Yeah, yeah, then you know what you can do
You can be a couple of pleasers
And take some tweezers
And bust every hair off my nutsac
Paste em to your back
Then jump on the E track
And suck my dick exactly where's it at, ho"
Juggalos...

Hey, hey, it's the wicked jokers
And we coming to the valley and to smoke ya (choke ya)
Kick the clown in the forehead
And I'm jugglin jugglin your head (Jed)
You big fat redneck money-ass hick
I'm a city slicker
And I'm coming to getcha, hit ya
And the carnivals gonna get with ya
Oh, I might as well mention
That I come from another dimension
You never seen nothing like this, boy
Magic acts of pain and joy
Keystone come and try to get me
But I pack a French curler with me
Ha, and the officer let me off quick
Here's a dunkin double dip, you fat piece of shit
Heh, picture that (that)
Packin' a magic wand and a top hat
Cuz some gotta stop
Or the wicked clowns are gonna CHOP CHOP!!!

Blank free screen and chop chop chop
Chop chop

Detroit's air is toxic
My eyeball's popped out they sockets
And fried in the street like a steakum
....Shake em, bake em
Break em off something from the smoke stack
I been breathing all my life so I'm dying anyway
I'm nothing but a radiation freak show
My arm fell off and bounced on the floor
Carnival left out the alley (alley, alley)
And we stopping in Sunny Valley
Jumping up and down on richie's head
And I'm gonna jump until he's finally dead
Jump jump jump jump...
They got no love yet they got control
They'll never touch my funky soul
Street top bull it sent chop
Now we can run or we can walk
Either way some gotta stop
Or the wicked clowns are gonna chop chop

Blank free screen and chop chop chop
Chop chop

Wicked clown, wicked clown what's up come's down
Before my nuts go soft juggle them around
Bitch wanna join the carnival circus
Grab my dingaling and jerk and jerk this
I gotta catch these carnival thrills
Rude Boy empty heads I drill
Chills, thrills, bigots, train wheels
An axe to the forehead usually kills
If this ain't hell, I can't tell
Hang my body on a cross with some rusty nails
If I juggle ya call me a juggla
I'm a nap burgler voodoo smuggler
See I got the symptoms of insanity
I'm down with J of the ICP
I'm down with him and he's down with me
So if we gotta chop C-H-O-P
Running down the block, someone hit me with a rock
And my brains all over the street
But I'm a wicked clown and I'm up and down
And all over this Esham beat
So if I gotta chop then I guess I gotta chop
If I chop then I gotta chop chop
You can never stop sucker, you can never drop wicked
Clowns cuz we love to CHOP CHOP!!!

Blank free screen and chop chop chop
Chop chop

I'm gonna ride this wicked footy

160 exibições
Ver mais fotos
  1. Miracles
  2. Fuck The World
  3. Boogie Woogie Wu
  4. The Shaggy Show
  5. Where's Is God?
  6. Slim Anus (Eminem Parody)
  7. Nuttin' But A Bitch Thang
  8. Stalker
  9. If I Was A Serial Killer
  10. Night Of The Chainsaw
  11. The Show Must Go On
  12. Blow Me 2
  13. What Is A Juggalo?
  14. Southwest Song
  15. I Want My Shit
  16. Bitches
  17. Assassins
  18. Dating Game
  19. Dirt Ball
  20. Is That You
  21. Chicken Huntin
  22. Mr. Johnsons Head
  23. My Fun House
  24. Bugz On My Nugz
  25. House Of Mirrors
  26. Cemetary Girl
  27. Hokus Pokus
  28. Piggie Pie
  29. Halls Of Illusions
  30. House Of Horrors
  31. Down With The Clown
  32. Tilt-A-Whirl
  33. Please Don't Hate Me
  34. I Could....
  35. Neden Game
  36. Another Love Song
  37. Get Off Me Dog!
  38. Your Rebel Flag
  39. First Day Out
  40. Mad Professor
  41. Let's Go All The Way
  42. Walk Into The Darkness
  43. Truly Alone
  44. Everyday I Die
  45. The Night Of The 44
  46. Bowling Balls
  47. Basehead Attack
  48. Angel's Falling
  49. Get Ya Wicked On
  50. The Staleness
  51. Hell's Forecast
  52. Ain't Yo Bidness
  53. Cartoon Nightmares
  54. Confessions
  55. When Vamprio Gets High
  56. Take Me Home
  57. Rainbows And Stuff
  58. Still Stabbin'
  59. We Gives No Fucks
  60. Behind The Paint
  61. My Homie Baby Mama
  62. The Pendulum's Promise
  63. Let A Killa
  64. Who Wanna Flex?
  65. Nothing's Left
  66. Dead Pumpkins
  67. Fat Sweaty Betty
  68. $50 Bucks
  69. 24
  70. Birthday Bitches
  71. Bizzar
  72. Blaaam!!!
  73. Bring It On
  74. Burning Up
  75. C.P.K.'s
  76. Cotton Candy & Popsicles
  77. Crossing Thy Bridge
  78. Crystal Ball
  79. Every Halloween
  80. Everybody Rize
  81. Fearless
  82. Fly Away
  83. Fuck Off!
  84. Graveyard
  85. Hey Vato
  86. I Didn't Mean To Kill Him
  87. I Don't Care
  88. I Don't Wanna Die
  89. I Stab People
  90. If
  91. In My Room
  92. Insane Killers
  93. Intro
  94. Intro (Hell's Pit)
  95. It
  96. It Rains Diamonds
  97. Jake Jeckel
  98. Juggalo Homies
  99. Juggalo Paradise
  100. Just Another Crazy Clique
  101. Manic Depressive
  102. Mom Song
  103. Mr. Happy
  104. Murder Rap
  105. My Axe
  106. Nothin' But A Bitch
  107. Play With Me
  108. Posse On Vernor
  1. Questions
  2. Radio Stars
  3. Real Underground Baby
  4. Run
  5. Santa's A Fat Bitch
  6. Sedatives
  7. Suicide Hotline
  8. Super Star
  9. Take It!
  10. Take Me Away
  11. Terrible
  12. The Raven's Mirror
  13. The Witch
  14. The Wraith
  15. Thy Unveiling
  16. Walk Into The Light
  17. We Belong
  18. Welcome To The Show
  19. Whut
  20. Willy Bubba
  21. 10 Bodies
  22. 12
  23. 17 Dead
  24. 3 Rings
  25. Ain't Nuthin' But a Bitch Thang
  26. All I Ever Wanted
  27. Amy's In The Attic
  28. Another Day Out
  29. Back 2 Crack
  30. Beverly Kills
  31. Blacken Your Eyes
  32. Blink
  33. Bloody Bitch
  34. Boom
  35. Bye Bye
  36. Carnival Of Carnage
  37. Cherry Pie
  38. Chop Chop
  39. Clown Love
  40. Come Play Wit Me
  41. Conquer
  42. Dead Body Man
  43. Dead End
  44. Demon Face
  45. Do It
  46. Dog Beats
  47. Echo Side
  48. For The Maggots
  49. Gangsta Shit
  50. Ghetto Freak Show
  51. Great Milenko
  52. Guts On The Ceiling
  53. Headless Boogie
  54. Ask You Sumptin
  55. Off The Track
  56. Rollin' Over
  57. Rosemary
  58. We'll Be Alright
  59. Wizard Of The Hood
  60. Never Had It Made
  61. In The Haughhh!
  62. Wagon Wagon
  63. Mental Warp
  64. Crop Circles
  65. Deadbeat Moms
  66. If I Was King
  67. Staaaaaaaaale!!!
  68. Swallow This Nut
  69. The Juggla
  70. Toy Box
  71. Hellalujah
  72. Thug Pit
  73. 85 Bucks An Hour
  74. Bodies Fly
  75. Clown Walk
  76. Dear ICP
  77. Feels So Right
  78. Halloween On Military Street
  79. House Of Wonders
  80. How Many Times?
  81. I Stuck Her With My Wang
  82. I'm Coming Home
  83. I'm Not Alone
  84. If You Can't Beat 'Em Join 'Em
  85. Intro (The Calm)
  86. Jacob's Word
  87. Joke Your Mind
  88. Just Like That
  89. Like It Like That
  90. Lil' Somethin' Somethin'
  91. Love Song
  92. MadHouse
  93. Mr. Rotten Treats
  94. Murda Cloak (feat. ABK)
  95. Murder Go Round
  96. My Kind Of Bitch
  97. Night Of The Axe
  98. Ninja
  99. Nobody Move
  100. Ol' Evil Eye
  101. Out
  102. Panties
  103. Pass Me By
  104. Prom Queen
  105. Psychopathic
  106. Pumpkin Cover
  107. Red Christmas
  108. Red Neck Hoe
  1. Riddle Box
  2. Santa Killaz
  3. Silence Of The Hams (feat. Esham)
  4. Skitsofrantic
  5. Sleep Walkers
  6. Southwest Strangla
  7. Southwest Voodoo
  8. Stomp!
  9. Super Balls
  10. Taste
  11. The Dead One
  12. The Great Show
  13. The Joker's Wild
  14. The Killing Fields
  15. The Loons
  16. The Oddities
  17. The Smog
  18. Toxic Love
  19. Under The Moon
  20. Wax Museum
  21. When I Get Out
  22. Who Asked You
  23. Wicked Halloween
  24. Wicked Rappers Delight (feat. Esham)
  25. Yours Begins Tonight
  26. Alley Rat
  27. Bitch I Lied
  28. Growing Again
  29. Haunted Bumps
  30. Hum Drum Boogie
  31. I Do This
  32. Mexico City
  33. News At 6 O'Clock
  34. Play My Song
  35. Ride The Tempest
  36. The Party
  37. The Sky Is Falling
  38. The Tower
  39. Watch My Ride
  40. What About Now?
  41. The Madness
  42. Yellow Bus
  43. High Rise
  44. The Perfect Night
  45. Scatter Brain
  46. Thrill Of The Kill
  47. Wind Me Up
  48. Evil Eye
  49. 24' On a '84
  50. Amazing Maze
  51. Bitch Shut Up
  52. Bitch Slappaz
  53. Bonus Track
  54. Cherry Pie (i Need A Freak)
  55. Cotton Candy
  56. Dot Com
  57. Eminem's Mom
  58. The Entire Hatchet Family
  59. Hollywood, I'm Coming
  60. Homies
  61. I Hate Santa Claws
  62. Insane Clown Posse, Legs Diamond
  63. Intro - To The Light
  64. Joker & The Juggler / Let Me Go
  65. Juggalo Family
  66. Let A Killa Fuck You
  67. Let it Rain
  68. Let Me Go
  69. Life at Risk
  70. Lockdown
  71. Marijuanaville
  72. Maybe / Soopa
  73. Meat Cleaver
  74. Murder, Murder, Murder
  75. Oldie But Goodie
  76. Out There
  77. Pain
  78. People
  79. Phat or Wack?
  80. R-u-a Ryda?
  81. Rain
  82. Rich & Famous
  83. She Ain't Afraid
  84. Simple And Blunt
  85. Somebody's Dissin U
  86. Soopa Villians
  87. Stayin' Alive - Abk
  88. Y
  89. You Belong
  90. Intro ( The Great Milenko )
  91. Intro ( The Amazing Jeckel Brothers )
  92. Intro ( Riddle Box )
  93. Kottonmouth Kings
  94. In Your Face
  95. I Found A Body
  96. Boing Boing
  97. To Catch A Predator
  98. Zombie Slide
  99. The Bone
  100. Beautiful Doom
  101. The Clowns Are Back
  102. Freaky Creep Show
  103. Chris Benoit
  104. Its All Over
  105. Juggalo Island
  106. Fonz Pond
  107. Bang! Pow! Boom!
  108. Bazooka Joey
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais