Letras de músicas - Letras.mus.br

Human Being

Guns N' Roses

One, two, three four
Oh, yeah
Oh, yeah
Well if you don't like it, go ahead,
Find yourself a saint, go ahead now
Try to find a boy who's gonna be what I ain't
And what you need is a plastic doll with a fresh coat of paint
Who's gonna sit through all the madness always, act so quaint,
I said - a. Oh yeah, well - a.
It's your new friend, you're really
Making a scene, and I've seen you
Bouncing around, from machine to machine
But you know that
They're never really
Never really what they seem, and you can count on
Generate some warmth, then you'll
See just what I mean, oh baby, baby, baby yeah.
Then if I'm acting like a king, don't you know it's 'cause
I'm a human being, and if I
Want too many things, don't you know it's 'cause
I'm a human being
And if I've got to dream, don't you know it's 'cause
I'm a human being, and well if
It's a bit obscene, don't you know it's 'cause
I'm a human being
I don't gotta walk around with my head on down
Just like a human, oh no a human being
I can hold my head so high
Just like a human, a real proud human being.
Won't you give me a little sip why won't you give me a
Drag of that cigarette, why don't you
Try to give me something, that I'll
Never ever forget, but now
Could you blow it all, on a
Million dollar bet, because you're
Liable to lose it on a
Best lovin' you've had yet, oh baby baby, oh yeah.
Then if I'm acting like a king, don't you know it's 'cause
I'm a human being, and if I
Want too many things, don't you know it's 'cause
I'm a human being
And if I've got to dream, don't you know it's 'cause
I'm a human being, and well if
It's a bit obscene, don't you know it's 'cause
I'm a human being
I don't gotta walk around with my head on down
Just like a human, oh no a human being
I can hold my head so high
Just like a human, a real proud human being.
It's like I'm talkin' 'bout the human race
You're tryin' to cover up a big disgrace
Baby, yeah, yeah, yeah
Come on, come on, come on
Well I may think that this whole scene is just a
Too appalling for me
Well, I may be the type who's just mad about
Funny little thing that I see, but I can
Colour that with history, and make it
Just what I want it to be, well I'm
Blowin' my change on the fan magazines, with all the
Hollywood refugees, oh baby baby oh yeah.
Then if I'm acting like a king, don't you know it's 'cause
I'm a human being, and if I
Want too many things, don't you know it's 'cause
I'm a human being
And if I've got to dream, don't you know it's 'cause
I'm a human being, and well if
It's a bit obscene, don't you know it's 'cause
I'm a human being
I don't gotta walk around with my head on down
Just like a human, oh no a human being
I can hold my head so high
Just like a human, a real proud human being.

Composição: David Johansen / Johnny Thunders · Esse não é o compositor? Nos avise.
Traduzida por Mariana
20.442 exibições
Ver mais fotos
  1. Sweet Child O' Mine
  2. Patience
  3. November Rain
  4. Don't Cry
  5. Knockin' On Heaven's Door
  6. Civil War
  7. Welcome To The Jungle
  8. Down On The Farm
  9. Estranged
  10. Paradise City
  11. You Could Be Mine
  12. This I Love
  13. Live And Let Die
  14. Rocket Queen
  15. Mr. Brownstone
  16. Nightrain
  17. Since I Don't Have You
  18. It's So Easy
  19. Used To Love Her
  20. Yesterdays
  21. So Fine
  22. My Michelle
  23. Sorry
  24. Free Fallin'
  25. Better
  26. You're Crazy
  27. Dead Horse
  28. 14 Years
  29. One In a Million
  30. Street Of Dreams
  31. Out Ta Get Me
  32. It's Alright
  33. Ain't It Fun
  34. Sympathy For The Devil
  35. Coma
  36. Think About You
  37. Madagascar
  38. Don't Cry (Alternate Lyrics)
  39. Locomotive
  40. Wild Horses
  41. Breakdown
  42. Bad Obsession
  43. Get In The Ring
  44. Double Talkin' Jive
  45. Mama Kin
  46. Garden Of Eden
  47. Pretty Tied Up
  48. There Was a Time
  49. Dust In The Wind
  1. Dust N' Bones
  2. Anything Goes
  3. Chinese Democracy
  4. You Ain't The First
  5. Back Off Bitch
  6. Catcher In The Rye
  7. The Garden
  8. I Use To Love Her
  9. Prostitute
  10. Don't Damn Me
  11. Imagine
  12. Right Next Door To Hell
  13. Perfect Crime
  14. I Don't Care About You
  15. Cornchucker
  16. Oh My God
  17. Dead Flowers
  18. Fallen Angel
  19. Look At Your Game Girl
  20. Sail Away Sweet Sister
  21. If The World
  22. War On Drugs
  23. Don’t Cry
  24. Nice Boys
  25. Move To The City
  26. Attitude
  27. Bad Apples
  28. You Can't Put Your Arms Around a Memory
  29. Bohemian Rhapsody
  30. We Will Rock You
  31. My World
  32. Reckless Life
  33. Shackler's Revenge
  34. It Tastes Good Don't It?
  35. IRS
  36. Love Sucks
  37. Cats In The Cradle And a Silver Spoon
  38. New Rose
  39. Bad Time
  40. The Blues
  41. Shadow Of Your Love
  42. Going Down
  43. Scraped
  44. Jumpin' Jack Flash
  45. Human Being
  46. Ain't Goin' Down
  47. Sweetheart
  48. Hair Of The Dog
  49. Shotgun Blues
  1. Black Leather
  2. Slayer
  3. Iron Horse
  4. Crash Diet
  5. Beats On My Head
  6. Bring In Back Home
  7. Big Dumb Sex
  8. Killing Time
  9. Everything
  10. Sentimental Movie
  11. Anxiety
  12. Dance The Night Away
  13. Last Cigarette
  14. Just Another Sunday
  15. Note Fade Away
  16. Raw Power
  17. Riad N' The Bedouins
  18. Silkworms
  19. Come Together
  20. Communication Breakdown
  21. Back In The Saddle (feat. Sebastian Bach)
  22. Drift Away
  23. Whole Lotta Rosie
  24. Mongoloid
  25. Heartbreak Hotel
  26. Only Woman Bleed
  27. Indiana Ain't My Kinda Town
  28. Back In The U.S.S.R.
  29. Goodnight Tonight
  30. Buick Makane (Big Dumb Sex)
  31. Salt Of The Earth
  32. We're An American Band
  33. Under My Wheels
  34. Too Fast To Live
  35. Sorry I Ruined The Show
  36. Too Much Too Soon
  37. Honky Tonk Women
  38. White Christmas
  39. Mina Foreign
  40. Bring In Back Home (1987 demo)
  41. Buick Makane (Big Dumb Sex)
  42. Millie And Billie
  43. Motivation
  44. Crash Diet (1987 Demo)
  45. Sailing
  46. Sentimental Movie (Demo)
  47. Train Kept A-Rollin'
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais