Letras de músicas - Letras.mus.br

Groovin' Tonight

Brian McKnight

[Brian McKnight]
Tonight's the night, tonight's the niiiiiiigggght
Girl you lookin so fly, do, do, do, do, do, do, do, do, do
Said I wanna get it on, mmhmmm
Do, do, do, do, do, do, do, do, do
Girl you lookin sooooo fly, do, do, do, dooo
Said I wanna get it on

[Ali - talking]
U-City, uh, uh, Brian McKnight, Lunatics, groovin, groovin, groovin tonight
Ha ha, yeah, what you think about that nigga?
Hah, hah, what you think about that nigga? Ladies

[Ali]
Now you could search the whole globe but couldn't replace me
You skurred (scared) then face me, you don't wanna race me
Fendi fur, Cartier glasses for the blur
I'm a do it for me and let you do it for her
I got a real bad habit when I wanna grab it
So many karats in the ring I'm half man, half rabbit
Bitches be like "ahh man" when they see me with Cardan
Puffin on the green, discussin a war plan
I used to have rock, now it's stocked with a labtop
Fat pot, a six-four with the ass dropped
With a dime daughter, dabbed in Estee Lauder
I want the new Tims so from the crib I made an order
So fuck your bitch nigga, what I wanna take?
Plus she been on my nuts since thumps and pencil breaks
'Cause I'm a nigga with the hoe, a nigga with the flow
Fo' Reel nigga, pissy drunk in the Rov'

[Chorus - Brian McKnight]
Fellas, we can get it on
Maybe even party 'til the break of dawn (break of dawn)
'Cause the ladies are groovin tonight (the ladies are groovin tonight)
To the ladies lookin fly (looking fly)
If you wanna ride them hold on tight (hold on tight)
'Cause the fellas are groovin tonight (tonight's the night)

[Nelly]
"Skuuuuuiieeee" baby girl, you hear me callin you?
Now I ain't hawkin you, just wanna walk with you
Talk with you for a second, spit a little somethin in that err (ear)
Whatever it takes to make you come nerr (near)
I'm tryna' sound sincerr (sincere), ay
Baby talkin to me but I'm starin at her rerr (rear)
and I'm like "oh derr (dear)"
I ain't never seen nathen like you before
And you the type to make a nigga wanna open your door
And to the house up on the hill and the jagged shore
As long as you can prove that you wit' a nigga for sure
You know I'm young and a thug, so I got issues
I did them St. Louis blues, I done paid them dues, ay
But nevermind that, how 'bout we hop the next cruise
We can cash it or plastic, you choose
Get pissed out with the Cristal or the Boones
Get ya Xed out, leave ya stretched out in the room, my doom

[Chorus]

[City Spud - talking]
Keep it movin, keep it movin, I keep it groovin, huh
Keep it movin, keep it movin, keep it groovin, huh
I keep it, movin, keep it groovin huh, uh, uh, uh

Yo, baby girl you lookin fly in yo' Donna K
Hopin I could give you some love in the right way
But I don't wanna give you the wrong impression
I keep it mellow, sayin hello
You still thinkin I'm a thug fellow
So I let you know from the get-go you thorough
You a cutie with thighs and you live for the nero
But, me and my team drop, shit overseas
Then bounce wit' the ounce that's thick and Japenese
I'm a goodfella, you know, I'm a made man
Got 'em winin like spoiled babies in play pens
Put that ass up baby and I hit it from here
Now lick your tongue out lady and I put it in here
Let me whip that, lick that, and I don't stop
Then hit the block with my niggas in, my new drop
Convertable, tens and dubs, no matter the weather
One-sixty on the dash, chinky eyes and leather, c'mon

[Chorus]

[Brian McKnight]
Paaaarrrtttyyyy, party, hey, hey, hey
Allll daaaaayyy, all day, yeah
Neevvvvvveeerrr stop, never stop, don't wanna stop no, no babe
Neevvvvvveeerrr stop, don't stop, don't stop
Baby girl!


[(Chorus) 4x]

Composição: Ali / Nelly · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Juliana
360 exibições
Ver mais fotos
  1. Back At One
  2. One Last Cry
  3. Whenever You Call (com Mariah Carey)
  4. Love Of My Life
  5. Still
  6. Marry Your Daughter
  7. Back At One (com Ivete Sangalo)
  8. Everytime You Go Away
  9. Win
  10. Anytime
  11. Home
  12. 6, 8, 12
  13. The Only One For Me
  14. Still In Love
  15. I Miss You
  16. Crazy Love
  17. Can You Read My Mind
  18. Everytime We Say Goodbye
  19. Stay
  20. Someday, Someway, Somehow
  21. Because Of His Love
  22. Signed, Sealed, Delivered (I'm Yours)
  23. Never Felt This Way
  24. A Little Too Late
  25. I Love La
  26. Just A Little Bit
  27. I Belong To You
  28. One Of The One's Who Did (feat. Kirk Franklin)
  29. After The Love
  30. Let Me Love You
  31. Me & You
  32. Oh Lord
  33. Find Myself In You
  34. I Believe
  35. Over and Over Again
  36. What I've Been Waiting For
  37. The Rest Of My Life
  38. Cherish
  39. Father
  40. Never Say Goodbye
  41. Another You
  42. Just Me
  43. Only One For Me
  44. Mais Fácil (Easier)
  45. All Night Long (feat. Nelly)
  46. For The Rest Of My Life
  47. Come Back To Me
  48. Goodbye My Love
  49. I Can't Go For That
  50. Love Is
  51. Shoulda Been Lovin' You
  52. 6.8.12
  53. Don't Stop
  54. Thinkin About Me
  55. You Should Be Mine (Don't Waste Your Time)
  56. Last Dance
  57. My Kind Of Girl
  58. When Will I See You Again
  59. Love Me, Hold Me
  60. When We Were Kings
  61. Used to be my Girl
  62. Come Back
  63. More Than Words
  64. Not Alone
  65. You Could Be The One
  66. Superhero
  67. For You
  68. Get Over You
  69. Try Our Love Again
  70. If It Was Cool
  71. Every Beat Of My Heart
  1. Everything I Do
  2. I Remember You
  3. Coming Back Home
  4. She
  5. More And More
  6. I Do
  7. Who Would Have Thought
  8. Angels We Have Heard On High (feat. Josh Groban)
  9. Christmas You And Me (feat. Vince Gill)
  10. Every Time You Go Away
  11. All Night Long
  12. Sorry Song
  13. Nothing But a Thang
  14. She Doesn't Know
  15. Sweeter
  16. The Front, The Back, The Side (feat. Niko Mcknight)
  17. Trying Not To Fall Asleep
  18. Another
  19. Hold Me
  20. Could
  21. Show Me The Way Back To Your Heart
  22. You Got The Bomb
  23. Lonely
  24. Played Yourself
  25. Shall We Begin
  26. Stay Or Let It Go
  27. My Kinda Girl
  28. Everything
  29. The Biggest Part Of Me
  30. When You Wanna Come
  31. Discovery
  32. Is The Feeling Gone
  33. Shoulda Coulda Woulda
  34. My Prayer
  35. Distant Lover
  36. Remember The Magic
  37. Can't Leave You Alone
  38. Fall 5.0
  39. Always Be My Baby
  40. 4th Of July
  41. Back Seat (Gettin' Down)
  42. Been So Long
  43. Good Enough (feat. Joe, Carl Thomas, Tyrese, Tank)
  44. So Sorry
  45. Biggest Part Of Me
  46. Groovin' Tonight
  47. Whatever You Want
  48. Till I Get Over You
  49. Jam Knock
  50. When The Chariot Comes
  51. Niko's Lullaby
  52. Bethlehem Tonight
  53. Don't Know Where to Start
  54. Don't Let Me Go
  55. Anyway
  56. All Over Now
  57. Christmas Time Is Here
  58. First Noel
  59. Grown Man Business
  60. Hail Mary
  61. Have Yourself a Merry Little Christmas
  62. Here With You
  63. Home For The Holidays
  64. I Couldn't Say
  65. It's All About Love
  66. Let It Snow
  67. Marilie
  68. Must Be Love
  69. On The Down Low
  70. On The Floor
  71. Once Again
  1. Tell Me
  2. The Day The Earth Stood Still
  3. Up Around My Way
  4. What We Do Here
  5. Whatcha Gonna Do?
  6. Where do We Go From Here
  7. You
  8. You Could Be Mine
  9. Your Love is Ooh
  10. Your Song
  11. Do I Ever Cross Your Mind
  12. Heaven
  13. Here With Me
  14. I Don't Know Yet(Interlude)
  15. I Want You Now
  16. I Wish It Would Rain Down
  17. It Was You
  18. Moody's Mood For Love
  19. Night People
  20. Reaching For My Goal
  21. Six Months, Eight Days, Twelve Hours
  22. Stay The Night
  23. Stay With Him
  24. Thank You
  25. The Sorry Song(Filipino Version)
  26. The Star Spangled Banner
  27. The Way I Do
  28. The Way Love Goes
  29. Till You Know
  30. U Turn
  31. What's It Gonna Be
  32. Yours
  33. Kiss Your Love Goodbye
  34. You Gotta Go
  35. Again
  36. Red, White, And Blue
  37. Stay (Gemini Version)
  38. Comfortable
  39. Lately
  40. The Christmas Song
  41. Silver Bells
  42. I'll Be Home For Christmas
  43. It's The Most Wonderful Time Of The Year
  44. Adeste Fideles
  45. Bless This House
  46. God Rest Ye Merry Gentleman
  47. (There's No Place Like) Home For The Holidays
  48. Silent Night
  49. What's My Name
  50. Unhappy Without You
  51. Holdin' On (Missin' U)
  52. Don't Take Your Love Away
  53. Babyit'sU
  54. Let You Go
  55. End And Begin With You
  56. Temptation
  57. Hold Me (Ft. Tone And Kobe Bryant Remix)
  58. Good Enough
  59. Cathedrals
  60. Let It Snow '98
  61. Whenever You Call
  62. Watcha Gonna Do?
  63. Til I Get Over You
  64. Silent Night-Interlude
  65. Shoulda, Woulda, Coulda
  66. One of the One's Who Did
  67. Nikko's Lullaby
  68. If Your Ready To Learn
  69. Slow
  70. Get U 2 Stay
  71. Made For Love
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais