breathin'
  24. All Eyez On Me
  25. Better Dayz
  26. Smoke Weed All Day
  27. Only God Can Judge Me
  28. Lil' Homies
  29. Black Jesus
  30. My Block
  31. Killuminati
  32. Pain
  33. Troublesome '96
  34. Old School
  35. Who Do You Believe In?
  36. Still I Rise
  37. If I Die 2night
  38. Thug 4 Life
  39. Baby Don't Cry
  40. Fame
  41. Picture Me Rollin
  42. When Thugs Cry
  43. All Eyez On Me
  44. Never Had A Friend Like Me
  45. Ratha Be Ya Nigga
  46. Letter To My Unborn Child
  47. Lord Knows
  48. No More Pain
  49. How Long Will They Mourn Me
  50. Brenda's Got A Baby
  51. Ballad of Dead Soulja
  52. How Do You Want It
  53. Untouchable
  54. Good Life
  55. Thug Mansion
  56. I Don't Give a Fuck
  57. To Live & Die in L.A.
  58. Pac's Life
  59. Against All Odds
  60. Staring Through My Rearview
  61. Runnin' (Dying to Live)
  62. I'm a Soldier
  63. So Many Tears
  64. Skandalouz
  65. Hell 4 A Hustler
  66. I Get Around
  67. One Day at A Time
  68. Hold on Be Strong
  69. Shorty Wanna Be A Thug
  70. Realist Killaz
  71. All Out
  72. Happy Home
  73. Who Do You Love?
  74. Thugz Mansion (Feat. Nas)
  75. Holla If Ya Hear Me
  76. Crooked Nigga Too
  77. Everything They Owe
  78. Resist The Temptation
  79. As the World Turns
  80. Fuck All Yall
  81. 16 On Death Row
  82. Still Ballin
  83. Blasphemy
  84. Can't U Get Away
  85. Violent
  86. Out On Bail
  87. The Uppercut
  88. Dumpin'
  89. Playa Cardz Right (female)
  90. If Theres A Cure
  91. Bomb First
  92. Check Out Time
  93. Cradle To The Grave
  94. Fuck The World
  95. Only Fear Of Death
  96. Temptations
  97. Young Black Male
  98. M.O.B (Money Over Bitches)
  99. Road To Glory
  100. Last Muthafucka Breathin'
  101. Thugs Get Lonely Too
  102. Holla At Me
  103. Never Call U Bitch Again
  104. Nigga Nature (Remix)
  105. Thug Passion
  106. Thug Style
  107. Tradin' War Stories
  108. Po Nigga Blues
  109. Str8 Ballin'
  110. This Ain't Livin
  111. Toss It Up
  112. White Man's World
  113. Can't C Me
  114. Thug N U Thug N Me (Remix)
  115. God Bless The Dead
  116. Got My Mind Made Up
  117. I Wonder If Heaven Got A Ghetto
  118. It Ain't Easy
  119. Outlaw
  120. They Don't Give A Fuck About Us
  121. The Good Die Young
  122. Lastonesleft
  123. Dopefiend's Diner
  124. Dear Mama Part 2
  125. Psychopath
  1. When We Ride On Our Enemies
  2. Street Fame
  3. Changed Man
  4. Loyal To The Game
  5. Nothing To Lose
  6. Papa's Song
  7. Soulja's Story
  8. There U Go
  9. Let Em Have It
  10. My Closest Roaddogz
  11. Black Cotton (Feat. Eminem, Kastro And Young Noble)
  12. Soldier Like Me (Return Of The Soulja) (feat. Eminem)
  13. (Poem) In The Even Of My Demise
  14. (Poetry) In The Dephts Of Solitude
  15. Broken Wings
  16. Don't You Trust Me?
  17. U Don't Have 2 Worry
  18. Fuck Friendz
  19. Throw Your Hands Up
  20. Unchained (The Payback/Untouchable) (feat. James Brown)
  21. If I Die Young
  22. Heaven Ain't Hard 2 Find
  23. Bonnie And Clyde
  24. Made Niggaz
  25. I'm Gettin Money
  26. Open Fire
  27. R U Still Down (Remember Me)
  28. When I Get Free
  29. Hold Ya Head
  30. Last One Breathin'
  31. Letter To The President
  32. Life's So Hard
  33. N.I.G.G.A (Never Ignorant About Getting Goals Accomplished)
  34. Secretz Of War
  35. Soon As I Get Home
  36. (Poetry) The Rose That Grew From Concrete
  37. Thug Nature
  38. Until the end of time [RP Remix]
  39. Monster (feat. Eazy-E / Notorious B.I.G.)
  40. Mbabula
  41. Shit Don't Stop
  42. Life of an Outlaw
  43. U Can Call
  44. My Block (Remix)
  45. Never B Peace
  46. Fair XChange (Jazze Pha Remix)
  47. Late Night
  48. Death Around The Corner
  49. House Of Pain
  50. If My Homey Calls
  51. Intro
  52. Lost Souls
  53. Never Be Beat
  54. Pour Out A Little Liquor
  55. Real Bad Boyz (Westside)
  56. Run Tha Streetz
  57. Trapped
  58. When We Ride
  59. The Realist Killaz
  60. Thugs Get Lonely Too Ft. Nate Dogg
  61. Homeboyz
  62. Life Is A Traffic Jam
  63. Tattoo Tears
  64. Ain't Hard 2 Find
  65. 4 My Niggaz
  66. Untouchable(Swiss Beatz Remix)
  67. Ambition As a Figtha
  68. Fake ass Bitches
  69. Me & My Girlfriend
  70. Panther Power
  71. Krazy
  72. Mama's Just a Little Girl
  73. Heartz Of Men
  74. Hellrazor
  75. My Lil' Homies
  76. Pac's Theme
  77. Redemption
  78. Smile For Me Now
  79. Static
  80. This Life I Lead
  81. Why Must You Be Unfaithful
  82. Words Of Wisdom
  83. Young Niggaz
  84. Catchin Feelins
  85. Hit Em' Up II
  86. Just Like Daddy
  87. Starry Night (Feat Quincy Jones & Mac Mall)
  88. Can't Stop Crying
  89. Big Syke Interlude
  90. Soldier Like Me
  91. (Poetry) When Ure Hero Falls
  92. All Out (original version)
  93. Words 2 My First Born
  94. International
  95. Sleep
  96. Me And My Homies
  97. We Ride (ft. Rihanna)
  98. Komradz
  99. If They Love Their Kidz
  100. The New Untouchables (Feat. Snoop Dogg, The Outlawz & L.B.C. Crew)
  101. Watch Ya Mouth
  102. Is It Cool To Fuck?
  103. Constantly Armed
  104. The Government
  105. Guess Who's Back
  106. New Times
  107. Strictly 4 My Niggaz
  108. The Case of the Misplaced Mic
  109. Wonder Why They Call U
  110. Fake Ass Bitches
  111. Ghetto Star
  112. Heavy In The Game
  113. I'm Losin It
  114. Point The Finga
  115. Ready 4 Whatever
  116. Rebel Of The Underground
  117. Something 2 Die 4
  118. Stay True
  119. The Streetz R Deathrow
  120. What'z Ya # Number
  121. Loyal To The Game Feat. G-unit
  122. Case Of The Misplaced Mic
  123. Fair Xchange
  124. Intro (Resurrection)
  125. Intro/Bomb First (My Second Reply)
  1. Last Ones Left
  2. My Burnin' Heart
  3. Something 2 Die 4 (Interlude)
  4. Streetz R Deathrow
  5. I' m Losin It
  6. Hennesey Feat. Obie Trice
  7. Same Song
  8. So Much Pain
  9. Sometimes I Cry
  10. Niggaz Nature
  11. 99 BBK
  12. U Can Be Touched
  13. Wake Me When I'm Free
  14. Wanted Dead or Alive
  15. Y'all Don't Know Us
  16. In The Air Tonight (Rearview)
  17. Badboyz
  18. Friends
  19. Million Dollar Spot
  20. Souljah's Revenge
  21. 1 With A Bullet
  22. A Day In The Life
  23. Got 2 Survive
  24. Gotta Get Mine
  25. High Speed
  26. Initiated
  27. Fuck Wit The Wrong Nigga
  28. Fade Me
  29. Fright Night
  30. Don't Sleep
  31. Scared Straight
  32. Don't Go 2 Sleep
  33. Let Knowledge Drop
  34. Weed Got Me Crazy
  35. Teardrops And Closed Caskets
  36. In The Event Of My Demise
  37. Pray For Me
  38. Thug N U Thug N Me
  39. Salud y Vida
  40. Fuck 'Em All
  41. Reincarnation
  42. R U Still Down
  43. How Do U Wanted
  44. 5 Deadly Venomz
  45. 4 The Hustlers
  46. Definition of a Thug Nigga
  47. Enemies With Me
  48. Goog Bless the Dead
  49. Fair XChange (Mya Remix)
  50. Black Starry Night (interlude)
  51. Bury me A G
  52. Crooked Ass Nigga
  53. Deadly Venomz
  54. Don't Get It Twisted
  55. High 'Til I Die
  56. I Get Around (Remix)
  57. Last Wordz
  58. Let Them Thangs Go
  59. Lie To Kick It
  60. Military Minds
  61. My Words To My Firstborn
  62. Nothin But Love
  63. Outro
  64. Part Time Mutha
  65. Peep Game
  66. Representin' 93
  67. Something Wicked
  68. Strugglin'
  69. Tha' Lunatic
  70. Under Pressure
  71. When I Get Free II
  72. Where Do We Go From Here (interlude)
  73. Why U Turn On Me
  74. Thugz Mansion (7 Remix)
  75. 99 BBK (remix)
  76. A Crooked Nigga Too (Raphael Saadiq Remix)
  77. Cause I Had
  78. Drunk Freestyle
  79. Let Em Have It Remix Feat Left Eye
  80. Raise Up Off These Nuts
  81. Soulja's Revenge
  82. They Tryna Murder Me
  83. Thug 8 2 Good 4 U
  84. Ain't Hard To Find
  85. Easy
  86. Nothing To Do
  87. Someday We'll Know
  88. Live Medley
  89. A Crooked Nigga Too
  90. A River That Flows Forever
  91. Tears Of a Teenage Mother
  92. Thug Blues
  93. Getting Money
  94. The Rose that Grew from Concrete
  95. Tupac Interlude
  96. When the heart Turns Cold
  97. Where There Is A Will...
  98. World Wide Mob Figgaz
  99. Can U C the Pride in the Panther (Female Version)
  100. Deadly Combination
  101. Fallen Star
  102. Fuck Murder Inc
  103. Let Them Have It [Remix]
  104. Live freestyle 95
  105. Slippin' Into Darkness
  106. Call It What You Want
  107. Comin Real Again
  108. Criminal
  109. Dead or Alive
  110. Die (mixed)
  111. Dusted And Disgusted
  112. Jealous Got Me Strapped
  113. Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z.
  114. Thugheathaz
  115. Po Nigga Blues (Scott Storch Remix)
  116. Runnin On E
  117. Whatcha Gonna Do?
  118. Who Do U Believe In
  119. If You Play Your Cards Right
  120. What's Next
  121. Don't Stop
  122. Don't Fuck With A Killa (2Pac Verse)
  123. Playa Cardz Right (Male)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais