Letras de músicas - Letras.mus.br

In A Fantasy

Jennifer Lopez

I Just can't control myself I cant be with no one else
It seems I'm addicted to the way u like to touch me.
I don't think they understand why I love at your command
From the words you speak so deep my body's weak I have to have you.

I love you
Your perfect
A manifestation of a dream
You make my body feel about A million diffrent things.

I think god made you for me a mix of
Passion and fidelity baby your so complete
I write this song to let you know that you
Will always be to me my lust, my love, my man, my child,
My friend, and my king.

I love you
Your perfect a
Manifestaion of a dream
You make my body feel about a million different things
There's no way I'd leave you,
Just not a reality
Sometimes I feel Like I'm
Living In a fantasy

Composição: Sabe quem é o compositor? Envie pra gente.
Enviada por Cristina
Traduzida por Adriana
5.581 exibições
Ver mais fotos
  1. On The Floor (feat. Pitbull)
  2. First Love
  3. I Luh Ya Papi (feat. French Montana)
  4. A.K.A. (feat. T.I.)
  5. Adrenalina (feat. Wisin & Ricky Martin)
  6. Dance Again (feat. Pitbull)
  7. All I Have
  8. We Are One (Ole Ola) (feat. Pitbull & Claudia Leitte)
  9. Papi
  10. Live It Up (feat. Pitbull)
  11. I'm Into You (feat. Lil Wayne)
  12. Get Right
  13. Never Satisfied
  14. If You Had My Love
  15. Acting Like That (feat. Iggy Azalea)
  16. No Me Ames
  17. Same Girl
  18. Booty (feat. Pitbull)
  19. Jenny From The Block
  20. Let It Be Me
  21. Love Don't Cost A Thing
  22. Ain't It Funny
  23. Emotions
  24. Que Hiciste
  25. Tens (feat. Jack Mizrahi)
  26. I'm Glad
  27. Worry No More (feat. Rick Ross)
  28. Expertease (Ready Set Go)
  29. No Me Ames (feat. Marc Anthony)
  30. Waiting For Tonight
  31. Do You Know Where You're Going To
  32. On The Floor
  33. Goin' In (Feat. Flo Rida)
  34. So Good (feat. Fat Joe, Big Pun)
  35. I'm Real
  36. Booty (feat. Pitbull)
  37. Hold You Down
  38. Let's Get Loud
  39. You Belong To Me
  40. (What Is) Love?
  41. Ven A Bailar (feat. Pitbull)
  42. Follow The Leader (feat. Wisin & Yandel)
  43. Baby I Love You
  44. Play
  45. Escapémonos
  46. I'm Gonna Be Alright
  47. Girls
  48. Feelin' So Good
  49. Could This Be Love
  50. Do It Well
  51. I've Been Thinkin
  52. Until It Beats No More
  53. Me Haces Falta
  54. Porque Te Marchas
  55. Quién Será
  56. So Good
  57. Apresurate
  58. Forever
  59. Promise Me You'll Try
  60. Dance With Me
  61. Alive
  62. I Love You Baby
  63. Baila
  64. Control Myself
  65. Amarte És Todo
  66. I,LOVE
  67. Charades
  68. Walking On Sunshine
  69. Una Noche Mas
  70. Get Right (Remix feat. Fabolous)
  71. Still
  1. If You Had My Love (Darkchild Remix)
  2. (Can't Believe) This Is Me
  3. Como Ama Una Mujer
  4. Te Voy a Querer
  5. One Love
  6. Secretly
  7. Step Into My World
  8. Amar Es Para Siempre
  9. Es Amor
  10. Sola
  11. Hold It Don't Drop It
  12. Stay Together
  13. I Need Love
  14. Run The World
  15. Good Hit
  16. Invading My Mind
  17. Again
  18. I'm Real (Murder Remix)
  19. Ain't It Funny- Remix
  20. Loving You
  21. Adios
  22. Hold You Down(Spring Remix ft. Fat Joe)
  23. Louboutins
  24. Villain
  25. Venus
  26. Papi (feat. Pitbull)
  27. Bailar Nada Más
  28. Troubeaux (feat. Nas)
  29. Too Late
  30. Si Ya Se Acabo
  31. Come Over
  32. It's Not That Serious
  33. Ain't It Funny (Remix With Ja Rule And Cadillac Tah)
  34. We Gotta Talk
  35. The One
  36. Dear Ben
  37. Amor Se Paga Con Amor
  38. Que Ironia (ain't It Funny)
  39. Love On The Line
  40. Ryde Or Die
  41. I Love You
  42. I'm Coming Out
  43. Love Don't Cost A Thing
  44. Plenarriquena
  45. The Pleasure Is Mine
  46. Por Arriesgarnos
  47. Toma de Mi
  48. Wrong When You're Gone
  49. Do It Well (featuring Ludacris)
  50. Feellin' So Good (bad Boy Remix)
  51. Starting Over
  52. Faint
  53. Hypnotico
  54. Same Girl (Ft. French Montana)
  55. Waiting For Tonight (Spanish Version)
  56. That's Not Me
  57. Love Come Down
  58. Talk About Us
  59. Dame (Touch Me)
  60. Carino
  61. That's The Way
  62. Whatever You Wanna Do
  63. Cherry Pie
  64. Big Shot
  65. Acapulco 78
  66. Biggz-I Got Dreams
  67. Can You See
  68. To Love Is Forever
  69. You
  70. It's Hard To Be A Girl
  71. The Point
  1. Porque La Vida Es Así
  2. Tu
  3. Mile In These Shoes
  4. Never Gonna Give Up
  5. Gotta Be There
  6. Be Mine
  7. Hold You Down Ft. Don Omar (Spanglish Mix)
  8. Greatest Part Of Me
  9. Heart & Soul
  10. On The Radio
  11. Cariño (Spanish)
  12. Stronger
  13. It Was You
  14. Take Care
  15. One Step At a Time
  16. Charge Me Up
  17. Mouth 2 Mouth (feat. Enrique Iglesias)
  18. Sweet Spot
  19. Love
  20. Get On The Mic
  21. Plz Read This
  22. Should've Never
  23. Open Off My Love
  24. Qué IroníA
  25. Ain't It Funny Remix Feat. Jarule
  26. Thats The Way
  27. I'm Gonna Be Alright (Remix)
  28. I Got U
  29. Still Around
  30. I, Love
  31. He'll Be Back
  32. El Deseo de Tu Amor
  33. This Time
  34. I Can't Go
  35. I'm Gonna Be Alright (feat. Nas)
  36. I'm Waiting
  37. The One (Version 2)
  38. Austin
  39. Baby (Eric Lees Male Version Of Dear Ben)
  40. Baby Dont Go
  41. Baby Dun Go
  42. Bonus Track: Get Right featuring Fabolous
  43. I Wish I Wasn't
  44. In A Fantasy
  45. Lights Out
  46. Remember Me This Way
  47. Santa Clause Lane
  48. Sarah Rill
  49. The Wish For your Love
  50. Theme From Mahagony
  51. This Is Me Then
  52. Whats Going On
  53. Hold It, Don't Drop It
  54. Brave
  55. The Way It Is
  56. Frozen Moments
  57. This Boy's fire
  58. I Could Fall In Love
  59. Hooked On You
  60. Fresh Out The Oven
  61. Everybody's Girl
  62. Pieces
  63. Story Of My Life
  64. El Ultimo Adiós
  65. Whippin' My Hair
  66. Countdown
  67. Dynamite Remix ft. Taio Cruz
  68. What Is Love (Part. 2)
  69. Invading My Mind
  70. Physical (feat. Enrique Iglesias)
  71. Troubeaux (feat. Nas)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais