Letras de músicas - Letras.mus.br

Same Girl

Usher

Usher feat R.Kelly

U - Usher
K - Kells


(Verse 1)

K: Yo, Ush.
U: What up, Kells?
K: Wanna introduce you to this girl, think I really love this girl.
U: Yeah
K: Man, she so fine.
U: Straight up, dawg.
K: She stand about 5'4" coke cola red bone!
U: Damn!
K: She drives a black Durango, license plate say "Angel", tattoo on her ankle, plus she's making pesos, she got a crib on Peace Street right on 17th street and I call her "TT".
U: Wait a minute, hold on, dawg, do she got a kid?
K: Yep
U: She love some waffle house?
K: Yep
U: Do she got a beauty mark on her left side of her mouth?
K: Man?
U: Went to Georgia Tech?
K: Yep
U: Works for TBS?
K: Yep
U: Man, I can't believe this chick… damn… mm
K: Tell me whats wrong, dawg, what the hell you damning about? I'm your homie, so just say whats on your mind!
U: Man, I didn't know that you were talking about her...
K: So, man, your telling me you know her?
U: Do I know her? Like a pastor know his word!

(Chorus)
We messing with the same girl, same girl
How could the love of my life, and my potential wife be the same girl, same girl?
Man, I can't believe that we've been messing with the same girl, same girl
Thought she was someone that I could trust
but she's been doubling up with us
U, K, man, we've been messing with the same girl

(Verse 2)

U: See, I met her at this party in Atlanta.
K: Well, I met her at this party in Chicago.
U: She came right up to me given me conversation. I said: "do you got a man?" she said no, with no hesitation.
K: Well, it must be a music thing, 'cause she said the same to me. At a party all in my face, when I'm laughin and buyin her drinks.
U: She whispered in my ear and said: "can you take me home?"
K: Me too! Man, she was in the Chi singin that same song!
U: Is that true?
K: And I thought it was true confession when she said: "I love you"!
U: Man I thought her body was calling when she said: "I want you". Look, I even got some pictures on my phone!
K: Look at there, there she is with some boy shorts on...

(Chorus)
We messing with the same girl, same girl
She's the apple of my eye, and my potential wife the same girl, same girl
Man, I just can't believe that we've been messing around with the same damn girl
Same girl, same girl
Thought she was someone that I could trust
but she's been doubling up with both of us
U, K, man, we've been messing with the same girl

(Bridge)

U: She said she got me on her ringtone!
K: Are you talking about the pink phone?
U: Mm-mm, the blue one.
K: Man, she told me that was turned off
U: It's obvious that she's been playing us, playing us.
K: Or constantly she's been lyin' to us, lyin' to us.
U: Don't like the way that she's been goin' 'bout, it goin' 'bout it? Kells, what do you think we should do about it, do about it?
K: Call her up at her home, she won't know that I'm on the phone.
U: Yeah, man, that's a way!
K: Homie, we about to bust this trick! Man, just ask her to meet up with you and I'm gonna show up too.
U: And then, she won't know what to do!
K and U: We'll be standing there singing...

(Chorus)
the same girl, same girl
She's was the apple of my eye, and your potential wife the same girl, same girl
I can't believe that we've been messing with the same girl
Same girl, same girl
She's gonna look so stupid when she see us together
U, K, man, we've been messing with the same girl

Composição: Sabe quem é o compositor? Envie pra gente.
Enviada por Sandro
Traduzida por Caroline
Legendado por naabragion e tracera
98.827 exibições
Ver mais fotos
  1. Climax
  2. Scream
  3. U Got It Bad
  4. Good Kisser
  5. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  6. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  7. Burn
  8. Trading Places
  9. Yeah
  10. Omg (feat Will. I Am)
  11. My Boo (feat. Alicia Keys)
  12. Same Girl
  13. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  14. Daddy's Home (Hey Daddy)
  15. Confessions (part II)
  16. Oh My Gosh
  17. Moving Mountains
  18. Yeah!
  19. Love In This Club
  20. Numb
  21. Nice & Slow
  22. Bad Girl
  23. U Remind me
  24. Promise (feat. Romeo Santos)
  25. Without You (Feat. David Guetta)
  26. Lemme See (feat. Rick Ross)
  27. Caught Up
  28. Confessions (part I)
  29. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  30. I Don't Know
  31. More
  32. There Goes My Baby
  33. Seduction
  34. I Care for U
  35. You Make Me Wanna
  36. Dive
  37. Hey Daddy (Daddy's Home)
  38. Looking For Myself
  39. Let It Burn
  40. Can U Handle It?
  41. Slow Jam
  42. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  43. His Mistakes
  44. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  45. Superstar
  46. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  47. Making Love (Into The Night)
  48. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  49. Simple Things
  50. I Swear I'm In Love
  51. Papers
  52. Lessons For The Lover
  53. Can't Stop Won't Stop
  54. U Don't Have To Call
  55. Can U Help Me
  56. Crazy
  57. That's What It's Made For
  58. Red Light
  59. I Can't Win
  60. What's A Man To Do
  61. Here I Stand
  62. Think Of You
  63. Confessions (Interlude)
  64. Do It To Me
  65. Love You Gently
  66. Something Special
  67. First Dance (feat.Justin Bieber)
  68. 2nd Round
  69. Sins Of My Father
  70. What Happened To U
  71. Bedtime
  72. How Do I Say
  73. The Many Ways
  74. Final Goodbye
  75. I Wish
  76. I Need a Girl
  77. I Want You Back
  78. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  79. Hush
  80. Radar
  81. I Love You Too
  82. Guilty
  83. Foolin' Around
  84. Somebody To Love
  85. Pro Lover
  86. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  1. Euphoria
  2. Still Got It
  3. I'll Make It Right
  4. Just Like Me
  5. My Way
  6. I Will
  7. One Day You'll Be Mine
  8. If I Want To
  9. Call Me A Mack
  10. I'll Show You Love
  11. Whispers
  12. Smile Again
  13. Can t Let U Go
  14. Take Your Hand
  15. You'll Be In My Heart
  16. Addictive
  17. Breakdown
  18. Separated
  19. She's Got The Part
  20. Interlude 1
  21. So Contagious
  22. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  23. U
  24. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  25. My Love (com Mario)
  26. Before I Met You
  27. Forever Young
  28. Lifetime
  29. Echo
  30. At the time
  31. Spotlight
  32. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  33. Love Em' All
  34. You So Fire
  35. How Much (feat. Mariah Carey)
  36. Twisted (Feat. Pharrell)
  37. Show Me
  38. T.T.P
  39. Every Little Step
  40. Slow Love
  41. Love Was Here
  42. You Took My Heart
  43. Throwback
  44. Superstar (Interlude)
  45. Truth Hurts
  46. Don't Be Cruel
  47. Help me
  48. Lovers And Friends
  49. Interlude 2
  50. Roni
  51. Intro
  52. Wifey
  53. Whatever I Want
  54. Anything
  55. This Ain't Sex
  56. Appetite
  57. Better on the Other Side
  58. Love Looks Good
  59. Secrets
  60. Be
  61. What's A Guy Gotta Do
  62. Okay
  63. Monstar
  64. Get in My Car (Feat. Bun B)
  65. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  66. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  67. Lay You Down
  68. Stranger
  69. Lingerie
  70. Sweet Baby
  71. Pay Me
  72. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  73. I Did It
  74. Can U Get Wit It
  75. Pumped Up Kicks
  76. Believe Me
  77. Heavy
  78. Body Language
  79. Come Back
  80. Work It Out
  81. I Can't Let U Go
  82. Hottest Thing
  83. Good Ol Ghetto
  84. U-Turn
  85. Pop Ya' Collar
  86. Without U(Interlude)
  1. U Are the One
  2. IntroLude 8701
  3. Follow Me
  4. Better Off Separated
  5. I Need Love
  6. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  7. Doin' The Most
  8. It Is What It Is
  9. Dot Com
  10. Pianolude
  11. Rock Witcha
  12. U Don´t Have To Call (remix)
  13. Ooh, Ohh, hey...
  14. Twork It Out
  15. My Boo Remix
  16. Sweet Lies
  17. Dreamin
  18. Don't Take It Personal
  19. Comin' For X-mas
  20. T-T-P
  21. What 's Going On
  22. Can You Get With It
  23. Make It Rain
  24. Spicy Ladies
  25. Touch
  26. Ooh, Shawty
  27. What You Need
  28. Best Thing
  29. What's Your Name
  30. Will Work For Love
  31. Revolver
  32. Prayer For You
  33. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  34. One Hand
  35. Traffic
  36. You Can't feat. One Chance
  37. Get my swagger back
  38. Get Used To Her
  39. Last To Know
  40. What I Gotta do
  41. Don't Hurt Em
  42. Off Your Chest
  43. To the Moon
  44. Enchanted
  45. Whats A Guy To Do
  46. The Realest One
  47. In My Bag ft. T.I
  48. Rockband
  49. Stay Down
  50. Certified
  51. Blockin
  52. So Many Girls
  53. Mars vs. Venus
  54. She Don't Know
  55. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  56. She Seen Me
  57. She Seen Me
  58. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  59. Cutter Off
  60. Missin' My Woman
  61. Just Be You
  62. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  63. The Party Continues
  64. Sweat (feat. Rico Love)
  65. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  66. Secret Garden
  67. Stroke Your Ego
  68. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  69. Slippin'
  70. Take That
  71. Weekend (feat. Akon)
  72. Play Me
  73. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  74. Tender Love
  75. Twisted
  76. I.F.U.
  77. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  78. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  79. Sunrise
  80. Gone Too Soon
  81. Mi Amor
  82. Mi Amor
  83. Party Ain't Over
  84. I Heard A Rumour
  85. Clueless
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais