Letras de músicas - Letras.mus.br

Ballad Of Dwight Fry

Mommy where's daddy?
He's been gone for so long.
Do you think he'll ever come home?

I was gone for fourteen days
I coulda been gone for more
Held up in the intensive care ward lyin on the floor

I was gone for all those days but I, was not all alone
I made friends with a lot of people in the danger zone

See my lonely life unfold
I see it every day
See my only mind explode
Since I've gone away

I think I lost some weight there and I'm sure I need some rest
Sleepin don't come very easy in a straight white vest

Should like to see that little children
She's only four years old--- old
I'd give her back all of her play things
even, even the ones I stole

See my lonely life unfold
I see it everyday
See my lonely mind explode
when I've gone insane

I wanna get out of here
I wanna, I wanna get out of here
I gotta get out of here
I gotta get out of here
Igotta get out of here I gotta get out of here I gotta get outa'here
Ya gotta let me out of here
Let me outta here
I gotta get outta here
Let me outta here
I gotta get outta here
Let me outta here
I gotta get outta here

See my lonely life unfold
I see it everyday
See my only mind explode
Blow up in my face

I grabbed my hat and I got my coat and I, I ran into the street
I saw a man that was choking there
I guess he couldn't breathe
Said to myself this is very strange
I'm glad it wasn't me
But now I hear those sirens callin' and so I am not free

I DIDN'T WANNA BE
I DIDN'T WANNA BE
I DIDN'T WANNA BE
(See my lonely life unfold)
I DIDN'T WANNA BE
(I see it every day)
LEAVE ME ALONE I DIDN'T WANNA BE
DON'T TOUCH ME!!!!
See my lonely mind explode
when I've gone INSANE!!!

Ballad Of Dwight Fry:

Mamãe cadê papai?
Ele anda sumido tempo demais
Você acha que ele voltará para casa?

Estive longe por quatorze dias
Poderia estar longe por mais
Preso na ala de tratamento intensivo ,deitado no chão

Estive longe por todos esses dias, mas eu, não estava só
Fiz amizades com um monte de pessoas na área de perigo

Veja minha vida solitária se desdobrar
Eu a vejo todo dia
Veja minha única mente explodir
Desde que eu fui embora

Acho que perdi algum peso lá e eu tenho certeza, eu presciso de um descanso
Sono não vem com facilidade em uma camisa de força

Gostaria de ver aquela pequena criança
Ela tem apenas quatro anos de idade - idade
Eu lhe devolveria todos os seus brinquedos
Inclusive aqueles que eu roubei

Veja minha vida solitária se desdobrar
Eu a vejo todo dia
Veja minha solitária mente explodir
Quando eu ficar insano

Eu quero sair daqui
Eu quero, eu quero sair daqui
Eu preciso sair daqui (x2)
Eu preciso sair daqui eu preciso sair daqui
Eu preciso sair daqui sair daqui
É vocês precisam me deixar sair daqui
Me deixem sair daqui
Eu preciso sair daqui
Me deixem sair daqui
Eu preciso sair daqui
Me deixem sair daqui
Eu preciso sair daqui

Veja minha vida solitária se desdobrar
Eu a vejo todo dia
Veja minha única mente explodir
Estourar na minha cara

Peguei meu chapéu e meu casaco e eu, eu corri pra rua
Eu vi um homem que sufocava ali
Suponho que ele não conseguiu respirar
Disse para mim mesmo, 'Isto é muito estranho'
Feliz que não era eu
Mas agora ouço aquelas sirenes chamando portanto não estou livre

EU NÃO QUERIA ESTAR AQUI
EU NÃO QUERIA ESTAR AQUI
EU NÃO QUERIA ESTAR AQUI
(Veja minha vida solitária se desdobrar)
EU NÃO QUERIA ESTAR AQUI
(Eu a vejo todo dia)
ME DEIXEM EM PAZ EU NÃO QUERIA ESTAR
NÃO ME TOQUE!!!
Veja minha mente solitária explodir
Quando eu ficar INSAno

Composição: Alice Cooper / Michael Bruce · Esse não é o compositor? Nos avise.
Traduzida por Flavius
Legendado por johanna.yamamoto.71
10.813 exibições
Ver mais fotos
  1. Poison
  2. School's Out
  3. I Never Cry
  4. You And Me
  5. No More Mr. Nice Guy
  6. How You Gonna See Me Now
  7. I'm Eighteen
  8. Hey Stoopid
  9. Ballad Of Dwight Fry
  10. House Of Fire
  11. Feed my Frankenstein
  12. Bed Of Nails
  13. Billion Dollar Babies
  14. Love's A Loaded Gun
  15. Welcome To My Nightmare
  16. It's Me
  17. Be My Lover
  18. Only Women Bleed
  19. Hello Hooray
  20. Elected
  21. Under My Wheels
  22. He's Back (The Man Behind The Mask)
  23. Only My Heart Talkin'
  24. I Am Made Of You
  25. Hell Is Living Without You
  26. Dangerous Tonight
  27. Vengeance Is Mine
  28. Spark In The Dark
  29. This Maniac's In Love With You
  30. Dead Babies
  31. Clones (We're All)
  32. Perfect
  33. School' s Out For Summer
  34. Go To Hell
  35. Stolen Prayer
  36. Killer
  37. Sex, Death And Money
  38. Why Trust You
  39. Killed by love
  40. Might As Well Be On Mars
  41. I Love The Dead
  42. Desperado
  43. Every Woman Has A Name
  44. Who Do You Think We Are
  45. You Want It, You Got It
  46. Freedom
  47. Prologue/I know where you live
  48. Something To Remember Me By
  49. Take It Like A Woman
  50. Cold Machines
  51. Luney Tune
  52. Alma Matter
  53. The Black Widow
  54. Wish You Were Here
  55. Prince Of Darkness
  56. Hurricane Years
  57. Little By Little
  58. Brutal planet
  59. Between high school & old school
  60. Be With You Awhile
  61. I'm so angry
  62. The Saga Of Jesse Jane
  63. Woman Of Mass Distraction
  64. You Make Me Wanna
  65. I'm Hungry
  66. Caffeine
  67. I Gotta Get Outta Here
  68. Blue Turk
  69. Cold Ethyl
  70. Pick Up The Bones
  71. Muscle Of Love
  72. Below Your Means
  73. I'm Your Gun
  74. Lost In America
  75. You're My Temptation
  76. It's The Little Things
  77. Teenage Frankenstein
  78. Is It My Body
  79. Halloweed Be My Name
  80. Second Coming
  81. Halo Of Flies
  82. My Stars
  83. Public Animal #9
  84. Man With The Golden Gun
  85. Somewhere In The Jungle
  86. It's Much Too Late
  87. Some Folks
  88. You Gotta' Dance
  89. Seven And Seven Is
  90. Dyslexia
  91. Chop, Chop, Chop
  92. Roses On White Lace
  93. Trash
  94. Burning Our Bed
  95. Headlines
  96. The Song That Didn't Rhyme
  97. Steal That Car
  98. Zombie Dance
  99. Salvation
  100. Keepin' Halloween Alive
  101. I'll Bite Your Face Off
  102. The Congregation
  103. The Nightmare Returns
  104. The Last Man On Earth
  105. Disco Bloodbath Boogie Fever
  106. A Runaway Train
  107. Generation Landslide
  108. Alma Mater
  109. Yeah, Yeah, Yeah
  110. I Got a Line On You
  111. King Herod's Song (From Jesus Christ Superstar)
  112. Born This Way
  113. Gimme
  114. Mary-Ann
  115. Teenage Lament 74
  116. Devil's Food
  1. Shoe Salesman
  2. Refrigerator Heaven
  3. Lay Down And Die, Goodbye
  4. Bad Place Allone
  5. Unholy War
  6. Cleansed By Fire
  7. Wicked Young Man
  8. Sanctuary
  9. Blow Me A Kiss
  10. Pessimystic
  11. Give It Up
  12. The World Needs Guts
  13. Trick Bag
  14. You Drive Me Nervous
  15. Yeah,Yeah,Yeah
  16. Raped And Freezin'
  17. Hard Hearted Alice
  18. Teenage Lament '74
  19. Triggerman
  20. The Sentinel
  21. Steven
  22. I'm The Coolest
  23. Give The Kid A Break
  24. Guilty
  25. Wake Me Gently
  26. I'm Always Chasing Rainbows
  27. Lace And Whiskey
  28. King Of The Silver Screen
  29. My God
  30. Millie And Billie
  31. Inmates (We're All Crazy)
  32. Talk Talk
  33. Pain
  34. Aspirin Damage
  35. Skeletons In The Closet
  36. Vicious Rumours
  37. I Am The Future
  38. I'm Alive
  39. Enough's Enough
  40. Former Lee Warmer
  41. No Man's Land
  42. I Love America
  43. Lock Me Up
  44. Step On You
  45. Wind-up Toy
  46. Today mueller
  47. Fields of regret
  48. No longer umpire
  49. Levity ball
  50. Gutter Cats Vs. The Jets
  51. Eat some more (taste the pain)
  52. Sentinel
  53. What Do You Want From Me?
  54. Man of the year
  55. Novocaine
  56. Bye Bye Baby
  57. Love should never feel this way
  58. B.B. On Mars
  59. Pretty Ballerina
  60. Run Down The Devil
  61. Yeahyeahyeah
  62. I miss You
  63. Be Cruel To Your School
  64. I Am The Spider/Epilogue
  65. The One That Got Away
  66. (In Touch With) Your Feminine Side
  67. It Rained All Night
  68. Cath Me If You Can
  69. Shockdance
  70. Shadow Of Yourself
  71. What Baby Wants (feat. Ke$ha)
  72. Ghouls Gone Wild
  73. We Gotta Get Out Of This Place
  74. Gutter Cat vs. the Jets
  75. Hard Rock Summer
  76. He's Back (The Man Behind the Mask) (demo)
  77. Don't Blow Your Mind
  78. DaDa
  79. I Am Made For You
  80. Respect For The Sleepers (Demo)
  81. Street Fight
  82. I'll Still Be There
  83. Man Behind The Mask
  84. Sick Things
  85. Die For You
  86. Department Of Youth
  87. Da Da
  88. Mr And Misdemeanor
  89. Still No Air
  90. Return Of The Spiders
  91. Caught In A Dream
  92. Sideshow
  93. Nothing's Free
  94. Lullaby
  95. Gimme'
  96. Thrill My Gorilla
  97. Life And Death Of The Party
  98. Simple Disobedience
  99. Crawlin'
  100. Great American Success Story
  101. Long Way To Go
  102. Black Juju
  103. Sun Arise
  104. Is Anyone Home?
  105. Fire
  106. Unfinished Sweet
  107. Generations Landslide
  108. Dragontown
  109. Big Apple Dreamin' (Hippo)
  110. Never Been Sold Before
  111. Crazy Little Child
  112. Working Up A Sweat
  113. Woman Machine
  114. Deeper
  115. Fantasy Man
  116. Disgraceland
  1. Sister Sara
  2. I Just Wanna Be Good
  3. Years Ago
  4. The Awakening
  5. Escape
  6. Didn't We Meet
  7. Going Home
  8. It's Hot Tonight
  9. Road Rats
  10. Damned If You Do
  11. Ubangi Stomp
  12. (No More) Love At Your Convenience
  13. I Never Wrote Those Songs
  14. From The Inside
  15. Wish I Were Born In Beverly Hills
  16. The Quiet Room
  17. Nurse Rozetta
  18. Serious
  19. For Veronica's Sake
  20. Jackknife Johnny
  21. Leather Boots
  22. Prettiest Cop On The Block
  23. Don't Talk Old To Me
  24. You Look Good In Rags
  25. You're A Movie
  26. Look At You Over There, Ripping The Sawdust From My Teddybear
  27. Zorro's Ascent
  28. Make That Money (Scrooge's Song)
  29. No Baloney Homosapiens
  30. Adaptable (Anything For You)
  31. I Like Girls
  32. Remarkably Insincere
  33. Tag, You're It
  34. I Better Be Good
  35. Scarlet And Sheba
  36. Fresh Blood
  37. Pass The Gun Around
  38. Give The Radio Back
  39. Not That Kind Of Love
  40. Time To Kill
  41. Gail
  42. Snakebite
  43. Dirty Dreams
  44. Hide Your Heart
  45. Sing low, sweet cheerio
  46. Living
  47. Reflected
  48. Apple bush
  49. Earwigs to eternity
  50. Changing arranging
  51. Ain't that just like a woman
  52. Nobody likes me (freak out)
  53. Beautiful Fly Away
  54. Bedtime Story
  55. Nuclear infected
  56. Grim facts
  57. Model citizen
  58. Dance yourself to death
  59. Pessi-mystic
  60. Can't Sleep Clowns Will Eat Me
  61. Detroit City
  62. Spirits rebellious
  63. This House Is Haunted
  64. Backyard brawl
  65. School's Out (Live)
  66. 10 Minutes Before The Worm
  67. Dirty Diamonds
  68. Six Hours
  69. Stand
  70. Sunset Babies (All Got Rabies)
  71. The Sharpest Point
  72. Your Own Worst Enemy
  73. Vincent Price Monologue
  74. Science Fiction
  75. Identity Crises
  76. Space Pirates
  77. Because
  78. No Time for Tears
  79. Smockin' In The Boys Room
  80. Wrapped In Silk
  81. Wake the dead
  82. Santa Claus Is Coming To Town
  83. Hands Of Death (Burn Baby Burn)
  84. Call It Evil
  85. I've Written Home to Mother
  86. Painting A Picture
  87. Titanic Overture
  88. Laughing At Me
  89. Goin To The River
  90. Freak Out Song
  91. When Hell Comes Home
  92. Hey Bulldog
  93. Eat Some More
  94. For Britain Only
  95. Generation Landslide '81 (Live)
  96. A Bedtime Story (Goes to Hell sleeve text)
  97. Bad Place Alone
  98. Beautiful Flyaway
  99. Between High School and the Old School
  100. Call It Evil (Demo)
  101. Catch Me If You Can
  102. Hitch Hike
  103. See Me In The Mirror
  104. Sister Sara
  105. Slick Black Limousine
  106. The Sharpest Pain
  107. Why Don't You Love Me?
  108. Nobody Likes Me
  109. No Tricks
  110. I Just Wanna Be God
  111. I Miss You (The Billion Dollar Babies)
  112. I'm Flash
  113. Last Man On Earth
  114. Love Should Never Feel Like This
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais