I came here tonight to get shit out of my mind
I'm gonna take what I find (Oh oh, yeah)
So open the box, don't need no key I'm unlocked
And I won't tell you to stop (Oh oh, yeah)

Hey boy!
I don't need to know where you've been
All I need to know is you and
No need for talking
Hey boy!
So don't even tell me your name
All I need to know is whose place
And let's get walking

All I wanna do is love your body
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
All I wanna do is love your body
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

It's true what you heard, I am a freak, I'm disturbed
So come on and give me your worst (Oh oh, yeah)
We're moving faster then slow, if you don't know where to go
I'll finish all from my own (Oh oh, yeah)

Hey boy!
I don't need to know where you've been
All I need to know is you and
No need for talking
Hey boy!
So don't even tell me your name
All I need to know is whose place
And let's get walking
Say, say, hey!

All I wanna do is love your body
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
All I wanna do is love your body (Your body, yeah!)
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

I think you already know my name
I think you already know my name

Hey, hey!
Ha!
Alright!
Say
I think you already know my name

All I wanna do is love your body
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

Say
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
All I wanna do is love your body (Your body, yeah!)
Say, say, hey!
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Tonight's your lucky night, I know you want it
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

Composição: Max Martin / Savan Kotecha / Shellback / Tiffany Amber · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por G
Legendado por Andrea e outras 2 pessoas.
267.733 exibições
Ver mais fotos
  1. Say Something (feat. A Great Big World)
  2. Beautiful
  3. Hurt
  4. We Remain
  5. Your Body
  6. Lady Marmalade
  7. Fighter
  8. Feel This Moment (feat. Pitbull)
  9. I Turn To You
  10. Candyman
  11. Ain't No Other Man
  12. Bound To You
  13. The Voice Within
  14. You Lost Me
  15. Moves Like Jagger
  16. Just a Fool (feat. Blake Shelton)
  17. Genie In a Bottle
  18. Can't Hold Us Down
  19. Not Myself Tonight
  20. Pero Me Acuerdo De Ti
  21. Something's Got a Hold On Me
  22. Dirrty (feat. Redman)
  23. Por Siempre Tú
  24. Save Me From Myself
  25. Blank Page
  26. Express
  27. Let There Be Love
  28. Best Of Me
  29. Walk Away
  30. Vanity
  31. Impossible
  32. Army Of Me
  33. Oh Mother
  34. Show Me How You Burlesque
  35. Lift Me Up
  36. I'm Ok
  37. Woohoo (feat. Nicki Minaj)
  38. Bionic
  39. What A Girl Wants
  40. Nasty Naughty Boy
  41. I Am
  42. Reflection
  43. Just a Fool
  44. Understand
  45. Mercy On Me
  46. Hoy Tengo Ganas de Ti (feat. Alejandro Fernandez)
  47. Lotus (Intro)
  48. Come On Over (All I Want Is You)
  49. El Beso Del Final
  50. Keeps Gettin' Better
  51. Tough Lover
  52. Infatuation
  53. Genio Atrapado
  54. But I Am a Good Girl
  55. Sing For Me
  56. Cease Fire
  57. Prima Donna
  58. Fuck Your Body
  59. Stripped (Intro)
  60. Nobody Wants To Be Lonely
  61. Circles
  62. All I Need
  63. Around The World
  64. I Hate Boys
  65. Glam
  66. Stronger Than Ever
  67. Birds Of Prey
  68. Light Up The Sky
  69. Slow Down Baby
  70. Cruz
  71. Contigo En La Distancia
  72. Empty Words
  73. Red Hot Kinda Love
  74. Shut Up
  75. Ven Conmigo
  76. Desnudate
  77. Soar
  78. Si No Te Hubiera Conocido (Feat. Luiz Fonsi)
  79. Little Dreamer
  80. Sex For Breakfast
  81. Still Dirrty
  82. I Got Trouble
  83. Welcome
  84. Bobblehead
  85. Make The World Move (feat. Cee Lo Green)
  86. Keep On Singin' my Song
  87. So Emotional
  88. Monday Morning
  89. I Will Be
  90. Mi Reflejo
  91. A Song For You
  92. Will The Real Slim Shady Please Shut Up
  93. Dirrty
  94. Loving Me 4 Me
  95. Make Over
  96. Get Mine, Get Yours
  97. Elastic Love
  98. Underappreciated
  99. Falsas Esperanzas
  100. Back In The Day
  101. Love Will Find A Way
  102. Somebody's Somebody
  103. The Right Man
  104. Without You
  105. On Our Way
  1. My Girls
  2. Nasty (feat. Cee-Lo Green)
  3. Come On Over Baby
  4. Car Wash
  5. Bennie And The Jets (com Elton John)
  6. Love For All Seasons
  7. Somos Novios
  8. At Last
  9. Makes Me Wanna Pray
  10. Elastic Love
  11. I Am (Stripped)
  12. I Prefer You
  13. USA National Anthem
  14. The Beautiful People (from Burlesque)
  15. Love Your Body
  16. Hello
  17. Enamorados
  18. Here To Stay
  19. Intro (Back to Basics)
  20. F.U.S.S. (Interlude)
  21. Last Dance
  22. Tough Lover (do filme Burlesque)
  23. Spotlight (from The Movie "burlesque")
  24. Una Mujer
  25. When You Put Your Hands On Me
  26. Enter The Circus
  27. Genie 2.0
  28. Falling in Love Again
  29. A Guy What Takes His Time
  30. Can't Hold Us Down (Featuring Lil' Kim)
  31. Make The World Move (feat. Cee Lo Green)
  32. Stripped Part 2
  33. Singing My Song
  34. Blessed
  35. Make Me Happy
  36. Primer Amor Interlude
  37. Virgin Sexy
  38. A Woman
  39. Tell Me
  40. It's A Man's Man's Man's World
  41. Amor Real
  42. Bound To You (do Filme Burlesque)
  43. Heartbreak Hotel
  44. Dreamy Eyes
  45. Move It
  46. One Great Song
  47. My Reflection
  48. Obvious
  49. I Have Nothing
  50. Listen Up
  51. Dynamite
  52. My Heart (Intro)
  53. Ven Conmigo (Solamente Tú)
  54. The Prayer (feat. Chris Mann)
  55. Don't Make Me Love You
  56. Just Be Free
  57. Believe Me
  58. Dame Lo Que Yo Te Doy
  59. Perfect
  60. Remember
  61. Climb Every Mountain
  62. You Are What You Are
  63. Morning Dessert (Intro)
  64. Imagine
  65. Castle Walls (Feat. T.I.)
  66. Si No Te Hubiera Conocido
  67. Tell Me (feat. P.Diddy)
  68. Cuando No Es Contigo
  69. Have Yourself A Merry Little Christmas
  70. I Come Undone
  71. What Child Is This
  72. Fantasy
  73. My Destiny
  74. Please Shut Up
  75. I Am Not Alone
  76. What a Girls Wants
  77. Can't Help Falling In Love
  78. All I Need
  79. Ain't No Other Man
  80. Castle Walls
  81. How I Feel (feat. Flo Rida)
  82. We're A Miracle
  83. What's Going On (All Stars Tribute)
  84. That's What Love Can Do
  85. Too Beautiful For Words
  86. Run To You
  87. Everything
  88. Voices
  89. Fever
  90. I Feel Your Pain
  91. Steppin Out (feat. Tony Bennet)
  92. Abandont
  93. A Decade Of Hits (Chris Cox Megamix)
  94. Beautiful (Valentin Club Mix)
  95. Dirty Diana
  96. Don't Make Me Love You ('Til I'm Ready)
  97. Woohoo
  98. What's Going On?
  99. Let’s Find Out
  100. Oh Holy Night
  101. By Your Side
  102. El Ultimo Adios
  103. Reflektion (German Version Of Reflection/Mi Reflecho)
  104. What A Girl Wants (christina Aguilera Version)
  105. All Right Now
  1. Angels We Have Heard On High
  2. Christmas Time
  3. These Are The Special Times
  4. A Sunday Kind Of Love
  5. All I Wanna Do
  6. What a Girl Wants (Remix)
  7. Black Velvet
  8. Love Can Move Mountains
  9. The Music That Makes Me Dance
  10. Beauty And The Beast
  11. Because Ti Amo
  12. My All
  13. Memories
  14. Thank You (Dedication To Fans)
  15. Hollywood
  16. Little Girl
  17. Rain Wont Last Forever
  18. I Love You Porgy
  19. Love & Glamour (Intro)
  20. La Casa
  21. Smile
  22. But I Am a Good Girl (do filme Burlesque)
  23. Something's Gotta Hold On Me
  24. The Happy Wanderer
  25. I Love Rock N' Roll (feat. Adam Levine, Cee Lo Green and Blake Shelton)
  26. Our Day Will Come
  27. Just Be Free (Spanish Version)
  28. My Reply
  29. Ordinary Day
  30. Se På Mig (Swedish Version Of Reflection/Mi Refejo
  31. The Christmas Song
  32. Xtina's Xmas
  33. Loves Embrace
  34. The Way You Talk To Me
  35. Tilt Ya Head Back
  36. Genie in a Bottle (Remix)
  37. Break It To Me Gently
  38. Girls With Guitars
  39. I'm Not Over You
  40. Real Love
  41. Rock Bottom
  42. Think
  43. Weak
  44. Love Is Only Love
  45. My Funny Valentine
  46. Tilt Cha Head Back
  47. Nivea
  48. Outta Town
  49. Scar
  50. Solo a Tu Lado Quiero Vivir
  51. Sundown
  52. Koochie Koo
  53. Down To Earth
  54. I Want What I Can't Have
  55. Stand With Me
  56. Star Spangled Banner
  57. Tan Emocional
  58. Extra Extra
  59. Infatutation Primer Amor (Interlude)
  60. Live With Me (Dueto com Rolling Stones)
  61. Like A Virgin/Hollywood Medley (VMA)
  62. Spotlight
  63. Coca Cola Commercial
  64. Mercedes Benz Commercial
  65. Mother (with Bigelf)
  66. What You Waiting
  67. Stop The World
  68. Mother (cover)
  69. Guy What Takes His Time
  70. Waiting
  71. The Blower's Daughter
  72. Silent Night [Noche De Paz]
  73. Silent Night (Noche De Paz)
  74. Running Out Of Time
  75. His Cheeseburger
  76. Merry Christmas, Baby
  77. Reflektion (German Version Of Reflection/Mi Reflec
  78. This Christmas
  79. This Year
  80. Dream A Dream
  81. What I'm Looking For
  82. Better Be Good To Me
  83. MMC Theme
  84. Wake Up Everybody
  85. More Than You Know
  86. Sound Of The Underground
  87. The Island
  88. Dedication
  89. Emptyness
  90. Favor For a Favor
  91. Feeling Sorry For Myself
  92. Go Muthafucka
  93. Haven't Told You
  94. I Thought
  95. I'm Doing Fine
  96. Khe Sanh
  97. Not Hurting Anymore
  98. I'll Be Home For Christmas
  99. Over The River And Through The Woods
  100. Loves Embrace - Interlude
  101. Silent Night/Noche de Paz
  102. Stripped Pt. 2
  103. Steppin Out (with Tony Bennet)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais