Letras de músicas - Letras.mus.br

Doin' The Most

Usher

This is just to show my appreciation
For all of your love
For all of these years

[Refrão]
Your doin' the most (yeah, yeah)
I wanna learn (oh yeah, yeah)
To understand (oh baby, baby yeah)
And I like it babe (and I like babe)
Listen

[Verso 1]
You there for me
Everytime
You make sure that I'm
Alright
Down for me
With so much love
No matter what
I can't believe you deal with me
Even when I put you down
How can you keep giving?
When I disappoint you
You don't deserve it
But why do you take it?
'Cause you say I'm worth it

{Refrão}
Your doin the most (show me baby)
I wanna learn (teach me suga)
To understand
How to love and please you (yeah)
Like you do every time I need you (oh, oh yeah)

Your doin the most (your doin the most)
I wanna learn (I wanna learn)
To understand
I sampled a taste of your forever
And I like it babe (and I like it babe)

[Verso 2]
It been a minute since we spent some time
I was in the wrong state of mind
Hope I can fix it
With dinner by candlelight
A dozen roses
Hershey kisses for all the ground you walk on
If I never told you
I'm so proud to say your mine
My time and attention
I'm willing to give it
I don't wanna lose you
I couldn't take it

[Refrão]
Yeah your doin the most (your doin the most)
I wanna learn (teach me suga)
To understand
How to love and please you (yeah)
Like you do every time I need ya (oh, oh baby)

You doin the most (doin the most, yeah)
I wanna learn (I wanna learn)
To understand
Say I sampled a taste of your forever
And I like it babe (Ooo girl I like it)
I like it babe

[ponte]
I used to have my dimes
Love was just a game to me
But now I know why love's so amazing
Because it changed me
You never gave up
And now I know
True love's not taken
Thank God you who you are
Cause you gave love
>From your heart

[Refrão]
Your doin the most (your doin the most)
I wanna learn (I wanna learn yeah)
To understand
Like you do everytime I need you

You doin the most (show me baby)
I wanna learn (I wanna learn)
To understand
Sampled a taste of your forever
And I like it babe (Ooo girl I like it babe)
I like it babe

All the times we fussed and fight
Wanna make you feel good tonight
This is your day suga
Smile for me babe

[Refrão]
Your doin the most (uh oh, your doing the most)
I wanna learn (girl I really want to understand)
To understand
Sampled a taste of your forever
And I like it babe (Ooh girl I like it)
I like it babe
You taste so good to me

Composição: Bobby Ross Avila / Terry Lewis / Usher Raymond · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Jaderson
3.396 exibições
Ver mais fotos
  1. Scream
  2. Good Kisser
  3. U Got It Bad
  4. Climax
  5. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  6. Yeah
  7. Trading Places
  8. Burn
  9. Omg (feat Will. I Am)
  10. My Boo (feat. Alicia Keys)
  11. Same Girl
  12. Oh My Gosh
  13. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  14. Moving Mountains
  15. Daddy's Home (Hey Daddy)
  16. Confessions (part II)
  17. Numb
  18. Love In This Club
  19. Yeah!
  20. Promise (feat. Romeo Santos)
  21. U Remind me
  22. Without You (Feat. David Guetta)
  23. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  24. Caught Up
  25. Seduction
  26. More
  27. Bad Girl
  28. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  29. Lemme See (feat. Rick Ross)
  30. Nice & Slow
  31. Confessions (part I)
  32. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  33. Hey Daddy (Daddy's Home)
  34. Let It Burn
  35. Superstar
  36. There Goes My Baby
  37. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  38. Dive
  39. You Make Me Wanna
  40. Simple Things
  41. Lovers And Friends
  42. I Care for U
  43. Throwback
  44. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  45. Making Love (Into The Night)
  46. Looking For Myself
  47. Believe Me
  48. Bedtime
  49. Can U Help Me
  50. Can U Handle It?
  51. His Mistakes
  52. My Love (com Mario)
  53. U Don't Have To Call
  54. That's What It's Made For
  55. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  56. Papers
  57. Foolin' Around
  58. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  59. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  60. If I Want To
  61. Confessions (Interlude)
  62. Ooh, Ohh, hey...
  63. Something Special
  64. Here I Stand
  65. Lay You Down
  66. Can't Stop Won't Stop
  67. I Will
  68. I Don't Know
  69. I Can't Let U Go
  70. Without U(Interlude)
  71. IntroLude 8701
  72. Follow Me
  73. I Need a Girl
  74. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  75. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  76. What's A Man To Do
  77. At the time
  78. Lingerie
  79. Slow Jam
  80. How Do I Say
  81. U Are the One
  82. Twork It Out
  83. U
  84. What's Your Name
  85. First Dance (feat.Justin Bieber)
  1. Pro Lover
  2. Weekend (feat. Akon)
  3. What Happened To U
  4. I'll Make It Right
  5. My Way
  6. Pop Ya' Collar
  7. Every Little Step
  8. Crazy
  9. You Took My Heart
  10. Do It To Me
  11. Take Your Hand
  12. I Wish
  13. Separated
  14. Red Light
  15. Whatever I Want
  16. My Boo Remix
  17. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  18. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  19. This Ain't Sex
  20. Before I Met You
  21. Appetite
  22. Lifetime
  23. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  24. What I Gotta do
  25. I Love You Too
  26. Guilty
  27. So Many Girls
  28. She Don't Know
  29. Somebody To Love
  30. Monstar
  31. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  32. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  33. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  34. Cutter Off
  35. Missin' My Woman
  36. Sweat (feat. Rico Love)
  37. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  38. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  39. Tender Love
  40. Lessons For The Lover
  41. I.F.U.
  42. Euphoria
  43. Twisted (Feat. Pharrell)
  44. Sins Of My Father
  45. Show Me
  46. Come Back
  47. Work It Out
  48. Good Ol Ghetto
  49. U-Turn
  50. Call Me A Mack
  51. T.T.P
  52. Slow Love
  53. The Many Ways
  54. I'll Show You Love
  55. Love Was Here
  56. Superstar (Interlude)
  57. Truth Hurts
  58. You'll Be In My Heart
  59. Addictive
  60. Better Off Separated
  61. She's Got The Part
  62. I Need Love
  63. It Is What It Is
  64. I Want You Back
  65. What 's Going On
  66. Anything
  67. I Swear I'm In Love
  68. I Can't Win
  69. Love You Gently
  70. Traffic
  71. You Can't feat. One Chance
  72. Hush
  73. Get my swagger back
  74. Off Your Chest
  75. Secrets
  76. What's A Guy Gotta Do
  77. Okay
  78. Mars vs. Venus
  79. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  80. Love Em' All
  81. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  82. Sweet Baby
  83. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  84. Stroke Your Ego
  85. I Did It
  1. Play Me
  2. 2nd Round
  3. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  4. Gone Too Soon
  5. Mi Amor
  6. I Heard A Rumour
  7. Heavy
  8. Think Of You
  9. Just Like Me
  10. One Day You'll Be Mine
  11. Hottest Thing
  12. Whispers
  13. Smile Again
  14. Final Goodbye
  15. Can t Let U Go
  16. Breakdown
  17. Don't Be Cruel
  18. Help me
  19. Doin' The Most
  20. Dot Com
  21. Pianolude
  22. Rock Witcha
  23. U Don´t Have To Call (remix)
  24. Interlude 1
  25. Interlude 2
  26. So Contagious
  27. Roni
  28. Intro
  29. Wifey
  30. Sweet Lies
  31. Dreamin
  32. Don't Take It Personal
  33. Comin' For X-mas
  34. T-T-P
  35. Can You Get With It
  36. Make It Rain
  37. Spicy Ladies
  38. Touch
  39. Ooh, Shawty
  40. What You Need
  41. Best Thing
  42. Will Work For Love
  43. Forever Young
  44. Revolver
  45. Prayer For You
  46. One Hand
  47. Echo
  48. Radar
  49. Better on the Other Side
  50. Get Used To Her
  51. Last To Know
  52. Love Looks Good
  53. Don't Hurt Em
  54. To the Moon
  55. Enchanted
  56. Whats A Guy To Do
  57. Be
  58. The Realest One
  59. Spotlight
  60. In My Bag ft. T.I
  61. Rockband
  62. Stay Down
  63. Certified
  64. Blockin
  65. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  66. She Seen Me
  67. She Seen Me
  68. Get in My Car (Feat. Bun B)
  69. Stranger
  70. You So Fire
  71. How Much (feat. Mariah Carey)
  72. Just Be You
  73. The Party Continues
  74. Pay Me
  75. Secret Garden
  76. Slippin'
  77. Take That
  78. Can U Get Wit It
  79. Twisted
  80. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  81. Pumped Up Kicks
  82. Sunrise
  83. Mi Amor
  84. Party Ain't Over
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais