Letras de músicas - Letras.mus.br

Mr. Know It All

Kelly Clarkson

Mr. know it all
Well ya think you know it all
But ya don't know a thing at all
Ain't it something y'all
When somebody tells you something about you
Think that they know you more than you do
So you take it down another pill to swallow

Mr. bring me down
Well ya like to bring me down, don't ya?
But I ain't laying down
Baby, I ain't going down
Can't nobody tell me how it's gonna be
Nobody's gonna make a fool out of me
Baby, you should know that I lead not follow

Oh, you think that you know me, know me
That's why I'm leaving you lonely, lonely
'Cause baby you don't know a thing about me
You don't know a thing about me

You ain't got the right to tell me
When and where to go, no right to tell me
Acting like you own me lately
Yeah baby, you don't know a thing about me
You don't know a thing about me

Mr. Play your games
Only got yourself to blame
When you want me back again
But I ain't falling back again
'Cause I'm living my truth without your lies
Let's be clear baby, this is goodbye
I ain't comin' back tomorrow

Oh, you think that you know me, know me
That's why I'm leaving you lonely, lonely
'Cause baby you don't know a thing about me
You don't know a thing about me

You ain't got the right to tell me
When and where to go, no right to tell me
Acting like you own me lately
Yeah baby, you don't know a thing about me
You don't know a thing about me

So what you've got the world at you feet
And you know everything about everything
But you don't
You still think I'm comin' back, but baby you'll se

Oh, you think that you know me, know me
That's why I'm leaving you lonely, lonely
'Cause baby you don't know a thing about me
You don't know a thing about me

You ain't got the right to tell me
When and where to go, no right to tell me
Acting like you own me lately
Yeah baby, you don't know a thing about me
Yeah, don't know a thing about me

Mr. know it all
Well ya think you know it all
But ya don't know a thing at all
Yeah baby, ya don't know a thing about me
You don't know a thing about me

Composição: Brett James / Brian Seals / Dante Jones / Esther Dean · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Arthur
Traduzida por @BlackPorcelain
Legendado por leosecaf e outras 3 pessoas.
310.008 exibições
Ver mais fotos
  1. Heartbeat Song
  2. Because Of You
  3. Breakaway
  4. Stronger (What Doesn't Kill You)
  5. Since U Been Gone
  6. Already Gone
  7. My Life Would Suck Without You
  8. Dark Side
  9. Never Again
  10. Behind These Hazel Eyes
  11. Mr. Know It All
  12. Catch My Breath
  13. Walk Away
  14. A Moment Like This
  15. Wrapped In Red
  16. People Like Us
  17. Breakaway
  18. Beautiful Disaster
  19. Anytime
  20. Cry
  21. Sober
  22. Addicted
  23. Heartbeat Song
  24. Gone
  25. Maybe
  26. Miss Independent
  27. (You Make Me Feel Like A) Natural Woman
  28. Don't You Wanna Stay (ft. Jason Aldean)
  29. Breaking Your Own Heart
  30. Tie It Up
  31. You Found Me
  32. Underneath The Tree
  33. The Sun Will Rise
  34. You Love Me
  35. Honestly
  36. The Trouble With Love Is
  37. I Do Not Hook Up
  38. The War Is Over
  39. Don't Waste Your Time
  40. I Forgive You
  41. Let Me Down
  42. Alone
  43. Irvine
  44. Hear Me
  45. Haunted
  46. Silent Night (feat. Reba Mcentire and Trisha Yearwood)
  47. Where Is Your Heart
  48. Before Your Love
  49. Thankful
  50. Angel
  51. Anymore
  52. One Minute
  53. Can I Have a Kiss
  54. All I Ever Wanted
  55. Don't Rush (feat. Vince Gill)
  56. Skyscraper
  57. Judas
  58. How I Feel
  59. Save You
  60. I'm Not The Only One
  61. Einstein
  62. Standing In Front Of You
  63. What Doesn't Kill You
  64. Low
  65. I Hate Myself For Losing You
  66. Hole
  67. Impossible
  68. My Favorite Things
  69. Timeless
  70. I Believe In You And Me
  71. Jesus
  72. Ain't No Mountain High Enough
  73. Be Still
  74. Dreams Can Come True
  75. I Want You
  76. That I Would Be Good/Use Somebody (Mashup)
  77. Tell Me a Lie
  78. You Can't Win
  79. Why Don't You Try
  80. 4 Carats
  81. Stay With Me
  82. Forever Part of Me
  83. Your Love
  84. That's What Friends Are For
  85. Long Shot
  86. Don't Let Me Stop You
  87. Behind These Hazel Eyes
  88. I Can't Lose
  89. Don't Be A Girl About It
  90. Perfect
  91. Baby, It’s Cold Outside (Feat. Ronnie Dunn)
  92. Winter Dreams (Brandon's Song)
  93. Just Missed The Train
  1. Some Kind of Miracle
  2. You Thought Wrong (featuring Tamyra Gray)
  3. Vacation
  4. Come Here
  5. Yeah
  6. Chivas
  7. Ave Maria
  8. Blue Christmas
  9. If No One Will Listen
  10. I Want You
  11. Don't Let Me Stop You
  12. Did You
  13. A Little More Time, a Little Less Over
  14. Call Me
  15. Hello
  16. What's Up Lonely
  17. Does He Love You
  18. Without You
  19. I Will Survive
  20. Listen To Your Heart
  21. Go (versão completa)
  22. Love (feat. Kalan Porter)
  23. Take My Breath Away (feat. Kalan Porter)
  24. Up To The Mountain
  25. One day
  26. Ready
  27. Why Ya Wanna Bring Me Down
  28. Impossible
  29. If I Can't Have You
  30. White Christmas
  31. Have Yourself a Merry Little Christmas
  32. Just For Now
  33. Run Run Rudolph
  34. Oh Holy Night
  35. I Surrender
  36. I'm Gonna Wish Upon A Star
  37. Special Love
  38. All I Know
  39. What Hurts The Most (Feat. Rascal Flatts)
  40. Can't Hold Us Down
  41. Dirty Little Secret
  42. Close Your Eyes
  43. With a Little Bit Of Luck
  44. Impossible
  45. Game Over
  46. After The Love
  47. The Story
  48. Lost
  49. Scared Of The Dark
  50. Baby Blue Eyes
  51. I'll Be Home For Christmas
  52. Princess Of China
  53. Get Up (A Cowboys Anthem)
  54. Shake It Out
  55. Please Come Home For Christmas
  56. All I Want For Christmas Is You
  57. Please Come Home For Christmas (Bells Will Be Ringing)
  58. Respect
  59. Open Arms
  60. You're All I Need
  61. Bleed For Me
  62. I Believe In Miracles
  63. To Make You Feel My Love
  64. Amame
  65. Miss Independent (Long Version)
  66. Don't
  67. Why
  68. You Thought Wrong
  69. No Way No How
  70. Heaven
  71. A Whole New World
  72. Crystal Baller
  73. Not Today
  74. Fading
  75. Jesus Oh What a Wonderful Child
  76. Shelter
  77. The Day We Fell Apart
  78. Can We Go Back
  79. Tip Of My Tongue
  80. Empty Handed
  81. Mrs. Right
  82. Come Back To Me
  83. Every Little Bit
  84. Naked Eye
  85. Don't Ever Give Up On Me
  86. Wasting Kisses
  87. I Remember
  88. You Still Won't Know What It's Like
  89. What Happened Here
  90. You Can't You
  91. The Only Exception
  92. Wide Awake
  93. We Are Young
  1. Don't Speak
  2. Promise
  3. Just The Way You Are
  4. Blown Away
  5. Total Eclipse Of The Heart
  6. You Ain’t Gonna Like This
  7. Lies (Smoakstack Sessions)
  8. Every Christmas
  9. I Never Loved a Man
  10. Your Cheatin' Heart
  11. Song To You
  12. Madness
  13. My Grown Up Christmas List
  14. The Luv (The Bounce)
  15. Cryin'
  16. Don't Play That Song
  17. Stuff Like That There
  18. Think Twice
  19. At Last
  20. I Lost My Heart
  21. It's Raining Men
  22. Queen Of The Night
  23. That's The Way I Like
  24. Walk On By
  25. Go
  26. I'm Moving On
  27. Number One (feat. Kalan Porter)
  28. Summer Nights (feat. Kalan Porter & S Club7)
  29. Take Me Away (feat. Kalan Porter)
  30. What If (feat. Kalan Porter)
  31. Where You Are (feat. Kalan Porter)
  32. Turn Back The Hands Of Time (feat. Kalan Porter)
  33. Just Words
  34. God Bless The Usa
  35. U R Ripping Us Apart
  36. Cigarettes
  37. Brighter Star
  38. Back Again (feat. Kalan Porter)
  39. Boonapalist
  40. BYL
  41. Don't Leave Me (feat. Kalan Porter)
  42. Fed Up
  43. Irvine/Chivas
  44. No Bad News
  45. The Star Spangled Banner
  46. You'll Never Walk Alone
  47. One Voice
  48. Free Your Mind
  49. My Last Broken Heart
  50. If I Can't Have You
  51. Don't Let Me Stop You
  52. Inner Strength
  53. Empty As I Am
  54. So Far Apart
  55. Poison Candy
  56. Hand Me Downs
  57. So He Says
  58. I Wish I Could Be Lonely Instead
  59. Old Man
  60. Maybe I'll Get It Right
  61. My Favorite Mistake
  62. Far From Home
  63. Cleopatra
  64. Why Haven't I Heard From You
  65. Wash, Rinse and Repeat
  66. Wash, Rinse, Repeat
  67. Lover Stay
  68. Love in These Eyes
  69. You Need To Shut Your Pretty Face
  70. Whoever Did That Wasn't Me
  71. Ready To Go
  72. Dumb + Dumb = You
  73. Drowning
  74. I Know You Won't
  75. Racehorse
  76. Till The World Ends
  77. Everybody Got Their Something
  78. Heavy In Your Arms
  79. What About Love?
  80. Get Away
  81. One voice
  82. Turn It Up, Turn Me On
  83. Slamming Doors
  84. I Love Rock 'N' Roll (feat. Jordan Meredith)
  85. I Can't Make You Love Me
  86. Everytime
  87. Dance
  88. Shit & Fame
  89. You're Still The One
  90. There's a New Kid In Town (feat. Blake Shelton)
  91. Walking After Midnight
  92. Run Rudolph Run
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais