Letras de músicas - Letras.mus.br

All Good?

De La Soul

[Chaka Khan]
Oooh noo-ohhh, noo-ohhh
Oooh noo-ohhh, noo-ohhh!
Oooh noo-ohhh, noo-ohhh
Oooh noo-ohhh, noo-ohhh!

Chorus: Chaka Khan (repeat 2X)

It ain't all good, and that's the truth
Thangs ain't goin like you think they should - it's all on you

[Chaka Khan]
I don't care about what you think you see
the thangs you want to know when you look at me
God knows I done been through and paid my dues
Can't change how you feel, cause it's - all onyou-whoahhha-ohhh-yeah

I wish that, you could be a little bit more upfront
Weigh the situation how you want (right)
The lovin that you claim is just a four letter word
The third letter's invitin so visualize the verb
You curve thoughtways when you're handlin the candleabra
so you sittin on the baby grand
Transmittin like you're made of man
but you paint a funny face like a chick
When I see you I'ma tell you quick that uhh..

Chorus 1/2

I can't believe we built this large pizza pie together
No pepperoni
Yeah you wanted extra cheese, sometimes I gave you extras
How we divided slices like the Red Sea theory
I was Moses hopelessly scorned by your thorn zapora
Tried to bring that fairy-tale life, you wanted horror
but my microscope couldn't see or cope with that
I had to bolt from that, and left you dead in the sea
It's better for me, I'm satisfied with reppin for D

We were certified hot, then dropped to lukewarm
Now we back up in the spot, claimin never been gone
Niggaz who cut us off, wanna reattach us now
(Them girls who brushed us off, say they want some #'s to dial)
Yeah I give that ass a number, and some lumber to pile
Now catch a curve from my kick (or show me lovin by brick)
So stick to the same plan, don't come shakin my hand
like we peeps, it ain't beef but be sure to understand
Between us, it ain't all..

Chorus

You see them kids be schemin on what we done copped
Always out there schemin!
They steady fiendin for the moment they can get us off theblock
Why they always fiendin?

Your people might have your back, but you need to watch yourfront
Indeed, ain't nothin guaranteed

That's the truth! Things ain't goin like you think they should

A lot say they wanna walk in my size 10's
Aight then; here's a pair
Lace 'em up tight then you might feel what was dealt to me
You see ain't no young boys up in here; keep a clear head
Tryin to keep my pockets on stuffed - like deer heads
upon the wall, so all the gall we get from y'all DON'T FAZE
So mind your biz and walk away
cause I'm never gonna let you up inside my maze

I don't care about what you think you see
the thangs you want to know when you look at me
God knows I done been there and paid my dues
I can't change how you feel, cause it's all, onyou-whoahhha-ohhhhh

Chorus

..............

Composição: Chaka Khan / David Jolicouer / Kelvin Mercer / Supa Dave West / Vincent Mason · Esse não é o compositor? Nos avise.
3.134 exibições
Ver mais fotos
  1. Me Myself And I
  2. Stakes Is High
  3. All Good?
  4. A Roller Skating Jam Named "Saturdays"
  5. Eye Know
  6. Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)
  7. The Magic Number
  8. Much More
  9. La La La
  10. Oooh
  11. Baby Baby Baby Baby Ooh Baby
  12. Can U Keep A Secret
  13. Cool Breeze On The Rocks
  14. The Bizness
  15. Buddy
  16. Change In Speak
  17. Dog Eat Dog
  18. Ghetto Thang
  19. Itzsoweezee
  20. Jenifa Taught Me (Derwin's Revenge)
  21. Kicked Out The House
  22. Sunshine
  23. Church
  24. Shopping Bags (she Got From You)
  25. 3 Days Later
  26. Betta Listen
  27. Big Brother Beat
  28. Brainwashed Follower
  29. 4 More
  30. A Little Bit Of Soap
  31. Afro Connections At A Hi 5 (In The Eyes Of The Hoodlum)
  32. Ain't Hip To Be Labelled A Hippie
  33. Area
  34. Bitties In The BK Lounge
  35. Brakes
  36. Do As De La Does
  37. Dreams Of The Funky Towel
  38. Fanatic Of The B Word
  39. In The Woods
  40. Long Island Degrees
  41. Millie Pulled A Pistol On Santa
  42. My Brother's A Basehead
  43. Pass The Plugs
  44. Patti Dooke
  45. Pease Porridge
  1. Potholes In My Lawn
  2. Rap De Rap Show
  3. Shwingalokate
  4. Take It Off
  5. Talkin' Bout Hey Love
  6. The Mack Daddy On The Left
  7. Breakadawn
  8. Chanel No. Fever
  9. D.A.I.S.Y. Age
  10. Dave Has A Problem... Seriously
  11. De La Orgee
  12. Description
  13. Dinninnit
  14. Down Syndrome
  15. Ego Trippin (Part Three)
  16. Ego Trippin' (Part Two)
  17. En Focus
  18. Eye Patch
  19. Fallin
  20. Hsubakcits
  21. I Am I Be
  22. I Be Blowin'
  23. I Can Do Anything (Delacratic)
  24. I Can't Call It
  25. Intro
  26. Jenifa (12" Version)
  27. Johnny's Dead AKA Vincent Mason (Live From The BK Lounge)
  28. Keepin The Faith
  29. Not Over Till The Fat Lady Plays The Demo
  30. Oodles Of O's
  31. Paul's Revenge
  32. Plug Tunin
  33. Pony Ride
  34. Say No Go
  35. Skit 1
  36. So Good
  37. Stickabush
  38. Stone Age
  39. Supa Emcees
  40. The Dawn Brings Smoke
  41. This Is A Recording For Living In A Fulltime Era (L.I.F.E.)
  42. Transmitting Live From Mars
  43. Tread Water
  44. What's More
  45. Who Do U Worship
  1. WRMS' Dedication To The Bitty
  2. WRMS: Cat's In Control
  3. The Art Of Getting Jumped
  4. Days Of Our Lives
  5. He Comes
  6. It's Like That
  7. My Writes
  8. The Future
  9. The Grind Date
  10. Verbal Clap
  11. Bionix
  12. Special
  13. What We do (For Love)
  14. Simply
  15. Held Down
  16. Cali To New York
  17. Intro - Stakes is High
  18. Let, Let Me In
  19. Long Island Wildin'
  20. Pharoahe Monch
  21. Plug Tunin' (Last Chance To Comprehend)
  22. Rock Co.kane Flow
  23. Roller Skating Jam Named Saturdays
  24. Intro (Da La Soal Is Dead)
  25. I.C. Y'all
  26. Foolin'
  27. Declaration
  28. Copa (Cabanga)
  29. Come on, yeah
  30. Buddy (Remix)
  31. Baby Phat f/ Devin the Dude
  32. 360
  33. Set the Mood
  34. Sh. Fe. MC's
  35. Words From the Chief Rocker
  36. Wonce Again Long Island
  37. With Me
  38. View
  39. U Don't Wanna B.D.S.
  40. U Can do (Life)
  41. Thru Ya City
  42. Stakes Is High (remix)
  43. Squat!
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais