Monstar

Usher

Raymond V Raymond
There's three sides to every story,
There's one side, there's the other
And then there's the truth.

Usher...
Captivating, perfection, innovator, seductive, superstar, music, unparalleled, sex, world renown, dance, tempo, spotlight, passionate, terrible.
You... are.... what.... we... say.... you... are

Monstar

Sound, sound, sound...
Everything that's on my mind I just.. I gotta let go
Allez vient on y vas
I hope you can handle it
Vient on y vas

Feel my heartbeat... Ah..
Mon-star
Yeah, close your eyes...
Hey, look what you made me do babe, say you know me, tell you want all of me, and then you got the other side. You got some nerve baby
Make it so bad
You so serious, wouldn't just have to fall
Don't you.. don't you tell me... tell me that things get to you without all of that attitude
I feel like you might be the one... aight babe
You got me so excited baby

Girl if you lonely and you're longing for a lover you know I'll be, I'll be here all night. I'm right above you, you don't have to look no further you know I'll be, I'll be here all night

Monstar
(Celebrating time)
Tell me how deep you want me to go.
(I'm back celebrating tonight)
I'm gonna be your baby yeah
I wanna be up in your bedroom, just all for one night
I'll be the magic player lover you like

Redefining roundly every time we lay, every time we go. She said she wanna bring out the beast, but she can't tame it, tame it. (Haha). Won't let you pull something off. B-b-bang I'mma shoot it like a convict.

Girl if you lonely and you're longing for a lover you know I'll be, I'll be here all night. I'm right above you, you don't have to look no further you know I'll be, I'll be here all night

Monstar
(Celebrating time)
Tell me how deep you want me to go.
(I'm back celebrating tonight)
I'm gonna be your baby yeah
I wanna be up in your bedroom, just all for one night
I'll be the magic player lover you like

Monstar....
Je t' aime
Tu es mon star]

Ca te plait?
Oui, vient avec moi, tu es mon star

Monstar
(Celebrating time)
Tell me how deep you want me to go.
(I'm back celebrating tonight)
I'm gonna be your baby yeah
I wanna be up in your bedroom, just all for one night
I'll be the magic player lover you like

Composição: Bobby Ross Avila / Issiah J. Avila / James Harris III / Juan Najera / Miguel Jontel Pimentel / Terry Lewis / Usher Raymond · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Jackson
3.690 exibições
Ver mais fotos
  1. Scream
  2. U Got It Bad
  3. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  4. Numb
  5. Climax
  6. Omg (feat Will. I Am)
  7. Yeah
  8. Trading Places
  9. Burn
  10. Same Girl
  11. My Boo (feat. Alicia Keys)
  12. There Goes My Baby
  13. Daddy's Home (Hey Daddy)
  14. Moving Mountains
  15. Confessions (part II)
  16. Love In This Club
  17. Oh My Gosh
  18. Lemme See (feat. Rick Ross)
  19. Nice & Slow
  20. U Remind me
  21. Let It Burn
  22. Without You (Feat. David Guetta)
  23. Bad Girl
  24. Caught Up
  25. Dive
  26. Promise (feat. Romeo Santos)
  27. Confessions (part I)
  28. Yeah!
  29. Seduction
  30. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  31. More
  32. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  33. You Make Me Wanna
  34. Superstar
  35. Hey Daddy (Daddy's Home)
  36. Simple Things
  37. I Need a Girl
  38. Lovers And Friends
  39. Can U Help Me
  40. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  41. His Mistakes
  42. Can't Stop Won't Stop
  43. I Care for U
  44. My Way
  45. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  46. Here I Stand
  47. What's A Man To Do
  48. U Don't Have To Call
  49. Looking For Myself
  50. How Do I Say
  51. I Love You Too
  52. Can U Handle It?
  53. Separated
  54. Papers
  55. Throwback
  56. Red Light
  57. Euphoria
  58. Show Me
  59. I'll Make It Right
  60. Something Special
  61. Mars vs. Venus
  62. Somebody To Love
  63. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  64. Bedtime
  65. You'll Be In My Heart
  66. Before I Met You
  67. Making Love (Into The Night)
  68. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  69. Come Back
  70. Confessions (Interlude)
  71. This Ain't Sex
  72. Stranger
  73. You Took My Heart
  74. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  75. My Love (com Mario)
  76. Hush
  77. Lay You Down
  78. Twisted (Feat. Pharrell)
  79. Love Was Here
  80. Can t Let U Go
  81. That's What It's Made For
  82. Do It To Me
  83. Slow Jam
  1. One Day You'll Be Mine
  2. Without U(Interlude)
  3. Appetite
  4. Forever Young
  5. Prayer For You
  6. Guilty
  7. Foolin' Around
  8. Monstar
  9. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  10. Love Em' All
  11. Sweet Baby
  12. Weekend (feat. Akon)
  13. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  14. Can U Get Wit It
  15. 2nd Round
  16. What Happened To U
  17. Mi Amor
  18. I Can't Let U Go
  19. Crazy
  20. Slow Love
  21. IntroLude 8701
  22. So Many Girls
  23. She Don't Know
  24. She Seen Me
  25. Get in My Car (Feat. Bun B)
  26. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  27. Lingerie
  28. Tender Love
  29. Lessons For The Lover
  30. I.F.U.
  31. Mi Amor
  32. Think Of You
  33. Just Like Me
  34. I Don't Know
  35. Superstar (Interlude)
  36. Take Your Hand
  37. I Need Love
  38. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  39. U Don´t Have To Call (remix)
  40. Interlude 1
  41. Ooh, Ohh, hey...
  42. I Want You Back
  43. What 's Going On
  44. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  45. I Swear I'm In Love
  46. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  47. Love You Gently
  48. What's Your Name
  49. Spotlight
  50. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  51. Pro Lover
  52. I Did It
  53. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  54. Party Ain't Over
  55. If I Want To
  56. Good Ol Ghetto
  57. U-Turn
  58. Pop Ya' Collar
  59. Follow Me
  60. I Wish
  61. Twork It Out
  62. Dreamin
  63. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  64. Echo
  65. Traffic
  66. You Can't feat. One Chance
  67. Be
  68. First Dance (feat.Justin Bieber)
  69. Certified
  70. Okay
  71. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  72. How Much (feat. Mariah Carey)
  73. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  74. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  75. Pumped Up Kicks
  76. Sins Of My Father
  77. I Will
  78. T.T.P
  79. The Many Ways
  80. I'll Show You Love
  81. Doin' The Most
  82. My Boo Remix
  83. Sweet Lies
  1. Touch
  2. Best Thing
  3. Will Work For Love
  4. Last To Know
  5. To the Moon
  6. In My Bag ft. T.I
  7. Rockband
  8. Cutter Off
  9. Secret Garden
  10. Stroke Your Ego
  11. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  12. Slippin'
  13. Take That
  14. Play Me
  15. Sunrise
  16. Gone Too Soon
  17. Hottest Thing
  18. Call Me A Mack
  19. Every Little Step
  20. Whispers
  21. Better Off Separated
  22. Breakdown
  23. She's Got The Part
  24. It Is What It Is
  25. Dot Com
  26. Rock Witcha
  27. So Contagious
  28. Roni
  29. Whatever I Want
  30. Don't Take It Personal
  31. T-T-P
  32. U
  33. Can You Get With It
  34. I Can't Win
  35. Ooh, Shawty
  36. What You Need
  37. Lifetime
  38. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  39. At the time
  40. Get Used To Her
  41. What I Gotta do
  42. Don't Hurt Em
  43. Off Your Chest
  44. Enchanted
  45. Secrets
  46. Whats A Guy To Do
  47. The Realest One
  48. Stay Down
  49. Blockin
  50. Missin' My Woman
  51. The Party Continues
  52. Sweat (feat. Rico Love)
  53. Twisted
  54. Work It Out
  55. Smile Again
  56. Final Goodbye
  57. U Are the One
  58. Truth Hurts
  59. Addictive
  60. Don't Be Cruel
  61. Help me
  62. Pianolude
  63. Interlude 2
  64. Intro
  65. Wifey
  66. Comin' For X-mas
  67. Anything
  68. Make It Rain
  69. Spicy Ladies
  70. Revolver
  71. One Hand
  72. Get my swagger back
  73. Radar
  74. Better on the Other Side
  75. Love Looks Good
  76. What's A Guy Gotta Do
  77. She Seen Me
  78. You So Fire
  79. Just Be You
  80. Pay Me
  81. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  82. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais