Letras de músicas - Letras.mus.br

Promise (remix Feat. R.kelly)

Ciara

[Ciara]
Come For The Night
Baby take a ride
I just wanna vibe with you, you
[R.Kelly]
C, Let me flip the script
You looking for the real, baby here I is
With the Remix
[Ciara Talking]
Now listen
I've been single for a while now
And I've been kind of lonely
But I'm looking for somebody to talk to,
Love me, someone who can hold me,
Is that you?
[Ciara]
I'm looking for somebody I can call boo
Looking for the only one that I can give my all to
Tell me if it's you, you, you
What you wanna do, do, do Kells
[R.Kelly]
You don't need to call nobody else babe,
Cause Kells is to the rescue
If you need to be touched
Ill bless you(bless you), kiss you(kiss you), tease you(tease you)
Im gonna slave anything for you, No question No Doubt
Im that thug you want in your bedroom,
Girl it's to put it down
Got cash got cars got clothes
So lonely when I roll
Thats why I did this C and K callabo
Im about to take it to the old school
Girl my body is calling you
Ain't nothing on this planet I wont for you
Gonna pick you up in my Phantom, babe
Hit the club and go jukeing, babe
Drink a lil something sing a lil something
And roll out, babe
Lets get up on a room, gonna make you scream like Michael Jackson[EEEEEE,EEEEEEEEEE]
See Lets make that move
[Ciara/R.Kelly]
This mood is so right
It feels so right
You can be my prince
My knight
You can be my superman
Save me here I am
Im for real
'Cause baby
There's nothing I won't do
To spend my life with you
I'll give my all to you
I promise that I will never lie to you girl
[R.Kelly]
Pow Pow Im about to shoot them Down Down
With this Remix C and Kells so wicked
So go and get your tickets
I'ma hit it like it was your birthday
In my room with toasted sex as if we're about to celebrate
See will it be you, you, you
What you wanna do, do, do
Make your move
[Ciara]
Call me mamma ill spoil you like a baby
You got me thinking bout' ya, dreaming bout ya'
Crazy
What you wanna do, do, do
It's just me and you, you, you
What you doin
[R.Kelly]
I'm, In the back of the club
Getting my drink on,
Plus I'm high
All in my cup cause im in my Pimpin Zone,
Out the Chi
You know that boy be big ballin,
Around the world man
You know that boy in the club,
Almost about to hurl man
Even though Im Kells and I got all of these chicks
Chasing Me, See I only want you ?????????
So when you asking those questions like
[Ciara]
What you wanna do, do, do
[R.Kelly]
I wanna hit it hard from the back
[Ciara]
You so crazy
[R.Kelly]
Sing the song for me Baby
[Ciara/R.Kelly]
There's nothing I won't do
To spend my life with you
I'll give my all to you
I will give my love to you my baby and my love is true. OOHH!
[R.Kelly]
Pow Pow Im about to shoot them Down Down
With this Remix C and Kells so wicked
So go and get your tickets
Wait a minute,
Im about to fade up this remix
Wait a minute, Wait a minute,
Im about to tease you with this remix
Wait a minute, Wait a minute,
Im about to fade up this remix
C can i have some fun, I really wanna have some fun
{Fade 2x)
[Ciara]
There's nothing I won't do
To spend my life with you
I'll give my all to you
I promise that I will never lie to you boy
[R.Kelly]
Pow Pow Im about to shoot them Down Down
With this Remix C and Kells so wicked
So go and get your tickets

By Deko

765 exibições
Ver mais fotos

Comentários


Quem curte?
  1. I Bet
  2. Jackie (B.M.F.)
  3. Like a Boy
  4. I Got You
  5. Dance Like We're Makin' Love
  6. Body Party
  7. Never Ever
  8. I'm Out (feat. Nicki Minaj)
  9. Love Sex Magic (Feat. Justin Timberlake)
  10. Promise
  11. 1, 2 Step
  12. Lullabye
  13. That’s How I’m Feelin’ (feat. Pitbull / Missy Elliott)
  14. Sorry
  15. Ride (feat. Ludacris)
  16. Fly
  17. Give Me Love
  18. And I
  19. Goodies
  20. Get Up
  21. Stuck On You
  22. Oh
  23. Like You (feat. Bow Wow)
  24. One Woman Army
  25. Only One
  26. Can't Leave 'Em Alone (Feat. 50 Cent)
  27. Overdose
  28. Ride
  29. Got Me Good
  30. Speechless
  31. Takin' Back My Love (feat. Enrique Iglesias)
  32. All Good
  33. Lose Control
  34. Sophomore
  35. Kiss & Tell
  36. My Love
  37. Read My Lips
  38. Ooh Baby
  39. Work
  40. Livin' It Up (feat. Nicki Minaj)
  41. One Two Step
  42. I Bet (Remix)
  43. Goodies
  44. That's Right (Feat. Lil' Jon)
  45. Ciara To The Stage
  46. Your Body
  47. Backseat Love
  48. Go Girl (feat. T-Pain)
  49. One Woman Army (Intro)
  50. C.R.U.S.H.
  51. Work (feat. Missy Elliot)
  52. Sweat (feat. Nicki Minaj)
  53. Body Party (Remix)
  54. Super Turnt Up
  55. Get on the Dance Floor
  56. High Price (feat. Ludacris)
  57. The Dream (Love King Remix) (feat. Ludacris)
  58. G Is For A Girl (a-z)
  59. Do It (featurin Will.i.am)
  60. Like You
  61. Sweat (feat. 2 Chainz)
  62. Livin' It Up
  63. Keep On Lookin'
  64. The Title
  65. Crazy
  66. The Evolution Of Music (Interlude)
  67. Gimmie Dat
  1. Dui
  2. One Night With You
  3. Kiss And Tell
  4. Turntables (feat. Chris Brown)
  5. Feeling On My A (feat. Gucci Mane)
  6. You Can Get It
  7. Diva (remix)
  8. That's Right
  9. Secret
  10. Feelin' On My A (Feat. Guicci Name)
  11. Where You Go (feat. Future)
  12. Bring It Down
  13. Make It Last Forever
  14. Walk On The Wall
  15. Wake Up, No Make Up
  16. Oh (feat. Ludacris)
  17. I Found Myself
  18. I Proceed
  19. Echo
  20. Diva
  21. Boy Outta Here
  22. Thug Style
  23. Hotline
  24. Lookin' At You
  25. Lover's Thing
  26. Pretty Girl Swag
  27. Love, Sex, Magic
  28. Pick Up the Phone
  29. Next To You
  30. Roll Wit You
  31. Baby Boy
  32. It's Crazy
  33. Represent Me
  34. Get In, Fit In
  35. Addicted
  36. Click (Flash)
  37. I Don't Remember
  38. Keep Dancin' On Me
  39. I Run It
  40. Wants For Dinner
  41. How I Like It
  42. The Evolution Of C (Interlude)
  43. U Wish
  44. Promise (Remix) ft. R. Kelly
  45. Do It ( Feat. Will.I.Am)
  46. Come love me, I had no guilt
  47. Ahh (com J-Hood)
  48. Supernatural
  49. Gotta Be
  50. The Fit Of Love
  51. I'm On
  52. Explode
  53. Fantasy
  54. Like a Surgeon
  55. Basic Instinct (U Got Me)
  56. One More Dance
  57. Why You
  58. Deuces (Remix)
  59. Girls Get Your Money
  60. Yeah I Know
  61. Listen To My Song
  62. Love's Funny
  63. Gimmie Dat Urban (remix)
  64. Don't Talk About Me
  65. Speedin
  66. Flaws & All
  67. Take Me With U
  1. Goodies (Featuring Petey Pablo)
  2. Gimme Dat (Urban Bass Remix)
  3. Heavy Rotation
  4. Speechless (feat. The Dream)
  5. Promise (remix Feat. R.kelly)
  6. Livin It Up
  7. I'm Legit (feat. Nicki Minaj)
  8. Anytime (feat.Future)
  9. Other Chicks
  10. Goodies (Remix)
  11. All I Wanna Do
  12. Come Over
  13. Insecure
  14. Love Somebody
  15. Roll With You
  16. So What
  17. So What feat Field Mob
  18. The Evolution Of Dance (Interlude)
  19. The Evolution Of Fashion (Interlude)
  20. I'm Just Me
  21. So Hard
  22. Bang It Up
  23. Love You Better
  24. Get Up (Remix)
  25. You want
  26. When did (Change For Me) ( featuring Akon)
  27. King & Queen (feat T.I)
  28. Just stand up
  29. Keep Dancing
  30. Oh (Feat. Matt Pokora)
  31. Rattla
  32. Yearbook
  33. One Favor
  34. Darkroom
  35. Pucker Up
  36. Turntables
  37. G Is For Girl (A-Z)
  38. Tell Me What Your Name Is
  39. My Man My Music
  40. Switch
  41. Cool On You
  42. Basic Instinct (U Got Me)
  43. Blauw
  44. This Is What Love Is
  45. Get It Girl
  46. When I
  47. Turn It Up (feat. Usher)
  48. Turn Me On (feat. Chris Brown)
  49. Twerk A Little
  50. Up & Down
  51. How Low (remix)
  52. Shut 'em up
  53. Hard In da Paint (Remix)
  54. Feedback (Remix feat. Janet Jackson)
  55. If Only
  56. Homie And Lover
  57. Say No
  58. Gifted
  59. Be Out
  60. Swim
  61. Feedback (remix)
  62. Can't Leave 'em Alone
  63. High Price (ft. Ludacris)
  64. Takin' Back My Love
  65. Ahh
  66. Baby Get Up (feat. R3hab)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais