Letras de músicas - Letras.mus.br

Make It Bump (feat. Koda Kumi)

Far East Movement

(Shut up x4)

Ayyy, girl, what?s your name?
My name? Glad I came
Your frame is so insane
Got me numb like Novocain
Damn girl, you?re a freak
I?m a beast seven days a week
Can I ask for that math?
I mean your number
I mean some ass

You wanna cut them, where?s your girls
Got a king size at the crib
Introduce you to my world
It is what it is

You can be my superstar
Put your hands up in this bitch
We gonna wild all out before they kick us out
It is what it is

Wanna turn you up
Make you feel that base
Just be that dirty love
Make you vibrate
Make your spine ache
It is that killer love
I just can?t get enough

(shut up)

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it bump

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it ? SHUT UP!!

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it bump

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it ? SHUT UP!!

Hey, boy kanji sasete
Motto take me all over your world
So you can keep your mouth shut
Put ? put ? put your hands up
Put ? put ? put your hands up
Make it bump bump bump!

Let?s get it crackin?
You know what?s happenin?
So why you hummin? in my ear with all this chattin??
?Cause I?m not here to talk
I get down and let my fingers walk
So shut your lip and take a sip before this needle drop

You wanna cut them ? where?s your girl?
Got a king size at the crib
Introduce you to my world
It is what it is

You can be my superstar
Put your hands up in this bitch
We gonna wild all out before they kick us out
It is what it is

Wanna turn you up
Make you feel that base
Just be that dirty love
Make you vibrate
Make your spine ache
It is that killer love
I just can?t get enough

(shut up)

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it bump

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it ? SHUT UP!!

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it bump

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it ? SHUT UP!!

Hey, boy kanji sasete
Motto take me all over your world
So you can keep your mouth shut
Put ? put ? put your hands up
Put ? put ? put your hands up
Make it bump bump bump!

Put your hands up (x4)

Wanna turn you up
Make you feel that base
Just be that dirty love
Make you vibrate
Make your spine ache
It is that killer love
I just can?t get enough

(shut up)

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it bump

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it ? SHUT UP!!

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it bump

Make it bump
Make it bump
Make it ? make it ? SHUT UP!!

Hey, boy kanji sasete
Motto take me all over your world
So you can keep your mouth shut
Put ? put ? put your hands up
Put ? put ? put your hands up
Make it bump bump bump!

(shut up) x4

13.744 exibições
Ver mais fotos
  1. Like a G6 (feat. The Cataracs & Dev)
  2. The Illest (feat. Riff Raff)
  3. Turn Up The Love (feat. Cover Drive)
  4. Rocketeer (feat. Ryan Tedder)
  5. Live My Life (feat. Justin Bieber & RedFoo)
  6. Bang It To The Curb
  7. If I Was You (OMG) (feat. Snoop Dogg)
  8. For All
  9. Change Your Life (feat. Flo Rida & Sidney Samson)
  10. Dance Like Michael Jackson
  11. Candy (feat. Pitbull)
  12. Like a G6
  13. If I Die Tomorrow (feat. Bill Kaulitz)
  14. Girls On The Dance Floor
  15. 3D (feat. Bruno Mars)
  16. Dirty Bass (feat. Tyga & Dev)
  17. Don't Look Now
  18. 2 Is Better (feat. Natalia Kills & Ya Boy)
  19. 2Gether (ft. Roger Sanchez & Kanobby)
  20. So What?
  21. Make It Bump (feat. Koda Kumi)
  22. Like a G6 (feat 50 Cent)
  23. Rocketeer (feat Bruno Mars)
  24. Jello (feat. Rye Rye)
  25. A Beautiful Day (feat. Storm)
  26. Live My Life (feat. Justin Bieber And RedFoo)
  27. Little Bird
  1. Shake Ya Rump
  2. Round Round
  3. Fighting For Air
  4. You've Got a Friend
  5. She Owns The Night
  6. Together
  7. Lowridin'
  8. Millionaire
  9. I Party (feat. Iz)
  10. Break Up
  11. White Flag
  12. Go Ape
  13. Fetish
  14. Hollahey
  15. For The City
  16. Eyes Never Lie
  17. BoomShake
  18. All Night (feat. Jah Free)
  19. Get Offa Me (Feat. Trek Life)
  20. Make Ya Self
  21. Smile (Feat. Ken Oak)
  22. Do It In The Am (feat Frankmusik)
  23. If I Was You (OMG)
  24. Drop It Down (feat. Redman)
  25. Jello (feat. Rye Rye)
  26. Lights Out (feat. Natalia Kills)
  27. She's On The Move
  1. 2 Is Better (ft. Natalia Kills, Ya Boy)
  2. 2Gether
  3. 2Gether (album version)
  4. Do It In The Am
  5. Don't Look Now (feat. Keri Hilson)
  6. Girls On The Dancefloor
  7. Holla Hey
  8. I Party
  9. If I Was You (OMG) (On Campus Remix)
  10. Like A G6 (L.A.S.E.R. Remix)
  11. Ride 4 U (feat. KiD CuDi & Chip Tha Ripper)
  12. You've Got a Friend (feat. Bobby Bash & Lil Rob)
  13. Get That Money (feat. One Block Radius)
  14. Animal
  15. Do What I Want
  16. Ain't Coming Down
  17. Where The Wild Things Are (feat. Crystal Kay)
  18. Fly With U (feat. Cassie)
  19. Basshead (feat. YG)
  20. Show Me Love (feat. Alvaro)
  21. Flossy (feat. Kay)
  22. Ligths Out (Go Crazy) (feat. Junior Caldera & Natalia Kills)
  23. Change Your Life (feat. Sidney Sampson)
  24. Lovetron (feat. Travis Garland)
  25. Monsuno
  26. Get Up (Rattle)
  27. Monsuno Theme Song
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais