Letras de músicas - Letras.mus.br

Don't

Don't! Don't you wish we'd tried?
Do you feel what I feel inside?
You know our love is stronger than pride
No! Don't let your anger grow
Just tell me what you need me to know
Please talk to me -- don't close the door

Cause' I wanna hear you,
Wanna be near you

Don't fight! Don't argue!
Give me the chance to say that I'm sorry
Just let me love you
Don't turn me away -- Don't tell me to go

Don't! Don't give up on trust
Don't give up on me -- on us
If we could just hold on long enough

We can do it!
We'll get through it!

Don't fight! Don't argue!
Just give me the chance to say that I'm sorry
Just let me love you
Don't turn me away -- Don't tell me to go

Don't pretend that it's okay
Things won't get better that way
Don't do something you might regret someday
Don't!

Don't give up on me

We can do it!
We'll get through it!

Don't fight! Don't argue!
Just give me the chance to say that I'm sorry
Just let me love you
Don't turn me away -- Don't tell me to go

Oh! Don't!

Don't fight! Don't argue! (Don't give up on me)
give me the chance to say that I'm sorry (say that I'm sorry)
Just let me love you (Don't give up on me)
Don't turn me away -- Don't tell me to go

Oh don't!

Don't fight! Don't argue!
Just give me the chance to say that I'm sorry (say that I'm sorry)
Just let me love you (Don't give up on me)
Don't turn me away -- Don't tell me to go!

Não

Não! Você não gostaria que tivéssemos tentado?
Você sente o que eu sinto por dentro?
Você sabe que nosso amor é mais forte que o orgulho
Não! Não deixe a raiva crescer
Apenas me diga o que você precisa que eu saiba
Por favor, converse comigo - não feche a porta

Porque eu quero te ouvir,
Quero estar perto de você

Não lute! Não discuta!
Dá-me a oportunidade de dizer que estou arrependido
Apenas me deixe te amar
Não me despreze - Não me diga para ir

Não! Não desista da confiança
Não desista de mim - de nós
Se pudéssemos persistir por mais tempo

Nós podemos fazê-lo!
Nós superaremos isso!

Não lute! Não discuta!
Apenas me dê a chance de dizer que estou arrependida
Apenas me deixe te amar
Não me despreze - Não me diga para ir

Não finja que está tudo bem
As coisas não vão melhorar desse jeito
Não faça algo que você possa se arrepender um dia
Não!

Não desista de mim

Nós podemos fazê-lo!
Nós superaremos isso!

Não lute! Não discuta!
Apenas me dê a chance de dizer que estou arrependida
Apenas me deixe te amar
Não me despreze - Não me diga para ir

Oh! Não!

Não lute! Não discuta! (Não desista de mim)
Me dê a chance de dizer que sinto muito (dizer que sinto muito)
Apenas me deixe te amar (Não desista de mim)
Não me despreze - Não me diga para ir

Oh não!

Não lute! Não discuta!
Só me dê a chance de dizer que sinto muito (dizer que sinto muito)
Apenas me deixe te amar (Não desista de mim)
Não me despreze - Não me diga para ir!

Composição: Robert John Mutt Lange / César Menotti · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Luana
Legendado por dihex e Gabi1
386.980 exibições
Ver mais fotos
  1. You're Still The One
  2. Man! I Feel Like a Woman
  3. From This Moment On
  4. Don't
  5. Forever And For Always
  6. When You Kiss Me
  7. You've Got A Way
  8. Any Man Of Mine
  9. I'm Gonna Getcha Good!
  10. You Shook Me All Night Long
  11. That Don't Impress Me Much
  12. The Woman In Me (Needs The Man In You)
  13. Up!
  14. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
  15. Honey, I'm Home
  16. Let's Go!
  17. Ka-ching!
  18. Endless Love (feat. Lionel Richie)
  19. Nah!
  20. No One Needs To Know
  21. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
  22. You Win My Love
  23. Somethin' About The Way You Look Tonight
  24. From This Moment On (feat. Backstreet Boys)
  25. She´s Not Just a Pretty Face
  26. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon)
  27. Love Gets Me Every Time
  28. Party For Two
  29. Today Is Your Day
  30. I'm Jealous
  31. Breathe
  32. Come On Over
  33. Rock This Country
  34. I Won't Leave You Lonely
  1. Love
  2. Dance With The One That Brought You
  3. Forget Me
  4. Two Hearts One Love
  5. God Bless The Child
  6. I Ain't No Quitter
  7. Ka-ching!
  8. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
  9. If You Wanna Touch Her, Ask!
  10. Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
  11. (Wanna Get To Know You) That Good!
  12. I Ain't Goin Down
  13. I Lost My Heart When I Found You
  14. For The Love Of Him
  15. When
  16. I'm Holdin' On To Love (to Save My Life)
  17. It Only Hurts When I'm Breathing
  18. Whatever You Do! Don't!
  19. Juanita
  20. C'est La Vie
  21. What Made You Say That?
  22. How Do I Live
  23. You Needed Me (feat. Anne Murray)
  24. The Will Of A Woman
  25. Black Eyes, Blue Tears
  26. I'm Not In The Mood (To Say No)!
  27. Coat of Many Colors
  28. Send It With Love
  29. Ain't No Particular Way
  30. God Bless The Child (Extended Version)
  31. Is There Life After Love?
  32. In My Car (I'll Be The Driver)
  33. (Don t Gimme That) Once Over
  34. Blue Eyes Crying In The Rain
  1. Raining On Our Love
  2. Superstition
  3. God Ain't Gonna Getcha For That
  4. You Lay A Whole Lot Of Love On Me
  5. Bite My Lip
  6. Shoes
  7. Hate To Love
  8. Crime Of The Century
  9. Still Under The Weather
  10. LUV Eyes
  11. All Fired Up, No Place To Go
  12. Love Is A Rose
  13. Amneris' Letter
  14. If It Don't Take Two
  15. Is There Life After Love?
  16. Leaving Is The Only Way Out
  17. What A Way To Wanna Be!
  18. Cuando
  19. There Goes The Neighborhood
  20. Don't Give Me That Once Over
  21. It's Alright
  22. I Ain't Gonna Eat Out My Heart Anymore
  23. All I Want For Christmas Is You
  24. When He Leaves You
  25. Goodbye's (The Saddest Word)
  26. Half Breed
  27. If Walls Could Talk
  28. Rhythm Made Me Do It
  29. Wild And Wicked
  30. Amneris letter
  31. Waiter! Bring Me Water!
  32. The Heart Is Blind
  33. Got A Hold On Me
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais