Letras de músicas - Letras.mus.br

On The Floor (feat. Pitbull)

Jennifer Lopez

J-Lo!
You have the sound, man

It's a new generation

Mr. Worldwide

Of Party people

Get on the floor, darling
Get on the floor
RedOne

Let me introduce you
To my party people
In the club, hu

[Pitbull]
I'm loose, loose
And everybody knows I get off the train
Baby it's the truth truth
I'm like inception, I play with your brain
So I don't sleep or snooze snooze
I don't play no games so ga-donka-donk don't get it confused, no
'Cause you will lose, yeah
Now pump-a-pump, p-p-p-pump it up
And back it up like a Tonka truck, darling

If you go hard you gotta get on the floor
If you're a party freak then step on the floor
If your an animal then tear up the floor
Break a sweat on the floor
Yeah we work on the floor

Don't stop, keep it moving
Put your drinks up!

Pick your body up and drop it on the floor
Let the rhythm change your world on the floor
You know we're running shit tonight on the floor

Brazil, Morocco
London to Ibiza
Straight to LA, New York
Vegas to Africa

Dance the night away
Live your life and stay young on the floor
Dance the night away
Grab somebody drink a little more

La la la (4x)

Tonight we gon' be it on the floor

La la la (4x)

Tonight we gon' be it on the floor

I know you got it clap your hands on the floor
And keep on rockin', rock it up on the floor
If you're a criminal kill it on the floor
Steal it quick on the floor, on the floor

Don't stop, keep it moving
Put your drinks up!

Its getting ill it's getting sick on the floor
We never quit, we never rest on the floor
If I ain't wrong we'll probably die on the floor

Brazil, Morocco
London to Ibiza
Straight to LA, New York
Vegas to Africa

Dance the night away
Live your life and stay young on the floor
Dance the night away
Grab somebody drink a little more

La la la (4x)

Tonight we gon' be it on the floor

La la la (4x)

Tonight we gon' be it on the floor

[Pibull]
That badonka donk is like a trunk full of bass on an old school Chevy 7 trail donka donkk
All I need is some vodka and some chunky coke
And watch a chick go get donkey konged
Baby if you're ready for things to get heavy
I get on the floor and act a fool if you let me, dale
Don't believe me just vet me
My name ain't Keath but I see why you Sweat me
L.A. Miami New York
Say no more get on the floor

La la la (4x)

Tonight we gon' be it on the floor

La la la (4x)

Tonight we gon' be it on the floor

La la la (4x)

Tonight we gon' be it on the floor

Composição: Sabe quem é o compositor? Envie pra gente.
Enviada por Laiza
Traduzida por Aguidelman
Legendado por valerie03 e remixesprincza
1.228.403 exibições
Ver mais fotos
  1. Booty (feat. Iggy Azalea)
  2. First Love
  3. Adrenalina (feat. Wisin & Ricky Martin)
  4. On The Floor (feat. Pitbull)
  5. I Luh Ya Papi (feat. French Montana)
  6. A.K.A. (feat. T.I.)
  7. Dance Again (feat. Pitbull)
  8. Same Girl
  9. If You Had My Love
  10. All I Have
  11. Get Right
  12. Booty (feat. Pitbull)
  13. No Me Ames
  14. Papi
  15. Jenny From The Block
  16. Love Don't Cost A Thing
  17. I'm Into You (feat. Lil Wayne)
  18. Live It Up (feat. Pitbull)
  19. Acting Like That (feat. Iggy Azalea)
  20. Ain't It Funny
  21. We Are One (Ole Ola) (feat. Pitbull & Claudia Leitte)
  22. On The Floor
  23. Never Satisfied
  24. I'm Glad
  25. Que Hiciste
  26. Let It Be Me
  27. You Belong To Me
  28. Hold You Down
  29. Emotions
  30. Goin' In (Feat. Flo Rida)
  31. Could This Be Love
  32. Waiting For Tonight
  33. No Me Ames (feat. Marc Anthony)
  34. Do You Know Where You're Going To
  35. Let's Get Loud
  36. Tens (feat. Jack Mizrahi)
  37. (What Is) Love?
  38. Follow The Leader (feat. Wisin & Yandel)
  39. Worry No More (feat. Rick Ross)
  40. Ain't It Funny Remix Feat. Jarule
  41. Play
  42. Do It Well
  43. Expertease (Ready Set Go)
  44. I'm Real
  45. Escapémonos
  46. So Good (feat. Fat Joe, Big Pun)
  47. Feelin' So Good
  48. Still
  49. Alive
  50. Me Haces Falta
  51. One Love
  52. Ain't It Funny (Remix With Ja Rule And Cadillac Tah)
  53. Get Right (Remix feat. Fabolous)
  54. I'm Gonna Be Alright
  55. Baby I Love You
  56. Adios
  57. (Can't Believe) This Is Me
  58. Louboutins
  59. Run The World
  60. Hypnotico
  61. Ven A Bailar (feat. Pitbull)
  62. So Good
  63. Should've Never
  64. Una Noche Mas
  65. Loving You
  66. Step Into My World
  67. I, Love
  68. I,LOVE
  69. Good Hit
  70. Invading My Mind
  71. Promise Me You'll Try
  1. Talk About Us
  2. I'm Real (Murder Remix)
  3. Open Off My Love
  4. Cherry Pie
  5. Ryde Or Die
  6. Hold It Don't Drop It
  7. I Need Love
  8. Hold You Down(Spring Remix ft. Fat Joe)
  9. Until It Beats No More
  10. Again
  11. Girls
  12. Too Late
  13. Walking On Sunshine
  14. Si Ya Se Acabo
  15. Come Over
  16. The One
  17. Dear Ben
  18. Amor Se Paga Con Amor
  19. Amar Es Para Siempre
  20. Como Ama Una Mujer
  21. Hold It, Don't Drop It
  22. Starting Over
  23. Villain
  24. Bailar Nada Más
  25. Troubeaux (feat. Nas)
  26. It's Not That Serious
  27. Carino
  28. I Got U
  29. Still Around
  30. I Love You Baby
  31. I'm Gonna Be Alright (feat. Nas)
  32. Tu
  33. Wrong When You're Gone
  34. Forever
  35. Stay Together
  36. Hooked On You
  37. Everybody's Girl
  38. It Was You
  39. What Is Love (Part. 2)
  40. Love
  41. Charades
  42. Same Girl (Ft. French Montana)
  43. Qué IroníA
  44. We Gotta Talk
  45. Dance With Me
  46. Thats The Way
  47. I'm Gonna Be Alright (Remix)
  48. I've Been Thinkin
  49. That's The Way
  50. He'll Be Back
  51. Es Amor
  52. Acapulco 78
  53. Can You See
  54. I Love You
  55. I'm Coming Out
  56. In A Fantasy
  57. Lights Out
  58. Control Myself
  59. It's Hard To Be A Girl
  60. Sola
  61. Apresurate
  62. Porque Te Marchas
  63. Mile In These Shoes
  64. The Way It Is
  65. Do It Well (featuring Ludacris)
  66. Be Mine
  67. This Boy's fire
  68. I Could Fall In Love
  69. Hold You Down Ft. Don Omar (Spanglish Mix)
  70. Feellin' So Good (bad Boy Remix)
  71. Greatest Part Of Me
  1. Papi (feat. Pitbull)
  2. Troubeaux (feat. Nas)
  3. Love On The Line
  4. Whatever You Wanna Do
  5. Baila
  6. This Time
  7. Big Shot
  8. The One (Version 2)
  9. Porque La Vida Es Así
  10. Por Arriesgarnos
  11. Te Voy a Querer
  12. Amarte És Todo
  13. Quién Será
  14. Brave
  15. Never Gonna Give Up
  16. Gotta Be There
  17. Frozen Moments
  18. Pieces
  19. El Ultimo Adiós
  20. Faint
  21. Heart & Soul
  22. On The Radio
  23. Countdown
  24. Cariño (Spanish)
  25. Stronger
  26. Dynamite Remix ft. Taio Cruz
  27. Venus
  28. Take Care
  29. Invading My Mind
  30. One Step At a Time
  31. Plz Read This
  32. Physical (feat. Enrique Iglesias)
  33. Waiting For Tonight (Spanish Version)
  34. That's Not Me
  35. Love Come Down
  36. Secretly
  37. Dame (Touch Me)
  38. Ain't It Funny- Remix
  39. Que Ironia (ain't It Funny)
  40. El Deseo de Tu Amor
  41. I Can't Go
  42. I'm Waiting
  43. If You Had My Love (Darkchild Remix)
  44. Austin
  45. Baby (Eric Lees Male Version Of Dear Ben)
  46. Baby Dont Go
  47. Baby Dun Go
  48. Biggz-I Got Dreams
  49. Bonus Track: Get Right featuring Fabolous
  50. I Wish I Wasn't
  51. Love Don't Cost A Thing
  52. Plenarriquena
  53. Remember Me This Way
  54. Santa Clause Lane
  55. Sarah Rill
  56. The Pleasure Is Mine
  57. The Wish For your Love
  58. Theme From Mahagony
  59. To Love Is Forever
  60. You
  61. The Point
  62. This Is Me Then
  63. Whats Going On
  64. Toma de Mi
  65. Fresh Out The Oven
  66. Story Of My Life
  67. Whippin' My Hair
  68. Charge Me Up
  69. Mouth 2 Mouth (feat. Enrique Iglesias)
  70. Sweet Spot
  71. Get On The Mic
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais