Letras de músicas - Letras.mus.br

Good Hit

Uno, dos, tres, quatro

(New JLo I got that good hit
Check it out, I got that good hit)

La La La La (x4)

Can I please have your attention?

I'm so dope from head to toe
Armed and big, I drop it low
On the ground, I put it down
Round and round yeah here we go

Push up on me, I'm on the floor
Talk up on it, make me yours
Give you my love, give me love back
Baby I'm here, where you at?

Got that New York swagger, Miami bass
Got my California Loub's on, all up in your face
Yeah I'm mid-west pimp tight, Texas fire
Don't you want me to have your babies?
Don't you wish I was your Boo?

I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?
I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?
I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?
I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?

Palms up, yup! Call them up! Yup!
Tell 'em that I got that gold buy me some Louis stuff
Buy me Gucci stuff. yup! That I Love Lucy stuff. yup!
Baby I'm a classic. Don't you wanna bag me?

Don't you like my outfit looking all flashy?
Don't you wanna love me up right in traffic?
All up in my bum bum tryin' to back back
I'm standing 'right" here where you at?

Got that New York swagger, Miami bass
Got my California Loub's on, all up in your face
Yeah I'm mid-west pimp tight, Texas fire
Don't you want me to have your babies?
Don't you wish I was your Boo?

I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?
I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?
I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?
I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?

Baby, don't you want to put your hands on me
On me, on me, on me, oh
Baby, I can rock you like you can't believe
Believe, believe, believe, yo

I know you love you my swagger
I know you like my style
I know you like my hmm, mm
I make the boys go wild
I got you boo, relax
Baby, I am here where you at?

Got that New York swagger, Miami bass
Got my California Loub's on, all up in your face
Yeah I'm mid-west pimp tight, Texas fire
Don't you want me to have your babies?
Don't you wish I was your Boo?

I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?
I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?
I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?
I got that good hit (La la la la)
Don't you wish I was your boo?

Cartier bracelet in my Prada bag, up in the club with a lot of air
Cartier bracelet in my Prada bag, up in the club with a lot of air

Good Hit

Um, dois, três, quatro

(Nova JLo, eu consegui aquele hit bom
Saca só, eu consegui aquele hit bom)

La La La La (x4)

Sua atenção, por favor?

Eu estou tão alta da cabeça aos pés
Terrivelmente grande e descendo mais baixo
Na pista eu acabo com isso
Roda e roda e aqui vamos nós

Se jogue sobre mim, eu estou na pista
Diga aí, me faça sua
Dei a você meu amor, me dê amor em troca
Amor, eu estou aqui, onde você está?

Tenho swing de Nova York, a base de Miami
Coloquei meus sapatos da Califórnia, tudo na sua cara
Eu tenho calças apertadas do médio oeste, fogo do Texas
você não me quer pra ter seus filhos
Você não queria que eu fosse sua garota

Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota
Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota
Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota
Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota

Palmas para cima, isso! Chame-os! Yup!
Diga-lhes que tenho ouro, compre-me coisas do Louis
Me compre Gucci, isso. Eu amo as coisas da Lucy
Baby, eu sou um clássico, você não quer me embalar?

Você não gosta de olhar minha roupa toda brilhante?
Você não quer me amar até mesmo no carro?
Tudo no meu "bum bum" tentando voltar
Eu estou de pé bem aqui, onde você está?

Tenho Swing de Nova York, a base de Miami
Coloquei meus sapatos da Califórnia, tudo na sua cara
Eu tenho calças apertadas do médio oeste, fogo do Texas
você não me quer pra ter seus filhos
Você não queria que eu fosse sua garota

Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota
Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota
Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota
Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota

Amor, você não quer colocar suas mãos em mim?
Em mim, em mim, em mim, oh
Amor, eu posso mexer com você como você nem pode acreditar
Acreditar, acreditar, acreditar, ei

Eu sei que você ama minha atitude
Eu sei que você gosta do meu estilo
Eu sei que você gosta do meu hmm, mm
Eu faço os meninos irem à loucura
Eu tenho você meu bem, relaxe
Amor, eu estou aqui, onde você está?

Tenho Swing de Nova York, a base de Miami
Coloquei meus sapatos da Califórnia, tudo na sua cara
Eu tenho calças apertadas do médio oeste, fogo do Texas
você não me quer pra ter seus filhos
Você não queria que eu fosse sua garota

Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota?
Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota?
Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota?
Eu consegui aquele hit bom (La la la la)
Você não queria que eu fosse sua garota?

Bracelete Cartir na minha bolsa Prada, entrando no clube com muito vento
Bracelete Cartier na minha bolsa Prada, entrando no clube com muito vento

Composição: C. Stewart · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por I.Love.JLo
Traduzida por Wilton
19.330 exibições
Ver mais fotos
  1. Feel The Light
  2. On The Floor (feat. Pitbull)
  3. Booty (feat. Iggy Azalea)
  4. I Luh Ya Papi (feat. French Montana)
  5. Booty (Remix) (feat. Iggy Azalea)
  6. Dance Again (feat. Pitbull)
  7. Get Right
  8. All I Have
  9. If You Had My Love
  10. I'm Into You (feat. Lil Wayne)
  11. Papi
  12. Jenny From The Block
  13. Adrenalina (feat. Wisin & Ricky Martin)
  14. No Me Ames
  15. Ain't It Funny
  16. Love Don't Cost a Thing
  17. Que Hiciste
  18. First Love
  19. Do You Know Where You're Going To
  20. Live It Up (feat. Pitbull)
  21. A.K.A. (feat. T.I.)
  22. Hold You Down
  23. (What Is) Love?
  24. Goin' In (Feat. Flo Rida)
  25. You Belong To Me
  26. Alive
  27. Let's Get Loud
  28. I'm Glad
  29. I'm Real
  30. Follow The Leader (feat. Wisin & Yandel)
  31. Waiting For Tonight
  32. On The Floor
  33. Same Girl
  34. Booty (feat. Pitbull)
  35. Play
  36. Baby I Love You
  37. Ain't It Funny (Remix With Ja Rule And Cadillac Tah)
  38. Me Haces Falta
  39. Never Satisfied
  40. I Got U
  41. No Me Ames (feat. Marc Anthony)
  42. Let It Be Me
  43. I'm Real (Murder Remix)
  44. Do It Well
  45. Emotions
  46. Could This Be Love
  47. Loving You
  48. Step Into My World
  49. I Could Fall In Love
  50. Ain't It Funny Remix Feat. Jarule
  51. I'm Gonna Be Alright
  52. Amor Se Paga Con Amor
  53. Como Ama Una Mujer
  54. One Love
  55. Until It Beats No More
  56. We Are One (Ole Ola) (feat. Pitbull & Claudia Leitte)
  57. Tens (feat. Jack Mizrahi)
  58. Feelin' So Good
  59. Una Noche Mas
  60. Get Right (Remix feat. Fabolous)
  61. I Love You
  62. Love Don't Cost A Thing
  63. Escapémonos
  64. Hold You Down(Spring Remix ft. Fat Joe)
  65. Acting Like That (feat. Iggy Azalea)
  66. Carino
  67. Still
  68. The One
  69. Dear Ben
  70. Amar Es Para Siempre
  71. I'm Coming Out
  72. To Love Is Forever
  1. Te Voy a Querer
  2. Quién Será
  3. Hold It Don't Drop It
  4. Brave
  5. Frozen Moments
  6. Be Mine
  7. Feellin' So Good (bad Boy Remix)
  8. Louboutins
  9. Everybody's Girl
  10. Story Of My Life
  11. One Step At a Time
  12. Bailar Nada Más
  13. Worry No More (feat. Rick Ross)
  14. Same Girl (Ft. French Montana)
  15. Walking On Sunshine
  16. Should've Never
  17. Come Over
  18. Qué IroníA
  19. Dance With Me
  20. I've Been Thinkin
  21. I, Love
  22. I Love You Baby
  23. Big Shot
  24. I Can't Go
  25. Adios
  26. Amarte És Todo
  27. Apresurate
  28. Hold It, Don't Drop It
  29. I Need Love
  30. Starting Over
  31. On The Radio
  32. Stronger
  33. Dynamite Remix ft. Taio Cruz
  34. Good Hit
  35. It Was You
  36. Invading My Mind
  37. Invading My Mind
  38. Again
  39. Troubeaux (feat. Nas)
  40. Expertease (Ready Set Go)
  41. Secretly
  42. Dame (Touch Me)
  43. We Gotta Talk
  44. Ain't It Funny- Remix
  45. Que Ironia (ain't It Funny)
  46. Love On The Line
  47. Whatever You Wanna Do
  48. Cherry Pie
  49. Baila
  50. El Deseo de Tu Amor
  51. This Time
  52. Can You See
  53. I Wish I Wasn't
  54. In A Fantasy
  55. Lights Out
  56. Control Myself
  57. Sola
  58. Forever
  59. Hold You Down Ft. Don Omar (Spanglish Mix)
  60. Greatest Part Of Me
  61. Villain
  62. Ven A Bailar (feat. Pitbull)
  63. Hypnotico
  64. Girls
  65. Too Late
  66. Promise Me You'll Try
  67. That's Not Me
  68. Love Come Down
  69. Talk About Us
  70. It's Not That Serious
  71. Thats The Way
  72. He'll Be Back
  1. Es Amor
  2. I'm Waiting
  3. Plenarriquena
  4. Por Arriesgarnos
  5. Tu
  6. I,LOVE
  7. El Ultimo Adiós
  8. Heart & Soul
  9. Run The World
  10. What Is Love (Part. 2)
  11. Sweet Spot
  12. Get On The Mic
  13. Stressin (feat. Fat Joe)
  14. Waiting For Tonight (Spanish Version)
  15. Si Ya Se Acabo
  16. Open Off My Love
  17. I'm Gonna Be Alright (feat. Nas)
  18. If You Had My Love (Darkchild Remix)
  19. (Can't Believe) This Is Me
  20. Austin
  21. Baby Dont Go
  22. Baby Dun Go
  23. Biggz-I Got Dreams
  24. Bonus Track: Get Right featuring Fabolous
  25. Remember Me This Way
  26. Santa Clause Lane
  27. The Wish For your Love
  28. Theme From Mahagony
  29. Whats Going On
  30. Porque La Vida Es Así
  31. Never Gonna Give Up
  32. Gotta Be There
  33. This Boy's fire
  34. Fresh Out The Oven
  35. Pieces
  36. Countdown
  37. Cariño (Spanish)
  38. Venus
  39. Take Care
  40. Mouth 2 Mouth (feat. Enrique Iglesias)
  41. Plz Read This
  42. Physical (feat. Enrique Iglesias)
  43. So Good (feat. Fat Joe, Big Pun)
  44. So Good
  45. I'm Gonna Be Alright (Remix)
  46. That's The Way
  47. Still Around
  48. Ryde Or Die
  49. The One (Version 2)
  50. Acapulco 78
  51. Baby (Eric Lees Male Version Of Dear Ben)
  52. Sarah Rill
  53. The Pleasure Is Mine
  54. You
  55. It's Hard To Be A Girl
  56. The Point
  57. This Is Me Then
  58. Porque Te Marchas
  59. Toma de Mi
  60. Mile In These Shoes
  61. Wrong When You're Gone
  62. The Way It Is
  63. Stay Together
  64. Do It Well (featuring Ludacris)
  65. Hooked On You
  66. Faint
  67. Whippin' My Hair
  68. Charge Me Up
  69. Papi (feat. Pitbull)
  70. Love
  71. Troubeaux (feat. Nas)
  72. Charades
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais