Letras de músicas - Letras.mus.br

I Don't Know

Snoop Dogg

[Verse One: Goldie Loc]
Look baby I know you done what you had to do
I was in the red neighborhood draped in all blue
I'm tryin to scoop them little checks up
but the minute that I'm in it then you talk about hold up
Somin change man the shit feels strange
I should of never sold your ass my sixty eight ways
Ever since I scooped you up in my big black truck
I been lookin for your ass cuz a nigga wanna fuck
You know what I'm doin aint sippin
Cuz when you see me with my three hoes baby that's hip
Is this the reason why your ass actin funny
You only bring your ass around when I'm spending my money
I was breaking my probation taking your ass places
Cuz that's a violation. me and you conversation
Don't have nuttin we face it
I gotta lot hoes that I can run around chasin biatch

Hook: [Soopafly] & {Latoiya Williams}
Girl I don't know what you done done
but it's not feeling good to me {not feeling good to me}
I wouldnt of done what you let me do
You brought out the freak in me {brought out the freak in me}

Boy I don't think that you really know how much you mean to me
[How much you mean to me]
Had to walk away and let you go
Cuz you brought out the freak in me [you brought out the freak in me]

[Verse Two: Tray Deee]
I use the move with the nest spittin jewls at the best
She a thug but don't come with that rude disrespect
I got game but not playin sportsment like
you only did against me if mama tought you right ooh
So what cah hair wet nails dipped in all
You gone say Tray Deee Tray Deee take the penitentry fall
No don't ask me yet i rather let the time reveal
If you object just a sex being mind fo real
can you relate give me space until its time to chill
you know I put it down and make it how you like to feel
You be another sucka you could floss and toss
It aint the cost just the fact that I'm a mackin boss
I like to dig you out but I don't dig you mouth
So usually ??? hit the ribs and back
Don't hate the gangsta baby cuz I'll call you soon
Don't sleep too late check out ime is noon

Hook: Soopafly & Latoiya Williams

[Verse Three: Suga Free]
Wait see Snoop with home girl on the chorus say
Got turn down and wanna walk away
I'll let that happen when you stop rappin and when your price ????

Composição: Tracy Davis · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Arthur
725 exibições
Ver mais fotos
  1. Smoke Weed Everyday
  2. Drop It Like It's Hot (feat Pharell)
  3. Riders on the Storm (Fredwreck Remix)
  4. Beautiful
  5. Young, Wild and Free (feat. Wiz Khalifa & Bruno Mars)
  6. The next episode (feat Dr. Dre)
  7. Still Dre
  8. Sensual Seduction
  9. Vato
  10. That's That
  11. Who Am I (What's My Name)?
  12. Gin and juice
  13. That Good (feat. Wiz Khalifa)
  14. French Inhale (feat. Wiz Khalifa)
  15. La La La
  16. The Next Episode feat. Dr.Dre
  17. Snoop Dogg
  18. Sweat
  19. Go to Church (feat. Ice Cube)
  20. Murder Was The Case
  21. Obrigado, Brasil (feat. Marcelo D2)
  22. Gangsta Shit
  23. Sings
  24. Signs (feat. Justin Timberlake And Charlie Wilson)
  25. Sexual Eruption
  26. Lodi Dodi
  27. Batman & Robin
  28. Gz And Hustlas
  29. Boss Life
  30. Nuthin But a "G" Thang
  31. Snoop D.o. Double G
  32. Remedy (feat. Busta Rhymes & Chris Brown)
  33. Ain't No Fun (If The Homies Can't Have None)
  34. Gangsta Luv feat. The Dream
  35. Stoner's Anthem
  36. Pronto ft. Soulja Boy
  37. Bitch Please
  38. Let's Get Blown
  39. My Medicine
  40. I Wanna Rock
  41. Oh Sookie
  42. Lay Low
  43. Aint Nutt'n But G Thang
  44. Serial Killa
  45. Tha Shiznit
  46. Clint Eastwood
  47. G Funk Intro
  48. Drop It Like It's Hot
  49. That Tree (feat. Kid Cudi)
  50. Wet
  51. Woof
  52. Lollipop (feat. Jay-Z, Nate Dogg, Soopafly)
  53. Gangsta Walk (feat. Daz & Kurupt)
  54. 21 Jump Street
  55. Gangbang Rookie (feat. Pilot)
  56. Smokin' On
  57. I'm Day Dreaming (feat. Redd and Akon)
  58. Gold Rush
  59. Bathtub
  60. Crazy
  61. A Bitch I Knew
  62. Imagine (feat. Dr. Dre)
  63. Gangsta Zone
  64. I Wanna Fuck You
  65. Sensual Seduction [Remix featuring Lil' Kim]
  66. Neva Have 2 Worry
  67. Shake that Shit
  68. Boom (feat. T-Pain)
  69. Superman (feat Willie Nelson)
  70. Wonder What It do
  71. Keep a Nigga High
  72. Can't Stop The Boss (feat. E-40)
  73. Got Beef
  74. Gin And Juice 2
  75. I Believe In You
  76. Paper'd Up *cover version of Eric B. & Rakim's "Paid in Full"* (feat. Mr. Kane, Traci Nelson)
  77. (O.J.) Wake up
  78. Doggy Dogg World
  79. For All My Niggaz & Bitches
  80. Game Of Life
  81. Gangsta Ride
  82. Hustle & Ball
  83. Pimp Slapp'd
  84. Pump Pump
  85. Still a G Thang
  86. The Bidness
  87. Ups & Downs
  88. Doggfather
  89. Buttons
  90. 10 Lil' Crips
  91. I Wanna Love You
  92. Press Play
  93. SD Is Out
  94. Gangsta Like Me
  95. Let It Out
  96. Go Away
  97. Big Pimpin
  98. Dre Day
  99. Ridin In My Chevy
  100. That Tree
  101. California Gurls (Feat. Katy Perry)
  102. Red Light Green Light (Limp Bizkit)
  103. NBA 2k11
  104. Sumthin Like This Night
  105. Gotta Hustle
  106. Baby's Mama
  107. Harder Times (feat. Jahdan Blakkamoore)
  108. Let The Bass Go
  109. Set It Off
  110. Just A G Thang
  111. I Love To Give You Light
  112. Ballin' (feat. The Dramatics,Lil' Half Dead)
  113. From Tha Chuuuch to Da Palace (feat. Bishop Don Magic Juan, The Neptunes)
  114. Stoplight
  115. We Just Wanna Party With You
  116. 20 Dollars To My Name
  117. 20 Minutes
  118. Connected
  119. Cool
  120. D.O.G.'s get lonely 2
  121. Down 4 My Niggas
  122. Eastside Ridaz
  123. Fuck 'em
  124. Hourglass
  125. I Love My Momma
  126. In Love With a Thug
  127. Mission Cleopatra
  128. Now Is The Time
  129. Party with A D.P.G
  130. See Ya When I Get There
  1. Sixx Minutes
  2. Slow Down
  3. So Low
  4. Holidae In
  5. Snoop World
  6. Deep Cover
  7. Snoop Dogg Imagine
  8. Think About It
  9. Gangbangin' 101
  10. Which One Of You
  11. Psst! (Feat. Jamie Foxx)
  12. G'd Up
  13. Change Gone Come
  14. Ghetto
  15. Head Doctor
  16. Hell Yeah (stone Cold Steve Austin Theme)
  17. Midnight Love
  18. Say Somethin
  19. Why Did You Leave Me?
  20. Deez Hollywood Nights
  21. Waste Of Time (com Raphael Saadiq)
  22. Sets Up
  23. Staxxx In My Jeans
  24. Those Gurlz
  25. One Chance (Make It Good)
  26. Too Black
  27. Sexual Eruption (com Snoop Dogg)
  28. Groove On
  29. Been Around The World
  30. Whateva U Do
  31. Intro
  32. Luv Drunk
  33. El Lay (feat. Marty James)
  34. I Don't Need No Bitch (feat. Devin The Dude & Kobe
  35. Dirty Dancer (feat. Trey Songz)
  36. Eyez Closed (Feat. Kanye West / John Legend)
  37. Peer Pressure (feat. Traci Nelson)
  38. Your Sexy Sex (feat Will.i.am)
  39. Take U Home
  40. Winning (feat Charlie Sheen)
  41. Wild Thing (feat. Bob Sinclar)
  42. Light My Fire (feat. Mr Capone-e)
  43. Keep It Crackin Like
  44. U Hear Me
  45. Why They Call U Bitch
  46. Faden Away
  47. Issues
  48. Ready 2 Ryde
  49. I Luv It
  50. Loosen' Control
  51. World War Iii
  52. Vapors
  53. Dogg's Turismo 3
  54. 187
  55. Bang Out
  56. Can I Get a Flicc Witchu
  57. Don't Let Go
  58. Gangsta Move
  59. Girl like U
  60. Pass It Pass It
  61. Promise I
  62. Snoop Bounce
  63. Trust Me
  64. Y'all Gone Miss Me
  65. Snoops Upside Your Head
  66. Boss Playa
  67. Dogghouse
  68. Don't Be Foolish
  69. LAX (Feat. Ice Cube)
  70. Candy (Drippin' Like Water) (feat. Daz Dillinger, E-40, Goldie Loc, Kurupt, MC Eiht)
  71. Don't Stop (feat. Kurupt, War Zone, Goldie Loc, Kam, MC Eiht)
  72. She Don't Know My Name (Nelly ft. Snoop Dogg & Ron Isley)
  73. Out The Moon (Boom, Boom, Boom)
  74. 2 of Amerikaz Most Wanted
  75. x
  76. Conversations
  77. Where My Dogs At (feat. Bow Wow)
  78. Hollywood Bank Robbery
  79. Nigga 4 Life
  80. Stacey Adams
  81. Can't Say Goodbye (com Charlie Wilson)
  82. Girls, Girls, Girls
  83. Protocol
  84. New Year's Eve (feat. Marty James)
  85. For The Good Times (Feat. Hustle Boyz)
  86. Platinum (r. Kelly)
  87. Really Raw (Feat Tyga, Pharrell & The Game)
  88. The Weed Iz Mine (Feat. Wiz Khalifa)
  89. California King Bed (Remix) (feat. Rihanna)
  90. Dev's Theme (feat. Wiz Khalifa)
  91. 1st We Blaze It Up
  92. Own My Way
  93. House Party
  94. (tear 'em Off) Me & My Doggz
  95. 2001
  96. Ain't Nut'in Personal
  97. Back Up Off Me
  98. Betta Days
  99. Blueberry
  100. Break a Bitch Til I Die
  101. Bring It On
  102. Buss'n Rocks
  103. Can U Control Yo Hoe
  104. Chronic Break
  105. Come And Get With Me
  106. Dogghouse In Your Mouth
  107. Doggyland
  108. Doggz Gonna Get Ya
  109. Doin' Too Much
  110. Don't Tell
  111. Downtown Assassins
  112. Dp Gangsta
  113. Freaky Tales
  114. Freestyle Conversation
  115. Fresh Pair Of Panties On
  116. Friends
  117. From Long Beach 2 Brick City
  118. G Bedtime Stories
  119. Get Bout It & Rowdy
  120. Ghetto Symphony
  121. Groupie
  122. Hennesey and Buddah
  123. Hoes, Money, And Clout
  124. Hooked
  125. Hoop Dreams (He Got Game)
  126. I Miss That Bitch
  127. It Blows My Mind
  128. I'm Threw Witchu
  129. Just Dippin'
  130. Late Night
  1. Life In The Projects
  2. Mac Bible Chapter 211 Verse 20-21
  3. My Heat Goes Boom
  4. Oh No
  5. Payin' for pussy
  6. Perfect
  7. Picture This
  8. Snoopafella
  9. Snoop's Upside Your Head
  10. Somethin Bout Yo Bidness
  11. Step Yo Game Up
  12. Sticky Fingers
  13. Suited N Booted
  14. Tha Doggfather
  15. That's The Shit
  16. The One And Only
  17. Tru Tank Dogs
  18. True Lies
  19. U Betta Recognize (pump Pump Intro)
  20. Up Jump Tha Boogie
  21. What Cha Gon Do?
  22. You Betta Ask Somebody (gz And Hustlas Intro)
  23. You Got What I Want
  24. You Thought
  25. From Tha Chuuuch To Da Palace
  26. Wasn't Your Fault
  27. Dance With Me
  28. No Evil
  29. I'm Fly
  30. Ride On Caught Up
  31. Santa Claus Goes Straight to the Ghetto
  32. The Boss Would Like To See You
  33. Dolomite
  34. Get A Light
  35. Round Here
  36. Snoop Dogg Intrology
  37. Beat Up On Yo Pads
  38. Don't Do The Crime (aka Death Row Killaz)
  39. How We Roll (interlude Crip Song)
  40. A Message 2 Fat Cuzz
  41. Bigger Business
  42. Dogg Pound Gangstaville
  43. Double Up
  44. Do it
  45. Like this
  46. 213 Tha Gangsta Clicc
  47. Intrology
  48. Buck 'Em
  49. C-walkin
  50. County Blues
  51. Game Court
  52. Game Don't Wait
  53. Gz Up, Hoes Down *
  54. Let's Play House G-Dub remix
  55. Intro (Tha Last Meal)
  56. Lil' Ghetto Boy
  57. Lodi Dodi Intro
  58. Me And My Doggs
  59. No Thang On Me
  60. Show Me Love
  61. Snoop St. Ide's Promo
  62. Tha G in Deee
  63. Tha Mac Bible
  64. Twist Yo Body
  65. Welcome 2 Tha House
  66. Crip Hop
  67. I Don't Know
  68. Ride 4 Me
  69. When I Grow Up
  70. Be Thankful
  71. Like Rock Stars
  72. Father Hood Theme Song
  73. Life Of Tha Party (com Mistah Fab e Too Short)
  74. Make it Clap
  75. Huxtibles
  76. Give It 2 'Em Dogg
  77. Hit Rocks
  78. Sad But True
  79. Singh Is King
  80. We Want The Funk
  81. That's Tha Homie
  82. Leave Me Alone
  83. I Can't Swim
  84. Brake Fluid (Biiitch Pump Yo Brakes)
  85. Traffic Jam
  86. Intro (Tha Doggfather)
  87. Wrong Idea
  88. Don't Fight The Feelin
  89. Deeez Nuuuts
  90. Death Row Is Bitches
  91. Chin Check
  92. Bitches Ain't Shit
  93. Big Bang Theory
  94. Balls Of Steel
  95. Back Up Ho
  96. Eastside Party
  97. A Word Witchya!
  98. I Pledge Alligence
  99. Different Languages
  100. 2 Minute Warning
  101. Thangs We Do (Feat. Play-N-Skillz)
  102. Icu (feat. Terrace Martin)
  103. It's D Only Thang
  104. Raised In Da Hood
  105. We Ain't Gotta Go (feat. Terrace Martin & J. Black)
  106. Choose
  107. If I Was You (Omg) (feat Far East Movement)
  108. I Can't Take The Heat (feat. M.i.a.)
  109. Hall Of Fame (feat. Deion Sanders)
  110. Rollin In My Malibu
  111. Show U How a Gangsta Do
  112. Breathe It In
  113. Breathe It In
  114. 1st We Blaze It Up
  115. Show u How a Gangsta Do
  116. Emergency (feat. Audio Playground Avec Doug St-louis)
  117. World Class (feat. Wiz Khalifa)
  118. Take a Hike
  119. In Dank We Trust
  120. Funny Hoes
  121. Taste
  122. Cold Game
  123. Another Day
  124. Afro Puffs (feat. Lady Of Rage )
  125. Losin' Control
  126. Boulevard
  127. The Boys (feat. Girls' Generation)
  128. No Ordinary Affair (Feat. Iza)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais