Letras de músicas - Letras.mus.br

Dream

Do me a favor
tell me what you think about me
Tell me how you want this to be
Go out on a limb and just dream

Paint a picture
Choose your colors extra wise
Especially what you put on my mind
Imagine what it be like to touch
The sky
Yay
Yeah

Whoa!
Your thoughts are gonna pick me up
Do you know
It's good to feel too much

Whoa!
You've got my head in the clouds
Woha!
You've got me thinking out loud
The more you dream about me
The more that I believe
That nothing´s ever out of reach
So dream, dream, dream

I breath your visions
They pull me to the coldest of night
They steer me towards a moment in time
When you show me what it means for you
To be mine
Yeah

Whoa!
Your giving me the will to try
Do you know
That there's happy in your eyes

Whoa!
You've got my head in the clouds
Whoa!
You've got me thinking out loud
The more you dream about me
The more that I believe
That nothing's ever out of reach
So dream, dream, dream

Ha !
It's like my birthday
Everytime you look at me

It's like the best day
Everytime that you
Dream
(Yeah)

Whoa!
Your thoughts are gonna pick me up
Do you know
It's good to feel too much
Much!

Whoa!
You've got my head in the clouds
Whoa!
You've got me thinking out loud
The more you dream about me
The more that I believe
That nothing´s ever out of reach
So dream, dream
Dream!
Dream!
Yeah!

The more you dream about me
The more that I believe
That nothing's ever out of reach
So dream, dream, dream
Dream

Sonhe

Me faça um favor
Me diga o que você pensa sobre mim.
Me diga o que quer que seja.
Saia um momento e apenas sonhe

Pinte uma imagem.
Escolha suas cores sabiamente,
Especialmente o que você coloca na minha cabeça.
Imagine o que ela seria, como tocar
O céu.
Yay
Yeah

Uau,
Seus pensamentos vão me buscar.
Você sabe,
É muito bom sentir isso.

Uau,
Você tem a minha cabeça nas nuvens.
Uau,
Você me pegou pensando em voz alta.
Quanto mais você sonha comigo,
É quanto mais eu acredito,
Que nada está sempre fora de alcance.
Então sonhe, sonhe, sonhe

Eu respiro suas visões.
Elas me puxam através do frio da noite.
Elas me dirigem para esse momento,
Quando você me mostrar o que isso significa,
para você ser meu.
Yeah

Whoa,
Você está me dando o jeito de tentar
Você sabe,
Que tem felicidade nos seu olhos

Uau,
Você tem a minha cabeça nas nuvens.
Uau,
Você me pegou pensando em voz alta.
Quanto mais você sonhar comigo,
É quanto mais eu acredito,
Que nada está sempre fora do alcance.
Então, sonhe, sonhe, sonhe.

Ha,
é como se fosse o meu aniversário,
cada vez que você olha para mim.

É como o melhor dia,
Toda vez que você,
Sonha
(Yeah)

Whoa,
Seus pensamentos me levantam
Você sabe,
É tão bom sentir muito
Muito!

Uau,
Você tem a minha cabeça nas nuvens.
Uau,
Você me pegou pensando em voz alta.
Quanto mais você sonhar comigo,
Quanto mais eu acredito,
Que nada está sempre fora do alcance.
Então sonhe, sonhe
Sonhe
Sonhe
Yeah

Quanto mais você sonha comigo,
É quanto mais eu acredito,
Que nada está sempre fora do alcance.
Então sonhe, sonhe, sonhe,
Sonhe.

Composição: John Shanks / Kara DioGuardi · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Pedro
Traduzida por Amanda
Legendado por oimari
105.931 exibições
Ver mais fotos
  1. Wrecking Ball
  2. We Can't Stop
  3. The Climb
  4. Pretty Girls (Fun) (feat. E-40, Juicy J & Ty Dollar $ign)
  5. The Scientist
  6. When I Look At You
  7. Adore You
  8. Party In The U.S.A.
  9. 23 (feat. Mike Will Made It, Juicy J & Wiz Khalifa)
  10. 7 Things
  11. FU (feat. French Montana)
  12. Stay
  13. Butterfly Fly Away
  14. I Miss You
  15. Drive
  16. Someone Else
  17. 4x4 (feat. Nelly)
  18. Do My Thang
  19. Love, Money, Party (feat. Big Sean)
  20. SMS (Bangerz) (feat. Britney Spears)
  21. Can't Be Tamed
  22. #Getitright
  23. My Darlin (feat. Future)
  24. True Friend
  25. Maybe You're Right
  26. Goodbye
  27. Who Owns My Heart
  28. Decisions (feat. Borgore)
  29. Wherever I Go (feat. Emily Osment)
  30. Send It On (feat. The Jonas Brothers, Demi Lovato & Selena Gomez)
  31. Last Goodbye
  32. Festa No Brasil
  33. Jolene (feat. Dolly Parton)
  34. Rooting For My Baby
  35. Summertime Sadness
  36. Ordinary Girl
  37. Real And True (feat. Future and Mr. Hudson)
  38. I Hope You Find It
  39. Hoedown Throwdown
  40. I'll Always Remember You
  41. On My Own
  42. Hands In The Air (feat. Ludacris)
  43. Lucy In The Sky With Diamonds
  44. You're Gonna Make Me Lonesome When You Go
  45. Feeling Myself (feat. Will.i.am, French Montana & Wiz Khalifa)
  46. See You Again
  47. Come Get It Bae (feat. Pharrell Williams)
  48. Dream
  49. One In a Million
  50. Scars
  51. Liberty Walk
  52. You'll Always Find Your Way Back Home
  53. Fly On The Wall
  54. Every Rose Has Its Thorn
  55. Robot
  56. Take Me Along
  57. Girls Just Wanna Have Fun
  58. Bottom Of The Ocean
  59. Dança Dos Ossos
  60. Before The Storm (feat. Nick Jonas)
  61. Obsessed
  62. Overboard (feat. Justin Bieber)
  63. Look What They've Done To My Song
  64. Super Girl
  65. Two More Lonely People
  66. Bad Boy
  67. Simple Song
  68. The Best Of Both Worlds
  69. Don't Walk Away
  70. Breakout
  71. Let's Get Crazy
  72. Forgiveness And Love
  1. Barefoot Cinderella
  2. Lilac Wine
  3. Ain't Worried About Nothing
  4. Nobody's Perfect
  5. Love That Let's Go (feat. Billy Ray Cyrus)
  6. I'm Not Perfect
  7. Friends Forever
  8. Permanent December
  9. Start All Over
  10. Just a Girl
  11. Are You Ready?
  12. He Could Be The One
  13. Let's Dance
  14. These Four Walls
  15. The Driveway
  16. We Are The World (25 for Haiti)
  17. My Heart Beats For Love
  18. Morning Sun (feat. Rock Mafia)
  19. Ashtrays And Heartbreaks (feat. Snoop Lion)
  20. I Learned From You
  21. Pop Princess
  22. If We Were A Movie
  23. Full Circle
  24. Fifteen (feat. Taylor Swift)
  25. As I Am
  26. Twerk (feat. Justin Bieber)
  27. Just Like You
  28. This Is The Life
  29. Que Sera
  30. Giving You Up
  31. I Don't Close My Eyes
  32. Make Some Noise
  33. Clear
  34. Gonna Get This (feat. Iyaz)
  35. Why'd You Only Call Me When You're High?
  36. Wake Up America
  37. Someday
  38. I Thought I Lost You (feat. John Travolta)
  39. Every Part Of Me
  40. I Wanna Know You (ft. David Archuleta)
  41. Need a Little Love (feat. Sheryl Crow)
  42. Rockstar
  43. I Got Nerve
  44. Right Here
  45. Ready, Set, Don't Go (feat. Billy Ray Cyrus)
  46. The Time Of Our Lives
  47. Landslide
  48. We Cant Stop (Remix) (feat. Khia)
  49. Don't Wanna Be Torn
  50. You And Me Together
  51. Rock Star
  52. Talk Is Cheap
  53. Nothing To Lose (feat. Bret Michaels)
  54. Been Here All Along
  55. Kicking And Screaming
  56. I Love Rock 'N' Roll
  57. Good-bye Twitter
  58. We Belong To The Music (feat. Timbaland)
  59. Kiss It Goodbye
  60. Why Should I Worry?
  61. Mixed Up
  62. The Good Life
  63. I'm Still Good
  64. Bless The Broken Road
  65. Can't Be Tamed (Remix feat. Lil Jon)
  66. Fall Down (feat. Will.i.am)
  67. Don't Tell Me / We Can't Stop (feat. Madonna)
  68. We Got The Party (With Us)
  69. G.N.O. (Girl's Night Out)
  70. East Northumberland High
  71. Old Blue Jeans
  72. Back Fall
  1. Beach Weekend
  2. Who Said
  3. Life's What You Make It
  4. Hovering (Feat. Trace Cyrus)
  5. Joan Jett Medley
  6. If It Makes You Happy (feat. Sheryl Crow)
  7. Rockin' Around the Christmas Tree
  8. One Day These
  9. All I Want For Christmas Is You
  10. The Star Spangled Banner
  11. Just Stand Up
  12. Te Miro a Ti (feat. David Bisbal)
  13. The Other Side Of Me
  14. Bad Reputation
  15. Cherry Bomb
  16. This Boy, That Girl (Feat. Iyaz)
  17. I'll Never Fall In Love With You (So Not Over You)
  18. See You (In Another Life)
  19. Another Life
  20. Game Over
  21. Come Get It Bae
  22. A Day In The Life
  23. Pumpin Up The Party
  24. Zip a Dee Doo Dah
  25. Part of Your world
  26. Good And Broken
  27. Oh Wait, It's Me
  28. It's All Right Here
  29. Let's do This
  30. Back To Tennessee
  31. Backwards
  32. Find Yourself In You
  33. Heart Of Stone
  34. Let's Make This Last Forever
  35. Everything I Want
  36. Rebel Yell
  37. Built Like That
  38. Zip-A-Dee-Doo-Dah
  39. You Got Me
  40. The Bone Dance
  41. I'm Gonna Keep Walkin'
  42. Everybody Hurts
  43. Burned Up The Night
  44. Smoke Signals (feat. Buddy)
  45. Bigger Than Us
  46. No Stopping Me
  47. Not This Girl
  48. She Wants
  49. Santa Claus Is Coming To Town
  50. What's Not To Like
  51. Rock And Roll All Nite
  52. Finally Home
  53. Dance Of Bones (Dança Dos Ossos)
  54. Attached
  55. Aim Towards You
  56. Breathe On Me
  57. On Melancholy Hill
  58. Broke Down Hearted Wonderland
  59. True To Me
  60. Medley (feat. Joan Jett)
  61. Ice Cream Freeze (Let's Chill)
  62. Spotlight
  63. Cheese Jerky
  64. Bad Reputation / Cherry Bomb / I Hate Myself (feat. Joan Jett)
  65. Smells Like Teen Spirit
  66. Crazier
  67. Rocket Queen
  68. Morning Sun Rock Mafia
  69. Stand (feat. Billy Ray Cyrus)
  70. Thrillbilly (feat. Billy Ray Cyrus)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais