Letras de músicas - Letras.mus.br

Set It Off

It's the new
What you gonna do?
Everybody move to the floor

I saw you pull to the back
And roll with the cream in the black
I look at you, you look right back
Like you wanna get funk-ay

I hit the bar to buy you a drink
Feel you out to see how you think
It's do or die, I'ma swim or sink
'Cause I wanna get funk-ay

I love the way you move
I can't wait to get you on the floor 'cause
You got that body baby
I came to ask you for this dance, girl

CHORUS
Let's set it off
Show me what you got
Let's set it off
Baby let's dance, girl
Let's set it off
Can't let you leave
Can't let you leave until we dance girl
Let's set it off
Show me what you got
Let's set it off
Baby let's dance
Let's set it off
Wanna feel that fire
'Cause there'll be fire when we dance

Hold up it's not about sex
It's all about the vibe and the mix
You and me, one with the kick drum
Don't you wanna get funk-ay?

Let me see rolling hips
Let me sneak a kiss on the lips
Let me teach you girl how to get crunked
'Cause I wanna get funk-ay

I love the way you move
I can't wait to get you on the floor 'cause
You got that body baby
I came to ask you for this dance, girl

CHORUS

I ain't trying to take you home
Can we get our dance on?
Ain't no harm in moving your body here in the party
Come on baby let's go (we can do a two step or freestyle)
Baby let's go (do a little twist with a breakdown)
I just want your body here with me, yeah

Baby let's go
Give me your hand
We're gonna dance
We're gonna be turning these up tonight
Baby let's go
Give me your hand
We're gonna dance
We're gonna be turning this out tonight

CHORUS

Let's set it off
Show me what you got
Let's set it off (set it off)
Dance
Let's set it off
Can't let you leave (there'll be fire burning when we dance)
Can't let you leave until we dance
Let's set it off (that fire baby, set it off)
Show me what you got
Let's set it off (that fire baby, set it off)
Dance (gonna get that fire baby)
Let's set it off
Wanna feel that fire
'Cause there'll be fire when we dance dance dance dance

That fire baby
That fire baby (when we dance)
Gonna get that fire baby (set it off, set it off, set it off)
Oh that fire baby
Breakdown (yeah)
Set it off
There'll be fire baby

We're gonna dance (uh uh uh)
We're gonna dance (uh uh uh)
We're gonna dance (uh uh uh)
We're gonna dance (there'll be fire baby)
We're gonna dance (uh uh uh)
We're gonna dance (uh uh uh)
We're gonna dance (uh uh uh)
We're gonna dance (uh uh uh)

Até as Últimas Conseqüências

É o novo
O que você vai fazer?
Mova todo mundo para o chão

Eu vi você puxar para trás
E rolo com o creme no preto
Eu olho pra você, você olha de volta
Como você quer ficar funk-ay

Eu bati o bar para comprar uma bebida
Sinta-lo para ver como você pensa
É fazer ou morrer, eu sou um nadar ou afundar
Porque eu quero adquirir funk-ay

adoro a forma como você se move
Eu não posso esperar para começá-lo no chão
porque você adquiriu baby aquele corpo
Eu vim para pedir-lhe para esta dança, menina

REFRÃO
Vamos defini-lo fora
Mostre-me o que você tem
Vamos defini-lo fora
Dança baby vamos, menina
Vamos defini-lo fora
Não é possível deixá-lo sair
Não posso deixar você ir embora até nós dançamos menina
Vamos defini-lo fora
Mostre-me o que você tem
Vamos defini-lo fora
Dança baby vamos
Vamos defini-lo fora
Quero sentir que o fogo
Porque haverá fogo quando nós dançamos

Mantenha-se que não é sobre sexo
É tudo sobre a vibe e a mistura
Você e eu, um com o bumbo
Você não quer adquirir funk-ay?

Deixe-me ver quadris rolantes
Deixe-me roubar um beijo nos lábios
Deixe-me ensinar-lhe menina como se ???
Porque eu quero adquirir funk-ay

Eu amo o jeito que você move
Eu não posso esperar para começá-lo no chão '
Porque você adquiriu baby aquele corpo
Eu vim para pedir-lhe para esta dança, menina

REFRÃO

Eu não estou tentando te levar para casa
Podemos começar nossa dança?
Não há mal em mover seu corpo aqui na festa
Vamos baby, vamos lá (o que podemos fazer um passo dois ou freestyle)
Baby, vamos lá (fazer uma pequena torção com uma repartição)
Eu só quero seu corpo aqui comigo, yeah

Baby, vamos lá
Me dê sua mão
Nós vamos dançar
Nós vamos estar virando estes para cima esta noite
Baby, vamos lá
Me dê sua mão
Nós vamos dançar
Nós seremos transformados hoje à noite

REFRÃO

Vamos defini-lo fora
Mostre-me o que você tem
Vamos defini-lo desligado (atribui isto desligado)
dança
Vamos defini-lo fora
Não é possível deixá-lo sair (não haverá fogo que arde quando nós dançamos)
Não posso deixar você ir embora até nós dançamos
Vamos defini-lo fora (aquela gata de fogo, provoque)
Mostre-me o que você tem
Vamos defini-lo fora (aquela gata de fogo, provoque)
Dança (vai ter aquele bebê de fogo)
Vamos defini-lo fora
Quero sentir que o fogo
Porque haverá fogo quando nós dançamos.. Dance Dance Dance

Aquele bebê de fogo
Aquela gata de fogo (quando nós dançamos)
Vou conseguir aquela gata de fogo (incendiá-lo, configurá-lo, configure-off)
Oh baby aquele fogo
Breakdown (yeah)
Set it off
Haverá gata de fogo

Nós vamos dançar (uh uh uh)
Nós vamos dançar (uh uh uh)
Nós vamos dançar (uh uh uh)
Nós vamos dançar (haverá gata de fogo)
Nós vamos dançar (uh uh uh)
Nós vamos dançar (uh uh uh)
Nós vamos dançar (uh uh uh)
Nós vamos dançar (uh uh uh)

Composição: Sabe quem é o compositor? Envie pra gente.
Enviada por Iracy
Legendado por Daniela
3.848 exibições
Ver mais fotos
  1. I Want It That Way
  2. Everybody (Backstreet's Back)
  3. As Long As You Love Me
  4. Incomplete
  5. Show 'Em (What You're Made Of)
  6. Drowning
  7. Inconsolable
  8. In a World Like This
  9. All I Have To Give
  10. Show Me The Meaning Of Being Lonely
  11. Shape Of My Heart
  12. Quit Playing Games (With My Heart)
  13. I'll Never Break Your Heart
  14. Larger Than Life
  15. The Call
  16. Breathe
  17. Madeleine
  18. Helpless When She Smiles
  19. More Than That
  20. Permanent Stain
  21. I Still...
  22. 10,000 Promises
  23. The One
  24. We've Got It Goin' On
  25. I Need You Tonight
  26. Love Somebody
  27. From This Moment On (feat. Shania Twain)
  28. Straight Through My Heart
  29. Make Believe
  30. Don't Want You Back
  31. Get Down (You're The One For Me)
  32. Just Want You To Know
  33. Trust Me
  34. Try
  35. Anywhere For You
  36. Don't Wanna Lose You Now
  37. Bigger
  38. Back To Your Heart
  39. One Phone Call
  40. Feels Like Home
  41. Soldier
  42. Like A Child
  43. Crawling Back To You
  44. Spanish Eyes
  45. Everyone
  46. I Promise You (With Everything I Am)
  47. I Wanna Be With You
  48. Something That I Already Know
  49. No One Else Comes Close
  50. How Did I Fall In Love With You
  51. That's What She Said
  52. This Is Us
  53. Yes I Will
  54. Unmistakable
  55. Safest Place To Hide
  56. Just To Be Close To You
  57. Get Another Boyfriend
  58. If You Want It To Be Good Girl (Get Yourself a Bad Boy)
  59. The Perfect Fan
  60. It's Gotta Be You
  61. One In a Million
  62. The Answer To Our Life
  63. Hey Mr. Dj (Keep Playin' This Song)
  64. Climbing The Walls
  65. In Your Arms
  66. Darlin'
  67. Set Adrift On Memory Bliss
  68. If I Don't Have You
  69. Hot, Hot, Hot
  70. My Beautiful Woman
  71. Siberia
  72. Love Will Keep You Up All Night
  73. Take Care
  74. Time
  75. Shattered
  1. Any Other Way
  2. Everytime I Close My Eyes
  3. It's True
  4. Bye Bye Love
  5. Never Gone
  6. Trouble Is
  7. That's The Way I Like It
  8. Weird World
  9. Lose It All
  10. Everything But Mine
  11. If You Stay
  12. Shining Star
  13. I'll Be There For You
  14. My Heart Stays With You
  15. Not For Me
  16. Memories
  17. Lift Me Up
  18. Panic
  19. By My Side
  20. Fallen Angel
  21. If I Knew Then
  22. Story Of My Life
  23. Let's Have A Party
  24. Nobody But You
  25. What Makes You Different (Makes You Beautiful)
  26. Treat me right
  27. In Pieces
  28. You Can Let Go
  29. Love Knows I Love You
  30. Baby I'm Yours
  31. She's A Dream
  32. Masquerade
  33. All Of Your Life (You Need Love)
  34. I Need You Here
  35. Unsuspecting Sunday afternoon
  36. Roll With It
  37. I Need You Tonight / Heaven In Your Eyes
  38. Give Me Your Heart
  39. Tell Me
  40. There's us
  41. Close My Eyes
  42. Undone
  43. Best That I Can
  44. Boys Will Be Boys
  45. If I Ever Fall In Love
  46. Public Display Of Affection (P.D.A)
  47. Nunca Te Haré Llorar (I'll Never Break Your Heart)
  48. Poster Girl
  49. All In My Head
  50. Endlessly
  51. I'll Never Find Someone Like You
  52. Love To Love
  53. Welcome To My Heart
  54. Happily Never After
  55. Nowhere to go
  56. Downpour
  57. Intro
  58. Helpless
  59. On Without You
  60. Light On
  61. Who Do You Love
  62. Missing You
  63. Fly To Heaven
  64. Love Is
  65. Somewhere Only We Know
  66. Song For The Unloved
  67. Best of my Love
  68. Loving You
  69. Backstrabber
  70. Get Ready
  71. Rebel
  72. Tender Love
  73. Christmas Time
  74. Forces Of Nature
  75. Rush Over Me
  1. I Will Be Yours
  2. Betcha By Golly Wow
  3. Sick As My Secrets
  4. International Luv
  5. Trouble
  6. Calling Your Name
  7. Don't Leave Me
  8. You Wrote The Book On Love
  9. Tell Me That I'm Dreaming
  10. Lay Down Beside Me
  11. Donde Quieras Yo Iré (Anywhere For You Spanish Version)
  12. You Are
  13. Can't Stop Thinking Of You
  14. Children Need a Helping Hand
  15. Color My World
  16. Don't Disturb This Groove
  17. Not No More
  18. Friends Never Say Goodbye
  19. Let's do It For Love
  20. Figured You Out
  21. Don't Turn Out The Lights (feat. New Kids On The Block)
  22. You're An Angel (French)
  23. Where Can We Go From Here
  24. Non Puoi Lasciarmi Cosi
  25. Let's Make A Toast To Our Love
  26. Over Her
  27. Last Night You Saved My Life
  28. Divine Intervention
  29. Can We Go Back To Love Again
  30. Brick House
  31. Im Fool So Much
  32. Papa Was a Rolling Stone
  33. Heaven In Your Eyes
  34. Satellite
  35. All In This Together
  36. Evergreen
  37. Last Christmas
  38. You're Not Alone
  39. Hologram
  40. Mr. A
  41. I Did It For You
  42. Lost In Space
  43. You're An Angel
  44. It's Christmas Time Again
  45. If You Knew What I Knew
  46. One Last Cry
  47. No Goodbyes
  48. The Call Ft. The Neptunes Remix
  49. Set It Off
  50. Shout
  51. Toast to our love
  52. Movin On
  53. Children Of The World
  54. I Got To Get It
  55. I'd do Anything
  56. What's Going On
  57. O Town The Painter
  58. End Of The Road
  59. Funny Face
  60. Loverboy
  61. Payback
  62. Just Kids
  63. Dream Of Me
  64. Rail Road
  65. Lean On Me
  66. The Best Of My Love
  67. Let The Music Heal Your Soul
  68. Why You Keep On Callin' Me
  69. For The Love Of Money
  70. Lower
  71. Open Arms
  72. We Are High On Altoids
  73. Don't Try This At Home
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais