Wrong Idea

Snoop Dogg

[Snoop]
Whassup nephew?
Sittin here choppin game, my nigga Bad Azz
Niggaz get the misconception of us
cause we so cold at what we do
But I really wanna let niggaz know what's happenin though
You feel me?

[Chorus: KoKane, Snoop]
[K] Now I don't want anybody
to get the wrong idea about me
I don't have nothin to hide
I want the world to see..
[S] I'm a gangsta gangsta
Gangsta niggaz do your dance
(C-Walk, C-Walk homey, yeah)
Gangsta bitches wave yo' hands

[Bad Azz]
See me, I'm bout my money my paper I'm bout my dollars
Poppin collars with this mac and this slack and these two revolvers
See we smoke and go (?) cause the bitch ain't never shit to me
and pussy stay sellin, so I never let it get to me
The shit to me is simple, it relies on credentials
We credible individuals, ahead of you we original
Better known as criminals, thuggin off on the stereo
Killin 'em on the radio, some of them wanna hate me though
Fuck 'em cause they can't see me doe and here we go again
The jealousy (?) over success, just keep you slower
While, you get nothin, we keep gettin more
Pump pump the jam up, drop drop the top
Hit hit the switch and smash down the block
And oh yeah this Long Beach so you know when you see a nigga
And don't never get the wrong idea nigga
(Yeah, nigga what?) Holla at 'em

[Chorus]

[Snoop Dogg]
I keep my khakis creased, hat tilted to the East
On a bitch I remain the beast, none the least
Police try to cuff me and stuff me in the back
of they patrol car, cause I'm a former parole star
With the cool name, this nigga here's a fool mayn
Go on and do yo' thang, gang-bang
in the hood and in Hollywood
Record company executives think it's all to the good
Get to showin me around they house, then he slide me in the back
and had the nerve to try to buy me out, check this out mayn
I'm down with P, and D-R-E
A real nigga from the motherfuckin L.B.C.
I just look like this, I stay down for the twist
I'm real with this, deep as abyss
I gave you a pound, then I gave yo' wife a kiss
I had to dip cause y'all was full of that bullsheeit

[Chorus] - 3X

{*singing ad libs by KoKane to fade*}

Composição: D. Drew / Larry Blackmon / Snoop Dogg · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Angelo
742 exibições
Ver mais fotos
  1. Smoke Weed Everyday
  2. Drop It Like It's Hot (feat Pharell)
  3. Beautiful
  4. Sensual Seduction
  5. Young, Wild and Free (feat. Wiz Khalifa & Bruno Mars)
  6. Still Dre
  7. That Good (feat. Wiz Khalifa)
  8. Riders on the Storm (Fredwreck Remix)
  9. The next episode feat Dr. Dre
  10. French Inhale (feat. Wiz Khalifa)
  11. That's That
  12. Sweat
  13. Vato
  14. Gin and juice
  15. Who Am I (What's My Name)?
  16. Boss Life
  17. Obrigado, Brasil (feat. Marcelo D2)
  18. Sexual Eruption
  19. Murder Was The Case
  20. Go to Church (feat. Ice Cube)
  21. Pronto ft. Soulja Boy
  22. Oh Sookie
  23. Signs (feat. Justin Timberlake And Charlie Wilson)
  24. I Wanna Fuck You
  25. The Next Episode feat. Dr.Dre
  26. My Medicine
  27. Snoop Dogg
  28. Gangsta Luv feat. The Dream
  29. Sings
  30. Boom (feat. T-Pain)
  31. Lay Low
  32. Bitch Please
  33. Snoop D.o. Double G
  34. Lodi Dodi
  35. Lollipop (feat. Jay-Z, Nate Dogg, Soopafly)
  36. Ain't No Fun (If The Homies Can't Have None)
  37. (O.J.) Wake up
  38. Gangsta Shit
  39. La La La
  40. Let's Get Blown
  41. Doggy Dogg World
  42. That Tree (feat. Kid Cudi)
  43. Own My Way
  44. Remedy (feat. Busta Rhymes & Chris Brown)
  45. Batman & Robin
  46. 10 Lil' Crips
  47. Candy (Drippin' Like Water) (feat. Daz Dillinger, E-40, Goldie Loc, Kurupt, MC Eiht)
  48. Wet
  49. Stoner's Anthem
  50. 20 Dollars To My Name
  51. Gz And Hustlas
  52. Drop It Like It's Hot
  53. Nuthin But a "G" Thang
  54. NBA 2k11
  55. Party with A D.P.G
  56. The Boss Would Like To See You
  57. She Don't Know My Name (Nelly ft. Snoop Dogg & Ron Isley)
  58. Dre Day
  59. G Funk Intro
  60. Think About It
  61. Buttons
  62. Crazy
  63. Tha Shiznit
  64. Gin And Juice 2
  65. Serial Killa
  66. Don't Stop (feat. Kurupt, War Zone, Goldie Loc, Kam, MC Eiht)
  67. Neva Have 2 Worry
  68. That Tree
  69. California Gurls (Feat. Katy Perry)
  70. I Don't Need No Bitch (feat. Devin The Dude & Kobe
  71. Smokin' On
  72. I'm Day Dreaming (feat. Redd and Akon)
  73. Bathtub
  74. Pimp Slapp'd
  75. Snoop's Upside Your Head
  76. Wasn't Your Fault
  77. Gangbangin' 101
  78. Gangsta Zone
  79. Deez Hollywood Nights
  80. Life Of Tha Party (com Mistah Fab e Too Short)
  81. Gangsta Like Me
  82. Red Light Green Light (Limp Bizkit)
  83. Light My Fire (feat. Mr Capone-e)
  84. Keep It Crackin Like
  85. Keep a Nigga High
  86. Baby's Mama
  87. Woof
  88. World War Iii
  89. Aint Nutt'n But G Thang
  90. I Believe In You
  91. I Love To Give You Light
  92. Freestyle Conversation
  93. Hennesey and Buddah
  94. I'm Threw Witchu
  95. Perfect
  96. Somethin Bout Yo Bidness
  97. Step Yo Game Up
  98. Tha Doggfather
  99. Tru Tank Dogs
  100. Y'all Gone Miss Me
  101. Dance With Me
  102. No Evil
  103. Deep Cover
  104. Imagine (feat. Dr. Dre)
  105. 2 of Amerikaz Most Wanted
  106. Intrology
  107. Buck 'Em
  108. Gangsta Walk (feat. Daz & Kurupt)
  109. Hell Yeah (stone Cold Steve Austin Theme)
  110. Sensual Seduction [Remix featuring Lil' Kim]
  111. Press Play
  112. Those Gurlz
  113. Sexual Eruption (com Snoop Dogg)
  114. I Wanna Rock
  115. Different Languages
  116. New Year's Eve (feat. Marty James)
  117. The Weed Iz Mine (Feat. Wiz Khalifa)
  118. Wonder What It do
  119. California King Bed (Remix) (feat. Rihanna)
  120. Emergency (feat. Audio Playground Avec Doug St-louis)
  121. World Class (feat. Wiz Khalifa)
  122. Taste
  123. Another Day
  124. House Party
  125. Gold Rush
  126. Clint Eastwood
  127. 187
  128. Paper'd Up *cover version of Eric B. & Rakim's "Paid in Full"* (feat. Mr. Kane, Traci Nelson)
  129. Stoplight
  1. 2001
  2. Bang Out
  3. Blueberry
  4. Can U Control Yo Hoe
  5. Cool
  6. D.O.G.'s get lonely 2
  7. Doggz Gonna Get Ya
  8. Doin' Too Much
  9. Don't Tell
  10. Down 4 My Niggas
  11. Fresh Pair Of Panties On
  12. Friends
  13. G Bedtime Stories
  14. Gangsta Move
  15. Groupie
  16. Hourglass
  17. Hustle & Ball
  18. I Miss That Bitch
  19. It Blows My Mind
  20. Just Dippin'
  21. My Heat Goes Boom
  22. Oh No
  23. Pass It Pass It
  24. Picture This
  25. Pump Pump
  26. See Ya When I Get There
  27. Slow Down
  28. Snoop Bounce
  29. Snoopafella
  30. So Low
  31. Sticky Fingers
  32. Still a G Thang
  33. The Bidness
  34. The One And Only
  35. U Betta Recognize (pump Pump Intro)
  36. Up Jump Tha Boogie
  37. Ups & Downs
  38. What Cha Gon Do?
  39. You Got What I Want
  40. From Tha Chuuuch To Da Palace
  41. Holidae In
  42. Snoops Upside Your Head
  43. Boss Playa
  44. Snoop World
  45. Santa Claus Goes Straight to the Ghetto
  46. Doggfather
  47. Don't Be Foolish
  48. Snoop Dogg Imagine
  49. Snoop Dogg Intrology
  50. Which One Of You
  51. A Bitch I Knew
  52. Don't Do The Crime (aka Death Row Killaz)
  53. Out The Moon (Boom, Boom, Boom)
  54. x
  55. I Wanna Love You
  56. Where My Dogs At (feat. Bow Wow)
  57. Game Don't Wait
  58. Head Doctor
  59. Nigga 4 Life
  60. Snoop St. Ide's Promo
  61. Welcome 2 Tha House
  62. Ride 4 Me
  63. When I Grow Up
  64. Father Hood Theme Song
  65. SD Is Out
  66. Sets Up
  67. Staxxx In My Jeans
  68. Sad But True
  69. Groove On
  70. Protocol
  71. Intro (Tha Doggfather)
  72. Deeez Nuuuts
  73. Bitches Ain't Shit
  74. Big Bang Theory
  75. Intro
  76. Luv Drunk
  77. 2 Minute Warning
  78. Thangs We Do (Feat. Play-N-Skillz)
  79. For The Good Times (Feat. Hustle Boyz)
  80. Icu (feat. Terrace Martin)
  81. Gangbang Rookie (feat. Pilot)
  82. Raised In Da Hood
  83. We Ain't Gotta Go (feat. Terrace Martin & J. Black)
  84. Eyez Closed (Feat. Kanye West / John Legend)
  85. Really Raw (Feat Tyga, Pharrell & The Game)
  86. Peer Pressure (feat. Traci Nelson)
  87. I Can't Take The Heat (feat. M.i.a.)
  88. Dev's Theme (feat. Wiz Khalifa)
  89. Wild Thing (feat. Bob Sinclar)
  90. Rollin In My Malibu
  91. Breathe It In
  92. 1st We Blaze It Up
  93. 1st We Blaze It Up
  94. Show u How a Gangsta Do
  95. Gotta Hustle
  96. Afro Puffs (feat. Lady Of Rage )
  97. Harder Times (feat. Jahdan Blakkamoore)
  98. Let The Bass Go
  99. The Boys (feat. Girls' Generation)
  100. Can't Stop The Boss (feat. E-40)
  101. Got Beef
  102. Issues
  103. Set It Off
  104. Ready 2 Ryde
  105. I Luv It
  106. Just A G Thang
  107. Loosen' Control
  108. Vapors
  109. Dogg's Turismo 3
  110. Ballin' (feat. The Dramatics,Lil' Half Dead)
  111. From Tha Chuuuch to Da Palace (feat. Bishop Don Magic Juan, The Neptunes)
  112. We Just Wanna Party With You
  113. (tear 'em Off) Me & My Doggz
  114. 20 Minutes
  115. Ain't Nut'in Personal
  116. Back Up Off Me
  117. Betta Days
  118. Break a Bitch Til I Die
  119. Bring It On
  120. Buss'n Rocks
  121. Can I Get a Flicc Witchu
  122. Chronic Break
  123. Come And Get With Me
  124. Connected
  125. Dogghouse In Your Mouth
  126. Doggyland
  127. Don't Let Go
  128. Downtown Assassins
  129. Dp Gangsta
  1. Eastside Ridaz
  2. For All My Niggaz & Bitches
  3. Freaky Tales
  4. From Long Beach 2 Brick City
  5. Fuck 'em
  6. Game Of Life
  7. Gangsta Ride
  8. Get Bout It & Rowdy
  9. Ghetto Symphony
  10. Girl like U
  11. Hoes, Money, And Clout
  12. Hooked
  13. Hoop Dreams (He Got Game)
  14. I Love My Momma
  15. In Love With a Thug
  16. Late Night
  17. Life In The Projects
  18. Mac Bible Chapter 211 Verse 20-21
  19. Mission Cleopatra
  20. Now Is The Time
  21. Payin' for pussy
  22. Promise I
  23. Sixx Minutes
  24. Suited N Booted
  25. That's The Shit
  26. True Lies
  27. Trust Me
  28. You Betta Ask Somebody (gz And Hustlas Intro)
  29. You Thought
  30. I'm Fly
  31. Ride On Caught Up
  32. Dogghouse
  33. Dolomite
  34. Get A Light
  35. Round Here
  36. LAX (Feat. Ice Cube)
  37. Beat Up On Yo Pads
  38. Psst! (Feat. Jamie Foxx)
  39. G'd Up
  40. How We Roll (interlude Crip Song)
  41. A Message 2 Fat Cuzz
  42. Bigger Business
  43. Dogg Pound Gangstaville
  44. Double Up
  45. Do it
  46. Like this
  47. Conversations
  48. 213 Tha Gangsta Clicc
  49. C-walkin
  50. Change Gone Come
  51. County Blues
  52. Game Court
  53. Ghetto
  54. Hollywood Bank Robbery
  55. Gz Up, Hoes Down *
  56. Let's Play House G-Dub remix
  57. Intro (Tha Last Meal)
  58. Lil' Ghetto Boy
  59. Midnight Love
  60. Lodi Dodi Intro
  61. Me And My Doggs
  62. No Thang On Me
  63. Show Me Love
  64. Tha G in Deee
  65. Tha Mac Bible
  66. Stacey Adams
  67. Twist Yo Body
  68. Crip Hop
  69. I Don't Know
  70. Be Thankful
  71. Like Rock Stars
  72. Say Somethin
  73. Why Did You Leave Me?
  74. Can't Say Goodbye (com Charlie Wilson)
  75. Waste Of Time (com Raphael Saadiq)
  76. Make it Clap
  77. Huxtibles
  78. One Chance (Make It Good)
  79. Let It Out
  80. Girls, Girls, Girls
  81. Too Black
  82. Give It 2 'Em Dogg
  83. Hit Rocks
  84. Singh Is King
  85. We Want The Funk
  86. That's Tha Homie
  87. Leave Me Alone
  88. I Can't Swim
  89. Brake Fluid (Biiitch Pump Yo Brakes)
  90. Go Away
  91. Traffic Jam
  92. Wrong Idea
  93. Don't Fight The Feelin
  94. Death Row Is Bitches
  95. Chin Check
  96. Big Pimpin
  97. Been Around The World
  98. Balls Of Steel
  99. Back Up Ho
  100. 21 Jump Street
  101. Eastside Party
  102. Ridin In My Chevy
  103. Whateva U Do
  104. A Word Witchya!
  105. I Pledge Alligence
  106. Shake that Shit
  107. El Lay (feat. Marty James)
  108. It's D Only Thang
  109. Platinum (r. Kelly)
  110. Dirty Dancer (feat. Trey Songz)
  111. Choose
  112. Superman (feat Willie Nelson)
  113. Sumthin Like This Night
  114. Your Sexy Sex (feat Will.i.am)
  115. Take U Home
  116. Winning (feat Charlie Sheen)
  117. If I Was You (Omg) (feat Far East Movement)
  118. Hall Of Fame (feat. Deion Sanders)
  119. Show U How a Gangsta Do
  120. Breathe It In
  121. Take a Hike
  122. In Dank We Trust
  123. U Hear Me
  124. Funny Hoes
  125. Why They Call U Bitch
  126. Cold Game
  127. Losin' Control
  128. Boulevard
  129. Faden Away
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais