Letras de músicas - Letras.mus.br

Buss Yo' Head

Young Buck

[Intro: Young Buck]
Aight rap niggaz (yeah!)
You got 24 hours to live nigga (ha ha)
Your time's up right motherfuckin now nigga
Dah dah dah dahhhh

[Chorus: Young Buck]
Y'all niggaz ain't no killers, y'all niggaz some hoes
And y'all act like gorillas but you already know
If the gangstas feel us then 50 should'ta let me go
All the rappers that was beefin they ain't talkin no mo'
I'll bust they motherfuckin head ho (who wanna diiiie?)
I'll bust yo' motherfuckin head ho (I'm read' to riiiide)
I'll bust they motherfuckin head ho (who wanna diiiie?)
I'll bust yo' motherfuckin head ho (I'm read' to riiiide)

[Young Buck]
Can't wait to see ya homie, gotta keep that Nina on me
Haters wanna leave me lonely - but y'all ain't killin me
Fuck you, ya ain't feelin me, what you eat don't make me shit
I'm cleanin my artillery and wipin off these hollow-tips
Shawty like to swallow dick, and she set up good licks
I treat her like a pit and holla - GET 'EM GIRL, GET HIS BRICK!
You know if you snitch, what we do to tattletales
Cut off yo' bottom lip, send it to you in the mail
I'm coverin up my trails, I smell gunpowder
And the hood hot as hell cause of 48 hours
All my niggaz tryin to rob a rapper and get a bird
Take his platinum and his fur, get in the back of that hearse
Muh'fucker

[Chorus w/ ad libs]

[Interlude]
Listen to the devil when he open up his mouth
(Be quiet, you can hear them bodies callin)
Listen to the devil when he open up his mouth
(Be quiet, you can hear them bodies callin)

[Young Buck]
Yes, I brought a A.K. to my concerts
So I don't need security, I put in my own work
I'm walkin with my jewelry, I know I ain't from round here
But y'all gon' have to kill me before I lay it down, yeah
I was on the news for knockin him out his shoes
But the dude got a son that go to my daughter's school
So I'm cool, cause I can grab what he love most
And that's the reason why you see me laughin then go
Pay the bond money, let me get back to the streets
The one man army, a Indian with no chief
I got a bomb on me, so e'rybody move slow
Biggie Smalls said it, "If I go, you got to go"

[Chorus w/ ad libs]

[Young Buck]
(Beef) Is when I see you niggaz on the streets
The barrel of the beretta knock out motherfuckers teeth nigga
(Beef) Just when you think it's good to go to sleep
I crawl from under the bed, and put a hole in your head homie
(Beef) Is probably what you rappers gonna die fo'
It's somethin that we live by, somethin that we ride fo'
It's (beef) so when you see that '72 Caprice
With a chopper out the window like, buck a motherfucker
This is (beef); just know that there will never be peace
This 40-Glock'll make you niggaz NEVER sell a CD
And since it's (beef) well this might be my last verse
Cause I'ma set it off, I'm about to blast first

[Chorus w/ ad libs]

[Outro: Young Buck]
HEY! Yeah
Niggaz know who it is nigga
It's ya homeboy Young Buck motherfuckers!
And I just beat another motherfuckin gun case, ha hahhhh!
You know what it is nigga
Top of Bullets-burg, the world keeps turnin
Dead bodies come up every day nigga
Get out the way! CAUSE I'M COMIN!!

331 exibições
Ver mais fotos
  1. Stomp (featuring T.I. & Ludacris)
  2. Get Buck
  3. I Know You Want Me
  4. Born To Be A Thug
  5. Hold On [ft. 50 Cent]
  6. U Ain't Goin' Nowhere
  7. We Don't Need No Help
  8. You don't know me (Feat The Game)
  9. Look At Me Now
  10. Say It To My Face
  11. Slow Ya Roll
  12. Me Against You
  13. Blow Some Weed
  14. Bang Bang
  15. Black Gloves
  16. Bonafide Hustler
  17. Do It Like Me
  18. Im A Soldier
  19. Let Me In
  20. Shorty Wanna Ride
  21. Stomp
  22. Takin' Hits
  23. Thou Shall
  24. Walk With Me
  25. Welcome To The South
  26. DPG Unit
  27. Prices On My Head
  28. Can't Keep Livin'
  29. Crime Pays
  30. Dickie Fits
  31. Died And Came Back
  32. Get Your Murder On (featuring Rizin Sun)
  33. I Luv Da Hood
  34. Stomp (featuring Game and Ludacris)
  35. Your Hood
  36. Blood In Blood Out
  37. Caught In The Wind
  38. Thug In The Club
  39. Bonafade Hustler
  1. Eye Of A Soldier
  2. All About Money
  3. Jesus Walks remix
  4. 24's Remix
  5. All My Life
  6. Penny Pinchin
  7. 4 Kings
  8. haters
  9. Buck The World
  10. Buss Yo' Head
  11. Clean Up Man
  12. I Ain't Fucking Wit U!
  13. Lose My Mind
  14. Money Good
  15. Pocket Full Of Paper
  16. Puff Puff Pass
  17. Push Em Back
  18. Hard hitters
  19. Purse first
  20. Thugged out
  21. Thug Till Ya Death Day
  22. Buy Your Dope from Me
  23. Do It Myself
  24. Doin' My Thing
  25. Got 5 On It
  26. Guns Go Bang
  27. Heavenly Father
  28. If You Want Some
  29. Let Em Hate
  30. Teach 'em Bout Playin'
  31. Let Us Pray
  32. Married To My Gun
  33. Niggas A Change On You
  34. Prepare For War
  35. Project Niggas
  36. Rap City Freestyle
  37. Return Of The Project Nigga
  38. Ride
  39. So Wrong
  1. Stay High
  2. Black Talons
  3. Fuck Bitches Pt.2
  4. Get Money
  5. In My Hood
  6. Kill 2 Birds
  7. Money Made Me Crazy
  8. Mr. Unity (Dj Khaled Diss)
  9. You Know How I Get Down
  10. Daydreams
  11. It Is What It Is
  12. Don't Trust Nobody
  13. Where Ya-Money At
  14. What You Lookin At
  15. Fuck Y'all
  16. This Ain't Living
  17. Let It Go
  18. Dope Man Money
  19. Dead Or Alive
  20. Soldier Story
  21. You Can Get It Too
  22. War Witcha Homeboy
  23. G-Shit
  24. I'll Be Back
  25. Where The Haters At
  26. Move It Like I Do
  27. I Need A Freak
  28. Come And Catch Me
  29. All By Myself
  30. Hip-Hop Can't Save My Life
  31. It's Not Ok
  32. I'm Out Here
  33. The Taped Conversation
  34. Move On
  35. Ups And Downs
  36. Happy New Year ( G-Unit diss )
  37. Don't Need No Help
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais