Letras de músicas - Letras.mus.br

Love Lost

Trey Songz

Reminising I remember me and you we used to play with the dogs
While you were sleep id stare, stare while you lay in my arms
And now im stuck on stupid rain forrest couldnt get wetter than you get
I used to beat it up you gave me your love I abused it now im facing the music

Oh how I yearn for your touch im so lonely now that you left me
If I could run away you know I would
And im hurtin cause girl I never loved you like I should
When your love is lost
Your whole worlds thrown off
When the one you need dont need you
What do you do when love is lost

I was trippin wouldnt listen now im sitting sipping shots at the bar
Now im riding to the 90's hits listening to aerosmith
I dont wanna close my eyes dont wanna fall asleep
Tell me how I can I be fly without the wind beneath my wings

Oh how I yearn for your touch im so lonely now that you left me
If I could run away you know I would
And im hurtin cause girl I never loved you like I should
When your love is lost
Your whole worlds thrown off
When the one you need dont need you
What do you do when love is lost

And now I see
The man you need
When I look into the mirror I see change
And I close my eyes and wish you could see the same
But its too late

When your love is lost
Your whole worlds thrown off
When the one you need dont need you
What do you do

When your love is lost
Your whole worlds thrown off
When the one you need dont need you
What do you do when love is lost

Lost gone out the window
When love is lost
Lost cant see your love no more
When the one you need dont need you
What do you do when love is lost

Composição: Edrick Miles / Tremaine Neverson / Troy Taylor · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Rodrigo
2.668 exibições
Ver mais fotos
  1. Na Na
  2. Foreign
  3. Heart Attack
  4. Love Faces
  5. Simply Amazing
  6. Smart Phones
  7. Change Your Mind
  8. Cake
  9. Sex Ain't Better Than Love
  10. Can't Be Friends
  11. Neighbors Know My Name
  12. Already Taken
  13. All We Do
  14. I Need a Girl
  15. Can't Help But Wait
  16. Bottoms Up (Feat. Nicki Minaj)
  17. Touchin, Lovin (feat. Nicki Minaj)
  18. Never Again
  19. Dive In
  20. Say Aah (Feat. Fabolous)
  21. What's Best For You
  22. Y.A.S.
  23. Serial
  24. Wonder Woman
  25. Missing You
  26. One Love
  27. Dead Wrong (feat. Ty Dolla $ign)
  28. On Top
  29. Late Night (feat. Juicy J)
  30. You Belong To Me
  31. Hail Mary (feat. Young Jeezy & Lil Wayne)
  32. Fumble
  33. Yes, No, Maybe
  34. Disrespectful (feat. Mila J)
  35. Last Time
  36. Inside II
  37. I Invented Sex
  38. I Don't Love You Anymore
  39. Yo Side Of The Bed
  40. Jupiter Love
  41. 2 Reasons (feat. T.I.)
  42. Bad Decisions
  43. Ooo
  44. Takes Time To Love
  45. Panty Droppa (Intro)
  46. Red Lipstick
  47. Don't Be Scared (feat. Rick Ross)
  48. Sneaky
  49. Gotta Make It
  50. Cheat On You
  51. Love Song
  52. Use Somebody
  53. All My Life
  54. When We Make Love
  55. French Kiss
  56. Girl Tonight
  57. Love Ain't Love
  58. Hail Mary (feat. Lil Wayne & Young Jeezy)
  59. Panty Wetter
  60. Almost Lose It
  61. (Y.A.S) You Aint Shit
  62. Gotta Go
  63. A Message From Aretha
  64. Kinda Lovin
  65. Grub On
  66. Lonely
  67. Crazy
  68. Ready To Make Luv
  69. Wake up
  70. Flatline
  71. Unusual (feat. Drake)
  72. Doorbell
  73. Unfortunate
  74. Massage
  75. Quiet Time (feat August Alsina)
  76. Girl On Girl
  77. Holla If You Need Me
  78. Paint Droppa
  79. Say Aah
  80. No Make Up
  81. I Invented Sex (feat. Usher & Keri Hilson)
  82. Girl At Home
  83. Playin' Hard
  84. Check Me Out (feat. Meek Mill & Diddy)
  85. Forever Yours
  86. Pretty Girl's Lie
  87. Hail Mary (feat. Lil Wayne & Young Jeezy)
  88. Take Off (feat. Chipmunk)
  89. Girl Twonight (feat. Twista)
  90. Freaky As She Wanna Be (Dem Franchize Boyz ft. Trey Songz)
  91. All The Ifs
  92. In The Middle
  93. Love Safari
  94. In Ya Phone
  95. Whatever You Like
  1. Brand new
  2. Black Roses
  3. She Ain't My Girl
  4. Die Tonight
  5. Role Play
  6. Play House
  7. It Would Be
  8. Infidelity
  9. Make It Rain
  10. First Love
  11. Buttoms Up
  12. I Want You
  13. Da Baddest (Feat. Big Kuntry)
  14. Alone
  15. Blind
  16. Runaway
  17. Another One (TriggaMix)
  18. Hate Me Now
  19. Dirty Dancer (feat. Snoop Dogg)
  20. When I See You
  21. I Refuse
  22. Daddy Want You
  23. You Just Need Me II
  24. You Already Know
  25. Upstairs
  26. Find a Place
  27. Don't Judge
  28. Thug
  29. Hood Love (feat. Mary J. Blige)
  30. Ego
  31. Showerlude
  32. Take You Home
  33. Never Enough Time (feat. Johnta Austin)
  34. Don't Love Me (feat. Lil Wayne)
  35. Outside
  36. LOL :-)
  37. I Can't Stop Missing You
  38. Every Girl (remix)
  39. Together
  40. Outside (Part 1)
  41. Flights & Skype
  42. Bag Of Money( feat. Rick Ross,T.Pain & Wale)
  43. Look At Me Now
  44. Chapter V
  45. Without a Woman
  46. Ladies Go Wild
  47. Me 4 U Infidelity 2
  48. Eat It Up
  49. Just Wanna Cut
  50. Make Love Tonight
  51. Hold You Down (Bun-B ft. Trey Songz,Mike Jones,Baby)
  52. Comin' For You
  53. From A Woman's Hand
  54. Hatin Love
  55. Ur Behind
  56. Are You a Performa
  57. Open The Closet ( Titc Chapter 1 - Spoof )
  58. Whut U Are To Me
  59. You Never Know
  60. Fly Together
  61. It's Me Snitches
  62. Replacement Girl
  63. Sex For Yo Stereo
  64. No Clothes On
  65. Choices
  66. Still Hurt
  67. Slow
  68. Long Gone Missin'
  69. Fades Away
  70. Never Run
  71. On Christmas
  72. Different
  73. Murder She Wrote
  74. Store Run
  75. Hold It
  76. Anything U Want
  77. Addicted To Songz
  78. Don't Wanna Come Down
  79. We Should Be
  80. Holla If Ya Need Me
  81. Successful
  82. Be Where You Are
  83. LOL :)
  84. Love Lost
  85. Feeling Myself
  86. Rockin' That Thang
  87. Scratchin' Me Up
  88. Bed, Bath & Beyond
  89. Girls So Bad (Keyz)
  90. Paper Planes (FreeStyle)
  91. Does She Know
  92. More Than That
  93. Famous
  94. Cutty Buddy (Freestyle)
  95. Girlfriend Can Come Too
  1. Does He Do It
  2. Til The Day I Die
  3. The Machine
  4. Patron
  5. For the sake of love
  6. Mojo
  7. Let's Chill (feat. Amerie)
  8. Pack Ya Bags
  9. Love Me Better
  10. Please Return My Call
  11. Made To Be Together
  12. You Just Need Me
  13. Pain (Interlude)
  14. Pleasure (Interlude)
  15. Passion (Interlude)
  16. Here We Go Again
  17. Fuck With You No More (Feat. Keri Hilson)
  18. Monster (TriggaMix)
  19. Hate Me Now (TriggaMix)
  20. Just Not Fair
  21. Maybe (TriggaMix)
  22. Gone Too Long
  23. Right Above It (Triggamix)
  24. Whatever You Want (feat. Sasha Gomez)
  25. For Yall
  26. Ten 4
  27. Skippin Work
  28. Spray
  29. Love Ain't Love No More
  30. It's Gon Be On (Ft. Rico Love)
  31. Right Above It (feat. Fabolous)
  32. It's Gon Be On (feat. Rico Love)
  33. Aston Martin Music
  34. Don't Forget Ya Ring
  35. May I (feat. Fabolous)
  36. All The Way Turnt Up (feat. Fabolous)
  37. Here I Am (remix feat. Monica)
  38. Spend Some $ (feat. Chingy)
  39. She Wanna Have My Baby (feat Game)
  40. Be The One (feat. Young Jeezy)
  41. First Date Sex
  42. Put It In The Air
  43. Headlines
  44. She Will (feat. Drake)
  45. Can't Get Enough (feat. J. Cole)
  46. If I Could
  47. Whoever Else
  48. Top Of The World
  49. You Girl
  50. Window Shopping
  51. What I Be On
  52. Trapped In The Closet Chapter 1
  53. Uh Huh
  54. You're The One (feat. Britni Elise)
  55. A Milli
  56. Absolute Heat
  57. Bed (feat. J. Holiday)
  58. Big Spender
  59. Blame It
  60. Bomb
  61. Good Feelings
  62. Hatin' Love
  63. Trying To Get At U Girl
  64. Sticky Face
  65. Show Me Love
  66. Shorty Is a Ten (feat. The Dream)
  67. Pop Rose (feat. Drake)
  68. Pretty Brown Eyes (feat. Amerie)
  69. Over
  70. Keyz
  71. Forever
  72. Feelin' Like Money
  73. Every Girl
  74. Easy On Ourselves
  75. Not Too Ghetto
  76. The Ones You Love
  77. Just Wanna Cut (prelude)
  78. She Will
  79. Fly Together (feat. Jim Jones)
  80. Your Behind
  81. Love Freak
  82. Are You A Performer
  83. Can't Get Enough
  84. If I Die Tonight
  85. Keys
  86. About The Game
  87. Hollalude
  88. Aston Martin Music (versão)
  89. Replacement Girl (feat Drake)
  90. Cutty Buddy
  91. U Should Roll
  92. Interlude 4 U
  93. Playin’ Hard
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais