Letras de músicas - Letras.mus.br

Fire Inside

Jon Bon Jovi

Música enviada por: Letras de Músicas

Silver bullet in the wild blue
Crack in the walls I'm coming through
Think you can stop me, well take a look in these eyes

You can't cage what you can't tame
There ain't no rules, this ain't a game
There's no way to stop the fire inside

Yeah, you can escape a pouring rain
You can run for shelter in a hurricane
Change your face, lose your name
Lie about things you can't explain
But there's one thing that you cannot deny

The fire inside
The fire inside
You can run from what's in your blood and you can't hide
From the fire inside
The fire inside

Tonight I'll run I need no sleep
When it feels this good you're in too deep
In blood I'm gonna write my name, cover my tracks I feel no shame
Just let 'em try and stop the fire inside

Refrão:
The fire inside, the fire inside
You can run from what's in your blood and you can't hide
The fire inside, the fire inside
It's the only way you know you're still alive
The fire inside, the fire inside yeah

There's no place for me in heaven
Tonight I just might die
They'll be no one to hold my hand
For me no one will cry
There'll be no forgiveness but I'll never deny

Refrão
The fire inside, the fire inside
It's the fire inside, the fire inside
The fire inside, the fire inside

Composição: Desconhecido · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Beatriz
935 exibições
Ver mais fotos
  1. Always
  2. Its My Life
  3. Santa Fe
  4. Miracle
  5. Blaze Of Glory
  6. Livin' On A Prayer
  7. You Give Love A Bad Name
  8. Misunderstood
  9. Janie, Don't You Take Your Love To Town
  10. Bed Of Roses
  11. Have a Little Faith In Me
  12. Hallelujah
  13. Never Say Goodbye
  14. Ugly
  15. Destination Anywhere
  16. Wanted Dead Or Alive
  17. It's Just Me
  18. Queen Of New Orleans
  19. Midnight in Chelsea
  20. Dyin' Ain't Much of a Livin
  21. Every Word Was a Piece Of My Heart
  22. Any Other Day
  23. Born To Be My Baby
  24. Someday I'll Be Saturday Night
  25. I Hope That I Don't Fall In Love With You
  26. Bang a Drum
  27. Staring At Your Window With a Suitcase In My Hand
  28. This Ain't A Love Song
  29. (It's hard) Letting you go
  30. Billy Get Your Guns
  31. Blood Money
  32. Crazy Love
  33. I Talk To Jesus
  34. Crazy
  35. Don't Leave Me Tonight
  36. Learning How To Fall
  37. Never Say Die
  38. You Really Got Me Now
  39. All I Wanna Do Is You
  1. Every Beat Of My Heart
  2. Always Run To You
  3. August 7, 4:15
  4. Justice In The Barrel
  5. Alive
  6. Don't You Believe Him
  7. Diamond Ring
  8. Bounce
  9. All Right Now
  10. Broke Down Piece Of Man
  11. Not Running Anymore
  12. Naked
  13. One Step Closer
  14. Does Anybody Really Fall In Love Anymore
  15. Bells Of Freedom
  16. Because The Night
  17. A Hard Day's Night
  18. Little City
  19. Good Guys Don't Always Wear White
  20. Edge Of A Broken Heart
  21. Don't Keep Me Wonderin'
  22. Burning For Love
  23. Ain't No Cure For love
  24. Levon
  25. Cold Hard Heart
  26. We Wish You A Merry Christmas
  27. Love Hurts
  28. Fear
  29. Feel Like Making Love
  30. Another Reason To Believe
  31. American Dreams
  32. America the Beautiful
  33. I Get A Rush
  34. Maybe Tomorrow
  35. Can't Turn You Loose (feat. Lea Michele)
  36. Dry Country
  37. Bad Medicine
  38. Backdoor To Heaven
  39. Head Over Heels
  1. Growin' Up The Hard Way
  2. Drive
  3. Deep Cuts The Knife
  4. Please Come Home Christmas
  5. Complicated
  6. Captain Crash And The Beauty Queen From Mars
  7. Borderline
  8. Bitter Wine
  9. All I Want Is Everything
  10. Hardest Part Is The Night
  11. Fire Inside
  12. Cats In The Cradle And a Silver Spoon
  13. Bridge Over Troubled Water
  14. Better Think Twice
  15. Backdoor Santa
  16. All Talk No Action
  17. Abraham, Martin And John
  18. 634-5789
  19. So You Want to Be a Rock 'n' Roll Star
  20. No Apologies
  21. Blue Christmas
  22. Garageland
  23. Get Ready
  24. Gimme Some Lovin' Charlene
  25. Fields Of Fire
  26. Flesh & Bone
  27. Everybody's Broken
  28. Drift Away
  29. Dirty Little Secret
  30. Damned
  31. Cadillac Man
  32. Brother Louie
  33. Breakout
  34. Bobby's Girl
  35. Blame It On The Love Of Rock & Roll
  36. Badlands
  37. This Time It's For Real
  38. Miro A Tu Ventana
  39. Mr. Big Time
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais