Letras de músicas - Letras.mus.br

Twisted (Feat. Pharrell)

Usher

Let me put my shades on
Everybody come around

You got it twisted
Now tell me where you wanna do me, damn right
You got it twisted
You introduced it, you know I don't play

You had me looking stupid, but I let it cope away
That booty substitued it, guess that made it okay
You had me stuck on stupid, but I let it cope away
I suffer from dilusion, I should put myself away

All the time and money i've spent
Can't believe what im in, it ain't right
If I comeback, you promise it's gon be you and me
And they say, whatever

You got it twisted
Now tell me where you wanna do me, damn right
You got it twisted
You introduced it, you know I don't play

You had me looking stupid, but I let it cope away
That booty substitued it, guess that made it okay
You had me stuck on stupid, but I let it cope away
I suffer from dilusion, I should put myself away

How come I everytime I coo around
Just so happen you around, you got it showed out
It ain't right, uh
And all that thing in your head
Closing your lips, shaking your hips
Everytime you go out

You got it twisted
Now tell me where you wanna do me, damn right
You got it twisted
You introduced it, you know I don't play

You had me looking stupid, but I let it cope away
That booty substitued it, guess that made it okay
You had me stuck on stupid, but I let it cope away
I suffer from dilusion, I should put myself away

Hey all the girls, all the girls
Make sure your skirt ain't too tight
What we doing, is gon have a lot of fun
With me and you, tonight, come on

You gotta twist it till you love it
Then twist it to the right
Twist it like you love it
Go twist it day and night
Twist it till you love it
Then twist it to the right
Twist it like you love it
Go twist it day and night

[Pharrell]
She felt so alive, said at home life is so dead
20 of us on vest… uh there she go then
Uh can I hold that
What you talking bout? Ho ahead forehead
Tell her home girl now it’s getting worse…
And I was tryna hook her up with Usher
So I gave her that white Chanel lipstick
She said how you get more out twisted

You got it twisted
Now tell me where you wanna do me, damn right
You got it twisted
You introduced it, you know I don't play

You had me looking stupid, but I let it cope away
That booty substitued it, guess that made it okay
You had me stuck on stupid, but I let it cope away
I suffer from dilusion, I should put myself away

Composição: Pharrell Williams / Usher Raymond IV · Esse não é o compositor? Nos avise.
Enviada por Gustavo
1.568 exibições
Ver mais fotos
  1. U Got It Bad
  2. Scream
  3. Climax
  4. Good Kisser
  5. She Came To Give It To You (feat. Nicki Minaj)
  6. I Don't Mind (feat. Juicy J)
  7. Yeah
  8. Trading Places
  9. Burn
  10. Omg (feat Will. I Am)
  11. DJ Got Us Fallin' In Love (feat. Pitbull)
  12. My Boo (feat. Alicia Keys)
  13. Same Girl
  14. Confessions (part II)
  15. Love In This Club (Feat. Young Jeezy)
  16. Yeah!
  17. Daddy's Home (Hey Daddy)
  18. Oh My Gosh
  19. Moving Mountains
  20. U Remind me
  21. Promise (feat. Romeo Santos)
  22. Love In This Club
  23. Bad Girl
  24. You Make Me Wanna
  25. More
  26. Numb
  27. Caught Up
  28. Seduction
  29. The Matrimony (feat. Wale)
  30. Nice & Slow
  31. His Mistakes
  32. Hey Daddy (Daddy's Home)
  33. Can U Help Me
  34. Confessions (part I)
  35. Without You (Feat. David Guetta)
  36. There Goes My Baby
  37. Let It Burn
  38. Superstar
  39. Something Special
  40. Lil Freak (ft.Nicki Minaj)
  41. If I Ain't Got You (feat. Alicia Keys)
  42. Lemme See (feat. Rick Ross)
  43. Dive
  44. I Care for U
  45. Can't Stop Won't Stop
  46. U Don't Have To Call
  47. Throwback
  48. Love In This Club [part II] (feat. Beyonce & Lil Wayne)
  49. Appetite
  50. Lay You Down
  51. Euphoria
  52. What Happened To U
  53. Confessions (Interlude)
  54. Red Light
  55. Lovers And Friends
  56. I Can't Win
  57. Spotlight
  58. Believe Me
  59. My Way
  60. Bedtime
  61. Can U Handle It?
  62. Yeah Toxic (Blade Blend Remix)
  63. What's A Man To Do
  64. Forever Young
  65. Lessons For The Lover
  66. Looking For Myself
  67. Slow Jam
  68. U-Turn
  69. You Took My Heart
  70. Simple Things
  71. Follow Me
  72. Addictive
  73. I Need a Girl
  74. What's Your Name
  75. Before I Met You
  76. First Dance (feat.Justin Bieber)
  77. Making Love (Into The Night)
  78. Monstar
  79. Show Me
  80. How Do I Say
  81. Don't Be Cruel
  82. I Need Love
  83. Sweet Lies
  84. You Make Me Wanna (Timbaland Remix)
  85. What You Need
  86. Love You Gently
  1. Here I Stand
  2. Get Used To Her
  3. Secrets
  4. Somebody To Love
  5. How Much (feat. Mariah Carey)
  6. Just Be You
  7. Let's Straighten It Out (feat. Monica)
  8. Twisted (Feat. Pharrell)
  9. Sins Of My Father
  10. Mi Amor
  11. Heavy
  12. Think Of You
  13. Just Like Me
  14. I Don't Know
  15. Work It Out
  16. I Can't Let U Go
  17. Good Ol Ghetto
  18. Call Me A Mack
  19. Crazy
  20. Smile Again
  21. Can t Let U Go
  22. Do It To Me
  23. You'll Be In My Heart
  24. She's Got The Part
  25. Dot Com
  26. Rock Witcha
  27. U Don´t Have To Call (remix)
  28. Ooh, Ohh, hey...
  29. Dreamin
  30. Comin' For X-mas
  31. U
  32. Anything
  33. Make It Rain
  34. This Ain't Sex
  35. Will Work For Love
  36. Prayer For You
  37. Chivalry (com Jermaine Dupri)
  38. Better on the Other Side
  39. The Realest One
  40. Guilty
  41. Foolin' Around
  42. She Don't Know
  43. Get in My Car (Feat. Bun B)
  44. Love In This Club, Part ll (feat. Beyoncé & Lil' Wayne)
  45. Pro Lover
  46. Stranger
  47. Lingerie
  48. Who Is She 2 U (remix feat. Brandy & Timbaland)
  49. Pay Me
  50. Dirty Dancer (feat. Enrique Iglesias)
  51. Weekend (feat. Akon)
  52. Can U Get Wit It
  53. Hot Thing (feat. A$ap Rocky)
  54. Gone Too Soon
  55. Mi Amor
  56. Party Ain't Over
  57. I Heard A Rumour
  58. I'll Make It Right
  59. Come Back
  60. I Will
  61. One Day You'll Be Mine
  62. If I Want To
  63. Hottest Thing
  64. Pop Ya' Collar
  65. T.T.P
  66. Without U(Interlude)
  67. Every Little Step
  68. Slow Love
  69. The Many Ways
  70. I'll Show You Love
  71. Love Was Here
  72. Whispers
  73. Final Goodbye
  74. U Are the One
  75. IntroLude 8701
  76. Superstar (Interlude)
  77. Truth Hurts
  78. That's What It's Made For
  79. Take Your Hand
  80. Better Off Separated
  81. Breakdown
  82. Help me
  83. I Wish
  84. Separated
  85. Red Lights Feat. Ludacris (REMIX)
  86. Doin' The Most
  1. It Is What It Is
  2. Pianolude
  3. Interlude 1
  4. Interlude 2
  5. So Contagious
  6. Roni
  7. Twork It Out
  8. Intro
  9. Wifey
  10. Whatever I Want
  11. My Boo Remix
  12. Don't Take It Personal
  13. I Want You Back
  14. T-T-P
  15. What 's Going On
  16. Can You Get With It
  17. Spicy Ladies
  18. I Swear I'm In Love
  19. Dat Girl Right There (com Ludacris)
  20. Love In This Club (ft. Young Jeezy)
  21. My Love (com Mario)
  22. Touch
  23. Ooh, Shawty
  24. Best Thing
  25. Revolver
  26. Lifetime
  27. One Hand
  28. Echo
  29. Traffic
  30. At the time
  31. You Can't feat. One Chance
  32. Hush
  33. Get my swagger back
  34. Radar
  35. Last To Know
  36. What I Gotta do
  37. Love Looks Good
  38. Papers
  39. Don't Hurt Em
  40. Off Your Chest
  41. To the Moon
  42. Enchanted
  43. Whats A Guy To Do
  44. Be
  45. In My Bag ft. T.I
  46. Rockband
  47. Stay Down
  48. I Love You Too
  49. What's A Guy Gotta Do
  50. Certified
  51. Blockin
  52. So Many Girls
  53. Okay
  54. Mars vs. Venus
  55. Higher Ground (feat. Stevie Wonder and Shakira)
  56. She Seen Me
  57. She Seen Me
  58. I Invented Sex (feat. Trey Songz & Keri Hilson)
  59. Mayday (Feat. Sean Garrett)
  60. Hot Tottie (feat. Jay-Z)
  61. Love Em' All
  62. Cutter Off
  63. Missin' My Woman
  64. You So Fire
  65. Anything (feat Jay-z & Pharrel)
  66. The Party Continues
  67. Sweet Baby
  68. Sweat (feat. Rico Love)
  69. Secret Garden
  70. Stroke Your Ego
  71. Looking For Love (feat Diddy-Dirty Money)
  72. Slippin'
  73. Take That
  74. I Did It
  75. Play Me
  76. Just Like Me (feat. Lil Kim)
  77. Tender Love
  78. Twisted
  79. 2nd Round
  80. I.F.U.
  81. Say The Words (feat. Surahn Sid)
  82. Pumped Up Kicks
  83. Sunrise
  84. Clueless
  85. Body Language
  86. Still Got It
Músicas
Ouvindo agora ouvintes online
    Artistas
    Estilos Musicais
    Playlists
    Recentes
      Destaques
      Últimos destaques
      Mais