Letras de músicas - Letras.mus.br

Hope

Shadow walks faster than you
You don't really know what to do
Do you think that you're not alone?
You really think that you are immune to
It's gonna get that the best of you
It's gonna lift you up and let you down
It will defeat you then teach you to get back up
After it takes away all that you learn to love

Your reflection is a blur
Out of focus
But in confusion
The frames are suddenly burn
At the end of a rolled up illusion
A ghost waiting its turn
Now I see can right through
It's a warning
That nobody heard

It will teach you to love
What you're afraid of
After it takes away all that you learn to love
But you don't always
Have to hold to your head higher than your heart

(7x):
You better hope you're not alone
You better be hoping you're not so

Du du rut
Hope you're not alone
Hmm, hmm, humm

Your
Your echo comes back out of tune
Now you can probably get used to
Reverb is just a room
The problem is that there's no truth
It fading way too soon
The shadow is on the move
And maybe you should be moving too
Before it takes away
All that you learned to love
It will defeat you
And then teach you
To get back up
Cause you don't always
Have to hold your head
Higher than your heart

(7x):
You better hope you're not alone
You better be hoping you're not alone

You better hope you're not so
Du, ru, ru, ru, ru
Hope you're not alone
Hmm, hmmm, hmmmm
Better hooope
Huuu, huuu, hmmm
Better hope
You're not alone
Huuu, huuu, hmmm
Hooope

Esperar

A sombra anda mais rápido do que você.
Você realmente não sabe o que fazer
Você pensa que você nao está sozinho?
Você realmente pensa que você é imune á isso
Isso vai pegar aquilo que há de melhor em você
Isso vai te levantar e te pôr para baixo
Isso vai te derrotar depois te ensinar a começar de novo
Depois ela tira tudo o que você aprende a amar

A sua reflexão é um borrão
Fora de foco
Mas na confusão
As imagens são queimados de repente
E no final de todo uma ilusão
Um fantasma está esperando a sua vez
Agora eu consigo ver através
É um aviso
Que ninguém ouve

Isso irá te ensinar a amar
Do que você tem medo
Depois ela tira tudo o que você aprende a amar
Mas você não tem que sempre
segurar a sua cabeça mas alto do que o seu coração.

(7x):
é melhor esperar que você não esteja sozinho
é melhor ficar esperando que você não esteja tão

Du du rut
Espere que você não esteja sozinho
Hmm, hmm, humm

O seu
Seu echo volta para fora de sintonia
Agora você provavelmente pode se acostumar a
rever que isso é só uma sala
O problema é que não há nenhuma verdade
está desaparecendo muito rápido
A sombra está se movimentando
e talvez você deveria estar se movendo também
Antes que leve embora
Tudo o que você aprendeu a amar
Vai te derrotar
E Depois te ensinar
a se recuperar
Porque você não tem que sempre
segurar a sua cabeça
mais alto do que o seu coração

(7x):
é melhor esperar que você não esteja sozinho
é melhor ficar esperando que você não esteja tão

é melhor ficar esperando que você não esteja tão
Du, ru, ru, ru, ru
Espere que você não esteja sozinho
Hmm, hmmm, hmmmm
Melhor esperaar
Huu, huuu, hmmm
Melhor esperar
Você não esteja tão
Huuu, huuu, hmmm
Esperaar

Composição: Zach Rogue / Jack Johnson / Jack Johnson / Zach Rogue · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Rafael
Traduzida por Márjory
Legendado por @matheuseduardo
110.408 exibições
Ver mais fotos
  1. Better Together
  2. Sitting, Waiting, Wishing
  3. Upside Down
  4. Angel
  5. I Got You
  6. Flake
  7. Banana Pancakes
  8. Do You Remember
  9. Times Like These
  10. Good People
  11. My Little Girl
  12. You and Your Heart
  13. Constellations
  14. If I Had Eyes
  15. Home
  16. Breakdown
  17. Taylor
  18. No Other Way
  19. Bubble Toes
  20. Never Know
  21. Wasting Time
  22. Go On
  23. Washing Dishes
  24. Belle
  25. Never Fade
  26. Gone
  27. All At Once
  28. Hope
  29. If I Could
  30. Dreams Be Dreams
  31. Situations
  32. Cocoon
  33. Crying Shame
  34. Shot Reverse Shot
  35. Free
  36. Ones And Zeros
  37. Fortunate Fool
  38. Rodeo Clowns
  39. Traffic In The Sky
  40. Imagine
  41. The 3 R's
  42. In Between Dreams Medley
  43. Staple It Together
  44. Broken
  45. As I Was Saying
  46. Inaudible Melodies
  47. Don't Believe a Thing I Say
  48. You Remind Me Of You
  49. Tomorrow Morning
  50. Sleep Through The Static
  51. What You Thought You Needed
  52. Radiate
  1. Girl, I Wanna Lay You Down
  2. To the Sea
  3. From The Clouds
  4. Tape Deck
  5. Same Girl
  6. Rudolph The Red-Nosed Reindeer
  7. Cookie Jar
  8. A Brokedown Melody
  9. Adrift
  10. Country Road
  11. Questions
  12. At Or With Me
  13. Cupid
  14. Sexy Plexi
  15. Rainbow
  16. We're Going To Be Friends
  17. Sunshine
  18. Change
  19. High Tide Or Low Tide
  20. Surf Song
  21. Only The Ocean
  22. Mudfootball
  23. Supposed To Be
  24. Lullaby
  25. Wrong Turn
  26. Confused
  27. I Know
  28. The News
  29. Let It Be Sung
  30. It's All Understood
  31. Fall Line
  32. Mediocre Bad Guys
  33. She's Only Happy In The Sun
  34. Losing Keys
  35. Middle Man
  36. Posters
  37. Drink The Water
  38. Bubbletoes
  39. Turn Your Love
  40. Holes To Heaven
  41. Slow Down
  42. Brushfire Fairytales
  43. Losing Hope
  44. The Horizon Has Been Defeated
  45. Monsoon
  46. Enemy
  47. Anything But The Truth
  48. The Sharing Song
  49. You Might Just Let it Go
  50. A Pirate Looks At 40
  51. The Upsetter
  52. No Good With Faces
  1. F-Stop Blues
  2. Talk Of The Town
  3. People Watching
  4. Symbol In My Driveway
  5. Walk Alone
  6. With My Own Two Hands
  7. When I Look Up
  8. Girls Just Wanna Have Fun
  9. In The Morning
  10. Relate To Me
  11. Holiday
  12. While We Wait
  13. Who's to Say
  14. Gone Going (feat, Black Eyed Peas)
  15. Heading Home
  16. Further On Down the Road
  17. Red Wine, Mistakes, Mythology
  18. Smile in a wave
  19. Moonshine
  20. Bob Marley Sublime Medley
  21. Goodbye
  22. Jungle Gym
  23. Stars
  24. They Do, They Don't
  25. Badfish/Boss D.J.
  26. Plastic Jesus Fall Line Spring Wind
  27. Someday At Christmas
  28. Rocky Racoon
  29. Just Can't Go To Sleep
  30. Underwater Love
  31. Pictures of People Taking Pictures
  32. Pirate Looks at 40
  33. I Shall Be Released
  34. Even After All
  35. You're Missing Me
  36. Mama, You've Been On My Mind
  37. Dark Water & Stars
  38. Mother And Child Reunion
  39. Jack Kerouac
  40. Witchi Tai To
  41. Trench Town Rock
  42. Fall Line Medley
  43. The 3 R´s
  44. Taylor(Intro)
  45. Trenchtown Rock/garden Grove/ring The Alarm
  46. Horizon Has Been Defeated
  47. Timmy Curren
  48. Knockin' on Heaven's Door
  49. Frankie And Albert
  50. Think Clearly
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais