Letras de músicas - Letras.mus.br

Tear It Up

Soulja Boy

Blast gang in this mother f-cka
Money, power,
You already know!
Tell my friends that the wait is over
Blast gang, bitch we're taking over!
… little dre a.k.a souljaa
So much money in my pockets, bitch i thought i told ya!
Blast! now blast gang on the beast mode
Right pockets on c notes
Got a luck form the west to the east coast
Swisher sweet and the kush, that's how we smoke
I hit the mall spit the g today
Cash down like i ain't need ta cake…
Niggas talking like beezy fake
Trying to count my pockets like what beezy ate
It's not a question if i'm strap mane
Fifteen when i dove in the rap game
Two straps cocked back like max payne
Niggas ask me what's the word, bitch its blast gang!!

Gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Gonna tear it up
Yeah, boy i'm gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Bitch we gonna tear it up
Yeah, boy i'm gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Yeah we gonna tear it up

My snap back on some customs shit
These other niggas on some busta shit!
I swear i'm broke, nigga make me sick
This why a nigga so arrogant
And they couldn't find a residence
Got a young nigga feeling like the president
Every time i drop, them niggas copy me
I swear to god them niggas watching me!
I ain't a doe so why they knocking me
On everything i love ain't no stopping me
Yeah,blast gang gettin' paid still i might
Chill and blow a l with yunq eill
..i don't spin like windmills
My record label spill bout ten mil…
When the smoke clears, the young nigga still here
Blast gang, in ya damn ear!

Gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Gonna tear it up
Yeah, boy i'm gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Bitch we gonna tear it up
Yeah, boy i'm gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Yeah we gonna tear it up

I heard em talkin' soulja boy a flashy nigga,
But keep your mouth closed if you're talkin' bitch
Comfortable vehicles bitch just to match my figures
And the blast gang still blastin' niggas
To the eddy that's how fast the new audi go…
Linen blu diamonds like mario
Homie, bitch hoes i ain't want the hoe…
The world is mine, bitch i want to glow!
Haters access get denied
On a red carpet, no court recri
All these rappers made me laugh looking hella tired …
Then this morning i got hella fried…
Said a prayer and i got back to the dollar sign
I got hella thoughts in my mind
Like forty million that i can't touch
Any place, any time, nigga and what!

Gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Gonna tear it up
Yeah, boy i'm gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Bitch we gonna tear it up
Yeah, boy i'm gonna tear it up
Yeah boy, i'm gonna tear it up
Yeah we gonna tear it up

1.209 exibições
Ver mais fotos
  1. Kiss Me Thru The Phone
  2. Crank That
  3. Crank Dat (Souja Boy)
  4. Crank Dat (Soulja Boy)
  5. Turn My Swag On
  6. Pretty Boy Swag
  7. Blowing Me Kisses
  8. Swag
  9. Tell 'Em
  10. Love Me
  11. Molly With That Lean
  12. Speakers Going Hammer
  13. I'm Swaggin
  14. Mean Mug (Ft 50 Cent)
  15. Soulja Boy Tellem
  16. Yahhh!
  17. AK47
  18. New New
  19. We Ready
  20. Hustlin'
  21. My City
  22. Now I'm On (feat. BobbyWorld)
  23. Phone Call
  24. Soulja Girl
  25. Señorita
  26. Successful
  27. Pronto
  28. Goku
  29. Hold You Down
  30. In My Zone
  31. Been Thinkin
  32. Doo Doo Head
  33. I'll Do It
  34. Let Me Get Em
  35. Snap And Roll
  36. She Thirsty
  37. Go Hard
  38. Patriotic
  39. Daze
  40. PlayBall (feat Drake)
  41. 2 Milli
  42. Grammy (feat. Ester Dean)
  43. Stacks On Deck
  44. Smooky
  45. Hero
  46. Good Life
  47. Juice
  48. Boom
  49. Anime
  50. Zan Wit That Lean
  51. Lady (Blowing Me Kisses) (feat Lloyd)
  52. Bad (feat. Chris Brown)
  53. Ocean Gang Splash
  54. Tear It Up
  55. Gucci And Gold
  56. Handsome
  57. I Can't See Em
  58. Guap Down
  59. K.I.N.G.
  60. I Love You
  61. She Got That Swag
  62. Bandz On Me
  63. Intro (23)
  64. Snapback & Tattoos
  65. Stylin'
  66. All Gold Everything
  67. Break The Bank
  68. Swisher Sweet Swag
  69. Triple Beam
  70. Bugatti (feat. Rich the King)
  71. Come Try It
  72. Stop Then Snap
  73. 10 On Pump 4
  74. Bootymeat
  75. I Got Me Some Bapes
  76. It Ain't Called Fo
  77. Put Ya Left Foot In
  78. Shootout (Pool Palace)
  79. Soulja Boy Ain't Got No Money
  80. Super Fresh
  81. Whats Hannenin'
  82. Churp (Hit Me Up)
  83. Do It Like Dat
  84. Do Yo Shuffle Folk
  85. Don't Do Me
  86. Give Me A High Five
  87. Joccin On Yo Bitch Ass
  88. Just Got My Report Card
  89. Pimp Slap Dat Hoe
  90. Skating Rink
  91. Test My Nutz
  92. You Can't Get Like Me
  93. Look @ Me
  94. You Got Mail (I Got)
  95. Wut U Gone Do Mane
  96. Im Crunk Off In Dis Bich
  97. Girl U Stank, Take A Bath Remix
  98. Get Silly
  99. Diss To Everybody
  100. Pass it to Arab
  101. Nope
  102. Bapes (feat. Arab)
  103. Sidekick
  104. Donk
  105. Report Card
  106. Don't Get Mad
  107. Walk It Out
  108. Sidekick
  109. Crank soulja boy single
  110. Bust A Move
  111. I Know You Hate Me
  112. The Dre
  113. iDance
  114. Zooted
  115. Gucci Bandana
  116. Photo Shoot
  117. Marco Polo
  118. Super Soak
  119. Blow My Booty Hoe
  120. Do Da Right Thing
  1. Ending All Da Beef (feat. Arab)
  2. Late Night Call (I'm Horny)
  3. SOD Money Gang Freestyle
  4. Stanroy
  5. Steelo
  6. You On That List
  7. Bird Walk
  8. Crank Dat Spiderman
  9. Yamaha Mama (feat. Sean Kingston)
  10. Eazy
  11. Love & Hate
  12. In Da Club Goin Hard
  13. Shoppin' Spree
  14. Go Head
  15. Wit My Yums On
  16. Hey You There
  17. Rubber Bands
  18. Booty Got Swag
  19. I'm Bout Tha Stax
  20. Pow
  21. I Pray (Outro)
  22. Whoop Rico
  23. Angel Girl
  24. 1st Class
  25. Swag Flu
  26. Wasted
  27. All Black Everything
  28. Work
  29. All The Way Turnt Up (ft. Roscoe Dash)
  30. My Dougie
  31. My Barbie
  32. I Fucked Yo Bitch (ft. Calico Jonez)
  33. The Best
  34. Lion Music
  35. Rich Girl
  36. Rich Girl
  37. Magic
  38. Digital
  39. Extra
  40. Be Quiet (Feat. Tyga)
  41. I'm Ballin'
  42. This Is What You Become
  43. First Day Of School
  44. Hey Cutie (feat. Trey Songz)
  45. 30 Thousand, 100 Million (feat. Lil B)
  46. Do It Big
  47. Delirious (ft. Vistoso Bosses)
  48. Go To War
  49. Pistol Play
  50. 1UP
  51. Weed Shoes
  52. Skinny Niggaz Running Shit
  53. Hate Me Later
  54. 360
  55. Movie
  56. Bitches Goin Ham
  57. The Vampire Gang
  58. Save Our Community
  59. Get Money Niggas (Feat. Bow Wow)
  60. All I Want
  61. Getting Paid
  62. Hundred One's
  63. Retro Gamer
  64. Flow So Dumb
  65. Let My Swag Get At You
  66. Steez
  67. Take Over
  68. Turn Colors
  69. Live Life
  70. Fly
  71. Gettin' Money (feat. Jbar)
  72. I Love My Fans
  73. I Love My Haters
  74. Touchdown
  75. Too Juiced Up
  76. Buku
  77. Rich Hoe (feat Lil B)
  78. Gucci Louie (feat JBar)
  79. Fire It Up (feat Hood Boss)
  80. What You Know (feat JBar)
  81. I Done Came Up
  82. Kill Bill
  83. Stick Em Up
  84. Twitter
  85. Omg II
  86. Love Money (feat. Big Sean)
  87. Three Times
  88. Swag Daddy
  89. Let's Be Real
  90. Fuck Bow Wow
  91. Charlie Sheen
  92. Bring Dat Beat Back
  93. That Booty
  94. Bammer, Bammer, Bammer
  95. Too Faded (feat. Game)
  96. White Lights
  97. I'm Leanin
  98. NuReligion
  99. P.A.P.E.R.
  100. 50/13
  101. Willy Wonka
  102. Old And New Money
  103. Love Soulja
  104. It's Cool
  105. Lebron James
  106. Gettin Cake
  107. Huslt
  108. Down
  109. I Turn Up So Hard
  110. Young & Flexin
  111. I Cant Help It
  112. Blackberry
  113. All I See Is Bandz
  114. Pockets Fat
  115. I Be High
  116. Ask Around
  117. I'm Gettin' It (feat. Soulja Kid)
  118. Catch Me If You Can
  119. Brick$
  120. Foreign Whip
  1. Headed To a Check
  2. Fire Flame
  3. Cuban Link
  4. Murder (feat. Trav)
  5. No Goons
  6. Look What I Just Did
  7. Loaded
  8. Soulja Walk
  9. Pour Up
  10. No Game
  11. Remix (feat. Diamond)
  12. Is U Ready
  13. I'm Gettin' Money
  14. Trap Swag
  15. Straight Out The Trap
  16. No Pad No Pen
  17. No Hook
  18. Jordans Gold Chains (feat. Paul Allen)
  19. King Music
  20. Slangin' Chickens
  21. Skittles
  22. Started From The Bottom (Freestyle)
  23. Ridin' Round
  24. Call Of Duty
  25. Pharaoh
  26. Jackie Chan
  27. Cash Swag
  28. Everybody Hoe (feat. Sean Kingston)
  29. Come On
  30. Flexin
  31. Life After Fame
  32. Mr. Miyagi
  33. Rollie
  34. Sippin' Lean
  35. So Much Ice
  36. Inked Up (feat.Wiz KKhalifa)
  37. Waddup Wit It
  38. Yea Yea
  39. Water Whippin'
  40. What up
  41. WTF
  42. That Nigga Not Me (Hopsin Diss)
  43. That's My Nigga
  44. Zan With That Lean
  45. Danger
  46. Dop Boy
  47. I Got Them Racks
  48. Foreign Cars
  49. For a Minute
  50. Foreign
  51. I Can't Trust Them
  52. I Don't
  53. In Love With Chanel
  54. 4x
  55. Guap
  56. Blow a Pack
  57. Froze
  58. I Got a Bag
  59. Count It
  60. Givenchy
  61. Hop Out
  62. There Go Soulja
  63. Soulja Banger
  64. This Weed Loud
  65. On The Low
  66. Thug Story
  67. Pour It Up
  68. Soulja Boy/Blvd Supply
  69. My Niggaz
  70. OGOD
  71. Rolex On My Wrist
  72. Smoke
  73. Splashin'
  74. Stop Flexin'
  75. Wake N Bake
  76. Turn Up
  77. Money
  78. Spazzin'
  79. Who Dat Boy
  80. Oprah Winfrey
  81. Real Things
  82. Red Eye
  83. Ride Foreign
  84. Rude AF
  85. I'm Boomin'
  86. Real Money (Cali Life)
  87. Make My City Proud
  88. I'm Winning
  89. Juice II
  90. Talking Winning
  91. For My Money
  92. Eater
  93. Comin' Thru
  94. 1000
  95. Kickin Shit
  96. T.U.
  97. Ugly
  98. Rockstar
  99. That Theme
  100. Outro
  101. Everything Blasted
  102. Fuck Around (Buck)
  103. Great Seal
  104. Karl Lagerfield
  105. Moving (feat. Agoff)
  106. Based
  107. S.O.E.
  108. More Than I Can
  109. S.O.D.M.G
  110. Wyd
  111. Gold On Deck
  112. Make It Work
  113. Macklemore
  114. I Got That Sack
  115. Giuseppe's
  116. Fuck That Flo
  117. Harder
  118. Extraterrestrial
  119. Time Is Money
  120. Gas (feat. Migos)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais