Letras de músicas - Letras.mus.br

What Goes Around Comes Around

Justin Timberlake

Hey, girl
Is he everything you wanted in a man?
You know I gave you the world
You had me in the palm of your hand

So, why the love went away?
I just can't seem to understand
Thought it was me and you, baby
Me and you until the end
But I guess I was wrong

Don't wanna think about it (uh)
Don't wanna talk about it (uh)
I'm just so sick about it
I can't believe it's ending this way
Just so confused about it (uh)
Feeling the blues about it (yeah)
I just can't do without ya
Tell me is this fair

Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Should've known better when you came around
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
'Cause I know that you're living a lie
But that's ok, baby
'Cause in time you will find

What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
Yeah

Now, girl
I remember everything that you claimed
You said that you were moving on now (on now)
Maybe I should do the same (maybe I should do the same)
The funny thing about that is
I was ready to give you my name
Thought it was me and you baby (baby)
And now, it's all just a shame
That I guess I was wrong

Don't wanna think about it (no)
Don't wanna talk about it (hum)
I'm just so sick about it
I can't believe it's ending this way
Just so confused about it (uh)
Feeling the blues about it (yeah)
I just can't do without ya
Can you tell me is this fair

Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Should've known better when you came around
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
'Cause I know that you're living a lie
But that's ok, baby
'Cause in time you will find

What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
Yeah

What goes around, comes around
Yeahhh
What goes around, comes around
You should know that
What goes around, comes around
Yeahhh
What goes around, comes around
You should know that

Don't wanna think about it (no)
Don't wanna talk about it (hm)
I'm just so sick about it
I can't believe it's ending this way
Just so confused about it (uh)
Feeling the blues about it (yeah)
I just can't do without ya
Tell me is this fair

Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Should've known better when you came around
(Shoulda known better)
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
(Now it's breaking my heart)
Cause I know that you're living a lie
But that's ok, baby,
'Cause in time you will find

What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
(what goes around comes around, baby)
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
(what goes around comes around, baby)
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around
Yeah

Yup, yup
Yup
(Let me paint this picture for you, baby)
Yup

You spend your nights alone
And he never comes home
And everytime you call him,
All you get a busy tone
I heard you found out
That he's doing to you
What you did to me
Ain't that the way it goes
When you cheated, girl
My heart bleeded, girl
So keep going without saying
That ya left me feeling hurt
Just a classic case a scenario
Tale as old as time
Girl, you got what you deserved
And now you want somebody
To cure the lonely nights
You wish you had somebody
That could come and make it right
But girl, I ain't somebody
I'm out of sympathy
See...

What goes around comes back around
I thought I told ya, hey
What goes around comes back around
I thought I told ya, hey
What goes around comes back around
I thought I told ya, hey
What goes around comes back around
I thought I told ya, hey

Take it to 'em, J

Hey

Haha
See, you shoulda listened to me, baby
Take it to 'em, J
Because, "What goes around comes back around"
Hahahaha
Ooh! Ooh, ooh, ooh, ooh!
Ooh!
Ooh, ooh, ooh, ooh!

Composição: Justin Timberlake / T. Mosley · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Evelyn
Traduzida por Mariana
Legendado por Alessandra e outras 3 pessoas.
1.049.990 exibições
Ver mais fotos
  1. Mirrors
  2. Not a Bad Thing
  3. What Goes Around Comes Around
  4. Cry Me a River
  5. TKO (feat. Timbaland)
  6. Love Never Felt So Good (feat. Michael Jackson)
  7. Suit & Tie (feat. Jay-Z)
  8. SexyBack
  9. My Love
  10. Holy Grail (feat. Jay-z)
  11. Summer Love
  12. Tunnel Vision
  13. Ayo Technology
  14. My Love (feat. T.I.)
  15. Like I Love You
  16. Pusher Love Girl
  17. Señorita
  18. Dead and Gone
  19. Take Back The Night
  20. Rock Your Body
  21. Amnesia
  22. That Girl
  23. Love Stoned
  24. Let Me Talk To You/my Love (Feat. T.I)
  25. Until The End Of Time
  26. Strawberry Bubblegum
  27. Don't Hold The Wall
  28. True Blood
  29. Gimme What I Don't Know (I Want)
  30. Lovestoned / I Think She Knows Interlude
  31. Blue Ocean Floor
  32. Drink You Away
  33. You Got It On
  34. Give it to me
  35. Let The Groove Get In
  36. Spaceship Coupe
  37. Dead and Gone (feat. T.I.)
  38. Cabaret (Feat. Drake)
  39. Only When I Walk Away
  40. Murder (feat. Jay-Z)
  41. I'm Lovin' It
  42. Rehab (feat. Rihanna)
  43. Gone
  44. Losing My Way
  45. (Oh No) What You Got
  46. Take It From Here
  47. (Another Song) All Over Again
  48. 4 Minutes
  49. Love Sex Magic
  50. Pair Of Wings
  51. Chop Me Up
  52. Damn Girl
  53. Sexy Ladies (feat. 50 Cent)
  54. Give It To Me (feat. Timbaland & Nelly Furtado)
  55. (And She Said) Take Me Now
  56. Girlfriend
  57. Lovesong
  58. Last Night
  59. I Love You
  60. Futuresex/Lovesound
  61. Never Again
  1. Dress On
  2. Signs
  3. Dance 2 night (feat Madonna)
  4. Still On My Brain
  5. Where Is The Love
  6. Carry Out
  7. Hallelujah (feat. Matt Morris)
  8. Bye Bye Bye
  9. Just Don't Tell Me That
  10. Dick In A Box (feat. Andy Samberg)
  11. Cry Me A River (50 Cent Remix)
  12. Electric Lady
  13. Good Foot
  14. Girlfriend
  15. Love Don't Love Me
  16. Pose
  17. Forever Young
  18. Crazy For You
  19. Best Of My Life
  20. Let's Take A Ride
  21. My Eyes Adored You
  22. Hands On The Wheel
  23. Forever In Your Heart
  24. Bounce (feat. Timbaland & Dr. Dre and Missy Elliott)
  25. Gone'
  26. Game Is Over
  27. Falling
  28. Can't Believe it (ft. T-Pain)
  29. Words I Say
  30. TKO (Remix) (feat. J Cole, A$ap Rocky)
  31. Now She's Gone
  32. Until The End Of Time Remix (com Beyoncé)
  33. I Just Wanted You To Know
  34. Hey You'
  35. Mother Lover (Feat. Andy Samberg)
  36. Nothin' Else
  37. Where Is The Love?
  38. Confused
  39. Sexy Ladies/Let Me Talk to You Prelude
  40. Take Away You Love
  41. Let's Make Love
  42. Chop Me Up (remix)
  43. Ain't Nothing Like The Real Thing (feat. Beyoncé)
  44. If I (feat. T.I.)
  45. I Don't Wanna Spend One More Christmas Without You
  46. Hole In My Head (Feat Rihanna)
  47. Right For Me
  48. I Still Love You(feat O-town)
  49. How Can We Be Friends
  50. Breath
  51. Crazy Girl
  52. Blindness
  53. Boutique In Heaven
  54. Hello People
  55. I Have A Crush On You
  56. I Love A Girl Whos Name Starts With K
  57. My Style
  58. Release (feat. Timbaland)
  59. Laugh At 'Em (feat. Timbaland & Jay-Z)
  60. Winner (Feat. Jamie Foxx)
  61. Bank Robber
  1. I'm Ready
  2. Body Count
  3. The Woods (feat. Juicy J)
  4. FutureSex/LoveSounds
  5. Why, When How
  6. Worthy Of
  7. One Last Cry
  8. You Weren't There
  9. Rapture
  10. What It's Like To Be Me
  11. Mi Amor Oficial ft. Cruzito & T.I. Remix
  12. Touch You if Could
  13. If I Talk
  14. I Heard Something
  15. Shake Your Body (Down To The Ground)
  16. What You Got (Oh No)
  17. Estes En Donde Estes
  18. Floatin'
  19. The Way I Are
  20. Bigger Than The World
  21. Kiss Me At Midnight
  22. Eat, Eat, Eat
  23. Dirty Pop
  24. Atlantis Medely
  25. Are You Gonna Be There
  26. Casanova
  27. Nite Runner( feat Duran Duran and Timbaland)
  28. Nature Of The World (feat Will.i.am)
  29. Leaving On A Jetplane
  30. Hootnanny
  31. Work It
  32. Life Goes On
  33. My Personal Star
  34. Loose Ends
  35. I'm a Hex Girl
  36. Headsprung (feat Keri Hilson)
  37. Steppin out tonight
  38. Better Not Together
  39. Follow My Lead (Feat. Esmée Denters)
  40. Home For Christmas
  41. Hard To Say
  42. Here And Now
  43. God Must Have Spent A Little More Time On You
  44. Giddy Up
  45. For The Girl Who Has Everything
  46. Everthung I Own
  47. Do Your Thing
  48. Digital Getdown
  49. Could It Be You
  50. Celebrity
  51. All I Want Is You This Christmas
  52. Going Away
  53. Love Dealer (ft. Esmée Denters)
  54. Take You Down
  55. You're My Light
  56. Love's In Your Heart On Christmas Day
  57. Bringin' Da Noise
  58. Beegee's Medley
  59. Touch You If I Could
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais