Letras de músicas - Letras.mus.br

Make A Wish

Flo Rida

Yeah, yeah
Ah, yeah
Today's your day
We going out my baby
You and me
It's a safe location
Let's get away
For your birthday
Take a nice little trip
Somewhere cross the bay

Hit the mall
Go get your tips did up
Your nanny got the kids
Let's live it up
About a quarter to eight
And I won't be late
The 55 will be parked
At the gate baby

Make a wish
Close your eyes
Blow away hey
When you're done
Girl
Give me a kiss
Make a wish
I'll make
All your dreams
Come true
Make a wish
Girl
There's nothing
That I wouldn't do
Make a wish

Just make a wish
Write out a list
What's broke is fixed
Make a wish
What's diamonds
And pearls
You know
You're my girl
I'll give you the world
Make a wish
I ain't talking bout
No ifs or maybes
No possibles
Girl
You're driving me crazy
Make a wish
Now open your eyes
I gotta surprise
It's in the garage
I copped a CI645
Are you ready
To take
Your first slide
Cut the ribbon
Off the whip
Put the key in
And let's shift

Let's ride
From coast to coast
Hit a nice lounge
Might as well
Have a toast baby
On this special day

We're gonna celebrate
My baby's birthday

Make a wish
Close your eyes
Blow away
When you done
Girl
Give me a kiss
Make a wish
I'll make
All your dreams
Come true
Make a wish
Girl
There's nothing
That I wouldn't do
Make a wish

Just make a wish
Write out a list
What's broke is fixed

Make a wish
What's diamonds
And pearls
You know
You're my girl
I'll give you the world
Make a wish
I ain't talking bout
No ifs or maybes
No possibles
Girl
You're driving me crazy

It's your day
Girl
You're bout
To have it your way
We can set it off
At the spa
Black card no limit
Anything
You want you can get it
We'll talk no gimmick
Yeah
I'm committed
Gourmet chefs
Fireworks and more
Camcorder
Gonna catch it all

Make a wish
Make a wish
I'll make
All your dreams
Come true
Make a wish
Girl
There's nothing
That I wouldn't do
Make a wish
Just make a wish
Write out a list
What's broke is fixed

Make a wish
What's diamonds
And pearls
You know
You're my girl
I'll give you the world
Make a wish
I ain't talking bout
No ifs or maybes
No possibles
Girl
You're driving me crazy
Make a wish

2.851 exibições
Ver mais fotos
  1. Gdfr (Feat. Sage the Gemini)
  2. Good Feelin'
  3. Whistle
  4. Right Round
  5. Wild Ones (feat. Sia)
  6. Low (featuring T-Pain)
  7. I Cry
  8. Club Can't Handle Me (feat. David Guetta)
  9. Sugar (feat. Wynter Gordon)
  10. Run (feat. RedFoo of LMFAO)
  11. Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & David Guetta)
  12. Available
  13. I Cry (Remix) (feat. Stayc Reign)
  14. Troublemaker (feat. Olly Murs)
  15. Let It Roll
  16. How I Feel
  17. Low
  18. Can't Believe It (feat. Pitbull)
  19. Turn Around (5, 4, 3, 2, 1)
  20. Come With Me
  21. Elevator
  22. Fuck It (I Don't Want You Back)
  23. Starstruck (ft Lady Gaga)
  24. Turn Around (part II) (feat Pitbull)
  25. Get Low (feat. Nicki Minaj, Tyga & Waka Flocka Flame)
  26. Ms. Hangover
  27. Who Dat Girl (feat. Akon)
  28. Sweet Spot (Feat. Jennifer Lopez)
  29. Sugar
  30. Be On You (feat. Ne-Yo)
  31. Jump (feat. Nelly Furtado)
  32. Freaking Out (feat. StayC Reign)
  33. Ayo Technology (Remix)
  34. I Got To Get Ya (feat. Ne-Yo)
  35. Whistle (Remix) (Feat. Gabe)
  36. Baile Em Miami (feat. Buchecha)
  37. In The Ayer
  38. R.O.O.T.S
  39. R.O.O.T.S.
  40. Na Na Na
  41. Jump
  1. American Superstar
  2. All My Life
  3. Flo Rida
  4. Be on you
  5. Gotta Get It
  6. Bad Boys
  7. I Know You Got A Man (Feat. Ludacris & Ester Dean )
  8. Higher (Feat. The Saturdays)
  9. Hey Jasmin
  10. Let It Roll Pt. 2 (Feat. Lil Wayne)
  11. Tell Me When You Ready (feat. Future)
  12. Move, Shake, Drop
  13. Shone
  14. Mind on My Money
  15. Never
  16. On & On (Ft Ne-Yo)
  17. 21 (feat. Laza Morgan)
  18. I Got To Get Ya
  19. Sweat (feat. Chris Brown)
  20. Dumb (feat. Trina)
  21. Diamonds (Remix) (Feat. Rihanna)
  22. Me & U
  23. Ack Like You Know
  24. Street Money
  25. Sweat
  26. Finally Here
  27. Birthday
  28. Zoosk Girl
  29. Fresh I Stay Part 2 (feat. Lil' Wayne)
  30. Turn It Up (Feat. Miss B)
  31. Momma
  32. Kiss The Sky
  33. On and On (feat. Kevin Rudolf)
  34. Who Dat Girl
  35. Why You Up In Here (feat. Ludacris, Git Fresh and Gucci Mane)
  36. Zoosk Girl (Ft. T-Pain)
  37. Thinking Of You
  38. Rihanna (That’s My Attitude)
  39. In My Mind Part 2 (feat. Georgi Kay)
  40. Baby It's The Last Time (feat. R.J & Qwote)
  41. Laser Light Show
  1. In My Mind, Pt. 2 (feat. Georgi Kay)
  2. On and On (feat. Kevin Rudolf)
  3. Rear View (feat. August Alsina)
  4. Gotta Eat
  5. Birthday
  6. Roll
  7. Priceless
  8. Freaky Deaky
  9. Don't Know How To Act
  10. Still Missin
  11. I Bet (com T-Pain)
  12. Make A Wish
  13. Baller
  14. Radio
  15. Money Right
  16. Just Know That
  17. Guarantee ft. Akon
  18. Touch Me
  19. Rewind
  20. She's Going Crazy
  21. Nasty Dancer
  22. Goddamn You!!
  23. Caught Me Slippin (Feat. Nathan)
  24. What Girls Like (Feat. Smokey & Git Fresh)
  25. We Already Won ( Miami Heat )
  26. Adios Goodnight
  27. Who's Dat Girl (Ft. Claude Kelly)
  28. Puzzle
  29. Why You Up In Here (feat. Ludacris, Gucci Mane & Git Fresh)
  30. Respirator
  31. Iyiyi
  32. Hypnotized (ft. Big Gemini & Lil Rob)
  33. Dancin' For Me
  34. Shots In My System
  35. Hollywood
  36. You Can Be My Shone (feat. Rico Love)
  37. Guarantee
  38. I Bet
  39. Goin' In
  40. Photobomb
  41. Louder
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais