Needs

Omarion

Needs


1st verse:
At the movies one night,
sportin applle bottom jeans and them gucci boots,
saw you walkin my way,
some M&M's and a mountain dew,
ooh wee you switch ya booty when you walk by,
ya handcuffed to a nigga but its alright, girl before ya go,
slide ya numba on the low

chorus:
I wanna fool wit you,
are you diwn wit that, wit no strings attached,
I wanna fool wit you,
keep it on the low,
he aint gotta know,
I wanna fool wit you,
gotsta put it down,
when yo man aint around,
I wanna fool wit you

2nd verse:
I see ya sittin real close,
got ya man on the side,
but we doin the most,
grip my hand on yo thigh,
so I can feel underneath your clothes, aint nobody knowin and its so hot,

got a nigga goin baby don't stop,
you'll be more than just a lover,
but for now we undercover

(chorus)

3rd verse:
Can sneak out the exit door,
go into the movies so he won't know,
when we sip on the cris,
I'll give you some of this,
be back before the creidits roll,
you know I know, that you want me to grab that waiste,
and I know you know,
that I gotta get a taste

(chorus)

4th verse:
(Baby tonight I'll freak ya body right), Im gonna freak ya body right,
Im lovin them lips them hips them sexy thighs,
those sexy thighs,
meet at my place so we aint gotta hide, we aint gotta hide so I can,
fool wit you, fool wit you body honey

(chorus out)

986 exibições
Ver mais fotos
  1. Ice Box
  2. Touch
  3. I'm Tryna
  4. Know You Better (feat Fabolous & Pusha T)
  5. M.I.A. (feat. Wale)
  6. O
  7. Leave You Alone
  8. Let's Talk (feat Rick Ross)
  9. Let Me Hold You
  10. Speeding
  11. Girlfriend
  12. Paradise
  13. Too Much
  14. Hey Baby
  15. Speedin'
  16. I Think My Girl Is Bi
  17. Entourage
  18. Obsession
  19. Admire (feat. Problem And Tank)
  20. Arch It Up (feat. Trae Tha Truth)
  21. Love and Other Drugs
  22. Still Love Her
  23. In The Dark
  24. The Making Of You
  25. Gon get it (feat. LoveRance)
  26. I Wish
  27. Take It Off
  28. Never Gonna Let You Go (She's A Keepa)
  29. I'm Gon' Change
  30. Slow Dancin'
  31. Fiening You
  32. Electric
  33. Been With A Star
  34. Do It
  35. Made For TV
  36. Midnight
  37. Just That Sexy
  38. Take it Slow
  39. Ice Box Remix
  40. I Get It In
  41. I'm Tryna - Remix (Feat. Bow Wow)
  42. Case Of You
  43. Baby Girl
  44. Wet
  45. Better Man (feat K. Smith)
  1. Fall In Love (feat Yg)
  2. Restraint (feat. M$NEY)
  3. Private Dancer
  4. Say Don't Go
  5. Drop That Heater
  6. Growing Pains
  7. I Know
  8. Love My Boo
  9. Impossible
  10. Young But I'm Ready
  11. Beg For It
  12. Wrong 4 Me
  13. Just Cant Let You Go
  14. Those Girls
  15. Comfort
  16. Thanks for nothing
  17. Can't Get Tired Of Me
  18. Take Off Your Clothes
  19. What Do You Say
  20. Thee Interlude
  21. Temptation
  22. Forgot About Love
  23. Come And F**k With Me
  24. Kinkos
  25. Luke Skywalker (Bullshittin) (feat Method Man)
  26. Say No
  27. The Zenith (feat. Wale, Stalley & Rick Ross)
  28. Ode To Tae
  29. Ode To Tae
  30. Out Loud
  31. Trouble (feat. Fat Budden)
  32. Damn
  33. Fool Wit You
  34. Man Up
  35. The Truth
  36. Blowin Up The Spot
  37. Makin' My Way
  38. Needs
  39. What are we Doing
  40. Cut Off Time
  41. Wiggle (feat. Missy Elliot)
  42. Vroom
  43. Last Night (Ft. Talent Couture)
  44. Think My Girl Is... (Ay, Ay)
  45. Makin Of You
  1. Lights, Camera, Action
  2. He Ain't Gotta Know
  3. Designated Driver
  4. Camera
  5. Hoodie
  6. Another Girl
  7. Number Ones
  8. Listen
  9. Bachelor Pad
  10. HoodStar
  11. O Here To Stay
  12. On My Grind (feat. Tank)
  13. Sweet Hangover
  14. Surgery
  15. Morning (feat. J. Cole)
  16. Arch Your Back
  17. Code Red
  18. Guy Likes a Girl
  19. We Get It On (feat Red Cafe)
  20. Clap Yo Hands (feat Sonnie)
  21. Guilty
  22. Battle (feat Red Cafe)
  23. Komfort (feat Lil Wayne)
  24. Free
  25. Intro
  26. Pleasure And Pain
  27. Cut a Rug
  28. Smokin a Bottle
  29. Devastation
  30. No One Else
  31. Body
  32. Between Sheets (feat. Micahfonecheck)
  33. Airbound (feat 211)
  34. Army (feat. Nervo)
  35. Still My Baby (feat. Wolfgang Gartner)
  36. This Thing Of Ours (feat. Rick Ross, Wale & Nas)
  37. Ice Cold (feat. Rick Ross)
  38. Switch Positions (feat. Joe Budden)
  39. Bria's Interlude (feat. Drake)
  40. Put It On U (feat. Teeflii & Fat Box)
  41. Tell Me
  42. Paris (feat Stalley & Rockie Fresh)
  43. Know You Better (feat Nipsey Hussle)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais