Disturbia

Rihanna

exibições 397.899

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
What's wrong with me?
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Why do I feel like this?
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
I'm going crazy now
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

No more gas in the rig
Can't even get it started
Nothing heard, nothing said
Can't even speak about it
All my life on my head
Don't want think about it
Feels like I'm going insane
Yeah

It's a thief in the night
to come and grab you
It can creep up inside you
and consume you
A disease of the mind
It can control you
It's too close for comfort

Put on your break lights
Were in the city of wonder
Ain't gonna play nice
Watch out you might just go under
Better think twice
Your train of thought will be altered
So if you must faulter be wise

[Your mind in]
Disturbia
It's like the darkness is the light
Disturbia!
Am I scaring you tonight?
[Your mind in]
Disturbia
Ain't used to what you like
Disturbia! Disturbia!

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Faded pictures on the wall
It's like they talking to me
Disconnect unknown calls
The phone don't even ring
I gotta get out
or figure this shit out
It's too close for comfort

It's a thief in the night
to come and grab you
It can creep up inside you
and consume you
A disease of the mind
It can control you
I feel like a monster

Put on your break lights
Were in the city of wonder
Ain't gonna play nice
Watch out you might just go under
Better think twice
Your train of thought will be altered
So if you must faulter be wise

[Your mind in]
Disturbia
It's like the darkness is the light
Disturbia!
Am I scaring you tonight?
[Your mind in]
Disturbia
Ain't used to what you like
Disturbia! Disturbia!

Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

Release me from this curse
I'm in trying to remain tame
But I'm struggling
You can't go, oh, oh, oh, oh, oh
I think I'm gonna ah, ah, ah

Put on your break lights
Were in the city of wonder
Ain't gonna play nice
Watch out you might just go under
Better think twice
Your train of thought will be altered
So if you must faulter be wise

[Your mind in]
Disturbia
It's like the darkness is the light
Disturbia!
Am I scaring you tonight?
[Your mind in]
Disturbia
Ain't used to what you like
Disturbia! Disturbia!

Bum bum be-dum (bum bum be-dum bum)
Bum bum be-dum (bum bum be-dum bum)
(Ohhhhh...)

Composição: Andre Merritt / Brian Seals / Chris Brown / Robert Allen · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por RubioHilton, Traduzida por MaD#4, Legendado por Pedro e mbielaety
Viu algum erro na letra? Envie sua correção.
Terra Música
feedback