Letras de músicas - Letras.mus.br

Jump Off 07

Nicki Minaj

Queens, Queens
Ayo, Fendi this the jump off right here, nigga

It's Minaj, little mama, get a taste of the hot sauce
Itty bitty, real pretty, but I'm not soft
I beat bitches with the heat like I'm Scott Storch
In the ocean is where they gettin' dropped off
All I wanna do is party, rock some Ed Hardy at 40/40
You arrive when it just get started
I come through at 2 and I don't get carded (haha)
Excuse me I had to beg ya pardon
Mami ya flow sick, my flow's retarded
Cause you can take something and you won't be sick
But um, I can't help my retarded shit
Cause my flow stupid, wheelchair bound
Take the small bus all year round
That bitch pop out with a helmet on her head
Bottle of new meds, a good pair of Keds

Where my chicks
All my girls that'll transport bricks
Got some MAC lip gloss on ya lips
Keep a real good jean on ya hips
You can get it
And to my dudes
If you keep a good bitch in ya crew
And you rock a good hood, fuck a suit
And you got a little tree on ya boot
You can get it

Nicki and Dirty Money nigga, shit ya draws
When I count to three, hit the floor
Dang little mama, pick up ya jaw
That there's the Chevy, 64
You that bitch, I'm the boss
I'm a have my bodyguard, dust me off
Cause I think I might have some dirt on my shoulder
Call my nigga Light with the money green Rover
I'm the boss bitch pink links and the brinks
Rockin the corset, sip drinks in my minks
Call my nigga Gravy, that's the big baby
Tell him I said maybe he should bring the trey p
Already know these lames is gonna hate me
But um lately, it only motivate me
Want it with the squad, gotta come through me
Now hit the dance floor, nigga 1-2-3

Where my chicks
All my girls that'll transport bricks
Got some MAC lip gloss on ya lips
Keep a real good jean on ya hips
You can get it
And to my dudes
If you keep a good bitch in ya crew
And you rock a good hood, fuck a suit
And you got a little tree on ya boot
You can get it

1.150 exibições
Ver mais fotos
  1. Pills 'N' Potions
  2. Boss Ass Bitch
  3. Starships
  4. Super Bass
  5. The Boys (Feat. Cassie)
  6. Fly (feat. Rihanna)
  7. High School (feat. Lil' Wayne)
  8. Va Va Voom
  9. Beez In The Trap (feat. 2 Chainz)
  10. Lookin Ass Niggas
  11. Touchin Lovin (ft. Trey Songz)
  12. Right By My Side (feat. Chris Brown)
  13. Stupid Hoe
  14. Moment 4 Life (Feat. Drake)
  15. Pound The Alarm
  16. Autobiography
  17. Freedom
  18. No Flex Zone
  19. Yas Bish (feat. Soulja Boy)
  20. I'm Out (feat. Ciara)
  21. Your Love
  22. I Am Your Leader
  23. Save Me
  24. Did It On 'Em
  25. Senile (feat. Tyga & Lil Wayne)
  26. Marilyn Monroe
  27. Roman's Revenge (feat. Eminem)
  28. Whip It
  29. Right Thru Me
  30. Yg My Nigg (feat. Lil Wayne, Meek Mill, Rich Homie Quan)
  31. Check It Out (feat. Will.I.am)
  32. Love More (feat. Chris Brown)
  33. I'm The Best
  34. Roman Holiday
  35. Up In Flames
  36. Beauty And A Beat (feat. Justin Bieber)
  37. Danny Glover Remix (feat. Young Thug)
  38. N.I.G.G.A.S.
  39. Turn Me On (feat. David Guetta)
  40. ChiRaq (feat. Lil Herb)
  41. Come On a Cone
  42. Baddest Bitch
  43. Champion (feat. Nas, Drake & Young Jeezy)
  44. Massive Attack (feat. Sean Garrett)
  45. Automatic
  46. Fire Burns
  47. Hell Yeah
  48. Single Lady (feat. Beyoncé)
  49. Animales (feat. Romeo Santos)
  50. Girlfriend
  51. Dear Old Nicki
  52. Girls Fall Like Dominoes
  53. Roman In Moscow
  54. Masquerade
  55. Sex In The Lounge (feat. Lil Wayne & Bobby V)
  56. Itty Bitty Piggy
  57. Y.u. Mad
  58. Pills N' Potions
  59. Go Hard (feat. Lil Wayne)
  60. Here I Am
  61. I Endorse These Strippers (feat. Tyga & Thomas Brinx)
  62. I Will Always Love You
  63. Bedrock
  64. A Failure (Pussy Nigga)
  65. Young Forever
  66. Roman Reloaded (feat. Lil Wayne)
  67. Wanna Minaj? (feat. Gucci Mane & Lil' Kim)
  68. Wuchoo Know
  69. Last Chance (Feat. Natasha Bedingfield)
  70. Raining Men (Feat. Rihanna)
  71. Girls Just Wanna Have Fun (feat. Katy Perry)
  72. Girl On Fire (feat. Alicia Keys)
  73. I'm Legit (feat. Ciara)
  74. Blazin' (feat.Kanye West)
  75. Muny
  76. We Miss You
  77. Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)
  78. Make A Baby
  79. My Nigga (feat. YG, Lil Wayne, Rich Homie Quan & Meek Mill) [Remix]
  80. Up Out My Face Remix(Feat. Mariah Carey)
  1. Sex In Crazy Places
  2. Fireball (feat. Willow Smith)
  3. Hov Lane
  4. I Ain't Thru
  5. Remember Me (ft. Parker Ighile)
  6. No Flex Zone Remix
  7. No Love
  8. Ponytail (feat. Mya)
  9. Lollipop
  10. Sweetest Girl
  11. Getting Paid
  12. Bottoms Up
  13. Blow Ya Mind
  14. Blazin (feat. Kanye West)
  15. Did It On 'em
  16. Supa Hot
  17. Watch What You Say
  18. Catch Me
  19. Monster (feat. Kanye West, Jay Z, Rick Ross & Bon Iver)
  20. Whip My Hair (feat Willow Smith )
  21. Where Them Girls At? (feat. David Guetta & Flo Rida)
  22. Make Me Proud (feat. Drake)
  23. Give Me All Your Luvin' (feat. Madonna & M.i.a.)
  24. Muthafucka Up (feat. Tyga)
  25. I Wanna Be With You (feat. Dj Khaled, Rick Ross Future)
  26. Dang A Lang
  27. Young Money Ballaz
  28. Swag It Out
  29. The Creep
  30. Tragedy
  31. Till The World Ends (feat. Britney Spears)
  32. LaLa Means I Love You
  33. Up All Night (feat. Drake)
  34. Beautiful Sinner
  35. Gun Shot (feat. Beenie Man)
  36. I Don't Give A (feat. Madonna)
  37. Born Stunna (Remix) (feat. Rick Ross, Nicki Minaj, Lil Wayne)
  38. I Get Crazy
  39. Freedom
  40. Chi-Raq
  41. She Came to Give It to You (feat. Usher)
  42. Can Anybody Hear Me
  43. Envy
  44. 5 Star Bitch (Remix feat. Gucci Mane, Trina & Yo Gotti)
  45. 1234
  46. Mi Casa
  47. Miss Independent
  48. Cupid's Got A Gun
  49. Girls Fall Like Dominoes
  50. Lollipo Luxury (feat; Jeffree Star)
  51. Sweat (feat. Ciara)
  52. I’m Legit (feat. Ciara)
  53. RockStar (feat. Future)
  54. Still I Rise
  55. Kill Da DJ
  56. Best I Ever Had
  57. I Feel Free (feat. Ron Browz, Red Cafe, & Ricki Blaze)
  58. Grindin
  59. Dead Wrong
  60. Freaky Girl (feat. Lil Kim)
  61. 40 Bars
  62. Dream 07
  63. Hood Story
  64. Girls Kissing Girls
  65. Encore 07
  66. Strippin In The Club
  67. Hello Good Morning (Remix)
  68. F**k You Silly
  69. Letting Go (Dutty Love) ft. Sean Kingston
  70. 2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean
  71. Shake It For Daddy
  72. Tempo (feat. Cymphonique)
  73. Dirty Money
  74. I Am Your Leader (Feat. Cam'ron, Rick Ross)
  75. Out Of My Mind (feat. B.o.B.)
  76. Hard Lemonade (feat. Jiaer Lavon)
  77. Letter To Lil Wayne
  78. Love Me
  79. Hell Yeah (feat. Parker)
  80. Clappers (feat. Wale & Juice)
  1. I Get Crazy (feat. Lil' Wayne)
  2. Shopaholic
  3. Handstand (feat. Shannell)
  4. Five-o (feat. Jae Millz & Gudda Gudda)
  5. Beam Me Up Scotty
  6. The Biggest Freak (feat. Rick Ross, T-Pain)
  7. Doin It Well (feat. Jadakiss)
  8. Warning
  9. Can't Stop Won't Stop (feat. Lil Wayne)
  10. Curious George
  11. I'm Cumin'
  12. Saxon
  13. The Cipher
  14. Freestyle
  15. Woohoo (feat. Christina Aguilera)
  16. Ice Cream Man
  17. Take It Off
  18. Finale
  19. Knockout
  20. My Chick Bad (feat. Ludacris)
  21. Stilettos & T-Shirt (Feat. Bobby Valentino)
  22. Roman's Revenge 2.0 (feat. Lil Wayne)
  23. So Special
  24. Born To Be Wild
  25. Buttoms Up (feat. Trey Songz)
  26. Get Low (feat. Waka Flocka Flame, Tyga & Flo Rida)
  27. Ahead Me (feat. Ayrton Fernando)
  28. Love Dem Strippers (feat. 2 Chaiiz )
  29. Gimme Money
  30. I Got Next
  31. Bring It Back
  32. Zonin'
  33. Who Run This (feat. Angel Demar)
  34. Put It On Ya
  35. Mercy (feat. Lil' Wayne)
  36. Brraaattt
  37. Firm Biz 08 (feat. Jadakiss)
  38. I'm That Chick (feat. Enur & Goonrock)
  39. Get Like Me (feat. Nelly)
  40. Dopeman
  41. Keys Under Palm Trees
  42. Tambourine
  43. Beef Stew
  44. Set It Off
  45. Higher Than A Kite
  46. Cuchi Shop
  47. Who's Ya Best Mc?
  48. Letcha Go
  49. Sticks In My Bun
  50. Playtime Is Over
  51. Slumber Party
  52. Sunshine (feat. Gravy)
  53. Womp Womp
  54. Jump Off 07
  55. Its Goin Down
  56. I Just Borrow (feat. Ru Spits)
  57. Mind On My Money (feat. Brinx & Busta Rhymes)
  58. Click Clack
  59. Roger That
  60. Get Silly
  61. Streets Is Watching
  62. Get Your Paper Up
  63. Little Freak
  64. Long Time Comin'
  65. Wave Ya Hand
  66. Get Ya Money Up
  67. Bought The Bar (feat Dj Webstar)
  68. Top Of The World
  69. Mean Walk (feat. Miss Daja)
  70. It's My Party
  71. You The Boss (feat. Rick Ross)
  72. Real Pimpin
  73. Here And There (Girl You Bad)
  74. I Love My Range Rover
  75. Sunshine (feat. Lil' Wayne)
  76. Intro
  77. Dreams
  78. The Biggest Freak
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais