2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean

Nicki Minaj

Jay Sean]
Ohh ohh
2-0-1-2
Ohh-yeah
It's alright, Oh It's alright
You know what they say
Life aint always easy and everyday
we're survivors
So forget the day
Its all about tonight at the school and start a riot, a riot be rebel
Bottles poppin til we cant stand
We keep it rockn til 6 am
New York to London over to Japan

Turn it up .. Turn It Up.. Mash it up
We gonna party like
Party like it's the end of the world
We gonna party like, like it's 2012
You know that it doesn't matter as long as we got each other

Turn it up.. Turn it up .. Mash it up
It ain't the end of the world
Ohhhhh
Gonna live like it's the end of the world
Gonna party like
Ohhhhh
Turn it up… Turn it up… Mash it up
It ain't the end of the world

[Nicki Minaj]
Simile's, metaphors and we pop pills
sick flow inundated with the doc bills
work hard, now we know how to top bills
in the middle of the street doing cartwheels
lot of them tryna do it but its not real
wasn't a rapper then I coulda got a pop deal
white clothes in a hot pink hot wheels
lot of bottles and a lot of booty cocktails
uh, days of our lives
you wink it goes by
so we'll just get it with no edison
anything goes so no time for closed minds
and free my lil weezy
and lets just get right
Young Money, Cash Money in the building
lets go the World ends tonight

[Jay Sean]
have a drink with me
And lets make tonight go down
In history.. in history yeahh
lets make believe
Its the last 24 hours and this whole world is ours
eternally, eternally

Heyyyyy
Bottles poppin til we cant stand
We keep it rockn til 6 am
New York to London over to Japan
Turn it up .. Turn It Up.. Mash it up
We gonna party like

Party like, like its the end of the world
We gonna party like, like it's 2012
You Know that it doesn't matter as long as we got each other
Turn it up.. Turn it up .. Mash it up
It ain't the end of the World
Ohhhhhhhhhhh
We got live like its the end of the world
We gotta party like
Ohhhhhhhhhhhh

Turn it up .. Turn It Up.. Mash it up
It aint the end of the world
Noooooooooooooooooooooo
No I'm not gonna follow
Anything that say anymore
It's never to late to start living
So let start it with here right now
Party like like its the end of the World
We gonna party like like it's 2012
You Know that it doesn't matter as long as we got each other

Turn it up.. Turn it up .. mash it up
It ain't the end of the world
Ohhhhhhhhh
We gonna live like its the end of the World
We gotta live like
Ohhhhhhhhh

Composição: Sabe quem é o compositor? Envie pra gente.
Enviada por Neyzam
Traduzida por Guilherme
Legendado por leosecaf
16.741 exibições
Ver mais fotos
  1. Boss Ass Bitch
  2. Super Bass
  3. Starships
  4. Lookin Ass Niggas
  5. The Boys (Feat. Cassie)
  6. Fly (feat. Rihanna)
  7. Va Va Voom
  8. High School (feat. Lil' Wayne)
  9. Beez In The Trap (feat. 2 Chainz)
  10. Moment 4 Life (Feat. Drake)
  11. Right By My Side (feat. Chris Brown)
  12. Stupid Hoe
  13. Pound The Alarm
  14. Freedom
  15. I Am Your Leader
  16. Yg My Nigg (feat. Lil Wayne, Meek Mill, Rich Homie Quan)
  17. Your Love
  18. N.I.G.G.A.S.
  19. Autobiography
  20. I'm Out (feat. Ciara)
  21. Marilyn Monroe
  22. Senile (feat. Tyga & Lil Wayne)
  23. Roman Holiday
  24. Check It Out (feat. Will.I.am)
  25. Whip It
  26. Love More (feat. Chris Brown)
  27. High School (feat. Lil' Wayne)
  28. Beauty And A Beat (feat. Justin Bieber)
  29. Up In Flames
  30. Right Thru Me
  31. Baddest Bitch
  32. Roman's Revenge (feat. Eminem)
  33. Turn Me On (feat. David Guetta)
  34. Young Forever
  35. Did It On 'Em
  36. Chi-Raq
  37. Come On a Cone
  38. Automatic
  39. I'm The Best
  40. Champion (feat. Nas, Drake & Young Jeezy)
  41. Roman Reloaded (feat. Lil Wayne)
  42. Massive Attack (feat. Sean Garrett)
  43. Y.u. Mad
  44. Animales (feat. Romeo Santos)
  45. Single Lady (feat. Beyoncé)
  46. Fire Burns
  47. Save Me
  48. High School (feat. Lil Wayne)
  49. ChiRaq (feat. Lil Herb)
  50. Bottoms Up
  51. Hell Yeah
  52. Beautiful Sinner
  53. Masquerade
  54. Girl On Fire (feat. Alicia Keys)
  55. Itty Bitty Piggy
  56. Monster (feat. Kanye West, Jay Z, Rick Ross & Bon Iver)
  57. Dear Old Nicki
  58. Roman In Moscow
  59. Sex In The Lounge (feat. Lil Wayne & Bobby V)
  60. Here I Am
  61. Raining Men (Feat. Rihanna)
  62. Gun Shot (feat. Beenie Man)
  63. I Endorse These Strippers (feat. Tyga & Thomas Brinx)
  64. Lollipop
  65. Saxon
  66. Blazin' (feat.Kanye West)
  67. I'm Legit (feat. Ciara)
  68. We Miss You
  69. Hov Lane
  70. I Wanna Be With You (feat. Dj Khaled, Rick Ross Future)
  71. Girlfriend
  72. Did It On 'em
  73. Go Hard (feat. Lil Wayne)
  74. Wanna Minaj? (feat. Gucci Mane & Lil' Kim)
  75. Get Low (feat. Waka Flocka Flame, Tyga & Flo Rida)
  1. Love Dem Strippers (feat. 2 Chaiiz )
  2. Last Chance (Feat. Natasha Bedingfield)
  3. Muny
  4. Girls Fall Like Dominoes
  5. LaLa Means I Love You
  6. Wuchoo Know
  7. Letting Go (Dutty Love) ft. Sean Kingston
  8. Blazin (feat. Kanye West)
  9. Muthafucka Up (feat. Tyga)
  10. I Love My Range Rover
  11. Freedom
  12. Get Like Me (feat. Nelly)
  13. I Get Crazy (feat. Lil' Wayne)
  14. Envy
  15. Woohoo (feat. Christina Aguilera)
  16. A Failure (Pussy Nigga)
  17. Sex In Crazy Places
  18. Girls Fall Like Dominoes
  19. Girls Just Wanna Have Fun (feat. Katy Perry)
  20. Where Them Girls At? (feat. David Guetta & Flo Rida)
  21. Fireball (feat. Willow Smith)
  22. Born To Be Wild
  23. Take It To The Head (Feat. DJ Khaled, Chris Brown, Rick Ross& Lil Wayne)
  24. Put It On Ya
  25. Clappers (feat. Wale & Juice)
  26. Sweetest Girl
  27. Dang A Lang
  28. F**k You Silly
  29. 1234
  30. Knockout
  31. Mi Casa
  32. Miss Independent
  33. Swag It Out
  34. Dirty Money
  35. Born Stunna (Remix) (feat. Rick Ross, Nicki Minaj, Lil Wayne)
  36. You The Boss (feat. Rick Ross)
  37. Letter To Lil Wayne
  38. Still I Rise
  39. Shopaholic
  40. Can Anybody Hear Me
  41. Mind On My Money (feat. Brinx & Busta Rhymes)
  42. 5 Star Bitch (Remix feat. Gucci Mane, Trina & Yo Gotti)
  43. Hello Good Morning (Remix)
  44. Up Out My Face Remix(Feat. Mariah Carey)
  45. Roman's Revenge 2.0 (feat. Lil Wayne)
  46. Whip My Hair (feat Willow Smith )
  47. Gimme Money
  48. Love Me
  49. Make A Baby
  50. Sweat (feat. Ciara)
  51. Can't Stop Won't Stop (feat. Lil Wayne)
  52. Blow Ya Mind
  53. Wave Ya Hand
  54. Give Me All Your Luvin' (feat. Madonna & M.i.a.)
  55. I Am Your Leader (Feat. Cam'ron, Rick Ross)
  56. Lollipo Luxury (feat; Jeffree Star)
  57. I Get Crazy
  58. Warning
  59. Dream 07
  60. Jump Off 07
  61. Click Clack
  62. Roger That
  63. Girls Kissing Girls
  64. Supa Hot
  65. My Chick Bad (feat. Ludacris)
  66. Till The World Ends (feat. Britney Spears)
  67. Out Of My Mind (feat. B.o.B.)
  68. Best I Ever Had
  69. Freaky Girl (feat. Lil Kim)
  70. Curious George
  71. Womp Womp
  72. Watch What You Say
  73. Make Me Proud (feat. Drake)
  74. Buttoms Up (feat. Trey Songz)
  75. Mercy (feat. Lil' Wayne)
  1. Kill Da DJ
  2. Keys Under Palm Trees
  3. Doin It Well (feat. Jadakiss)
  4. Sunshine (feat. Gravy)
  5. I'm Cumin'
  6. Its Goin Down
  7. Bedrock
  8. The Cipher
  9. Encore 07
  10. Strippin In The Club
  11. Take It Off
  12. Cupid's Got A Gun
  13. Catch Me
  14. The Creep
  15. So Special
  16. Up All Night (feat. Drake)
  17. Here And There (Girl You Bad)
  18. Zonin'
  19. Intro
  20. I'm That Chick (feat. Enur & Goonrock)
  21. Dreams
  22. Handstand (feat. Shannell)
  23. Beam Me Up Scotty
  24. Tambourine
  25. Beef Stew
  26. Set It Off
  27. Higher Than A Kite
  28. Dead Wrong
  29. Letcha Go
  30. Ponytail (feat. Mya)
  31. 40 Bars
  32. Playtime Is Over
  33. Slumber Party
  34. Hood Story
  35. I Just Borrow (feat. Ru Spits)
  36. Getting Paid
  37. Freestyle
  38. 2012 (It Ain't The End Of The World) ft. Jay Sean
  39. Shake It For Daddy
  40. Streets Is Watching
  41. Little Freak
  42. Long Time Comin'
  43. Get Ya Money Up
  44. Tragedy
  45. Mean Walk (feat. Miss Daja)
  46. Ahead Me (feat. Ayrton Fernando)
  47. Hard Lemonade (feat. Jiaer Lavon)
  48. Bring It Back
  49. Sunshine (feat. Lil' Wayne)
  50. Brraaattt
  51. Firm Biz 08 (feat. Jadakiss)
  52. Hell Yeah (feat. Parker)
  53. Five-o (feat. Jae Millz & Gudda Gudda)
  54. I Feel Free (feat. Ron Browz, Red Cafe, & Ricki Blaze)
  55. Grindin
  56. Cuchi Shop
  57. Who's Ya Best Mc?
  58. Sticks In My Bun
  59. Get Silly
  60. Young Money Ballaz
  61. Ice Cream Man
  62. Finale
  63. Get Your Paper Up
  64. Stilettos & T-Shirt (Feat. Bobby Valentino)
  65. Bought The Bar (feat Dj Webstar)
  66. Top Of The World
  67. It's My Party
  68. Tempo (feat. Cymphonique)
  69. I Ain't Thru
  70. I Don't Give A (feat. Madonna)
  71. Real Pimpin
  72. I Got Next
  73. Who Run This (feat. Angel Demar)
  74. Dopeman
  75. The Biggest Freak (feat. Rick Ross, T-Pain)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais