Letras de músicas - Letras.mus.br

The Mule

Z-Ro

[Z-Ro]
What?
King of the Ghetto what they call me cause I rule this Bitch (rule this Bitch)
I'm bout business I don't participate in foolishness (foolishness)
But every now and then somebody want to get the trippin with me (trippin with me)
And thats when I get stupid and them gorilla niggaz be with me
But I'll rather be running up in something wet and slippery (wet and slipperrrry)
Waiting on a nigga baby mama to come visit me (visit meeee)
They know I'm working with something so they be trying to holla (trying to holla)
They nigga just make them moan they hit me when they trying to holla (trying to holla)
Guess I be digging to deep they emotions start growing
Got they husband wondering who they been fucking four in the morning (four in the morning)
Lil mama cover you track if ya man find out and call his self
trying to check me I'm a beat his Bitch ass (Bitch ass)
He just mad cause he be missing and needing his bitch ass (Bitch ass)
And he mad cause I be rubbing and squeezing his bitch ass (Bitch ass)
He in love with the chick and she don't even remember his ass
She down for Z-Ro and do anything I ask
Cause I hit her with the mule

[Chorus 2X: Devin the Dude] + (Z-Ro)
Thats the reason why these broads be tripping don't want me to be with no other women
(Cause I hit 'em with the mule)
Going to deep when I be diggin up in them bumping up against they kidneys
when I stick them
(Cause I hit 'em with the mule)

[Devin the Dude]
Valerie is mad at me because I ran up in Kim
Kim got a nigga so Val told him
How I be sneaking with his gal yeah massaging that monkey
Slapping her on the ass while she riding that donkey
And now my name in the mix
But thats what you get putting your thang in a bitch
You got to butt em' up stick 'em ha ha and dip
Flush the rubber yep and get in the car and flip
But hoes always know where your ride at
Or at least where it was they notice the tire tracks now they flat
So I learned to be polite move over please
grind it up in them an damn near damage their ovaries
Jack that ass up look at a minute
Then urghhh ride up in it
It's a certain way you stroke the hoes
Take her on a vacation poke her nose

[Chorus]

[Juvenile]
Look I can't help but see her she got that big ol' bumper behind her
When I see her she remind me of my lil mama Mia
I don't want rewind back to my bahama dear
She was out chea this lil nigga got her here
You wanna know bout my neighbor yeah I kinda knew her
She was impress with my whips I wasn't kinda sure
Kinda blew her off cause she was playing me tight
Bumping down and let them whitey boys change her life
I hope you ain't beefing
And my past ain't got nothing to do with me hitting that ass
Ma I'm tweaking, I'm from a different world
Where you don't tie a woman down if she want to look around go head and get it girl
Flexxa time to have sexxa
Look how ya got me I don worked up a sweat
Calling my number cause no one do it better
Got you at home at night writing me letters

[Chorus]

[Z-Ro]
Pissed of cause too many people been in my face
Mean mugging everybody two seconds from catching a case
Plus somebody just hit my car man the shit don't stop
Go thru my phone and choose a victim take it out on the cock (on the cock)
Ma thinking bout gripping ass thats why I hit it swift and fast
I'm a put this log on you you gon' feel it all in your calves
A gangsta so I'm raw with it I know what I'm doing
Thats why she pop up at my residence trying to see what I'm doing
She knocking if the lights on ready to get her fight on
Cause last night she had orgasms all night long
Made her feel like she was married with children
But ain't no Al and Peggy I'm strictly here to do some drilling in your man filling
There would be my hand filling all up in your you know
But you disappointed cause you ain't my numeral uno
So you go acting a fool breaking all a players rule
Straight forgot you had dude at home
Cause I hit you with the mule

[Chorus]

Composição: J. Mark McVey / T. Gray · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Fernando
205 exibições
Ver mais fotos
  1. H-Town
  2. Jus' a Hoe
  3. Mirror, Mirror On The Wall
  4. Life
  5. 1st Time Again
  6. I Hate You Bitch
  7. About Now
  8. All For One
  9. Anatevka
  10. As a Boy
  11. Bad To The Bone
  12. Believe
  13. Bizarma
  14. Black Fuel
  15. Blame
  16. Check Ya
  17. Circumstances
  18. Collapse
  19. Dashboard Devils
  20. Do You Love Me?
  21. Drama Queen
  22. Erase
  23. Everyday
  24. Far From the Home I Love
  25. Fleeting Glimpse
  26. Flower Lab.
  27. Free Without a Struggle
  28. Gone
  29. Good Ol' Days
  30. Heartbreak Motel
  31. Help
  32. Heroin
  33. Horrors
  34. I Don't Care Anymore
  35. I'm Sorry
  36. If I Were a Rich Man
  37. Jeer
  38. Lines
  39. Lonely
  40. Lost
  41. Lying Awake
  42. Man On the Edge
  43. Matchmaker, Matchmaker
  44. Mesa Town
  45. Miracle of Miracles
  46. My So-called Life
  47. Myself
  48. No More
  49. No Way, Jose!
  50. Not You
  51. Nothing Else Goes On
  52. Now I Have Everything
  53. On the Dawn of a Title
  54. One More Minute
  55. Open Eyes
  56. Over Seasons
  57. Passage in Time
  58. Return to Sender
  59. Run W.t.t.
  60. Run With The Torch
  61. Sabbath Prayer
  62. Sad Empire
  63. Sky's The Limit
  64. Smack
  65. Sold Out
  66. Solitude
  67. Some People
  68. Sorry
  69. Suck My Energy
  70. Suffering
  71. Sunrise, Sunset
  72. Superbitch
  73. The Down Set Is Tonight
  74. The Other Side
  75. Time of Day
  76. To Life
  77. Tomorrow's Light
  78. Toxic
  79. Trace
  80. Tradition
  81. Trashing the Beauty
  82. Tree
  83. Undeniable
  84. Unsafe
  85. Why
  86. You in Your Arms
  87. You Owe Us Blood
  88. Look What You Did to Me
  89. Fuck Wit Y'all
  90. Another Song
  91. Ghetto Crisis
  1. How Does it Feel
  2. 1 Night
  3. Ain't Havin None of That Bullshit
  4. All Fall Down
  5. All Night
  6. All Night Long
  7. And 2 My G's
  8. Auntie & Grandma
  9. Block Bleeder
  10. City of Killers
  11. Dedicated 2 U
  12. Dirty Work
  13. Do You See?
  14. Don't Wanna Hurt Nobody
  15. Eyes On Niggas
  16. Free Style
  17. Friends
  18. From the South
  19. Get Yo Paper
  20. Gonna Get Easier
  21. Gripping Grain
  22. Guerilla Till I Die
  23. H.A.T.E.
  24. Hard Times
  25. Haters Song
  26. Hatin' Me
  27. Help Me Please
  28. Hey Lil Mama
  29. Hustling All I Can Do
  30. I Don't Stop
  31. I Found Me
  32. I Hate U Bitch
  33. I'm a Soldier
  34. II Many Niggaz
  35. In My Prime
  36. It's a Shame
  37. It's Gonna Be Alright
  38. King of the Ghetto
  39. Let Me Live My Life
  40. Let's Chill
  41. Life is a Bitch
  42. Life Story
  43. Like Jesus
  44. Look at Me
  45. Looking Good
  46. Lord Tell Me Why
  47. Lost Another Soldier (Tribute To Big Mello)
  48. Maintain
  49. Make It
  50. Mo City Don
  51. Mo City Don Freestyle
  52. My Momma
  53. Never Take Me Alive
  54. Nigga From the Hood
  55. One Thug
  56. Pain
  57. Party
  58. Passenger Side
  59. Pimp On
  60. Platinum
  61. Playa Don't
  62. Plex
  63. R U Down
  64. Real
  65. Respect My Mind
  66. Ride 2 Night
  67. RIP
  68. Same Everyday
  69. Screwed Up
  70. Shelter From Da Storm
  71. So Much
  72. Sometimes I Ride
  73. Still in the Hood
  74. Still My Life
  75. Still Standing
  76. Sunshine
  77. Swang On 4's
  78. Talkin' Down On Me
  79. Tall Tale Of a G
  80. Tha 3rd Coast
  81. The Dirty 3rd
  82. The Mule
  83. The Same One
  84. These Niggaz
  85. To Love a Thug
  86. U Gotta Let Go
  87. Wake Up
  88. We Ballin
  89. What Happened to That Dude
  90. What's My Name
  91. Where Is The Love
  1. Will I Go Crazy
  2. Wonder if I'm Blessed
  3. Wreckshop
  4. Z-Ro
  5. Z-Ro the Crooked
  6. Uncut
  7. Up In My Face
  8. Who Could It Be
  9. Whut Up Now
  10. Why?
  11. World Wide
  12. Change Of Scenery
  13. Creepin
  14. Crooked Officer
  15. Everytime
  16. Final Curtain Call
  17. Gangsta
  18. Get It Crunk
  19. Go To War
  20. Gorilla Till I Die
  21. Keep Runnin'
  22. Kings Of The South
  23. Let The Truth Be Told
  24. Life Is A Struggle & Pain
  25. Long Time
  26. Mercy
  27. Miss My Dawg
  28. More Or Less
  29. My Sermon
  30. On My Grind
  31. Paper Game
  32. Real Niggaz
  33. S.u.c. 4 Life
  34. Screw Did That
  35. Southside Can't Stop
  36. Steady Ballin
  37. Still Watchin'
  38. Stranger In The Midst
  39. That'z Who I Am
  40. 3rd Coast
  41. Get Throwed (Bun-B ft. Pimp C, Jay-Z, Z-Ro & Young Jeezy)
  42. One Deep
  43. Man Cry
  44. No Games
  45. M-16
  46. Murder'ra
  47. Ride All Day
  48. Lovely Day
  49. Nigga Like Me
  50. Going Down In The South
  51. Staying Alive
  52. Greed
  53. Struggling To Change
  54. My Life
  55. I'm A Gangsta
  56. Bud Sack
  57. City Streets
  58. Continue 2 Roll
  59. T.H.U.G. (True Hero Under God)
  60. Remember Me
  61. Keep On
  62. What's Going On?
  63. No More Pain
  64. Still Livin'
  65. Homie, Lover, Friend
  66. Love Ain't Live
  67. Battlefield
  68. Soufside Can't Stop (feat. Lil' Keke)
  69. Third Coast (feat. Lil' Keke)
  70. Thug Life
  71. So High
  72. Hate
  73. Baller Please
  74. For My Gangsta's
  75. Playa
  76. Tryin' to Survive
  77. I Go Through So Much
  78. Fuck All Y'all
  79. Shelter in the Storm
  80. Keep On Doin' It
  81. Time and Time Again
  82. Made
  83. You
  84. Here We Go feat. Mike D
  85. Denzel Washington (Feat. Paul Wall & Chamillionaire)
  86. Southern Girl
  87. Burbans & Lacs
  88. One Night
  89. In My City
  90. Happy Feelingz
  91. S.U.C. Four Life
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais