Letras de músicas - Letras.mus.br

When You Kiss Me

This could be it, I think I'm in love
It's love this time
It just seems to fit, I think I'm in love
This love is mine

I can see you with me when I'm older
All my lonely nights are finally over
You took the weight of the world off my
shoulders (the world just goes away)

Chorus:
Oh, when you kiss me
I know you miss me -
and when you're with me
The world just goes away
The way you hold me
The way you show me that you
adore me - oh, when you kiss me
Oh, yeah

You are the one, I think I'm in love
Life has begun

I can see the two of us together
I know I'm gonna be with you forever
Love couldn't be any better

Repeat Chorus

Instrumental Solo

I can see you with me when I'm older
All my lonely nights are finally over
You took the weight of the world off my
shoulders (the world just goes away)

Repeat Chorus

And when you kiss me
I know you miss me
Oh, the world just goes away
When you kiss me

Quando Você Me Beija

Poderia acontecer, acho que estou amando
Dessa vez é amor
Simplesmente se encaixa, acho que estou amando
Esse amor é meu

Consigo te ver comigo na velhice
Todas minhas noites solitárias acabaram
Você tirou o peso do mundo de meus
ombros (o mundo apenas desaparece)

Refrão:
Oh, quando você me beija
Sei que sente a minha falta
E quando está comigo
o mundo apenas desaparece
O jeito que vc me abraça
O jeito que você mostra que
me adora, oh quando você me beija
Oh yeah

Simplesmente é você, Acho que estou amando
A vida começa

Posso nos ver juntos
Sei que vou estar com você pra sempre
O amor não poderia ser melhor

Repete Refrão

Solo Instrumental

Consigo te ver comigo na velhice
Todas minhas noites solitárias acabaram
Você tirou o peso do mundo de meus
ombros (o mundo apenas desaparece)

Repete Refrão

E quando você me beija
Sei que sente a minha falta
Oh, o mundo só segue
quando você me beija

Composição: Robert John Mutt Lange / César Menotti · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Thales
Legendado por rproco
123.516 exibições
Ver mais fotos
  1. From This Moment On
  2. Man! I Feel Like a Woman
  3. You're Still The One
  4. Forever And For Always
  5. Don't
  6. Any Man Of Mine
  7. You've Got A Way
  8. When You Kiss Me
  9. You Shook Me All Night Long
  10. I'm Gonna Getcha Good!
  11. That Don't Impress Me Much
  12. Up!
  13. The Woman In Me (Needs The Man In You)
  14. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
  15. Ka-ching!
  16. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
  17. Let's Go!
  18. No One Needs To Know
  19. From This Moment On (feat. Backstreet Boys)
  20. Honey, I'm Home
  21. You Win My Love
  22. Crime Of The Century
  23. She´s Not Just a Pretty Face
  24. Nah!
  25. Come On Over
  26. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
  27. Party For Two
  28. Endless Love (feat. Lionel Richie)
  29. Love Gets Me Every Time
  30. Rock This Country
  31. It Only Hurts When I'm Breathing
  32. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
  33. Forget Me
  34. Today Is Your Day
  1. I Ain't No Quitter
  2. I'm Jealous
  3. Blue Eyes Crying In The Rain
  4. Ka-ching!
  5. (Wanna Get To Know You) That Good!
  6. Somethin' About The Way You Look Tonight
  7. Dance With The One That Brought You
  8. Breathe
  9. I'm Holdin' On To Love (to Save My Life)
  10. When
  11. Still Under The Weather
  12. Bite My Lip
  13. Juanita
  14. How Do I Live
  15. God Bless The Child (Extended Version)
  16. I Lost My Heart When I Found You
  17. Love Is A Rose
  18. Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
  19. Love
  20. You Needed Me (feat. Anne Murray)
  21. I'm Not In The Mood (To Say No)!
  22. What Made You Say That?
  23. What A Way To Wanna Be!
  24. Two Hearts One Love
  25. Shoes
  26. C'est La Vie
  27. God Bless The Child
  28. In My Car (I'll Be The Driver)
  29. Black Eyes, Blue Tears
  30. Amneris' Letter
  31. I Ain't Goin Down
  32. Hate To Love
  33. Ain't No Particular Way
  34. If It Don't Take Two
  1. (Don t Gimme That) Once Over
  2. Wild And Wicked
  3. For The Love Of Him
  4. Whatever You Do! Don't!
  5. The Heart Is Blind
  6. If You Wanna Touch Her, Ask!
  7. Is There Life After Love?
  8. Send It With Love
  9. Raining On Our Love
  10. Waiter! Bring Me Water!
  11. When He Leaves You
  12. Coat of Many Colors
  13. There Goes The Neighborhood
  14. Leaving Is The Only Way Out
  15. Cuando
  16. Rhythm Made Me Do It
  17. All Fired Up, No Place To Go
  18. God Ain't Gonna Getcha For That
  19. Is There Life After Love?
  20. Goodbye's (The Saddest Word)
  21. Half Breed
  22. If Walls Could Talk
  23. LUV Eyes
  24. I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
  25. The Will Of A Woman
  26. All I Want For Christmas Is You
  27. I Won't Leave You Lonely
  28. Got A Hold On Me
  29. You Lay A Whole Lot Of Love On Me
  30. Don't Give Me That Once Over
  31. Amneris letter
  32. It's Alright
  33. Superstition
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais