Letras de músicas - Letras.mus.br

Let's Get Lifted

I've got something new for you
when it gets you wont know what to do
Relax, let me move u
dont resist its in the air
just one taste will take u there
let it flow right through u
I know ur getting tired of the same ole thing
Imma break the rules gonna change the game
You'll be screaming my name
and imma take u places u neva seen
u couldnt picture this in your wildest dreams
Don't fear you're here with me

[Chorus:]
Let's get Lifted
(lifted)
ohh imma get u high
im really gonna blow your mind
We'lll get Lifted (lifted)
Ur gonna feel it in ur soul
and baby u will lose control
we'll get lifted (high)
ohhh ohhhh

Once u take a hit of this
u wont ever wanna quit
you'll be so addicted
said I'll have u spinning round and round
crazy, making freaky sounds
you won't want to come down
And I'll have you seeing things and hallucinating
even walking funny cuz ur legs are shaking
All night we'll be blazin'

I'll take u for a walk to the other side
we can get high and enjoy the ride
Hold tight we'll be alright

[Chorus:]
We'll get Lifted
(lifted)
ohh imma get u high
I'm really gonna blow your mind
We'll get Lifted
Ur gonna feel it in ur soul
and baby u will lose control
We'll get lifted (high)
ohhh ohhhh

So come and go
(so much I wanna show u I'll take u there)
Yeah, I'll take u there
lemme take u there
said I will show u
(so much I wanna show u I'll take u high)
There's so much I wanna show ya
I'll take u high ....

Vamos Nos Estimular

Eu tenho algo novo para você
Quando isso te pegar, você não vai saber o que fazer
Relaxe, deixe eu te mover
Não resista, está no ar
Apenas uma prova te levará para longe
Deixe isso percorrer por você
Eu sei que você está se cansando das mesmas coisas
Eu irei quebrar as regras, irei mudar o jogo
Você irá gritar meu nome
E eu te levarei para lugar onde você nunca foi
Será como os seus mais loucos sonhos
Não tenha medo, você está aqui comigo

[Chorus:]
Vamos nos estimular
(estimular)
ohh eu irei te levar às alturas
Eu irei soprar a sua mente
Nós iremos nos estimular (estimular)
Você sentirá na sua alma
E amor, você perderá o controle
Nós iremos nos estimular (alto)
Ohhh ohhhh

Uma vez que você sentir,
Você nunca irá querer sair
Você ficará viciada
Eu irei te ter girando e girando
Loucamente, fazendo sons malucos
Você não irá querer parar
E eu irei te ver vendo coisas alucinantes
Até será engraçado te ver andando, pois suas pernas estarão balançando
Toda a noite, estaremos juntos

Eu te levarei para uma caminhada para o outro lado
Nós podemos nos excitar e curtir o passeio
Aguente firme, ficaremos bem.

[Chorus:]
Vamos nos estimular
(estimular)
ohh eu irei te levar às alturas
Eu irei soprar a sua mente
Nós iremos nos estimular (estimular)
Você sentirá na sua alma
E amor, você perderá o controle
Nós iremos nos estimular (alto)
Ohhh ohhhh

Então venha e vá
(Há tanto que quero te mostrar, te levarei para longe)
yeah, eu te levarei para longe
Te levarei para longe
Eu já disse que te mostrarei
(tanta coisa que eu quero te mostrar, te levarei às alturas)
Há tanto que eu quero te mostrar
Eu te levarei às alturas.....

Composição: Dave Tozer / John Stephens · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Maiara
Traduzida por -
6.090 exibições
Ver mais fotos
  1. All Of Me
  2. You And I (Nobody In The World)
  3. Glory (feat. Common)
  4. Ordinary People
  5. We Just Don't Care
  6. Tonight (Best You Ever Had) (feat. Ludacris)
  7. Stay With You
  8. Everybody Knows
  9. Made To Love
  10. Entre Olhares (feat. Ana Carolina)
  11. Save Room
  12. I Love, You Love
  13. Who Did That To You
  14. Green Light
  15. This Time
  16. P.D.A. Public Display Of Affection (We Just Don't Care)
  17. Again
  18. I Used To Love You
  19. Roll Jordan Roll
  20. No Other Love (feat. Estelle)
  21. So High
  22. Number One
  23. The Beginning
  24. Open Your Eyes
  25. Don't You Worry 'bout A Thing
  26. Good Morning
  27. Someday
  28. Dreams
  29. Each Day Gets Better
  30. Heaven
  31. Another Again
  32. Wake Up Everybody (feat The Roots)
  33. Love In The Future (Intro)
  34. Rolling In The Deep
  35. Let It Be (feat. Alicia Keys)
  36. Show Me
  37. Slow Dance
  1. My Imagination
  2. Take me away
  3. Save The Night
  4. Let's Get Lifted
  5. We Loved It (ft. Seal)
  6. Coming Home
  7. Love Won´t Let Me Wait
  8. Don't give up (feat. P!NK)
  9. Where Did My Baby Go
  10. Without You
  11. Wake Up
  12. Open My Eyes
  13. Where Is The Love? (Feat. Corinne Bailey Rae)
  14. Love I've Never Known
  15. Wanna Be Loved
  16. Sun Comes Up
  17. Used To Love U
  18. For The First Time
  19. I Can Change
  20. Jesus, What A Wonderful Child
  21. Chasing Your Love
  22. Live It Up
  23. She Don't Have To Know
  24. Quickly (Feat. Brandy)
  25. Can't Be My Lover (feat Buju Banton)
  26. Dare To Dream
  27. John Legend
  28. All Of The Lights (Feat Kanye West)
  29. Asylum
  30. We Just Don't Care
  31. Satisfaction
  32. Oh Holy Night
  33. It's Over (feat. Kanye West)
  34. Alright
  35. Hold on Longer
  36. It Don't Have To Change
  37. Stereo
  1. Maxine
  2. Maxine's Interlude
  3. King & Queen
  4. If You're Out There
  5. No importa (Feat. Noel Schajris)
  6. Caught Up
  7. Refuge (When It's Cold Outside)
  8. Cross Line
  9. Move (Feat. Fink)
  10. Prelude
  11. Selfish (Slum Village feat. Kanye & John Legend)
  12. What A Wonderful World
  13. Hello, It's Me
  14. Our Generation
  15. When Christmas Comes (feat. Mariah Carey)
  16. Humanity (Love The Way It Should Be)
  17. Bridges (feat. Rebecca Ferguson)
  18. Don't Let Me Be Misunderstood
  19. Let's Get Lifted Again
  20. Motherless Child
  21. Tossin' & Turnin
  22. Do U Wanna Ride
  23. Around My Way (Talib Kweli feat. John Legend)
  24. Out Of Sight
  25. Do What I Gotta Do
  26. Finally (featuring Fergie Ferg)
  27. Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow
  28. Winter Wonderland
  29. I Can Change [Live] - John Legend, Snoop Dogg
  30. I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free
  31. Hang On In There
  32. Must Be the Way
  33. Soul Joint
  34. Another Again
  35. Bliss (feat. Teyana Taylor)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais