Letras de músicas - Letras.mus.br

Feellin' So Good (bad Boy Remix)

Jennifer Lopez

We got artist of the year rhyming here
Grammy nominations and platinum plus ain't nothing baby
All I want in life
Yo, yo, yo, yo, yo...
You priceless, you like diamonds and icey wrists
We got chedda, I'm twice as rich
Make you bite your lips, Jenny you know you like unless
Nice and thick, if you ever leave me I'd slice my wrists
Treat you like a bitch, never that
We got beef where my niggaz at
Streets is where I'm living at

[Fat Joe]
Cli-di-clack, that's the sounds of the mini Mack
Where we at, uptown where its really at
Gimme that, I want the mansion, the yacht
Advance on the spot, we can dance till we drop
Let my hands slip a knot

[Jennifer]
Joe you the don

[Fat Joe]
Jenny you the bomb
Any man disrespect, good as gone

[Jennifer]
When I opened up my eyes today
Felt the sun shining on my face
It became so clear to me
That everything is going my way
I feel like there's no limit to what I can see
Got rid of my fears that were holding me
My endless possibilities
Has the whole world opened up for me
That's why I'm feeling...

1 - I'm feeling so good
I knew that I would
Been taking care of myself
Like I should, cause not one thing
Can bring me down


Nothing in this world's gonna turn me around

Now the day is turning into night
And everything is still going right
There's no way you can stop me this time
Or break this spirit of mine, oh no
Like the stars above I'm gonna shine
Anything I want will be mine
Tonight I'm gonna have a good time
Call a few friends of mine
Cause I'm loving life, and tonight's for feeling...

Repeat 1(2x)

Boricua, that's you mamacita
Puerto Rican diva, from la isla bonita
Let me freak ya on the dance floor
Lead your man off,
He's just trying to get your pants off

[Fat Joe]
That's the last straw
Pun I ain't got a glass jaw
Better run when you see me coming through the back door
Crack smart, I give it all for my brother
There's two things I don't share
That's my money and my lover

[Big Punisher]
I love honeys since the paradise for real
Since Castle Hill, this. better scrap for real

[Fat Joe]
Shut up your grill
You know we never fight
It's your world girl, set it off right

Repeat 1(2x)

I'm feelin' so
Party on the night
Everything is feelin' right
DJ
I'm feelin' so
Party on the night
Everything is feelin' right
DJ
The world's gonna turn me round

1.423 exibições
Ver mais fotos
  1. Booty
  2. I Luh Ya Papi (feat. French Montana)
  3. Adrenalina (feat. Wisin & Ricky Martin)
  4. On The Floor (feat. Pitbull)
  5. First Love
  6. A.K.A. (feat. T.I.)
  7. Dance Again (feat. Pitbull)
  8. If You Had My Love
  9. Papi
  10. I'm Into You (feat. Lil Wayne)
  11. Get Right
  12. Same Girl
  13. All I Have
  14. No Me Ames
  15. Booty (feat. Pitbull)
  16. Love Don't Cost A Thing
  17. Acting Like That (feat. Iggy Azalea)
  18. Jenny From The Block
  19. We Are One (Ole Ola) (feat. Pitbull & Claudia Leitte)
  20. Ain't It Funny
  21. Que Hiciste
  22. Live It Up (feat. Pitbull)
  23. On The Floor
  24. Never Satisfied
  25. I'm Real
  26. I'm Glad
  27. Let It Be Me
  28. Hold You Down
  29. Emotions
  30. Goin' In (Feat. Flo Rida)
  31. No Me Ames (feat. Marc Anthony)
  32. Do You Know Where You're Going To
  33. (What Is) Love?
  34. Tens (feat. Jack Mizrahi)
  35. Waiting For Tonight
  36. Do It Well
  37. Worry No More (feat. Rick Ross)
  38. You Belong To Me
  39. Play
  40. Alive
  41. One Love
  42. Let's Get Loud
  43. Expertease (Ready Set Go)
  44. Me Haces Falta
  45. Follow The Leader (feat. Wisin & Yandel)
  46. I'm Gonna Be Alright
  47. Ven A Bailar (feat. Pitbull)
  48. So Good (feat. Fat Joe, Big Pun)
  49. We Gotta Talk
  50. Dance With Me
  51. I Love You Baby
  52. Hold You Down(Spring Remix ft. Fat Joe)
  53. Bailar Nada Más
  54. So Good
  55. Feelin' So Good
  56. Escapémonos
  57. Ain't It Funny (Remix With Ja Rule And Cadillac Tah)
  58. Ain't It Funny Remix Feat. Jarule
  59. Amar Es Para Siempre
  60. Again
  61. Si Ya Se Acabo
  62. Come Over
  63. Baby I Love You
  64. Porque La Vida Es Así
  65. Hold It Don't Drop It
  66. What Is Love (Part. 2)
  67. Troubeaux (feat. Nas)
  68. Troubeaux (feat. Nas)
  69. Walking On Sunshine
  70. That's Not Me
  71. Carino
  1. Que Ironia (ain't It Funny)
  2. If You Had My Love (Darkchild Remix)
  3. Sola
  4. Amarte És Todo
  5. Forever
  6. I,LOVE
  7. Good Hit
  8. Until It Beats No More
  9. Waiting For Tonight (Spanish Version)
  10. Promise Me You'll Try
  11. Should've Never
  12. Secretly
  13. Open Off My Love
  14. Get Right (Remix feat. Fabolous)
  15. The One
  16. Amor Se Paga Con Amor
  17. That's The Way
  18. I, Love
  19. Baila
  20. I'm Gonna Be Alright (feat. Nas)
  21. The One (Version 2)
  22. Love Don't Cost A Thing
  23. Te Voy a Querer
  24. Porque Te Marchas
  25. Quién Será
  26. Brave
  27. Hold You Down Ft. Don Omar (Spanglish Mix)
  28. Story Of My Life
  29. El Ultimo Adiós
  30. Villain
  31. Papi (feat. Pitbull)
  32. Girls
  33. Too Late
  34. Una Noche Mas
  35. Talk About Us
  36. I'm Real (Murder Remix)
  37. It's Not That Serious
  38. Dame (Touch Me)
  39. Still
  40. Loving You
  41. Dear Ben
  42. Es Amor
  43. I Love You
  44. Adios
  45. Como Ama Una Mujer
  46. Por Arriesgarnos
  47. Frozen Moments
  48. Hooked On You
  49. Everybody's Girl
  50. Take Care
  51. Invading My Mind
  52. Charades
  53. I'm Gonna Be Alright (Remix)
  54. Cherry Pie
  55. Still Around
  56. He'll Be Back
  57. El Deseo de Tu Amor
  58. I'm Waiting
  59. (Can't Believe) This Is Me
  60. Baby Dont Go
  61. I'm Coming Out
  62. To Love Is Forever
  63. You
  64. It's Hard To Be A Girl
  65. Toma de Mi
  66. Wrong When You're Gone
  67. Gotta Be There
  68. Stay Together
  69. Be Mine
  70. Feellin' So Good (bad Boy Remix)
  71. Louboutins
  1. Heart & Soul
  2. Venus
  3. Hypnotico
  4. Mouth 2 Mouth (feat. Enrique Iglesias)
  5. Could This Be Love
  6. Thats The Way
  7. Ain't It Funny- Remix
  8. I've Been Thinkin
  9. Love On The Line
  10. Step Into My World
  11. Whatever You Wanna Do
  12. I Got U
  13. Ryde Or Die
  14. Big Shot
  15. Acapulco 78
  16. Bonus Track: Get Right featuring Fabolous
  17. Can You See
  18. The Wish For your Love
  19. Control Myself
  20. Hold It, Don't Drop It
  21. Do It Well (featuring Ludacris)
  22. Fresh Out The Oven
  23. Greatest Part Of Me
  24. Starting Over
  25. On The Radio
  26. Dynamite Remix ft. Taio Cruz
  27. Run The World
  28. It Was You
  29. Sweet Spot
  30. Get On The Mic
  31. Plz Read This
  32. Same Girl (Ft. French Montana)
  33. Love Come Down
  34. Qué IroníA
  35. This Time
  36. I Can't Go
  37. Austin
  38. Baby Dun Go
  39. In A Fantasy
  40. Plenarriquena
  41. The Point
  42. This Is Me Then
  43. Whats Going On
  44. Apresurate
  45. Tu
  46. Mile In These Shoes
  47. Never Gonna Give Up
  48. The Way It Is
  49. I Need Love
  50. This Boy's fire
  51. I Could Fall In Love
  52. Pieces
  53. Faint
  54. Whippin' My Hair
  55. Countdown
  56. Cariño (Spanish)
  57. Stronger
  58. Invading My Mind
  59. One Step At a Time
  60. Charge Me Up
  61. Love
  62. Physical (feat. Enrique Iglesias)
  63. Baby (Eric Lees Male Version Of Dear Ben)
  64. Biggz-I Got Dreams
  65. I Wish I Wasn't
  66. Lights Out
  67. Remember Me This Way
  68. Santa Clause Lane
  69. Sarah Rill
  70. The Pleasure Is Mine
  71. Theme From Mahagony
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais