Letras de músicas - Letras.mus.br

Nossa tradução tem menos linhas que a
versão original, ajude-nos a sincronizar.=) fechar

God Ain't Gonna Getcha For That

Hey you, sittin' in the corner
Can't ya hear the jukebox playin'
Everybody's up doing the two-step
And you're not even tappin' your toe

Won't you let a lady buy you a cold brew
Loosen you up a little more than you dare to
Maybe take a ride in my Cadillac
God ain't gonna getcha for that

God ain't gonna getcha for that
He's much too busy with the guys in the black hats
There's nothin' wrong with a man and a woman flirtin' with a honky-tonk moon
God ain't gonna pay no attention
If we're just makin' use of his invention
Come on, baby don't hold back
God ain't gonna getcha for that

I can tell you're the quiet type
Are you new in town or just a little bit shy
Didn't you ever catch me lookin?
I've been eyeing you all night
Won't you let a lady buy you a cold brew
Loosen you up a little more than you dare to
Maybe take a ride in my Cadillac
God ain't gonna getcha for that

God ain't gonna getcha for that
He's much too busy with the guys in the black hats
There's nothin' wrong with a man and a woman flirtin' with a honky-tonk moon
God ain't gonna pay no attention
If we're just makin' use of his invention
Come on, baby don't hold back
God ain't gonna getcha for that

God ain't gonna getcha for that
He's much too busy with the guys in the black hats
There's nothin' wrong with a man and a woman flirtin' with a honky-tonk moon
God ain't gonna pay no attention
If we're just makin' use of his invention
Come on, baby don't hold back
God ain't gonna getcha for that

No...God ain't gonna getcha for that
God ain't gonna getcha for that


God Ain't Gonna Getcha For That (Tradução)

Ei você, sentado no canto
Não pode agüentar a jukebox tocando
Todos estão fazendo os "dois-passos"
E você nem esta batendo seu dedão

Você não vai deixar uma senhora pagar uma bebida gelada a você?
Soltando você um pouco mais do que
você se atreve
Talvez leve para uma volta no meu Cadillac
Deus não vai pegá-lo por isso

Refrão

Deus não vai pegá-lo por isso
Ele está ocupado demais com os rapazes com
Chapéus pretos
Não há nada errado com um homem
e uma mulher paquerando sob
uma lua
Deus não vai prestar atenção
Se nós estamos somente fazendo uso se sua invenção
Vamos baby, não segure
Deus não vai pegá-lo por isso

Eu posso dizer que você é do tipo quieto
Você é novo na cidade ou somente um pouco tímido
Você não me pegou olhando?
Eu estive olhando a noite toda

Você não vai deixar uma senhora pagar uma bebida gelada a você?
Soltando você um pouco mais do que
você se atreve
Talvez leve para uma volta no meu Cadillac
Deus não vai pegá-lo por isso

Refrão(x2)

Não...Deus não vai pegá-lo por isso
Deus não vai pegá-lo por isso

Composição: Kent Robbins / César Menotti · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Thales
Traduzida por Vítor
8.409 exibições
Ver mais fotos
  1. You're Still The One
  2. From This Moment On
  3. Man! I Feel Like a Woman
  4. Forever And For Always
  5. Don't
  6. You've Got A Way
  7. Any Man Of Mine
  8. When You Kiss Me
  9. I'm Gonna Getcha Good!
  10. You Shook Me All Night Long
  11. The Woman In Me (Needs The Man In You)
  12. That Don't Impress Me Much
  13. Up!
  14. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
  15. Ka-ching!
  16. No One Needs To Know
  17. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
  18. From This Moment On (feat. Backstreet Boys)
  19. She´s Not Just a Pretty Face
  20. Honey, I'm Home
  21. Let's Go!
  22. Endless Love (feat. Lionel Richie)
  23. Come On Over
  24. Nah!
  25. You Win My Love
  26. Party For Two
  27. Today Is Your Day
  28. Breathe
  29. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
  30. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
  31. Rock This Country
  32. Somethin' About The Way You Look Tonight
  33. Love Gets Me Every Time
  34. Forget Me
  1. You Needed Me (feat. Anne Murray)
  2. Dance With The One That Brought You
  3. Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
  4. It Only Hurts When I'm Breathing
  5. I Ain't No Quitter
  6. (Wanna Get To Know You) That Good!
  7. I'm Jealous
  8. I Won't Leave You Lonely
  9. Ka-ching!
  10. Bite My Lip
  11. I'm Holdin' On To Love (to Save My Life)
  12. Juanita
  13. When
  14. Two Hearts One Love
  15. For The Love Of Him
  16. Black Eyes, Blue Tears
  17. What Made You Say That?
  18. (Don t Gimme That) Once Over
  19. Love
  20. Whatever You Do! Don't!
  21. I Lost My Heart When I Found You
  22. C'est La Vie
  23. God Bless The Child
  24. God Bless The Child (Extended Version)
  25. Raining On Our Love
  26. Is There Life After Love?
  27. Blue Eyes Crying In The Rain
  28. If It Don't Take Two
  29. Coat of Many Colors
  30. Send It With Love
  31. If You Wanna Touch Her, Ask!
  32. You Lay A Whole Lot Of Love On Me
  33. What A Way To Wanna Be!
  34. I Ain't Goin Down
  1. I'm Not In The Mood (To Say No)!
  2. In My Car (I'll Be The Driver)
  3. Hate To Love
  4. Rhythm Made Me Do It
  5. Leaving Is The Only Way Out
  6. Still Under The Weather
  7. Wild And Wicked
  8. I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
  9. Love Is A Rose
  10. Ain't No Particular Way
  11. Crime Of The Century
  12. God Ain't Gonna Getcha For That
  13. How Do I Live
  14. Don't Give Me That Once Over
  15. The Will Of A Woman
  16. When He Leaves You
  17. If Walls Could Talk
  18. There Goes The Neighborhood
  19. The Heart Is Blind
  20. It's Alright
  21. All Fired Up, No Place To Go
  22. Got A Hold On Me
  23. Is There Life After Love?
  24. Goodbye's (The Saddest Word)
  25. Shoes
  26. Superstition
  27. Half Breed
  28. LUV Eyes
  29. Amneris letter
  30. All I Want For Christmas Is You
  31. Amneris' Letter
  32. Waiter! Bring Me Water!
  33. Cuando
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais