Letras de músicas - Letras.mus.br

Fighting Temptations (feat. Missy Elliot, Free, Mc Lite)

Beyoncé

[Intro - Beyonce]
Fighting temptation

[Missy]
Yo Beyonce, Free, MC Lyte, y'all ready
Let it put it down for the clubs

[Beyonce + Missy + Free + MC Lyte]
Ladies! HEY! we got that beat that make you jump
To my fellas! whoo! I'll got them cars them ladies love
Party People! yeah! we gonna party all night
And let yo soul, work! ooo! and let yo soul keep on workin' out

[Verse 1 - Missy + (Missy, Beyonce, MC Lyte, Free)]
I'm the type of chick, who be fightin' temptation
Make you wait, before we have a relation
Playboy, holla at me lata'
Don't you know I'm managed by Violator
(They shootin'), I'm exterminator
I look good, so hate me hater
Me and my girls drinkin', where's the waiter
Cheatin' guys, I already played ya
Ladies night don't suffocate us
If you touch us, we gonna altercation
Warn Missy, you's impersonator
I got so much ice, I even scare Jacob
(Beyonce, MC Lyte, and Free)
(Missy, put it down on da beat)
Party people, it's good sensation
We gonna show you, how to fight temptation

[Chorus - Beyonce]
I'm just fighting temptation (Yeah)
Gotta get more control (Control, yeah)
Yet it's very tempting when you ask to take me home (Home)
You know you want my love (Love)
I don't think the time is right (No)
Call when I'm ready, but it won't be tonight

[Verse 2 - Free]
We in the club, Free gully no doubt
See this real deal playa, starin' dead in my mouth
He got his crew, but I got mine too
Send a note to my table like, what you gonna do
Eye game got him spreadin' me out
In my ear dry tears, how he left his spouse
And oh, the nice cars, and impressive house
He want to run up in, I ain't no regular route (Hoooo!)
Me and the girls, we ain't stressin' out
We ain't birds, we ain't headin' south (Noooo!)
Them one nighters, that's sad and doubt
That little talk on da creep ,what you said is out
I gets cheddar, to help me do what ever
No beef with Dennis Edwards, but I fight temptation
I'm not sayin' I don't like temptation
I'm just lookin' for da right temptation, ya kno'

[Chorus]

[Verse 3 - MC Lyte]
Yeah, party liked I never partyed before
I hit the door, all the dudes hit the floor
Sweet, they messin' wit the brown sugar queen
Fightin' temptation, like Layla Ali
Wit the 1, 2, let me show you what the hon' do
When I come through, wit the butta dip crew
Now, show me that you got my back
Love me from, where you at
I got eyes up, over my shoulder
If you should decide, to get closer (Hooo!)
Well then this dance, is straight over
I'm gone, and Missy's Testaroasa
"Be cool", thay what Free say
B. say, "Keep it clean but give them lee way"
All I know, it's a crazy sensation
You fine, but I'm fightin' temptation

[Chorus]

[Outro - Beyonce + (Missy) + {Free}]
Wooooooo
(We goin' show you how to fight temptation)
My love, yeah
{I'm jus' lookin for da right temptation}
{[Cut and Stratch - "Fight temptation]}
Wooooo, yeah, yeah, yeah
(We goin' show you how to fight temptation)
{I'm jus' lookin for da right temptation}
{[Cut and Stratch - "Fight temptation]}
Yeah, yeah, yeah, woooooo

[Beyonce + Missy + Free + MC Lyte]
W-w-what you gonna do (Hoo-hoo)
W-w-what you gonna do (Hoo-hoo)
W-w-what you gonna do (Hoo-hoo)

10.141 exibições
Ver mais fotos
  1. Crazy In Love (feat. Jay-Z)
  2. Flawless (feat. Chimamanda Ngozi Adichie)
  3. Pretty Hurts
  4. Crazy In Love (Fifty Shades Of Grey Remix)
  5. 7/11
  6. Halo
  7. Die With You
  8. If I Were a Boy
  9. Listen
  10. Love On Top
  11. Irreplaceable
  12. Drunk In Love (feat. Jay Z)
  13. Flawless (feat. Nicki Minaj)
  14. Partition
  15. XO
  16. Haunted
  17. Best Thing I Never Had
  18. Broken-hearted Girl
  19. I Was Here
  20. Run The World (Girls)
  21. Single Ladies (Put a Ring On It)
  22. Diva
  23. Sweet Dreams
  24. 1+1
  25. Yoncé
  26. Ego
  27. Dance For You
  28. Jealous
  29. End Of Time
  30. Upgrade U
  31. Rocket
  32. Countdown
  33. Hello
  34. Mine (feat. Drake)
  35. Grown Woman
  36. Blue (feat. Blue Ivy)
  37. Forever Young (feat. Jay-Z)
  38. Naughty Girl
  39. I Miss You
  40. Blow
  41. Beautiful Liar (Feat. Shakira)
  42. Drunk In Love (feat. Kanye West, Jay-Z)
  43. Get Me Bodied
  44. Heaven
  45. Baby Boy (feat. Sean Paul)
  46. No Angel
  47. I Care
  48. Check On It
  49. Ave Maria
  50. Why Don't You Love Me?
  51. Resentment
  52. Video Phone (feat. Lady Gaga)
  53. Déjà Vu (feat. Jay-Z)
  54. Take My Hand Precious Lord
  55. Dangerously In Love
  56. Flaws And All
  57. Superpower (feat. Frank Ocean)
  58. Ring The Alarm
  59. Me, Myself And I
  60. Ring Off
  61. Bonnie & Clyde
  62. Disappear
  63. Bow Down / I Been On
  64. Party (feat. André 3000 And Kanye West)
  65. Smash Into You
  66. Survivor
  67. Say My Name
  68. Freakum Dress
  69. Haunted (Michael Diamond Remix)
  70. Suga Mama
  71. Schoolin Life
  72. '03 Bonnie & Clyde (Jay-Z Featuring Beyoncé)
  73. Amor Gitano
  74. Start Over
  75. Oye
  76. Irreplaceable (Irreemplazable)
  77. Diva (I Am... Tour Edition)
  78. Move Your Body
  79. Radio
  80. If I Were a Boy (feat R.Kelly)
  81. Bootylicious
  82. Rather Die Young
  83. Si Yo Fuera Un Chico
  84. I Wanna Be Where You Are
  85. USA National Anthem
  86. Ghost
  87. Daddy
  88. One Night Only
  89. Bills, Bills, Bills
  90. Independent Women
  91. The Closer I Get To You
  92. Honesty
  93. Hello Live I Am... Yours
  94. Green Light
  95. Kitty Kat
  96. Ghost/ Haunted
  97. Be With You
  98. Summertime
  1. Believe
  2. Sex On Fire
  3. Scared Of Lonely
  4. B-day
  5. Work It Out
  6. At Last
  7. Rolling On The River!
  8. Part II (On The Run) (feat. Jay-Z)
  9. Poison
  10. If I Were A Boy (I Am... Tour Version)
  11. Sweet Dreams (feat. Lil Wayne & Nicki Minaj )
  12. Blow (Remix ft.Pharrell Williams)
  13. Heartbeat
  14. Signs
  15. You Don't Love Me
  16. Standing On The Sun
  17. He Still Loves Me
  18. Fever
  19. A Woman Like Me
  20. Save The Hero
  21. Young Forever
  22. Lay Up Under Me
  23. Rise Up
  24. Dreaming
  25. Angel (feat. Kelly Rowland)
  26. Yes
  27. Speechless
  28. Telephone (feat Lady Gaga)
  29. Hip Hop Star
  30. If
  31. Ain't Nothing Like The Real Thing (feat. Justin Timberlake)
  32. Satellites
  33. New York, New York
  34. Ex-factor
  35. If I Were a Boy/ You Oughta Know
  36. Video Phone
  37. Put It In a Love Song (feat. Alicia Keys)
  38. Feeling Myself (feat. Nicki Minaj)
  39. Hey Ladies
  40. Emotion
  41. I'd Rather Go Blind
  42. God Made You Beautiful
  43. Ego (feat. Kanye West)
  44. Slow Love
  45. Sweet Dreams Medley (I Am Yours Version)
  46. You Are My Rock
  47. Sweet Love
  48. Stay
  49. Soldier
  50. That's Why You're Beautiful
  51. Party (remix) (feat. J Cole)
  52. After All Is Said And Done
  53. Woman Like Me
  54. Sexuality
  55. All I Could do Was Cry
  56. Run The World (Girls) (Dave Audé Club Remix)
  57. Say Yes (feat. Michelle Williams, Kelly Rowland)
  58. So Amazing
  59. I Can't Take No More
  60. World Wide Woman
  61. Jumpin' Jumpin'
  62. Back To Black (feat. Andre )
  63. Partition (remix)
  64. Still In Love (Kissing You)
  65. Cater 2 U
  66. Love On Top (DJ Escape & Tony Coluccio Remix)
  67. Tomorrow I Am Sasha Fierce
  68. Just Stand Up
  69. Baby You're The Only Man
  70. The Beautiful Ones
  71. Confessions
  72. I'm Alone Now
  73. Super Bowl XLVII Halftime Show
  74. 632-5792
  75. America The Beautiful
  76. Ratchet
  77. Wishing On a Star
  78. Together
  79. Love In This Club (part II) (Feat. Usher & Lil Wayne)
  80. Destiny's Child Medley
  81. Bug a Boo
  82. Somewhere Over The Rainbow
  83. That's How You Like It
  84. Beyoncé Interlude
  85. Sexy Lil' Thug (in Da Club)
  86. Welcome To Hollywood
  87. Forever To Bleed
  88. In Da Club
  89. Bello Embustero
  90. So Good
  91. Lose My Breath
  92. The Way We Were
  93. Black Culture
  94. I Will Always Love You / Halo
  95. End Of Time (WAWA Extended)
  96. Dreams (feat. Boots)
  97. Love Again
  98. VMA 2014 Medley
  1. Renouncement (feat. Justin Timberlake)
  2. I'm Leaving
  3. My First Time
  4. Thug Love (feat. 50 Cent And Eminem)
  5. Keep Givin' Your Love to Me
  6. Brown Eyes
  7. Should Have (Now I Know)
  8. Love a Woman (feat. Mary J. Blige)
  9. Best Thing I Never Had (Lars B Remix)
  10. Swing Low, Sweet Chariot
  11. Welcome To Hollywood (Feat. Jay-Z)
  12. Waiting
  13. Case
  14. Gift From Virgo
  15. What's It Gonna Be
  16. Naive
  17. My Heart Still Beats
  18. We Will Rock You
  19. Crazy Feelings
  20. Back Up
  21. The First Day
  22. It's All Over (feat. Jennifer Hudson)
  23. Stand Up For Love
  24. Deena / Dreamgirls
  25. Vois Sur Ton Chemin
  26. Until The End Of Time (feat. Justin Timberlake)
  27. See Me Now (feat. Kanye West And Charlie Wilson)
  28. Robot
  29. Socks & Stilettos
  30. Sensation Of Pain
  31. Loyal
  32. Sweet Illusion
  33. Have Your Way
  34. Everything I do
  35. Learn To Be Lonely
  36. Proud Mary
  37. Once In a Lifetime
  38. Postcard
  39. Control
  40. Golden Girl
  41. Call Of Destiny
  42. I Know That He Loves Me
  43. Inevitably
  44. Fighting Temptations (feat. Missy Elliot, Free, Mc Lite)
  45. Sexy Lil' No Shawty,thug
  46. Time To Come Home
  47. My Man
  48. Creole
  49. Temptations
  50. If You Leave
  51. New Shoes
  52. Trust In Me
  53. God Bless The USA
  54. Energy
  55. I'm Glad There Is You
  56. Pray (feat. Jay Z)
  57. Move Your Body
  58. End Of Time (JIMEK Remix)
  59. Countdown (Isa Machine Remix)
  60. I Been On (Remix) (feat. Bun B, Lil Keke, Scarface, Slim Thug, Willie D & Z-Ro)
  61. BBC (featuring Jay Z, Nas, Justin Timberlake, Swizz Beatz, Pharrell & Timbaland
  62. Baby Boy (Junior's World Mixshow)
  63. Cards Never Lie
  64. Summertime (Remix Featuring Ghostface Killah)
  65. Hill And Caela Talk
  66. Lost Yo' Mind
  67. When I First Saw You (com Jamie Foxx)
  68. Jailhouse Confessions Skit
  69. I Got That (feat. Amil)
  70. Settle 4 U
  71. Roc
  72. Halo Live I Am... Yours
  73. He's My Men
  74. Blind Trust
  75. Purple Rain
  76. Stop That!
  77. Sacred Spirits
  78. Bienvenue (feat. IAM)
  79. Encore For The Fans
  80. What's Good With You
  81. Sweet Sixteen
  82. Get On The Bus
  83. Next Ex (Kick Him Out)
  84. Stop Sign
  85. Ice Cream Truck
  86. Arise, o Compatriots
  87. Deja Vu Jazz Medley
  88. Naughty Girl (Calderone Quayle Club Mix)
  89. Donk
  90. Hey Goldmember (foxxy Cleopatra Feat. Devin & Solange)
  91. The Last Great Seduction
  92. Nothing Out There For Me
  93. The Star-Spangled Banner
  94. Singed, Sealed, Delivered
  95. Move Your Body (remix )
  96. What's Going On (All Stars Tribute)
  97. If Looks Could Kill
  98. Jail
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais