Letras de músicas - Letras.mus.br

Life Be My Song

DMX

[DMX]
Ask me if I cry
I'll tell you why I can
Come on!

[Chorus]
I'm gonna go hard
Whether I'm right or wrong
Till the dead and gone
It's on!
What ya'll really want?!
Bring it on
I'ma let life be my song
[Repeat Chorus]

[DMX]
How I live is simple
Walk through the streets
Talk to the beats
New York! I'ma eat
I never had a problem with surviving
No problem with getting down, busting my guns, or ruff rydin'
Cats talk slick but I talk slicker
My shits for real cause I'm that nigga
The reason that you hurtin' is you gotta take your problems
Straight to the lord, no body else can solve them(?)
See what I see but look through my eyes
The devil is a liar the truth never lies
We all got issues
Shit that we go thru
Shit that we been thru
Shit that we wont do
The pain that we bring upon ourself
For no reason, is the worst!
That's why I say I'm blessed with the curse
The Lord gave it all to me
And in the process, I lost my soul
Damn! the devil got a hold
In my mind, I'm like a little boy
Lost in crime
Like the healthy nigga that the devil forced into dying
The lord knows I'm trying
But at the same time
You hear the nigga with the weight of the world!
Why you gave it to Earl?

[CHORUS]

To live is to suffer
And i'm living it up
Face everyday chin up
I ain't giving it up
Cause if I aint giving a fuck
The who will?!
So I hope for the best
Knowing that its all uphill
Sometimes I wonder what's lifes about
Sometimes I wonder why I take the wrong route
Then turn around and go out
And no doubt, the fate in mine is blind
So whatever, fuck it, I'ma roll out
We all go through the motions
We get different notions
We each have our own ocean
That we can either drown or float
Like the vessels that we are
Vessels that would carry many far
Dont know what to say, when you talking
Dont know who you gone see, when you walking
If you dont know how much of what you do is dirt
3 things you dont know gonna get you hurt!

Nigga!

[CHORUS x4]

Composição: Earl Simmons / Damon Blackmon · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Jean
512 exibições
Ver mais fotos
  1. (Aint) No Sunshine
  2. Where da Hood At
  3. Party Up
  4. Lord Give Me A Sign
  5. Where The Hood At
  6. Get It on the Floor
  7. X Gonna Give It To Ya
  8. A'Yo Kato
  9. Got It All
  10. Last Hope
  11. Bitch Please III
  12. Lose my mind
  13. What These Bitches Want
  14. Ruff Ryders Anthem
  15. Slippin'
  16. Bring Your Whole Crew
  17. What These B**** Want
  18. Whats My Name?
  19. Stop Being Greedy
  20. X is Coming
  21. We Right Here
  22. Look Thru My Eyes
  23. A 'Yo Kato
  24. It's Goin Down
  25. Let Me Fly
  26. Prayer
  27. The Convo
  28. We In Here
  29. The Rain
  30. Get On The Floor
  31. Rey Mysterio Theme Song
  32. Dog Love
  33. One More Road To Cross
  34. Fame
  35. Here We Go
  36. Dmx
  37. Who We Be
  38. Damien
  39. I Miss You
  40. It's All Good
  41. Shot Down
  42. Heat
  43. Get At Me Dog
  44. How's It Goin Down
  45. Crime Story
  46. For My Dogs
  47. Wrong Or Right
  48. I Don't Dance (feat. Machine Gun Kelly)
  49. Have You Eva
  50. I Got Your Back
  51. I'm Gonna Win
  52. The Professional
  53. Prayer Iii
  54. Good Girls Bad Guys
  55. Love My Niggas
  56. Sometimes
  57. Bring Your Whole Crew (Nasty Nigga)
  58. School Street
  59. A Minute For Your Son
  60. Fuckin'wit'd
  61. Dog Intro
  62. Dogs Out
  63. Untouchables
  64. Fuck Y'All
  65. We're Back
  66. Rob All Night (If I'm Gonna Rob)
  67. We 'Bout To Blow
  68. Don't Gotta Go Home
  69. Thank You
  70. The Prayer V
  71. On Top
  72. Trina Moe
  73. Bloodline Anthem
  74. Shorty Was Da Bomb
  75. Damien III
  76. When I'm Nothing
  77. Number 11
  78. I'ma Bang
  79. You Could Be Blind
  80. The Prayer IV
  1. Next Out The Kennel
  2. World War III
  3. 2 Tears In A Bucket
  4. Ryde Or Die Boyz
  5. Holiday
  6. Weed, Hoes, Dough
  7. Fright Night
  8. My Name Is Kiss
  9. Twisted Heat
  10. Go Head
  11. Stomp
  12. The Great
  13. Ryde Or Die
  14. Down Bottom
  15. Jigga My Nigga
  16. Dope Money
  17. I'm A Ruff Ryder
  18. Bug Out
  19. Kiss Of Death
  20. The Hood
  21. Platinum Plus
  22. Do That Shit
  23. Pina Colada
  24. Some X Shit
  25. My Niggas
  26. Aint No Way
  27. We Don't Give A Fuck
  28. Keep Your Shit The Hardest
  29. Coming From
  30. The Omen
  31. Dogs For Life
  32. Blackout
  33. Flesh Of My Flesh, Blood Of My Blood
  34. Ready To Meet Him
  35. Make A Move
  36. More 2 A Song
  37. Don't You Ever
  38. D-X-L (Hard White)
  39. X Is Coming For You
  40. Angel
  41. Intro
  42. ATF
  43. Niggaz Done Started Something
  44. Right / Wrong
  45. Getting Down
  46. Go To Sleep
  47. Friend Of Mine
  48. I Can I Can
  49. Freestyle
  50. Pure Uncut (Remix)
  51. Pull It
  52. It's On
  53. Born Loser
  54. Why We Die
  55. Sincerity
  56. The Future
  57. Murdergram
  58. Nowhere To Run
  59. Top Shotter
  60. Grand Finale
  61. Catz Don't Know
  62. The Story
  63. Do You
  64. Rolllin (Urban Assault Vehicle)
  65. Fuhgidabowdit
  66. I'm Gonna Crawl
  67. Trippin Remix
  68. Whatcha Gonna Do
  69. It's Murda
  70. Get Your Shit Right
  71. We Got This
  72. 4321
  73. 24 Hours To Live
  74. Take Whats Yours
  75. Time To Build
  76. Inc Anthem
  77. Life Is What You Make It
  78. Shut Em Down
  79. Tales From The Darkside
  80. Up in Here
  1. A Lot To Learn
  2. Buff Ryders
  3. Comin For Ya
  4. Get Shot Down
  5. I Can Feel It
  6. Mashonda
  7. Mickey
  8. Mills
  9. Money, Cash, Hoes
  10. My Life
  11. Never Gonna Lie
  12. No Love 4 Me
  13. Pacman
  14. Talkin Money
  15. The Kennel
  16. The Shakedown
  17. The Storm
  18. We Go Hard
  19. What Yall Want
  20. Pump Ya Fist
  21. Bring The Noize
  22. Changes
  23. Come Back in One Piece
  24. Fuck That's Wack
  25. Give 'Em What They Want
  26. Let's Get Crazy
  27. Problem Child
  28. Tear It Up
  29. The Heat
  30. Usual Suspects (Part 2)
  31. What's Really Good
  32. Baby Motha
  33. Blown Away
  34. Come Thru (Move)
  35. Goodbye
  36. I Run Shit
  37. It's Personal
  38. Life Be My Song
  39. Walk These Dogs
  40. Wrong Or Right (I'm Tired)
  41. The Prayer VI
  42. Ain't No Way
  43. Convo, The
  44. Here Comes The Boom
  45. 6 Foot 7 Foot Freestyle
  46. It'll Be Alright
  47. I'm A Bang
  48. I Wish (ft. Seal)
  49. Here We Go Again
  50. Hate Me Now
  51. Grimy
  52. Fuckin' Wit' D
  53. Buff Ryders (skit)
  54. A Lot To Learn (Skit)
  55. PacMan [Skit]
  56. Prayer [Skit]
  57. Untouchable
  58. The Storm (Skit)
  59. The Shakedown (Skit)
  60. The Kennel (Skit)
  61. The Industry
  62. We Be Clubbin' (feat. Ice Cube)
  63. Head Up
  64. Ya'll Don't Really Know
  65. Sucker For Love
  66. Look Without Seein'
  67. Slippin Away
  68. Cold World
  69. What They Don't Know
  70. I Get Scared (feat. Adreena Mills)
  71. Love That Bitch
  72. Get Up And Try Again
  73. Shout It
  74. Where You Been (ft. Freeway)
  75. Gonna Get Mine
  76. We Gonna Make It
  77. Spit That Shit
  78. Solid (ft. Rampage)
  79. It's A Problem
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais