Letras de músicas - Letras.mus.br

Making Love (Into The Night)

Usher

just tell me where to go and i'll take off my clothes for you (yeah)
(you know we had to do it again right?)
you're in total control and you're running the show
i'll do whatever you tell me baby
baby i can come by and pick you up
we'll make love into the night, it's never enough
oh babe i know what you like
and i would make love to you forever and ever
into the night (forever and ever we'll make love into the night)

your wish is my command so i'll cancel my plans tonight (yeah)
(oh baby yeah)
i'll make you understand that i'm the only one who can handle your body right
and i'ma show you tonight (ooh wee baby i'm coming)

baby i can come by and pick you up
we'll make love into the night, it's never enough
oh babe i know what you like
and i would make love to you forever and ever
into the night (forever and ever we'll make love into the night)

if you ever wanna know (if you ever wanna know)
who i love (who i love)
that's you (that's you), that's you (that's you)
it's you (it's you), yes you (yes you)
oh and i ain't never leaving baby you gotta believe me
you're the one i love and girl ask who i love
cos that's you (that's you), that's you (that's you)
yes you (yes you), yeah you

baby i can come by and pick you up
we'll make love into the night, it's never enough
oh babe i know what you like
and i would make love to you forever and ever
into the night (forever and ever we'll make love into the night)

(ay jill)
you gonna wanna tell everybody
bout how i got you all coming when i call
you know i break you off
and if these walls could talk they would tell everybody
bout how i put it down
you know i shut you down
got you up off the ground, yes i can't be wasted
and if i let you on my spaceship
you'll have to let me taste it
hop on it i'ma give you a ride
cos we gonna make love all through the night

Composição: Benny Mardones / Daniel Morris / James Scheffer / Rico Love / Robert Tepper · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Leandro
Traduzida por Vinicius
11.021 exibições
Ver mais fotos
  1. U Got It Bad
  2. Scream
  3. Climax
  4. Good Kisser
  5. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  6. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  7. Burn
  8. Yeah
  9. Trading Places
  10. Omg (feat Will. I Am)
  11. Same Girl
  12. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  13. My Boo (feat. Alicia Keys)
  14. Moving Mountains
  15. Oh My Gosh
  16. Yeah!
  17. Confessions (part II)
  18. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  19. Love In This Club
  20. Daddy's Home (Hey Daddy)
  21. Numb
  22. Caught Up
  23. Nice & Slow
  24. Bad Girl
  25. Can U Handle It?
  26. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  27. Hey Daddy (Daddy's Home)
  28. Lemme See (feat. Rick Ross)
  29. Seduction
  30. U Remind me
  31. Promise (feat. Romeo Santos)
  32. I Care for U
  33. Dive
  34. More
  35. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  36. Confessions (part I)
  37. Without You (Feat. David Guetta)
  38. Looking For Myself
  39. Can U Help Me
  40. Let It Burn
  41. His Mistakes
  42. My Way
  43. Simple Things
  44. Superstar
  45. There Goes My Baby
  46. That's What It's Made For
  47. Lovers And Friends
  48. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  49. Prayer For You
  50. I Love You Too
  51. The Matrimony (feat. Wale)
  52. You Make Me Wanna
  53. Confessions (Interlude)
  54. Can't Stop Won't Stop
  55. Throwback
  56. What's A Man To Do
  57. Papers
  58. Making Love (Into The Night)
  59. Slow Jam
  60. Crazy
  61. Take Your Hand
  62. Follow Me
  63. Red Light
  64. I Need a Girl
  65. Something Special
  66. First Dance (feat.Justin Bieber)
  67. Show Me
  68. What Happened To U
  69. I'll Make It Right
  70. Just Like Me
  71. I Don't Know
  72. How Do I Say
  73. U-Turn
  74. Slow Love
  75. Truth Hurts
  76. My Boo Remix
  77. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  78. What's Your Name
  79. Before I Met You
  80. Appetite
  81. Here I Stand
  82. At the time
  83. Twisted (Feat. Pharrell)
  84. Believe Me
  85. Think Of You
  86. Come Back
  1. I Will
  2. Bedtime
  3. Work It Out
  4. U Don't Have To Call
  5. Superstar (Interlude)
  6. Do It To Me
  7. Breakdown
  8. Separated
  9. Don't Take It Personal
  10. Love You Gently
  11. Best Thing
  12. Guilty
  13. Lingerie
  14. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  15. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  16. Lessons For The Lover
  17. Euphoria
  18. If I Want To
  19. I Can't Let U Go
  20. Without U(Interlude)
  21. Every Little Step
  22. Love Was Here
  23. Smile Again
  24. IntroLude 8701
  25. Don't Be Cruel
  26. I Wish
  27. I Need Love
  28. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  29. It Is What It Is
  30. Dot Com
  31. Ooh, Ohh, hey...
  32. Roni
  33. What 's Going On
  34. I Swear I'm In Love
  35. I Can't Win
  36. This Ain't Sex
  37. My Love (com Mario)
  38. Will Work For Love
  39. Echo
  40. Love Looks Good
  41. The Realest One
  42. In My Bag ft. T.I
  43. So Many Girls
  44. Okay
  45. She Don't Know
  46. Somebody To Love
  47. She Seen Me
  48. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  49. Love Em' All
  50. Cutter Off
  51. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  52. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  53. I.F.U.
  54. Gone Too Soon
  55. Clueless
  56. One Day You'll Be Mine
  57. Hottest Thing
  58. Good Ol Ghetto
  59. Pop Ya' Collar
  60. Call Me A Mack
  61. T.T.P
  62. The Many Ways
  63. I'll Show You Love
  64. Whispers
  65. U Are the One
  66. Can t Let U Go
  67. Addictive
  68. Better Off Separated
  69. She's Got The Part
  70. Doin' The Most
  71. Interlude 1
  72. Twork It Out
  73. Whatever I Want
  74. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  75. Sweet Lies
  76. U
  77. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  78. Touch
  79. Forever Young
  80. Traffic
  81. Hush
  82. Get Used To Her
  83. What I Gotta do
  84. Enchanted
  85. Secrets
  86. Whats A Guy To Do
  1. Spotlight
  2. Rockband
  3. Stay Down
  4. What's A Guy Gotta Do
  5. Foolin' Around
  6. She Seen Me
  7. Get in My Car (Feat. Bun B)
  8. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  9. Lay You Down
  10. Just Be You
  11. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  12. 2nd Round
  13. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  14. Sins Of My Father
  15. Mi Amor
  16. I Heard A Rumour
  17. You Took My Heart
  18. Final Goodbye
  19. You'll Be In My Heart
  20. Help me
  21. Pianolude
  22. Rock Witcha
  23. U Don´t Have To Call (remix)
  24. Interlude 2
  25. So Contagious
  26. Intro
  27. Wifey
  28. Dreamin
  29. Comin' For X-mas
  30. I Want You Back
  31. T-T-P
  32. Anything
  33. Can You Get With It
  34. Make It Rain
  35. Spicy Ladies
  36. Ooh, Shawty
  37. What You Need
  38. Revolver
  39. Lifetime
  40. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  41. One Hand
  42. You Can't feat. One Chance
  43. Get my swagger back
  44. Radar
  45. Better on the Other Side
  46. Last To Know
  47. Don't Hurt Em
  48. Off Your Chest
  49. To the Moon
  50. Be
  51. Certified
  52. Blockin
  53. Mars vs. Venus
  54. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  55. Monstar
  56. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  57. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  58. Pro Lover
  59. Stranger
  60. Missin' My Woman
  61. How Much (feat. Mariah Carey)
  62. The Party Continues
  63. Sweet Baby
  64. Sweat (feat. Rico Love)
  65. Pay Me
  66. Secret Garden
  67. Stroke Your Ego
  68. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  69. Slippin'
  70. Take That
  71. I Did It
  72. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  73. Play Me
  74. Can U Get Wit It
  75. Tender Love
  76. Twisted
  77. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  78. Pumped Up Kicks
  79. Sunrise
  80. Mi Amor
  81. Party Ain't Over
  82. Heavy
  83. Body Language
  84. Still Got It
  85. You So Fire
  86. Weekend (feat. Akon)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais