Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)

Nicki Minaj

Working all winter
Shining all summer
I ain¡t no beginner
You scared to

[Chris Brown - Chorus]
Take it to the head
Don’t think about it (be about it)
Don’t be scared to take it to the head
Girl, you fly but if I tell you than to take it to the head
Then you might take it to the head

I’m in my zone, damn near got my eyes closed
One shot, two shots,
I’m gone
Take it to the head
I’m in my zone
Damn near got my eyes closed
One shot, two shots
I’m gone
Now we gon’ get fucked up
No excuses no apologies

[Rick Ross]
Reputation for g’s, thats the roll of a boss
So amazing to see, black baguettes in my watch
She say love is for free, just expensive to shop
But its nothing to me, that extends from my block
I got a lot of figures, I’m a father figure
She know a lot of niggas, don’t know a hotter nigga
Come to the winners circle, a lot of men will hurt you
But I’m here to nurture, I wanna take you further
She got all them purses, I say in my verses
YSL and Hermes and barely scratch the surface
She know on purpose, as I peel the curtains
I always make her nervous, this record’s perfect

[Chris Brown - Chorus]
Take it to the head
Don’t think about it, be about it
Don’t be scared to take it to the head
Girl, you fly but if I tell you than to take it to the head
Then you might take it to the head

I’m in my zone, damn near got my eyes closed
One shot, two shots, I’m gone
Take it to the head
I’m in my zone, damn near got my eyes closed
One shot, two shots, I’m gone
Now we gon’ get fucked up, no excuses no apologies

[Nicki Minaj]
Yo, reputation for bussin’
Pussy open, it’s nothin’
Big fat nigga, all that huffin’ and puffin’
Take me shopping in France
And he pay in advance
He got big balls, ran a play in his pants
Ran away with his money just to chill on the Island
All my bitches is stylin’
Beaches and eatin Italian
This is real shit, real shit
On the real, nigga fuckin’ wit a real bitch
I ride for him, DMV
Stamina, GNC
3 letters CMB
Competition, I don’t see any

[Chris Brown - Chorus]
Take it to the head
Don’t think about it, be about it
Don’t be scared to take it to the head
Girl, you fly but if I tell you than to take it to the head
Then you might take it to the head

I’m in my zone, damn near got my eyes closed
One shot, two shots, I’m gone
Take it to the head
I’m in my zone, damn near got my eyes closed
One shot, two shots, I’m gone
Now we gon’ get fucked up, no excuses no apologies

[Lil Wayne]
Reputation for tasting
I’m killin’ ‘em hoes like Jason
Got that pussy like medication to patients
Got my eyes closed, like Asian persuasion
Fuck with me baby, it’s Tunechi baby
Buss a nut, smoke a blunt, now I’m rejuvenated
With all that pink on, bitch I’m king kong
I eat her ice cream, she eat my ice cream cone
Pop a pill and pop that pussy
I bet you tunechi make her throw away that silver bullet
And she kiss me on my neck and she kiss me on my chest
And then she…

[Chris Brown - Chorus]
Take it to the head, (yeh yeah)
Don’t think about it, be about it
Don’t be scared to take it to the head (yeh yeah)
Girl, you fly but if I tell you than to take it to the head
Then you might take it to the head

I’m in my zone, damn near got my eyes closed
One shot, two shots, I’m gone
Take it to the head
I’m in my zone, damn near got my eyes closed
One shot, two shots, I’m gone
Now we gon’ get fucked up, no excuses no apologies

Composição: C. Brown, O. Maraj, K. Khaled, K. Cossum, W. Roberts, D. Carter, A. Harr, J. Jackson, A. Davidson, S. Davidson · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Gabriel
Legendado por lukkke
8.060 exibições
Ver mais fotos
  1. Boss Ass Bitch
  2. Super Bass
  3. Starships
  4. Lookin Ass Niggas
  5. The Boys (Feat. Cassie)
  6. Fly (feat. Rihanna)
  7. Va Va Voom
  8. High School (feat. Lil' Wayne)
  9. Beez In The Trap (feat. 2 Chainz)
  10. Moment 4 Life (Feat. Drake)
  11. Right By My Side (feat. Chris Brown)
  12. Stupid Hoe
  13. Pound The Alarm
  14. Freedom
  15. I Am Your Leader
  16. Yg My Nigg (feat. Lil Wayne, Meek Mill, Rich Homie Quan)
  17. Your Love
  18. N.I.G.G.A.S.
  19. Autobiography
  20. I'm Out (feat. Ciara)
  21. Marilyn Monroe
  22. Senile (feat. Tyga & Lil Wayne)
  23. Roman Holiday
  24. Check It Out (feat. Will.I.am)
  25. Whip It
  26. Love More (feat. Chris Brown)
  27. High School (feat. Lil' Wayne)
  28. Beauty And A Beat (feat. Justin Bieber)
  29. Up In Flames
  30. Right Thru Me
  31. Baddest Bitch
  32. Roman's Revenge (feat. Eminem)
  33. Turn Me On (feat. David Guetta)
  34. Young Forever
  35. Did It On 'Em
  36. Chi-Raq
  37. Come On a Cone
  38. Automatic
  39. I'm The Best
  40. Champion (feat. Nas, Drake & Young Jeezy)
  41. Roman Reloaded (feat. Lil Wayne)
  42. Massive Attack (feat. Sean Garrett)
  43. Y.u. Mad
  44. Animales (feat. Romeo Santos)
  45. Single Lady (feat. Beyoncé)
  46. Fire Burns
  47. Save Me
  48. High School (feat. Lil Wayne)
  49. ChiRaq (feat. Lil Herb)
  50. Bottoms Up
  51. Hell Yeah
  52. Beautiful Sinner
  53. Masquerade
  54. Girl On Fire (feat. Alicia Keys)
  55. Itty Bitty Piggy
  56. Monster (feat. Kanye West, Jay Z, Rick Ross & Bon Iver)
  57. Dear Old Nicki
  58. Roman In Moscow
  59. Sex In The Lounge (feat. Lil Wayne & Bobby V)
  60. Here I Am
  61. Raining Men (Feat. Rihanna)
  62. Gun Shot (feat. Beenie Man)
  63. I Endorse These Strippers (feat. Tyga & Thomas Brinx)
  64. Lollipop
  65. Saxon
  66. Blazin' (feat.Kanye West)
  67. I'm Legit (feat. Ciara)
  68. We Miss You
  69. Hov Lane
  70. I Wanna Be With You (feat. Dj Khaled, Rick Ross Future)
  71. Girlfriend
  72. Did It On 'em
  73. Go Hard (feat. Lil Wayne)
  74. Wanna Minaj? (feat. Gucci Mane & Lil' Kim)
  75. Get Low (feat. Waka Flocka Flame, Tyga & Flo Rida)
  1. Love Dem Strippers (feat. 2 Chaiiz )
  2. Last Chance (Feat. Natasha Bedingfield)
  3. Muny
  4. Girls Fall Like Dominoes
  5. LaLa Means I Love You
  6. Wuchoo Know
  7. Letting Go (Dutty Love) ft. Sean Kingston
  8. Blazin (feat. Kanye West)
  9. Muthafucka Up (feat. Tyga)
  10. I Love My Range Rover
  11. Freedom
  12. Get Like Me (feat. Nelly)
  13. I Get Crazy (feat. Lil' Wayne)
  14. Envy
  15. Woohoo (feat. Christina Aguilera)
  16. A Failure (Pussy Nigga)
  17. Sex In Crazy Places
  18. Girls Fall Like Dominoes
  19. Girls Just Wanna Have Fun (feat. Katy Perry)
  20. Where Them Girls At? (feat. David Guetta & Flo Rida)
  21. Fireball (feat. Willow Smith)
  22. Born To Be Wild
  23. Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)
  24. Put It On Ya
  25. Clappers (feat. Wale & Juice)
  26. Sweetest Girl
  27. Dang A Lang
  28. F**k You Silly
  29. 1234
  30. Knockout
  31. Mi Casa
  32. Miss Independent
  33. Swag It Out
  34. Dirty Money
  35. Born Stunna (Remix) (feat. Rick Ross, Nicki Minaj, Lil Wayne)
  36. You The Boss (feat. Rick Ross)
  37. Letter To Lil Wayne
  38. Still I Rise
  39. Shopaholic
  40. Can Anybody Hear Me
  41. Mind On My Money (feat. Brinx & Busta Rhymes)
  42. 5 Star Bitch (Remix feat. Gucci Mane, Trina & Yo Gotti)
  43. Hello Good Morning (Remix)
  44. Up Out My Face Remix(Feat. Mariah Carey)
  45. Roman's Revenge 2.0 (feat. Lil Wayne)
  46. Whip My Hair (feat Willow Smith )
  47. Gimme Money
  48. Love Me
  49. Make A Baby
  50. Sweat (feat. Ciara)
  51. Can't Stop Won't Stop (feat. Lil Wayne)
  52. Blow Ya Mind
  53. Wave Ya Hand
  54. Give Me All Your Luvin' (feat. Madonna & M.i.a.)
  55. I Am Your Leader (Feat. Cam'ron, Rick Ross)
  56. Lollipo Luxury (feat; Jeffree Star)
  57. I Get Crazy
  58. Warning
  59. Dream 07
  60. Jump Off 07
  61. Click Clack
  62. Roger That
  63. Girls Kissing Girls
  64. Supa Hot
  65. My Chick Bad (feat. Ludacris)
  66. Till The World Ends (feat. Britney Spears)
  67. Out Of My Mind (feat. B.o.B.)
  68. Best I Ever Had
  69. Freaky Girl (feat. Lil Kim)
  70. Curious George
  71. Womp Womp
  72. Watch What You Say
  73. Make Me Proud (feat. Drake)
  74. Buttoms Up (feat. Trey Songz)
  75. Mercy (feat. Lil' Wayne)
  1. Kill Da DJ
  2. Keys Under Palm Trees
  3. Doin It Well (feat. Jadakiss)
  4. Sunshine (feat. Gravy)
  5. I'm Cumin'
  6. Its Goin Down
  7. Bedrock
  8. The Cipher
  9. Encore 07
  10. Strippin In The Club
  11. Take It Off
  12. Cupid's Got A Gun
  13. Catch Me
  14. The Creep
  15. So Special
  16. Up All Night (feat. Drake)
  17. Here And There (Girl You Bad)
  18. Zonin'
  19. Intro
  20. I'm That Chick (feat. Enur & Goonrock)
  21. Dreams
  22. Handstand (feat. Shannell)
  23. Beam Me Up Scotty
  24. Tambourine
  25. Beef Stew
  26. Set It Off
  27. Higher Than A Kite
  28. Dead Wrong
  29. Letcha Go
  30. Ponytail (feat. Mya)
  31. 40 Bars
  32. Playtime Is Over
  33. Slumber Party
  34. Hood Story
  35. I Just Borrow (feat. Ru Spits)
  36. Getting Paid
  37. Freestyle
  38. 2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean
  39. Shake It For Daddy
  40. Streets Is Watching
  41. Little Freak
  42. Long Time Comin'
  43. Get Ya Money Up
  44. Tragedy
  45. Mean Walk (feat. Miss Daja)
  46. Ahead Me (feat. Ayrton Fernando)
  47. Hard Lemonade (feat. Jiaer Lavon)
  48. Bring It Back
  49. Sunshine (feat. Lil' Wayne)
  50. Brraaattt
  51. Firm Biz 08 (feat. Jadakiss)
  52. Hell Yeah (feat. Parker)
  53. Five-o (feat. Jae Millz & Gudda Gudda)
  54. I Feel Free (feat. Ron Browz, Red Cafe, & Ricki Blaze)
  55. Grindin
  56. Cuchi Shop
  57. Who's Ya Best Mc?
  58. Sticks In My Bun
  59. Get Silly
  60. Young Money Ballaz
  61. Ice Cream Man
  62. Finale
  63. Get Your Paper Up
  64. Stilettos & T-Shirt (Feat. Bobby Valentino)
  65. Bought The Bar (feat Dj Webstar)
  66. Top Of The World
  67. It's My Party
  68. Tempo (feat. Cymphonique)
  69. I Ain't Thru
  70. I Don't Give A (feat. Madonna)
  71. Real Pimpin
  72. I Got Next
  73. Who Run This (feat. Angel Demar)
  74. Dopeman
  75. The Biggest Freak (feat. Rick Ross, T-Pain)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais