Letras de músicas - Letras.mus.br

When You Kiss Me

This could be it, I think I'm in love
It's love this time
It just seems to fit, I think I'm in love
This love is mine

I can see you with me when I'm older
All my lonely nights are finally over
You took the weight of the world off my
shoulders (the world just goes away)

Chorus:
Oh, when you kiss me
I know you miss me -
and when you're with me
The world just goes away
The way you hold me
The way you show me that you
adore me - oh, when you kiss me
Oh, yeah

You are the one, I think I'm in love
Life has begun

I can see the two of us together
I know I'm gonna be with you forever
Love couldn't be any better

Repeat Chorus

Instrumental Solo

I can see you with me when I'm older
All my lonely nights are finally over
You took the weight of the world off my
shoulders (the world just goes away)

Repeat Chorus

And when you kiss me
I know you miss me
Oh, the world just goes away
When you kiss me

Quando Você Me Beija

Poderia acontecer, acho que estou amando
Dessa vez é amor
Simplesmente se encaixa, acho que estou amando
Esse amor é meu

Consigo te ver comigo na velhice
Todas minhas noites solitárias acabaram
Você tirou o peso do mundo de meus
ombros (o mundo apenas desaparece)

Refrão:
Oh, quando você me beija
Sei que sente a minha falta
E quando está comigo
o mundo apenas desaparece
O jeito que vc me abraça
O jeito que você mostra que
me adora, oh quando você me beija
Oh yeah

Simplesmente é você, Acho que estou amando
A vida começa

Posso nos ver juntos
Sei que vou estar com você pra sempre
O amor não poderia ser melhor

Repete Refrão

Solo Instrumental

Consigo te ver comigo na velhice
Todas minhas noites solitárias acabaram
Você tirou o peso do mundo de meus
ombros (o mundo apenas desaparece)

Repete Refrão

E quando você me beija
Sei que sente a minha falta
Oh, o mundo só segue
quando você me beija

Composição: Robert John Mutt Lange / César Menotti · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Thales
Legendado por rproco
  • Original
  • Legenda
  • Cifra
  • Ouvir música
  • Fotos
  • Vídeos
  • Imprimir
  • Corrigir Tradução
  • Enviar letra para...
128.197 exibições
Ver mais fotos
  1. You're Still The One
  2. From This Moment On
  3. Man! I Feel Like a Woman
  4. Forever And For Always
  5. Don't
  6. Any Man Of Mine
  7. You've Got A Way
  8. When You Kiss Me
  9. I'm Gonna Getcha Good!
  10. You Shook Me All Night Long
  11. That Don't Impress Me Much
  12. The Woman In Me (Needs The Man In You)
  13. Up!
  14. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
  15. Endless Love (feat. Lionel Richie)
  16. Honey, I'm Home
  17. No One Needs To Know
  18. Ka-ching!
  19. From This Moment On (feat. Backstreet Boys)
  20. You Win My Love
  21. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
  22. Let's Go!
  23. She´s Not Just a Pretty Face
  24. Nah!
  25. Party For Two
  26. Today Is Your Day
  27. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
  28. Come On Over
  29. Breathe
  30. Rock This Country
  31. It Only Hurts When I'm Breathing
  32. Somethin' About The Way You Look Tonight
  33. I'm Jealous
  34. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
  1. Love Gets Me Every Time
  2. Dance With The One That Brought You
  3. Forget Me
  4. Ka-ching!
  5. Love
  6. C'est La Vie
  7. What Made You Say That?
  8. Juanita
  9. (Wanna Get To Know You) That Good!
  10. When
  11. Black Eyes, Blue Tears
  12. I Won't Leave You Lonely
  13. I Ain't No Quitter
  14. Is There Life After Love?
  15. God Bless The Child
  16. I Ain't Goin Down
  17. Whatever You Do! Don't!
  18. Coat of Many Colors
  19. I'm Holdin' On To Love (to Save My Life)
  20. If You Wanna Touch Her, Ask!
  21. You Needed Me (feat. Anne Murray)
  22. For The Love Of Him
  23. Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
  24. I'm Not In The Mood (To Say No)!
  25. God Bless The Child (Extended Version)
  26. Ain't No Particular Way
  27. I Lost My Heart When I Found You
  28. I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
  29. You Lay A Whole Lot Of Love On Me
  30. (Don t Gimme That) Once Over
  31. How Do I Live
  32. Blue Eyes Crying In The Rain
  33. The Will Of A Woman
  34. Two Hearts One Love
  1. Love Is A Rose
  2. Hate To Love
  3. In My Car (I'll Be The Driver)
  4. What A Way To Wanna Be!
  5. Bite My Lip
  6. Waiter! Bring Me Water!
  7. There Goes The Neighborhood
  8. Amneris' Letter
  9. Crime Of The Century
  10. Is There Life After Love?
  11. Still Under The Weather
  12. Cuando
  13. Wild And Wicked
  14. Shoes
  15. All I Want For Christmas Is You
  16. Send It With Love
  17. All Fired Up, No Place To Go
  18. Superstition
  19. God Ain't Gonna Getcha For That
  20. Raining On Our Love
  21. When He Leaves You
  22. LUV Eyes
  23. The Heart Is Blind
  24. Amneris letter
  25. Got A Hold On Me
  26. Leaving Is The Only Way Out
  27. Goodbye's (The Saddest Word)
  28. Rhythm Made Me Do It
  29. Don't Give Me That Once Over
  30. It's Alright
  31. If It Don't Take Two
  32. Half Breed
  33. If Walls Could Talk
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais