Letras de músicas - Letras.mus.br

Judy Is A Punk

Ramones

Jackie is a punk
Judy is a runt
They both went down to Berlin, joined the Ice Capades
And oh, I don't know why
Oh, I don't know why

Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah

Second verse, same as the first

Jackie is a punk
Judy is a runt
They both went down to Berlin, joined the Ice Capades
And oh, I don't know why
Oh, I don't know why

Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah

Third verse, different from the first.

Jackie is a punk
Judy is a runt
They both went down to Frisco, joined the SLA
And oh, I don't know why
Oh, I don't know why

Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah

Composição: Ramones · Esse não é o compositor? Nos avise.
Traduzida por Jamil
Legendado por Nathy e Dinho
45.619 exibições
Ver mais fotos
  1. Pet Sematary
  2. Poison Heart
  3. I Wanna Be Sedated
  4. Blitzkrieg Bop
  5. I Believe In Miracles
  6. Baby, I Love You
  7. Needles & Pins
  8. The KKK Took My Baby Away
  9. Blitzkrieg Bop
  10. Spider-Man
  11. I Don't Want To Grow Up
  12. I Wanna Be Your Boyfriend
  13. Bonzo Goes To Bitburg
  14. I Wanna Live
  15. Rock 'n' Roll High School
  16. Sheena Is A Punk Rocker
  17. Commando
  18. What a Wonderful World
  19. I Just Want To Have Something To Do
  20. My Brain Is Hanging Upside Down
  21. Judy Is A Punk
  22. Beat On The Brat
  23. Do You Wanna Dance?
  24. Psycho Therapy
  25. Rockaway Beach
  26. Ramona
  27. Havana Affair
  28. Pinhead
  29. Strength To Endure
  30. Surfin' Bird
  31. Here Today, Gone Tomorrow
  32. Do You Remember Rock 'n' Roll Radio?
  33. R.A.M.O.N.E.S.
  34. Somebody Put Something In My Drink
  35. 53rd & 3rd
  36. Cretin Hop
  37. Today Your Love, Tomorrow The World
  38. Teenage Lobotomy
  39. Something To Believe In
  40. 7-11
  41. She's A Sensation
  42. It's Gonna Be Alright
  43. She Talks To Rainbows
  44. I Wanna Be Well
  45. Love Kills
  46. California Sun
  47. We Want The Airwaves
  48. She's the One
  49. I Don't Care
  50. The Crusher
  51. I Want You Around
  52. You're Gonna Kill That Girl
  53. Howling At the Moon (Sha-la-la)
  54. Substitute
  55. I Need Your Love
  56. Listen To My Heart
  57. Can't Get You Outta My Mind
  58. Touring
  59. Don't Go
  60. Ignorance Is Bliss
  61. Life's A Gas
  62. We're A Happy Family
  63. Glad To See You Go
  64. I Don't Want You
  65. Death Of Me
  66. I Won't Let It Happen
  67. Outsider
  68. I Remember You
  69. Questioningly
  70. Chain Saw
  71. Bye Bye Baby
  72. Let's Dance
  73. She Belongs To Me
  74. I'm Against It
  75. Danny Says
  76. Punishment Fits The Crime
  77. Main Man
  1. I Don't Wanna Grow Up
  2. Now I Wanna Sniff Some Glue
  3. I Don't Wanna Go Down To The Basement
  4. Why Is It Always This Way?
  5. Don't Come Close
  6. Wart Hog
  7. Take The Pain Away
  8. Chop Suey
  9. Gimme Gimme Shock Treatment
  10. Locket Love
  11. Mental Hell
  12. I'm Not Jesus
  13. Anxiety
  14. Cretin Family
  15. Born To Die In Berlin
  16. Have You Ever Seen The Rain?
  17. Can't Seem To Make You Mine
  18. Out of time
  19. Suzy Is A Headbanger
  20. Oh Oh I Love Her So
  21. Sitting In My Room
  22. Makin Monsters For My Friends
  23. Take It As It Comes
  24. Somebody To Love
  25. Chasing The Night
  26. Come Back, Baby
  27. Daytime Dilemma (Dangers Of Love)
  28. Garden Of Serenity
  29. Merry Christimas (I Don't Want To Fight Tonight)
  30. Life Goes On
  31. Animal Boy
  32. Censorshit
  33. I Don't Wanna Walk Around With You
  34. Go Mental
  35. Bad Brain
  36. You Sound Like You're Sick
  37. I Lost My Mind
  38. Palisades Park
  39. Tomorrow She Goes Away
  40. Got Alot To Say
  41. Blitzkrieg Bop
  42. Chinese Rock
  43. Don't Bust My Chops
  44. I Cant Make It On Time
  45. All The Way
  46. My My Kind Of A Girl
  47. Time Bomb
  48. I Don't Want to Live This Life (Anymore)
  49. Now I Wanna Be A Good Boy
  50. Swallow My Pride
  51. You Should Never Have Opened That Door
  52. I Wanted Everything
  53. I'm Affected
  54. Somebody Like Me
  55. When I Was Young
  56. My Back Pages
  57. Journey To The Center Of The Mind
  58. Seven-Eleven
  59. Durango 95
  60. Mama's Boy
  61. Time Has Come Today
  62. The Job That Ate My Brain
  63. Come On Let's Go
  64. I Know Better Now
  65. Please Don't Leave
  66. See My Way
  67. Dancing With My Self
  68. All Screwed Up
  69. Zero Zero UFO
  70. I Can't Give You Anything
  71. Slug
  72. Too Tough To Die
  73. It's Not For Me To Know
  74. Baby I love You
  75. Anyway You Want It
  76. Bop Til You Drop
  77. It's A Long Way Back
  1. All's Quiet On The Eastern Front
  2. What'd Ya Do?
  3. Everytime I Eat Vegatables It Makes Me Think Of You
  4. I Can't Be
  5. It's Not My Place (In The 9 To 5 World)
  6. Heidi Is A Headcase
  7. Have A Nice Day
  8. Spiderman
  9. (You) Can't Say Anything Nice
  10. I Love You
  11. A Real Cool Time
  12. Loudmouth
  13. What's Your Game
  14. The Return Of Jackie And Judy
  15. Come On Now
  16. Highest Trails Above
  17. Humankind
  18. Endless Vacation
  19. Hair Of The Dog
  20. Weasel Face
  21. I Don't Wanna Be Learned / I Don't Wanna Be Tamed
  22. I Can't Control Myself
  23. I Got You Babe
  24. Surf City
  25. Please Kill Me
  26. Unhappy girl
  27. Carbona Not Glue
  28. This Business Is Killing Me
  29. Planet Earth
  30. No Go
  31. Apeman Hop
  32. Crummy Stuff
  33. Worm Man
  34. Cabbies On Crack
  35. Scattergun
  36. Yea, Yea
  37. I'm Not Afraid Of Life
  38. The Shape Of Things To Come
  39. Street fighting man
  40. Keeping Time
  41. On The Beach
  42. Tomorrow Never Comes
  43. Bumming Along
  44. Danger Zone
  45. Babysitter
  46. This Ain't Havana
  47. You Didn't Mean Anything To Me
  48. Freak Of Nature
  49. Go Lil' Camaro Go
  50. Learn To Listen
  51. Indian Giver
  52. Don't Wanna Grow Up
  53. Seven And Seven Is
  54. German Lady Knock My Heart
  55. Smash you
  56. Leaving on a Jet Plane
  57. Surfin' Safari
  58. Rock And Roll Radio (Live)
  59. Little Bit O'soul
  60. High Risk Insurance
  61. In The Park
  62. I Am Not Afraid Of Life
  63. Eat That Rat
  64. 7 And 7 Is
  65. Go Home Ann
  66. New Girl In Town
  67. Roots of hatred
  68. Don't Be So Strange
  69. I'd Love To Save The World
  70. What About Me
  71. Come Back, She Cried Aka I Walk Out
  72. Kicks To Try
  73. I Wasn't Looking For Love
  74. Elevator Operator
  75. No one to blame
  76. Out Of Here
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais