Letras de músicas - Letras.mus.br

Fake ass Bitches

2Pac

*little kid* Tell me about these fake ass bitches

[2Pac]
Look here little nigga
Most of these niggaz be bitches too
but you'll never hear that side of the story
So uhh, we finna do this shit like this
It's like I tell my niggaz, keep your eyes on these bitches

They love to G a nigga young dumb and gettin riches
What the fuck you think a trick is nigga
Nigga done stick and wet his dick
and then get tricked out all his riches by a -- BITCH!
I'm here to school you to the rules of the game, it'll cost ya

Think you alla that just cause she let a nigga toss her
It's like a motherfuckin priveledge
So don't give up your conversation, give that bitch your 7 digits

When she call ya, ask that tramp whassup
And if she is the type of nigga hang up, worrrd up
And let that bitch meditate to the dial tone

And call me when you're ready to bone, and it's on
A motherfucking mack tonight
Stay that stay strapped cause my raps is tight
You fuckin punks, I hate you snitches
Went against the grain and the game to be fake ass bitches

(God, damn! You can't just hit them niggaz with that game
and expect them to accept it; girl your heard me it gets skanless.
But we gonna kick this shit like this here)

Chorus: 2Pac
I can't stand fake ass bitches
Lyin ass niggaz and you punk ass snitches
(repeat 2X)

Time to show these bustas who's boss
Run up on a real motherfucker and get tossed
The game is deep, and thicker than a motherfuckin jimmy
Broke hoes runnin round yellin "Gimme!"
I can't stand it, hoes talkin bout they got a man
Shit all I wanted her to do is suck my DICK

So how about hittin a motherfucker on my pager
Busy now bitch but you can give me the pussy later
Fly how I fade her, played her like a game of Sega
Fuckin with the player that done made her, huh
And I ain't sleepin caught you creepin for my money

Got the dick and now you get the pistol honey (bitch)
So get the bozack, knockin hoes back, keep my dough stacked
So where the motherfuckin hoes at?
Punk niggaz can't fade the mack, livin fat

Gettin paid to rap, it's like that, you motherfuckin bitches
Yeah, yeah that's my motto
She educated a whole bunch of you old raggedy-ass niggaz
So y'all take that shit back to y'all camp and uhh
you sleep on that there, it's like

Chorus 2X
Oh you too nigga, don't think we ain't talkin bout your punk ass
You old fake ass nigga
Standin there wearin all them Pendletons and khakis and all that
You soft as a motherfuckin grape

Ain't this a motherfuckin bitch
I can see right through your flower ass
Some of these niggaz is bitches too, man I tell ya
It's gonna be harder and harder to be a Thug in ninety-fo'
but we gonna do this shit

Y'all take this shit and you play this shit for every single
fake ass bitch out there
And there's plenty of em
You probably got one sittin next to you right now

Bobbin his fake ass head to this, dope ass shit that he listenin to
Fake ass motherfuckin bitch, die in ninety-four

Composição: 2Pac / J.J. Jackson · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Usuário
1.150 exibições
Ver mais fotos
  1. Changes
  2. Hit 'Em Up
  3. Dear Mama
  4. Hail Mary
  5. Thugz Mansion
  6. Keep Ya Head Up
  7. Ghetto Gospel
  8. Do For Love
  9. Ambition As a Ridah
  10. Smile
  11. Life Goes On
  12. Me And My Girlfriend
  13. Thug Luv
  14. Ghost
  15. California Love
  16. Runnin'
  17. All Eyez On Me
  18. Unconditional Love
  19. Smoke Weed All Day
  20. 2 of Amerikaz Most Wanted
  21. Only God Can Judge Me
  22. Breathin'
  23. Until The End Of Time
  24. All About U
  25. I Ain't Mad At Cha
  26. Thug 4 Life
  27. How Do You Want It
  28. Troublesome '96
  29. Better Dayz
  30. Old School
  31. Picture Me Rollin
  32. Pain
  33. Lil' Homies
  34. Me Against The World
  35. If I Die 2night
  36. Pac's Life
  37. Close My Eyes
  38. All Eyez On Me
  39. Still I Rise
  40. Baby Don't Cry
  41. Never Had A Friend Like Me
  42. Staring Through My Rearview
  43. Thugz Mansion (Feat. Nas)
  44. My Block
  45. Hell 4 A Hustler
  46. Can't C Me
  47. Fake Ass Bitches
  48. Got My Mind Made Up
  49. I Get Around
  50. 16 On Death Row
  51. Who Do You Believe In?
  52. Fame
  53. Holla At Me
  54. Check Out Time
  55. Ratha Be Ya Nigga
  56. Brenda's Got A Baby
  57. Can't U Get Away
  58. Only Fear Of Death
  59. When Thugs Cry
  60. Letter To My Unborn Child
  61. Everything They Owe
  62. I'm a Soldier
  63. Ballad of Dead Soulja
  64. No More Pain
  65. Tradin' War Stories
  66. Str8 Ballin'
  67. I Don't Give a Fuck
  68. Wonder Why They Call U
  69. It Ain't Easy
  70. Shorty Wanna Be A Thug
  71. Black Jesus
  72. Don't You Trust Me?
  73. Dumpin'
  74. If Theres A Cure
  75. Thug Mansion
  76. So Many Tears
  77. I Wonder If Heaven Got A Ghetto
  78. Skandalouz
  79. Thug Passion
  80. When We Ride
  81. Killuminati
  82. Heaven Ain't Hard 2 Find
  83. To Live & Die in L.A.
  84. Hold on Be Strong
  85. Soulja's Story
  86. Runnin' (Dying to Live)
  87. M.O.B (Money Over Bitches)
  88. The Uppercut
  89. All Out
  90. Untouchable
  91. Thug Nature
  92. Don't Fuck With A Killa (2Pac Verse)
  93. Heartz Of Men
  94. Hellrazor
  95. Nigga Nature (Remix)
  96. Open Fire
  97. Thug Style
  98. The Good Die Young
  99. Krazy
  100. Made Niggaz
  101. Mama's Just a Little Girl
  102. Blasphemy
  103. Holla If Ya Hear Me
  104. Pac's Theme
  105. Run Tha Streetz
  106. Trapped
  107. Young Black Male
  108. Hold Ya Head
  109. Out On Bail
  110. As the World Turns
  111. Good Life
  112. Lastonesleft
  113. Words 2 My First Born
  114. Unchained (The Payback/Untouchable) (feat. James Brown)
  115. Monster (feat. Eazy-E / Notorious B.I.G.)
  116. Against All Odds
  117. My Block (Remix)
  118. When We Ride On Our Enemies
  119. Street Fame
  120. Fuck The World
  121. How Long Will They Mourn Me
  122. Nothing To Lose
  123. Temptations
  124. Violent
  125. Why U Turn On Me
  1. Realist Killaz
  2. Tattoo Tears
  3. Ain't Hard 2 Find
  4. 4 My Niggaz
  5. Playa Cardz Right (female)
  6. Don't Go 2 Sleep
  7. Road To Glory
  8. The Case of the Misplaced Mic
  9. God Bless The Dead
  10. Still Ballin
  11. One Day at A Time
  12. Thugs Get Lonely Too
  13. Bomb First
  14. Cradle To The Grave
  15. Lord Knows
  16. Loyal To The Game
  17. Never Call U Bitch Again
  18. Real Bad Boyz (Westside)
  19. Redemption
  20. Stay True
  21. Catchin Feelins
  22. Intro/Bomb First (My Second Reply)
  23. Last One Breathin'
  24. My Burnin' Heart
  25. N.I.G.G.A (Never Ignorant About Getting Goals Accomplished)
  26. Something 2 Die 4 (Interlude)
  27. Black Cotton (Feat. Eminem, Kastro And Young Noble)
  28. Sometimes I Cry
  29. Toss It Up
  30. Fuck All Yall
  31. U Don't Have 2 Worry
  32. A Day In The Life
  33. Fuck Friendz
  34. Initiated
  35. Resist The Temptation
  36. Dear Mama Part 2
  37. If I Die Young
  38. Reincarnation
  39. Guess Who's Back
  40. Thug N U Thug N Me (Remix)
  41. Life of an Outlaw
  42. 5 Deadly Venomz
  43. Definition of a Thug Nigga
  44. Death Around The Corner
  45. Heavy In The Game
  46. House Of Pain
  47. I Get Around (Remix)
  48. Never Be Beat
  49. R U Still Down (Remember Me)
  50. Something Wicked
  51. Tha' Lunatic
  52. They Don't Give A Fuck About Us
  53. When I Get Free
  54. Young Niggaz
  55. Crooked Nigga Too
  56. Just Like Daddy
  57. My Closest Roaddogz
  58. Soon As I Get Home
  59. This Ain't Livin
  60. Tupac Interlude
  61. (Poetry) When Ure Hero Falls
  62. Deadly Combination
  63. Let Them Have It [Remix]
  64. Friends
  65. Criminal
  66. Happy Home
  67. Fuck Wit The Wrong Nigga
  68. Who Do You Love?
  69. Don't Sleep
  70. Untouchable(Swiss Beatz Remix)
  71. Let Knowledge Drop
  72. Dopefiend's Diner
  73. Psychopath
  74. Last Muthafucka Breathin'
  75. R U Still Down
  76. Strictly 4 My Niggaz
  77. U Can Call
  78. 4 The Hustlers
  79. Bury me A G
  80. Don't Get It Twisted
  81. I'm Losin It
  82. Intro
  83. Lie To Kick It
  84. Pour Out A Little Liquor
  85. Rebel Of The Underground
  86. Smile For Me Now
  87. Static
  88. There U Go
  89. Where Do We Go From Here (interlude)
  90. The Realist Killaz
  91. Fair Xchange
  92. Hit Em' Up II
  93. Same Song
  94. Soldier Like Me (Return Of The Soulja) (feat. Eminem)
  95. Niggaz Nature
  96. 99 BBK
  97. U Can Be Touched
  98. Where There Is A Will...
  99. White Man's World
  100. World Wide Mob Figgaz
  101. Y'all Don't Know Us
  102. (Poetry) In The Dephts Of Solitude
  103. Broken Wings
  104. Can U C the Pride in the Panther (Female Version)
  105. Fallen Star
  106. Badboyz
  107. Live freestyle 95
  108. Gotta Get Mine
  109. Jealous Got Me Strapped
  110. Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z.
  111. Thugheathaz
  112. Po Nigga Blues (Scott Storch Remix)
  113. Sleep
  114. Throw Your Hands Up
  115. Constantly Armed
  116. The Government
  117. New Times
  118. How Do U Wanted
  119. Me & My Girlfriend
  120. Panther Power
  121. Bonnie And Clyde
  122. Never B Peace
  123. Fair XChange (Jazze Pha Remix)
  124. Black Starry Night (interlude)
  125. Crooked Ass Nigga
  1. High 'Til I Die
  2. I'm Gettin Money
  3. If My Homey Calls
  4. Last Wordz
  5. Let Them Thangs Go
  6. Lost Souls
  7. Military Minds
  8. Outlaw
  9. Outro
  10. Papa's Song
  11. Part Time Mutha
  12. Representin' 93
  13. Strugglin'
  14. The Streetz R Deathrow
  15. This Life I Lead
  16. Why Must You Be Unfaithful
  17. Words Of Wisdom
  18. Thugz Mansion (7 Remix)
  19. Thugs Get Lonely Too Ft. Nate Dogg
  20. 99 BBK (remix)
  21. Cause I Had
  22. Intro (Resurrection)
  23. Last Ones Left
  24. Let Em Have It
  25. Letter To The President
  26. Po Nigga Blues
  27. Soulja's Revenge
  28. Starry Night (Feat Quincy Jones & Mac Mall)
  29. Streetz R Deathrow
  30. Can't Stop Crying
  31. Easy
  32. Hennesey Feat. Obie Trice
  33. Live Medley
  34. A Crooked Nigga Too
  35. A River That Flows Forever
  36. So Much Pain
  37. Tears Of a Teenage Mother
  38. Getting Money
  39. The Rose that Grew from Concrete
  40. Wake Me When I'm Free
  41. Wanted Dead or Alive
  42. When the heart Turns Cold
  43. (Poem) In The Even Of My Demise
  44. Fuck Murder Inc
  45. Slippin' Into Darkness
  46. All Out (original version)
  47. Comin Real Again
  48. Dead or Alive
  49. Die (mixed)
  50. Dusted And Disgusted
  51. Got 2 Survive
  52. High Speed
  53. Whatcha Gonna Do?
  54. Who Do U Believe In
  55. Fright Night
  56. What's Next
  57. Scared Straight
  58. Weed Got Me Crazy
  59. Pray For Me
  60. Salud y Vida
  61. If They Love Their Kidz
  62. Ambition As a Figtha
  63. The New Untouchables (Feat. Snoop Dogg, The Outlawz & L.B.C. Crew)
  64. Fuck 'Em All
  65. Watch Ya Mouth
  66. Mbabula
  67. Fake ass Bitches
  68. Shit Don't Stop
  69. Changed Man
  70. Late Night
  71. Enemies With Me
  72. Goog Bless the Dead
  73. Fair XChange (Mya Remix)
  74. Deadly Venomz
  75. Ghetto Star
  76. My Lil' Homies
  77. My Words To My Firstborn
  78. Nothin But Love
  79. Peep Game
  80. Point The Finga
  81. Ready 4 Whatever
  82. Something 2 Die 4
  83. Under Pressure
  84. What'z Ya # Number
  85. When I Get Free II
  86. Loyal To The Game Feat. G-unit
  87. A Crooked Nigga Too (Raphael Saadiq Remix)
  88. Case Of The Misplaced Mic
  89. Drunk Freestyle
  90. Homeboyz
  91. Let Em Have It Remix Feat Left Eye
  92. Life Is A Traffic Jam
  93. Life's So Hard
  94. Raise Up Off These Nuts
  95. They Tryna Murder Me
  96. Thug 8 2 Good 4 U
  97. Ain't Hard To Find
  98. I' m Losin It
  99. Nothing To Do
  100. Someday We'll Know
  101. Big Syke Interlude
  102. Secretz Of War
  103. Soldier Like Me
  104. Thug Blues
  105. In The Air Tonight (Rearview)
  106. (Poetry) The Rose That Grew From Concrete
  107. Million Dollar Spot
  108. Souljah's Revenge
  109. 1 With A Bullet
  110. Call It What You Want
  111. Runnin On E
  112. If You Play Your Cards Right
  113. Fade Me
  114. International
  115. Don't Stop
  116. Me And My Homies
  117. Until the end of time [RP Remix]
  118. Teardrops And Closed Caskets
  119. We Ride (ft. Rihanna)
  120. In The Event Of My Demise
  121. Thug N U Thug N Me
  122. Komradz
  123. Is It Cool To Fuck?
  124. Playa Cardz Right (Male)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais