Letras de músicas - Letras.mus.br

Soul Joint

John Legend

Yall know Soul Joint? I got soul. yall know that song
We about to do that

It all began rockin with the church band when I was 5 years old
Now I could see that the music was in me and that i had plenty of soul
So i stayed up every night workin on my flow
waitin for the chance to show
the ruckess that i bring when i get to do my thing
now i'm here to let yall know

That I got soul
(soul)
Yes I got Soul
(soul)
I know I got Soul
(soul)
You know I got Soul
(soul)

Everybody here trying to find out what the deal
and wonderin if i turn it out
well i'm here to show you that i'm donin this for real
and i'm making sure there is no doubt
and so i hitcha with a high
and I hitcha with a low
have you comin back for more
I love the Funkiness I bring everytime i do my thing
and now i'm here to let yall know

That I got soul
(soul)
I guess i got soul
(soul)
I know I got Soul
(soul)
and yes I got Soul
(soul)
And I came to rock the show
(show)
I came to get my dough
(dough)
as soon as i hit the door
(door)
You know i got soul
(soul)

hay
And if you thinkin you should leave
and it's gettin toward the end of the night
(hold tight)
(yea)
And if you got some where to be
but you hear a lil' somethin you like
stay right here i'm gonna rock you till the mornin light
(all night)
and forget about your troubles cuz i'm gonna make you feel alright

and yea i got soul
(soul)
you kno i got soul
(soul)
oh i got soul
(soul)
yes i got soul
(soul)
and i came to rock the show
(show)
as soon as i hit the door
(Door)
i came to let yall kno that i got soul

hay
And if you thinkin you should leave
and it's gettin toward the end of the night
(hold tight)
(yea)
And if you got some where to be
but you hear a lil' somethin you like
(hold tight)
stay right here i'm gonna rock you till the mornin light
(all night)
and forget about your troubles cuz i'm gonna make you feel alright

and i got soul
(soul)
yes i got soul
(soul)
u kno i got soul
(soul)
yes i got soul
(soul)
and i was rockin shows back in 84'
(84')
and i'm here to let yall know
(know)
that I got...
SOUL

Composição: Dave Tozer / John Stephens · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Oksana
695 exibições
Ver mais fotos
  1. All Of Me
  2. You And I (Nobody In The World)
  3. Ordinary People
  4. We Just Don't Care
  5. Everybody Knows
  6. Tonight (Best You Ever Had) (feat. Ludacris)
  7. Made To Love
  8. Stay With You
  9. Roll Jordan Roll
  10. Entre Olhares (feat. Ana Carolina)
  11. Who Did That To You
  12. Green Light
  13. Save Room
  14. I Love, You Love
  15. This Time
  16. Glory (ft. Common)
  17. P.D.A. Public Display Of Affection (We Just Don't Care)
  18. I Used To Love You
  19. No Other Love (feat. Estelle)
  20. The Beginning
  21. Again
  22. Dreams
  23. Open Your Eyes
  24. Don't You Worry 'bout A Thing
  25. John Legend
  26. Number One
  27. Good Morning
  28. Someday
  29. Show Me
  30. So High
  31. Each Day Gets Better
  32. We Loved It (ft. Seal)
  33. Jesus, What A Wonderful Child
  34. Love Won´t Let Me Wait
  35. Live It Up
  36. Heaven
  1. Slow Dance
  2. Another Again
  3. Used To Love U
  4. Open My Eyes
  5. Rolling In The Deep
  6. Save The Night
  7. Coming Home
  8. Chasing Your Love
  9. Wake Up Everybody (feat The Roots)
  10. We Just Don't Care
  11. Without You
  12. Don't give up (feat. P!NK)
  13. Love I've Never Known
  14. Wanna Be Loved
  15. She Don't Have To Know
  16. If You're Out There
  17. Take me away
  18. Where Is The Love? (Feat. Corinne Bailey Rae)
  19. Let's Get Lifted
  20. Sun Comes Up
  21. Quickly (Feat. Brandy)
  22. For The First Time
  23. Dare To Dream
  24. Hold on Longer
  25. Where Did My Baby Go
  26. Oh Holy Night
  27. Winter Wonderland
  28. Asylum
  29. I Can Change
  30. Stereo
  31. Selfish (Slum Village feat. Kanye & John Legend)
  32. Finally (featuring Fergie Ferg)
  33. Satisfaction
  34. It's Over (feat. Kanye West)
  35. Can't Be My Lover (feat Buju Banton)
  36. Caught Up
  1. Alright
  2. Another Again
  3. Hello, It's Me
  4. All Of The Lights (Feat Kanye West)
  5. Don't Let Me Be Misunderstood
  6. Let's Get Lifted Again
  7. Cross Line
  8. No importa (Feat. Noel Schajris)
  9. I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free
  10. Our Generation
  11. Let It Be (feat. Alicia Keys)
  12. Refuge (When It's Cold Outside)
  13. Maxine's Interlude
  14. King & Queen
  15. Out Of Sight
  16. Soul Joint
  17. What A Wonderful World
  18. Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow
  19. Wake Up
  20. When Christmas Comes (feat. Mariah Carey)
  21. Humanity (Love The Way It Should Be)
  22. Bridges (feat. Rebecca Ferguson)
  23. Move (Feat. Fink)
  24. It Don't Have To Change
  25. Prelude
  26. Maxine
  27. Must Be the Way
  28. Tossin' & Turnin
  29. Around My Way (Talib Kweli feat. John Legend)
  30. Do What I Gotta Do
  31. I Can Change [Live] - John Legend, Snoop Dogg
  32. Hang On In There
  33. Bliss (feat. Teyana Taylor)
  34. Motherless Child
  35. Do U Wanna Ride
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais