Letras de músicas - Letras.mus.br

Lastonesleft

2Pac

{2Pac (Hook)}
Nigga westside
Westside in this motherfucker
Westside in this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
Westside in this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
Westside in this motherfucker right here
Westside in this motherfucker

{2pac}
Can't nobody stop us when we blunted up and swervin
Packed in a suburban, screamin outlaw runin on the curb
They never try me cause right behind me your killer team
I get a word cut the head off a nigga like a guillotine
This Hennessey'll keep me calm though
Sittin in the back of the club, tradin convo
Livin like a Don in my own mind
Signal Kadafi, nigga watch me with the chrome nine
All the time drinkin champagne
Walk through the crowd let the tramps hang
Niggas playa hate but do a damn thing
Picture me doin eighty down a one way
Stuck in the trunk, caught with gun play
So I gotta keep my eyes open
Gettin high, wonder why we gotta die smokin
My alibi, I'm victory
Like them other vile men I'm marked for death
Spendin my nights like its the last one left
I'm an outlaw

Am I wrong, I wanna get it goin on
Last to leave, till I see everybodys gone
I'm at the bar you can catch me hands full of liquor
Puffin on a sweet submission I'm the last one left
Tell me am I wrong, I wanna get it goin on
Last to leave until I see everybodys gone
I'm at the bar you can catch me hands full of liquor
Puffin on a sweet swisher, guess I'm the last one left

{Kastro}
I got my back against the wall
Gat chillin by my balls
Prior to war is rider nigga only five six tall
Napoleon only knows on we outlaws fuck fear
Better strap down to the feelins cause we out yeah
Thug passion all up in me
Feelin like I took some Henne
It aint easy I'm tryin to make a dollar out of two pennies
What we got with these rap niggas
Wanna pull they're gat niggas
Only got my side cause they think pac die nigga
Last niggas with our tape
Take a shot within our vest
Pac come and catch weight
Nigga we the last ones left

{2Pac}
If we woulda known the zone inside my own dome
Fresh outs jail it was hell but I'm probably home
Lookin for niggas that was roofin that shit when I was locked back
Hands on the pump, makem jump when its cocked back
Fuckem all they're bitches inside a world of weak
Bitch niggas be afraid to speak
We the last ones left

{2Pac}
{Chorus (slight change)}
Tell me am I wrong, I wanna get it goin on
Last to leave, till I see everybodys gone
At the bar you can catch me hands full of liquor
Puffin on a sweet swisher Like I'm the last one left
Am I wrong, I wanna get it goin on
Last to leave till I see everybodys gone
At the bar you can catch me hands full of liquor
Puffin on a sweet swisher, last one left
Am I wrong, I wanna get it goin on
Last to leave till I see everybodys gone
At the bar you can catch me hands full of liquor (Yeah)
Puffin on a sweet swisher, I'm the last one left

{Napoleon}
I eat and sleep the worst shit, turfs and birth
Me and my team super supreme putin in work
I'm passed out, drunk as a fuck, till it hurt
And I call earl screamin fuck the world
I got a bitch on the side wanna be my wife
And wify beefin wanna know if she gonna see me tonight
And i know it aint right, but its the life I got
And thats until I see Yak
And thats until I see Pac
Young know I lost a troll somebody owed me down
And if the world was a girl I'd stick my dick in the ground
Fuck the world

{2Pac (Varied Hook)}
Westside in this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
Yeah
Westside in this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
UH
Outlaw in this motherfucker right here
Outlaws in this motherfucker
UH
In this motherfucker right here
In this motherfucker
UH
Westside in this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
UH
Westside in this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
In this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
UH
Outlaw in this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
UH
In this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
In this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
In this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
In this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
In this motherfucker right here
Westside in this motherfucker
Westside in this motherfucker right here
Westside

{fades out}

Composição: 2Pac / Blanche Napolean / Marika Kastrouni · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Rafael
Traduzida por Cristhian
5.378 exibições
Ver mais fotos
  1. Changes
  2. Dear Mama
  3. Hit 'Em Up
  4. Hail Mary
  5. Thugz Mansion
  6. Keep Ya Head Up
  7. Ghetto Gospel
  8. Do For Love
  9. Life Goes On
  10. Smile
  11. Ambition As a Ridah
  12. Me And My Girlfriend
  13. Thug Luv
  14. California Love
  15. Runnin'
  16. All Eyez On Me
  17. Only God Can Judge Me
  18. Ghost
  19. 2 of Amerikaz Most Wanted
  20. Me Against The World
  21. Smoke Weed All Day
  22. Unconditional Love
  23. Breathin'
  24. Until The End Of Time
  25. How Do You Want It
  26. All About U
  27. I Ain't Mad At Cha
  28. Thug 4 Life
  29. Lil' Homies
  30. Pain
  31. Thugz Mansion (Feat. Nas)
  32. Better Dayz
  33. Baby Don't Cry
  34. Old School
  35. Picture Me Rollin
  36. When Thugs Cry
  37. All Eyez On Me
  38. If I Die 2night
  39. Troublesome '96
  40. Letter To My Unborn Child
  41. Violent
  42. I Don't Give a Fuck
  43. My Block
  44. Killuminati
  45. Who Do You Believe In?
  46. Never Had A Friend Like Me
  47. Ratha Be Ya Nigga
  48. Staring Through My Rearview
  49. Fame
  50. Can't U Get Away
  51. Brenda's Got A Baby
  52. Ballad of Dead Soulja
  53. I Get Around
  54. To Live & Die in L.A.
  55. Fake Ass Bitches
  56. Shorty Wanna Be A Thug
  57. Hell 4 A Hustler
  58. Trapped
  59. The Uppercut
  60. Pac's Life
  61. Untouchable
  62. Unchained (The Payback/Untouchable) (feat. James Brown)
  63. I'm a Soldier
  64. Resist The Temptation
  65. Mama's Just a Little Girl
  66. No More Pain
  67. Out On Bail
  68. Str8 Ballin'
  69. When We Ride On Our Enemies
  70. Lord Knows
  71. Temptations
  72. Runnin' (Dying to Live)
  73. If Theres A Cure
  74. One Day at A Time
  75. Street Fame
  76. Cradle To The Grave
  77. Holla At Me
  78. Realist Killaz
  79. N.I.G.G.A (Never Ignorant About Getting Goals Accomplished)
  80. Black Jesus
  81. The Good Die Young
  82. Hold on Be Strong
  83. Fuck The World
  84. Holla If Ya Hear Me
  85. It Ain't Easy
  86. Only Fear Of Death
  87. Soulja's Story
  88. Tradin' War Stories
  89. When We Ride
  90. M.O.B (Money Over Bitches)
  91. Good Life
  92. Lastonesleft
  93. Heaven Ain't Hard 2 Find
  94. Krazy
  95. 16 On Death Row
  96. Outlaw
  97. Thug Passion
  98. As the World Turns
  99. Fuck All Yall
  100. Don't You Trust Me?
  101. Close My Eyes
  102. Can't C Me
  103. Me & My Girlfriend
  104. Made Niggaz
  105. So Many Tears
  106. Blasphemy
  107. How Long Will They Mourn Me
  108. Black Cotton (Feat. Eminem, Kastro And Young Noble)
  109. This Ain't Livin
  110. White Man's World
  111. Friends
  112. Last Muthafucka Breathin'
  113. U Can Call
  114. Hellrazor
  115. I Wonder If Heaven Got A Ghetto
  116. Open Fire
  117. Skandalouz
  118. They Don't Give A Fuck About Us
  119. Thug Style
  120. Young Black Male
  121. Young Niggaz
  122. A Day In The Life
  123. Who Do You Love?
  124. Thug Nature
  125. Dear Mama Part 2
  1. Pray For Me
  2. Bomb First
  3. Check Out Time
  4. Death Around The Corner
  5. If My Homey Calls
  6. Loyal To The Game
  7. Hit Em' Up II
  8. Just Like Daddy
  9. Still I Rise
  10. Soon As I Get Home
  11. Toss It Up
  12. All Out
  13. 4 My Niggaz
  14. Until the end of time [RP Remix]
  15. Road To Glory
  16. The Government
  17. Thug Mansion
  18. Life of an Outlaw
  19. God Bless The Dead
  20. Never B Peace
  21. Got My Mind Made Up
  22. Lost Souls
  23. Military Minds
  24. My Lil' Homies
  25. Never Call U Bitch Again
  26. Point The Finga
  27. Run Tha Streetz
  28. This Life I Lead
  29. Words Of Wisdom
  30. Hold Ya Head
  31. My Closest Roaddogz
  32. Can't Stop Crying
  33. Tattoo Tears
  34. The Rose that Grew from Concrete
  35. (Poetry) The Rose That Grew From Concrete
  36. U Don't Have 2 Worry
  37. Everything They Owe
  38. Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z.
  39. Don't Go 2 Sleep
  40. We Ride (ft. Rihanna)
  41. If I Die Young
  42. Reincarnation
  43. How Do U Wanted
  44. Strictly 4 My Niggaz
  45. Fake ass Bitches
  46. Against All Odds
  47. Wonder Why They Call U
  48. Still Ballin
  49. Changed Man
  50. Heartz Of Men
  51. High 'Til I Die
  52. Intro
  53. Last Wordz
  54. Never Be Beat
  55. Nothing To Lose
  56. Pac's Theme
  57. Papa's Song
  58. Pour Out A Little Liquor
  59. R U Still Down (Remember Me)
  60. Real Bad Boyz (Westside)
  61. Smile For Me Now
  62. Something Wicked
  63. Under Pressure
  64. My Burnin' Heart
  65. Po Nigga Blues
  66. Ain't Hard To Find
  67. So Much Pain
  68. Soldier Like Me
  69. Soldier Like Me (Return Of The Soulja) (feat. Eminem)
  70. Thug Blues
  71. Niggaz Nature
  72. World Wide Mob Figgaz
  73. Fuck Friendz
  74. Words 2 My First Born
  75. Dumpin'
  76. Don't Stop
  77. Salud y Vida
  78. If They Love Their Kidz
  79. Don't Fuck With A Killa (2Pac Verse)
  80. Fuck 'Em All
  81. Monster (feat. Eazy-E / Notorious B.I.G.)
  82. Thug N U Thug N Me (Remix)
  83. The Case of the Misplaced Mic
  84. 4 The Hustlers
  85. Enemies With Me
  86. Goog Bless the Dead
  87. Crooked Ass Nigga
  88. Heavy In The Game
  89. House Of Pain
  90. Nothin But Love
  91. Peep Game
  92. Ready 4 Whatever
  93. Rebel Of The Underground
  94. Strugglin'
  95. The Streetz R Deathrow
  96. There U Go
  97. What'z Ya # Number
  98. When I Get Free
  99. Why U Turn On Me
  100. A Crooked Nigga Too (Raphael Saadiq Remix)
  101. Last One Breathin'
  102. Let Em Have It
  103. Life's So Hard
  104. Thug 8 2 Good 4 U
  105. Easy
  106. I' m Losin It
  107. Tears Of a Teenage Mother
  108. (Poetry) When Ure Hero Falls
  109. Fuck Murder Inc
  110. Badboyz
  111. Slippin' Into Darkness
  112. Gotta Get Mine
  113. Happy Home
  114. Initiated
  115. Fuck Wit The Wrong Nigga
  116. Runnin On E
  117. Playa Cardz Right (female)
  118. Untouchable(Swiss Beatz Remix)
  119. Me And My Homies
  120. Weed Got Me Crazy
  121. In The Event Of My Demise
  122. Komradz
  123. Throw Your Hands Up
  124. The New Untouchables (Feat. Snoop Dogg, The Outlawz & L.B.C. Crew)
  125. Is It Cool To Fuck?
  1. Guess Who's Back
  2. Mbabula
  3. New Times
  4. Panther Power
  5. 5 Deadly Venomz
  6. My Block (Remix)
  7. Thugs Get Lonely Too
  8. Deadly Venomz
  9. Ghetto Star
  10. I'm Gettin Money
  11. I'm Losin It
  12. Let Them Thangs Go
  13. Lie To Kick It
  14. Nigga Nature (Remix)
  15. Outro
  16. Part Time Mutha
  17. Redemption
  18. Representin' 93
  19. Something 2 Die 4
  20. Static
  21. Stay True
  22. Tha' Lunatic
  23. Why Must You Be Unfaithful
  24. Crooked Nigga Too
  25. Loyal To The Game Feat. G-unit
  26. Thugs Get Lonely Too Ft. Nate Dogg
  27. 99 BBK (remix)
  28. Fair Xchange
  29. Intro (Resurrection)
  30. Intro/Bomb First (My Second Reply)
  31. Let Em Have It Remix Feat Left Eye
  32. Letter To The President
  33. Soulja's Revenge
  34. Big Syke Interlude
  35. Hennesey Feat. Obie Trice
  36. A Crooked Nigga Too
  37. Same Song
  38. Secretz Of War
  39. Sometimes I Cry
  40. Getting Money
  41. 99 BBK
  42. When the heart Turns Cold
  43. (Poem) In The Even Of My Demise
  44. (Poetry) In The Dephts Of Solitude
  45. Broken Wings
  46. Deadly Combination
  47. Fallen Star
  48. Live freestyle 95
  49. 1 With A Bullet
  50. Die (mixed)
  51. Got 2 Survive
  52. High Speed
  53. Jealous Got Me Strapped
  54. Whatcha Gonna Do?
  55. If You Play Your Cards Right
  56. Fright Night
  57. Don't Sleep
  58. Let Knowledge Drop
  59. Dopefiend's Diner
  60. Thug N U Thug N Me
  61. Ambition As a Figtha
  62. Watch Ya Mouth
  63. Playa Cardz Right (Male)
  64. Psychopath
  65. Constantly Armed
  66. R U Still Down
  67. Shit Don't Stop
  68. Bonnie And Clyde
  69. Fair XChange (Jazze Pha Remix)
  70. Late Night
  71. Definition of a Thug Nigga
  72. Fair XChange (Mya Remix)
  73. Black Starry Night (interlude)
  74. Bury me A G
  75. Don't Get It Twisted
  76. I Get Around (Remix)
  77. My Words To My Firstborn
  78. When I Get Free II
  79. Where Do We Go From Here (interlude)
  80. Thugz Mansion (7 Remix)
  81. The Realist Killaz
  82. Case Of The Misplaced Mic
  83. Catchin Feelins
  84. Cause I Had
  85. Drunk Freestyle
  86. Homeboyz
  87. Last Ones Left
  88. Life Is A Traffic Jam
  89. Raise Up Off These Nuts
  90. Something 2 Die 4 (Interlude)
  91. Starry Night (Feat Quincy Jones & Mac Mall)
  92. Streetz R Deathrow
  93. They Tryna Murder Me
  94. Nothing To Do
  95. Someday We'll Know
  96. Live Medley
  97. A River That Flows Forever
  98. Tupac Interlude
  99. U Can Be Touched
  100. Wake Me When I'm Free
  101. Wanted Dead or Alive
  102. Where There Is A Will...
  103. Y'all Don't Know Us
  104. In The Air Tonight (Rearview)
  105. Ain't Hard 2 Find
  106. Can U C the Pride in the Panther (Female Version)
  107. Let Them Have It [Remix]
  108. Million Dollar Spot
  109. Souljah's Revenge
  110. All Out (original version)
  111. Call It What You Want
  112. Comin Real Again
  113. Criminal
  114. Dead or Alive
  115. Dusted And Disgusted
  116. Thugheathaz
  117. Po Nigga Blues (Scott Storch Remix)
  118. Who Do U Believe In
  119. Fade Me
  120. What's Next
  121. International
  122. Sleep
  123. Scared Straight
  124. Teardrops And Closed Caskets
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais