Warning

Nicki Minaj

[Nicki Minaj]
Who the hell is this?
Calling me at 12:47 in the night
While I'm watching the fight
Looking at the phone, it's no name in sight
Blocked ID, knew something just wasn't right
It's my girl Kandi from out in Miami
Telling me that my man with some bitch in a Camry
Car seat in the back like he started a family
Yo Kan, stop playing, what the fuck is you saying?

[Kandi]
Remember them chicks from the Bricks 'round nine six
That we seen when we hit a lick by the project?

[Nicki Minaj]
Oh, you mean Leah, little sister Maria
I used to go see her in front of the pizzeria

[Kandi]
I didn't say them
They schooled me to some bitch that you knew from back when
Some bitch named Kim
Light skinned, slim, used to rock a low brim
Followed them to the crib, but the lights real dim
They hit me on the chirp, warning me, now I'm warning you
What's it gonna be Nicki, tell me what you wanna do

[Nicki Minaj]
Damn, I'mma have to send her to her maker
Damn, I'mma have to send her to her maker
Damn, I'mma have to send her to her maker
I'mma send her to her maker
I'mma send her to her maker

[Kandi]
They heard about his good sexing, long erections
Nice complexion, Magnums for protection
They even heard about his tongue game
How the nigga give brain, ain't stop 'til the cum came
But that's words of Hip Hop
I popped the bitch top, like a Corona

[Nicki Minaj]
Call a coroner, it's gonna be a lot of black dresses and chest vest-es
If I find out he got a next Mrs
What you think all the goons is for
Two by the door, a few more out in New York
And I feed 'em curry chicken, I'm all about my green nahmean?
Got some fat bitches in the kitchen
I got a spot like ox and we cook oxtail
Got a scale for what's in the mail
I got whatever on my nigga bail, But if the nigga bail
I'll have him sleeping with some killer whales
Damn bitches wanna fuck with my man
On the other hand, things ain't always what you plan
It's the ones up in your prom picture, salon wit'cha
Now they wanna creep in your man's jeep
I bet you Nicki won't sleep
Cause I'mma put the heat to your beak, You'll bird like tweet tweet
And watch you smoke like a cigarette
Should've left the bitch a pack of Nicorette
Leave all them foul bitches wet
I give a fuck about you and your bum crew
Mami I'm the truth, they salute when I come through
I'm not running bitch, I bust my gun, hold on I hear somebody coming

[Cops]
POLICE OPEN UP!

[Nicki Minaj]
Shit, that bitch Kandi set me up yo
Pass the A.R. lemme let these cowards have it

Composição: Sabe quem é o compositor? Envie pra gente.
Enviada por Alexandra
Traduzida por Gabriel
1.303 exibições
Ver mais fotos
  1. Boss Ass Bitch
  2. Super Bass
  3. Starships
  4. Lookin Ass Niggas
  5. The Boys (Feat. Cassie)
  6. Va Va Voom
  7. Fly (feat. Rihanna)
  8. High School (feat. Lil' Wayne)
  9. Beez In The Trap (feat. 2 Chainz)
  10. Right By My Side (feat. Chris Brown)
  11. Moment 4 Life (Feat. Drake)
  12. Pound The Alarm
  13. Stupid Hoe
  14. Freedom
  15. I Am Your Leader
  16. Yg My Nigg (feat. Lil Wayne, Meek Mill, Rich Homie Quan)
  17. Your Love
  18. N.I.G.G.A.S.
  19. Marilyn Monroe
  20. I'm Out (feat. Ciara)
  21. Autobiography
  22. Check It Out (feat. Will.I.am)
  23. Whip It
  24. High School (feat. Lil' Wayne)
  25. Roman Holiday
  26. Love More (feat. Chris Brown)
  27. Right Thru Me
  28. Beauty And A Beat (feat. Justin Bieber)
  29. Roman's Revenge (feat. Eminem)
  30. Turn Me On (feat. David Guetta)
  31. Baddest Bitch
  32. Up In Flames
  33. Senile (feat. Tyga & Lil Wayne)
  34. Young Forever
  35. Did It On 'Em
  36. High School (feat. Lil Wayne)
  37. Chi-Raq
  38. Automatic
  39. Champion (feat. Nas, Drake & Young Jeezy)
  40. Animales (feat. Romeo Santos)
  41. I'm The Best
  42. Y.u. Mad
  43. Roman Reloaded (feat. Lil Wayne)
  44. Come On a Cone
  45. Single Lady (feat. Beyoncé)
  46. Massive Attack (feat. Sean Garrett)
  47. Bottoms Up
  48. Masquerade
  49. Here I Am
  50. Hell Yeah
  51. ChiRaq (feat. Lil Herb)
  52. Save Me
  53. Fire Burns
  54. Girl On Fire (feat. Alicia Keys)
  55. Dear Old Nicki
  56. Blazin' (feat.Kanye West)
  57. Itty Bitty Piggy
  58. Girlfriend
  59. Monster (feat. Kanye West, Jay Z, Rick Ross & Bon Iver)
  60. Beautiful Sinner
  61. Get Low (feat. Waka Flocka Flame, Tyga & Flo Rida)
  62. Go Hard (feat. Lil Wayne)
  63. Saxon
  64. Did It On 'em
  65. Roman In Moscow
  66. Sex In The Lounge (feat. Lil Wayne & Bobby V)
  67. I Endorse These Strippers (feat. Tyga & Thomas Brinx)
  68. Woohoo (feat. Christina Aguilera)
  69. Gun Shot (feat. Beenie Man)
  70. Born Stunna (Remix) (feat. Rick Ross, Nicki Minaj, Lil Wayne)
  71. I'm Legit (feat. Ciara)
  72. 1234
  73. Freedom
  74. Get Like Me (feat. Nelly)
  75. Letting Go (Dutty Love) ft. Sean Kingston
  1. Hov Lane
  2. Wanna Minaj? (feat. Gucci Mane & Lil' Kim)
  3. A Failure (Pussy Nigga)
  4. Miss Independent
  5. Raining Men (Feat. Rihanna)
  6. LaLa Means I Love You
  7. Muthafucka Up (feat. Tyga)
  8. Dirty Money
  9. Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)
  10. Make A Baby
  11. I Love My Range Rover
  12. Clappers (feat. Wale & Juice)
  13. Up Out My Face Remix(Feat. Mariah Carey)
  14. Where Them Girls At? (feat. David Guetta & Flo Rida)
  15. We Miss You
  16. Born To Be Wild
  17. Love Dem Strippers (feat. 2 Chaiiz )
  18. Lollipop
  19. F**k You Silly
  20. Last Chance (Feat. Natasha Bedingfield)
  21. Girls Fall Like Dominoes
  22. Girls Fall Like Dominoes
  23. Girls Just Wanna Have Fun (feat. Katy Perry)
  24. Letter To Lil Wayne
  25. Love Me
  26. Wuchoo Know
  27. Dang A Lang
  28. 5 Star Bitch (Remix feat. Gucci Mane, Trina & Yo Gotti)
  29. Blow Ya Mind
  30. Mi Casa
  31. Swag It Out
  32. Wave Ya Hand
  33. Roman's Revenge 2.0 (feat. Lil Wayne)
  34. Till The World Ends (feat. Britney Spears)
  35. Out Of My Mind (feat. B.o.B.)
  36. I Get Crazy
  37. Put It On Ya
  38. Still I Rise
  39. I Get Crazy (feat. Lil' Wayne)
  40. Shopaholic
  41. Hello Good Morning (Remix)
  42. Blazin (feat. Kanye West)
  43. Muny
  44. Knockout
  45. Sex In Crazy Places
  46. Whip My Hair (feat Willow Smith )
  47. Fireball (feat. Willow Smith)
  48. Give Me All Your Luvin' (feat. Madonna & M.i.a.)
  49. I Am Your Leader (Feat. Cam'ron, Rick Ross)
  50. Gimme Money
  51. I Wanna Be With You (feat. Dj Khaled, Rick Ross Future)
  52. Warning
  53. Dream 07
  54. Jump Off 07
  55. Roger That
  56. Girls Kissing Girls
  57. Catch Me
  58. Sweat (feat. Ciara)
  59. Can Anybody Hear Me
  60. Envy
  61. Slumber Party
  62. Can't Stop Won't Stop (feat. Lil Wayne)
  63. Sweetest Girl
  64. Bedrock
  65. Mind On My Money (feat. Brinx & Busta Rhymes)
  66. Click Clack
  67. Strippin In The Club
  68. 2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean
  69. My Chick Bad (feat. Ludacris)
  70. The Creep
  71. Tragedy
  72. So Special
  73. Up All Night (feat. Drake)
  74. You The Boss (feat. Rick Ross)
  75. Lollipo Luxury (feat; Jeffree Star)
  1. I'm That Chick (feat. Enur & Goonrock)
  2. Best I Ever Had
  3. Doin It Well (feat. Jadakiss)
  4. Freaky Girl (feat. Lil Kim)
  5. Playtime Is Over
  6. Getting Paid
  7. Supa Hot
  8. Watch What You Say
  9. Cupid's Got A Gun
  10. Top Of The World
  11. Buttoms Up (feat. Trey Songz)
  12. Here And There (Girl You Bad)
  13. Sunshine (feat. Lil' Wayne)
  14. Handstand (feat. Shannell)
  15. I Feel Free (feat. Ron Browz, Red Cafe, & Ricki Blaze)
  16. Beam Me Up Scotty
  17. Tambourine
  18. Beef Stew
  19. Set It Off
  20. Higher Than A Kite
  21. Dead Wrong
  22. Letcha Go
  23. Sticks In My Bun
  24. 40 Bars
  25. Sunshine (feat. Gravy)
  26. Curious George
  27. Womp Womp
  28. Hood Story
  29. I'm Cumin'
  30. Its Goin Down
  31. I Just Borrow (feat. Ru Spits)
  32. Freestyle
  33. Encore 07
  34. Take It Off
  35. Finale
  36. Shake It For Daddy
  37. Little Freak
  38. Long Time Comin'
  39. Get Ya Money Up
  40. Make Me Proud (feat. Drake)
  41. Mean Walk (feat. Miss Daja)
  42. I Don't Give A (feat. Madonna)
  43. Ahead Me (feat. Ayrton Fernando)
  44. Hard Lemonade (feat. Jiaer Lavon)
  45. Bring It Back
  46. Zonin'
  47. Brraaattt
  48. Firm Biz 08 (feat. Jadakiss)
  49. Hell Yeah (feat. Parker)
  50. Dopeman
  51. Dreams
  52. Kill Da DJ
  53. Five-o (feat. Jae Millz & Gudda Gudda)
  54. The Biggest Freak (feat. Rick Ross, T-Pain)
  55. Grindin
  56. Cuchi Shop
  57. Who's Ya Best Mc?
  58. Ponytail (feat. Mya)
  59. The Cipher
  60. Get Silly
  61. Young Money Ballaz
  62. Ice Cream Man
  63. Streets Is Watching
  64. Get Your Paper Up
  65. Stilettos & T-Shirt (Feat. Bobby Valentino)
  66. Bought The Bar (feat Dj Webstar)
  67. It's My Party
  68. Tempo (feat. Cymphonique)
  69. I Ain't Thru
  70. Real Pimpin
  71. I Got Next
  72. Who Run This (feat. Angel Demar)
  73. Mercy (feat. Lil' Wayne)
  74. Intro
  75. Keys Under Palm Trees
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais