Letras de músicas - Letras.mus.br

Suit & Tie (feat. Jay-Z)

Justin Timberlake

I be on my suit and tie, shit tied, shit tied
I be on my suit and tie, shit tied, shit
Can I show you a few things?
A few things, a few things, little baby, ‘cause
I be on my suit and tie, shit tied, shit
I be on my suit and tie, shit tied, shit
Let me show you a few things
Let me show you a few things

Wait a minute. You ready, JT?

I can't wait 'til I get you on the floor, good-looking
Going hot, so hot, just like an oven
And owww burned myself, I just had to touch it
But it's so fire and it's all mine
Hey, baby, and we don't mind all the watchin'
'Cause if they study close, real close
They might learn somethin'
She ain't nothing but a little doozie when she does it
She's so fire tonight

And as long as I got my suit and tie
I'mma leave it all on the floor tonight
And you got fixed up to the nines
Let me show you a few things
All pressed up in black and white
And you're dressed in that dress I like
Love is swinging in the air tonight
Let me show you a few things
Let me show you a few things
Show you a few things about love
Now we're in the swing of love
Let me show you a few things
Show you a few things about love
Hey

Stop, let me get a good look at it
So thick, now I know why they call it a fatty
Shit's so sick got a hit and picked up a habit
But that's alright 'caus' you're all mine
Go on and show 'em who you call daddy
I guess they're just mad ‘cause, girl
They wish they had it
My killer, my thriller
Yeah, you're a classic
And you're all mine tonight

And as long as I got my suit and tie
I'mma leave it all on the floor tonight
And you got fixed up to the nines
Let me show you a few things
All pressed up in black and white
And you're dressed in that dress I like
Love is swinging in the air tonight
Let me show you a few things
Let me show you a few things
Show you a few things about love
Now we're in the swing of love
Let me show you a few things
Show you a few things about love
Hey

Hey, get out ya seat, Hov

All black at the white shows
White shoes at the black shows
Green card for the Cuban links
Y'all sit back and enjoy the light show
Nothing exceeds like the sex
Stoute got gout from having the best of the best
Is this what it's all about?
I'm at the restaurant with my rant
Disturbing the guests
Years of distress, tears on the dress
Try to hide her face with some make up sex
This is truffle season
Tom Ford tuxedos for no reason
All saints for my angel
Alexander Wang too
Ass-tight Denim and some Dunks
I'll show you how to do this young!
No papers, catch vapors
Get high, out Vegas
D'Usses on doubles ain't looking for trouble
You just got good jeans so a nigga trying to cuff you
Tell your mother that I love her ‘cause I love you
Tell your father we go farther as a couple
They ain't lose a daughter, got a son
I show you how to do this, hun!

And as long as I got my suit and tie
I'mma leave it all on the floor tonight
And you got fixed up to the nines
Let me show you a few things
All pressed up in black and white
And you're dressed in that dress I like
Love is swinging in the air tonight
Let me show you a few things
Let me show you a few things
Show you a few things about love
Now we're in the swing of love
Let me show you a few things
Show you a few things about love
Hey

Composição: J. Timberlake / T. Mosley / S. Carter / J. Harmon / J. Fauntleroy / T. Stubbs / J. Wilson / C. Still · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Rayan
Legendado por Laura e outras 3 pessoas.
  • Tradução
  • Legenda
  • Cifra
  • Ouvir música
  • Fotos
  • Vídeos
  • Imprimir
  • Corrigir
  • Enviar letra para...
218.272 exibições
Ver mais fotos
  1. Mirrors
  2. What Goes Around Comes Around
  3. Not a Bad Thing
  4. Cry Me a River
  5. TKO (feat. Timbaland)
  6. SexyBack
  7. Love Never Felt So Good (feat. Michael Jackson)
  8. Suit & Tie (feat. Jay-Z)
  9. My Love
  10. Summer Love
  11. Like I Love You
  12. Ayo Technology
  13. Tunnel Vision
  14. Holy Grail (feat. Jay-z)
  15. My Love (feat. T.I.)
  16. Damn Girl
  17. Pusher Love Girl
  18. Rock Your Body
  19. Señorita
  20. Amnesia
  21. Take Back The Night
  22. Dead and Gone
  23. Until The End Of Time
  24. Love Stoned
  25. Let Me Talk To You/my Love (Feat. T.I)
  26. That Girl
  27. Strawberry Bubblegum
  28. True Blood
  29. Don't Hold The Wall
  30. 4 Minutes
  31. Gimme What I Don't Know (I Want)
  32. Losing My Way
  33. Lovestoned / I Think She Knows Interlude
  34. Drink You Away
  35. Blue Ocean Floor
  36. Cabaret (Feat. Drake)
  37. Dead and Gone (feat. T.I.)
  38. Murder (feat. Jay-Z)
  39. Let The Groove Get In
  40. Spaceship Coupe
  41. Futuresex/Lovesound
  42. Give it to me
  43. Only When I Walk Away
  44. Love Sex Magic
  45. Rehab (feat. Rihanna)
  46. (Another Song) All Over Again
  47. You Got It On
  48. Carry Out
  49. Electric Lady
  50. Never Again
  51. Gone
  52. Chop Me Up
  53. Sexy Ladies (feat. 50 Cent)
  54. Best Of My Life
  55. Take It From Here
  56. Dick In A Box (feat. Andy Samberg)
  57. Pair Of Wings
  58. I'm Lovin' It
  59. Blindness
  60. (Oh No) What You Got
  61. Signs
  1. Release (feat. Timbaland)
  2. Dress On
  3. Love Don't Love Me
  4. Laugh At 'Em (feat. Timbaland & Jay-Z)
  5. Girlfriend
  6. Game Is Over
  7. Lovesong
  8. I Still Love You(feat O-town)
  9. Last Night
  10. Let's Take A Ride
  11. Winner (Feat. Jamie Foxx)
  12. Bye Bye Bye
  13. Give It To Me (feat. Timbaland & Nelly Furtado)
  14. Mother Lover (Feat. Andy Samberg)
  15. (And She Said) Take Me Now
  16. Girlfriend
  17. Forever Young
  18. Dance 2 night (feat Madonna)
  19. Body Count
  20. TKO (Remix) (feat. J Cole, A$ap Rocky)
  21. Still On My Brain
  22. I Love You
  23. Sexy Ladies/Let Me Talk to You Prelude
  24. Take Away You Love
  25. Bounce (feat. Timbaland & Dr. Dre and Missy Elliott)
  26. Hallelujah (feat. Matt Morris)
  27. Kiss Me At Midnight
  28. Crazy For You
  29. Forever In Your Heart
  30. Nothin' Else
  31. Why, When How
  32. Where Is The Love
  33. Cry Me A River (50 Cent Remix)
  34. Just Don't Tell Me That
  35. Can't Believe it (ft. T-Pain)
  36. Hole In My Head (Feat Rihanna)
  37. Where Is The Love?
  38. Good Foot
  39. I Have A Crush On You
  40. My Style
  41. I Just Wanted You To Know
  42. If I (feat. T.I.)
  43. FutureSex/LoveSounds
  44. Worthy Of
  45. One Last Cry
  46. Life Goes On
  47. Breath
  48. Let's Make Love
  49. Gone
  50. Until The End Of Time Remix (com Beyoncé)
  51. Follow My Lead (Feat. Esmée Denters)
  52. Bank Robber
  53. Right For Me
  54. Leaving On A Jetplane
  55. My Eyes Adored You
  56. Hands On The Wheel
  57. Hello People
  58. The Way I Are
  59. Ain't Nothing Like The Real Thing (feat. Beyoncé)
  60. Better Not Together
  61. Gone'
  1. Beegee's Medley
  2. Shake Your Body (Down To The Ground)
  3. You're My Light
  4. What You Got (Oh No)
  5. Confused
  6. Boutique In Heaven
  7. How Can We Be Friends
  8. My Personal Star
  9. Pose
  10. Rapture
  11. For The Girl Who Has Everything
  12. Do Your Thing
  13. Dirty Pop
  14. Casanova
  15. Nite Runner( feat Duran Duran and Timbaland)
  16. Work It
  17. Loose Ends
  18. Estes En Donde Estes
  19. I Love A Girl Whos Name Starts With K
  20. Mi Amor Oficial ft. Cruzito & T.I. Remix
  21. Chop Me Up (remix)
  22. Steppin out tonight
  23. Love's In Your Heart On Christmas Day
  24. Hey You'
  25. Hard To Say
  26. Here And Now
  27. God Must Have Spent A Little More Time On You
  28. Giddy Up
  29. Falling
  30. Eat, Eat, Eat
  31. Could It Be You
  32. Crazy Girl
  33. Going Away
  34. Love Dealer (ft. Esmée Denters)
  35. Take You Down
  36. If I Talk
  37. Nature Of The World (feat Will.i.am)
  38. Words I Say
  39. I Heard Something
  40. Hootnanny
  41. I'm a Hex Girl
  42. You Weren't There
  43. What It's Like To Be Me
  44. Floatin'
  45. Headsprung (feat Keri Hilson)
  46. Bigger Than The World
  47. Home For Christmas
  48. Everthung I Own
  49. Digital Getdown
  50. Celebrity
  51. Bringin' Da Noise
  52. Atlantis Medely
  53. Are You Gonna Be There
  54. All I Want Is You This Christmas
  55. I Don't Wanna Spend One More Christmas Without You
  56. Touch You If I Could
  57. Touch You if Could
  58. I'm Ready
  59. The Woods (feat. Juicy J)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais