Letras de músicas - Letras.mus.br

And you see much better than I see
And you know all that I'm thinking
To define or redefine too slow
And it seems all that I'm sinking

Running through the deep
Gonna find the backwoods
I found out (Yeah, Yeah)
All day long who will be the big men giving some (Yeaaah)

And you bleed much better than I bleed
And you've shown all that is so good
And your word, much better than my word
And you stand right where a hole should

Running through the deep
Gonna find the backwoods
I found out (Yeah, Yeah)
All day long who will be the big men giving some (Ooooh)

(Ooooh Yeah)
Solo

To feel devine
To hold onto ones self
To give and to give and
To never receive by myself

Running through the deep (I want it)
Gonna find the backwoods (I need it)
I found out (much more than he did)
All day long who will be the big men giving some
(give it back somehow)
Giving some (I'm ready to forgive now)

Running through the deep
Gonna find the backwoods
I found out (Yeah Yeah)
All day long who will be the big men giving some (Yeah)

Running through the deep gonna find the back backwoods
I found out gonna get it gonna get it
All day long who will be the big men
are you really really gonna get it

Composição: Chad Kroeger / Nickelback · Esse não é o compositor? Nos avise.
Traduzida por Marcelo
20.068 exibições
Ver mais fotos
  1. Far Away
  2. Never Gonna Be Alone
  3. How You Remind Me
  4. Photograph
  5. Someday
  6. Savin' Me
  7. Lullaby
  8. Rockstar
  9. If Today Was Your Last Day
  10. Trying Not To Love You
  11. Hero
  12. Gotta Be Somebody
  13. I'd Come For You
  14. Animals
  15. If Everyone Cared
  16. When We Stand Together
  17. Too Bad
  18. This Afternoon
  19. Burn It to the Ground
  20. S.E.X.
  21. Because of You
  22. Photograph
  23. Feeling Way Too Damn Good
  24. Figured You Out
  25. Something In Your Mouth
  26. This Means War
  27. Into The Night (Feat. Santana)
  28. Never Again
  29. Kiss It Goodbye
  30. Follow You Home
  31. Why Don't You And I?
  32. Fly
  33. Love Will Keep Us Together
  34. Holding On To Heaven
  35. Someday
  36. Don't Ever Let It End
  37. Bottoms Up
  38. Fight For All The Wrong Reasons
  39. Everything I Wanna do
  1. Leader Of Men
  2. Good Times Gone
  3. Just For
  4. Next Contestant
  5. Midnight Queen
  6. Just To Get High
  7. Rockstar
  8. Breathe
  9. Side Of A Bullet
  10. Gotta Get Me Some
  11. If Today Was Your Last Day
  12. Shakin' Hands
  13. Woke Up This Morning
  14. Flat On The Floor
  15. Should've Listened
  16. Believe It Or Not
  17. Next Go Round
  18. Do This Anymore
  19. Mistake
  20. Canção de Ninar
  21. Someone That You're With
  22. Remembering
  23. Where?
  24. I Don't Have
  25. Another Hole In The Head
  26. Little Friend
  27. Little
  28. Throw Yourself Away
  29. Old Enough
  30. Where Do I Hide
  31. Hollywood
  32. Deep
  33. Tryin To Be Me
  34. See You At The Show
  35. We Will Rock You (Queen Cover)
  36. Cowboy Hat
  37. Hold Out Your Hand
  38. Worthy To Say
  39. Money Bought
  1. Learn The Hard Way
  2. One Last Run
  3. Saturday Night's Alright For Fighting
  4. Truck
  5. Yankin' Out My Heart
  6. Not Leavin' Yet
  7. Curb
  8. Hangnail
  9. Slow Motion
  10. The Four Horsemen
  11. It Ain't Like That
  12. Just Four
  13. Invisible Man
  14. In Front Of Me
  15. Naturality
  16. Duet
  17. Sad But True
  18. Falls Back On
  19. D.C.
  20. Detangler
  21. Left
  22. Window Shopper
  23. Firefoxer
  24. Born on the Bayou (ft. Daughtry and Slash)
  25. Sharp Dressed Man
  26. Behind Those
  27. Hey Man Nice Shot (Feat.Seether)
  28. Pusher
  29. Diggin' This
  30. Tush
  31. Disease
  32. Found
  33. Sea Groove
  34. Super Bon Bon
  35. Anytime For Peace
  36. hope
  37. Too Bad Remix
  38. Damned
  39. Favorite Damn Disease
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais