Letras de músicas - Letras.mus.br

Escape-Ism (Intro)

James Brown

I was talking to a cat the other night,
He said what everybody is looking for,
what everybody's looking for today,
they're looking for ESCAPE-ISM.
Heh. Heh.
Ain't it good to you? (Band: "Yeah")
You know what? I love to get down, Jack.
And when I get down, y'understand, I don't have to go into no funny bag...
(mumbling) say, that alcohol, I can't, y'understand, yeah.
That's the way I feel.
You know, I believe I'll get down right about here.
(BOBBY BYRD: "Right on") Byrd, if I get down, y'know Byrd, Byrd's gotta, Byrd's gotta, I mean, Byrd's gotta out of sight tune coming up. We gotta record for him right here, y'know. So we're trying to get our thing out of the way before Byrd can get into it.
Byrd, can we get on before we... Is it all right? Byrd, do you think it's gonna be a hit, Byrd?
(BYRD: "Yeah. I think it's going to be a hit") You think it's gonna be a hit?
(BYRD: "A smash.") I know it's a smash. I know it's a smash. Cause you're in the thing, man, you're saying where it's at, y'know. It's gotta be a hit. You ready, Byrd?
Get DOWN!!
HEH!!
Ain't it good to you.
Ain't it good to you.
Ain't it good to you.
Hahaha! Heh! Lookie here. What you say, Fred?
(FRED WESLEY: "Man, you know, we better take it on the LAM.")
JAMES: You better watch the man.
I don't think they heard. What you say, Fred?
(FRED WESLEY: "I said, we better take it on the LAM.")
JAMES: You better watch the man.
BYRD! Come over here, brother, let me tell you something. You think we're talking too loud?
(BYRD: Make that fuss.)
JAMES: HUNH! I ain't got no dust. Heh! I don't have to take it on the lam.
(BYRD: "Better watch that man!") Huh? (BYRD: "Better watch that man!") Watch him. Yeah, all right. You're right. Yeah. Yeah. Coming from some funny places. What you say, bruh?
BAND MEMBER: "What's happening Brown?"
JAMES: Trying to get down. Heheh. Well, you know. Look here. We cain't HELP it. It ain't no alcohol. Man I don't dig it. What you say, uh, Jasaan?
(JASAAN: "Say, don't be so mean.")
JAMES: You know I'm clean.

1.733 exibições
Ver mais fotos
  1. I Got You (I Feel Good)
  2. Sex Machine
  3. It's A Man's Man's Man's World
  4. The Payback
  5. Get Up Offa That Thing
  6. Play That Funky Music, White Boy
  7. Try Me
  8. Living In America
  9. Papa's Got A Brand New Bag
  10. Soul Power
  11. Get Up I Feel Like Being a Sex Machine
  12. People Get Up And Drive Your Funky Soul
  13. Give It Up Or Turn It A Loose
  14. (Call Me) Super Bad
  15. Please, Please, Please
  16. I Got The Feelin
  17. Say It Loud, I'm Black And I'm Proud
  18. The Boss
  19. Papa Don't Take No Mess
  20. I'll Go Crazy
  21. How Do You Stop?
  22. Think
  23. I'm a soul man
  24. Out Of Sight
  25. Hot Pants
  26. King Heroin
  1. Sexy, Sexy, Sexy
  2. Got Ants In My Pants (and I Want To Dance)
  3. Make It Funky
  4. Cold Sweat
  5. Goodbye My Love
  6. Get On The Good Foot
  7. If I Ruled The World
  8. Night Train
  9. Funky President (People It's Bad)
  10. Good Good Lovin'
  11. Let a Man Come In And do The Popcorn
  12. Ain't That A Groove (Part 1)
  13. JB's Introduction
  14. I Love You, Yes I Do
  15. Gonna Have A Funky Good Time
  16. I Don't Want Nobody To Give Me Nothing
  17. There Was a Time
  18. Bodyheat
  19. Three Hearts In A Tangle
  20. Lickin' Stick
  21. Prisoner Of Love
  22. Bewildered
  23. Come Over Here
  24. Escape-Ism (Intro)
  25. It's Too Funky In Here
  26. Lost Someone
  1. Can't Get Any Harder
  2. They Don't Want Music
  3. Merry Christmas, Baby
  4. Soulful Christmas
  5. Hey America
  6. Is It Yes Or No?
  7. It's A New Day
  8. The Bells
  9. Ain't That A Groove (Part 2)
  10. The Old Landmark
  11. Super Bad, Pts. 1 & 2
  12. Money Won't Change You
  13. My Thang
  14. Doing It To Death
  15. Down and Out in New York City
  16. There It Is
  17. I'm Real
  18. Please Come Home For Christmas
  19. Boogie Woogie Santa Claus
  20. Let's Make Christmas Mean Something This Year
  21. The Things That I Used To Do
  22. Caldonia
  23. Santa Claus Go Straight To The Ghetto
  24. Mother Popcorn
  25. Talkin' Loud and Sayin' Nothing
  26. I'm a Greedy Man
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais